Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, malakudi είπε

To 2035 μια χαρά θα ισχύσει, το πολύ να πάρουν παράταση οι χώρες του νότου μερικά χρόνια, όχι για το "καλό" μας αλλά για να ξεφορτώνονται οι βόρειοι ότι θα έχει απομείνει.

Οι μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες είναι στο 5-6% BEV. Η Νορβηγία ήταν στο 5% το 2017. Χρειάστηκε 8 χρόνια μέχρι να φτάσει στο 35% και πλέον να πωλούνται 95% ηλεκτρικά. Οπότε κατ' αντιστοιχία, γύρω στο 2033 οι βόρειες χώρες θα είναι στο αντίστοιχο σημείο. Εμείς είμαστε στο 0,5%, η Ισπανία και η Ιταλία επίσης περίπου στα ίδια με εμάς.

Η απαγόρευση δηλαδή δε θα έχει καν νόημα στις βόρειες χώρες όταν φτάσει το 2035 γιατί ήδη 2 χρόνια πριν θα πωλούνται στο 95% ηλεκτρικά - όπως έγινε στη Νορβηγία. Στη Νορβηγία δεν υπάρχει ακόμα απαγόρευση.

στη νορβηγια εχεις δει ποσα λεφτα σου χαριζουν για να παρεις ηλεκτρικο? ενα model 3 εχει σχεδον την ιδια τιμη με ενα yaris

Δημοσ.
2 ώρες πριν, QuantumWanderer είπε

Το βλέπω να πηγαίνουμε με υβριδικά τάπα στις πωλήσεις για πολλά χρόνια ακόμα, στην Ελλάδα ειδικά με τα γνωστά θέματα υποδομών που δεν φαίνονται να προχωρούν γρήγορα, και μια άναρχη κατάσταση στις πολυκατοικίες.

Όσοι ακούν για 2035 παύση πωλήσεων θερμικών, που λέει την τελευταία 3ετία η ΕΕ, μόνο γελούν πλέον.

Ανέφικτα πράγματα.

Iran & Israel : let me play you the song of my people

 «Φωτιά» στις τιμές βενζίνης, πετρελαίου & ακτοπλοϊκών αναμένεται λόγω της  ανάφλεξη στη Μέση Ανατολή

Δημοσ.
2 ώρες πριν, QuantumWanderer είπε

Το βλέπω να πηγαίνουμε με υβριδικά τάπα στις πωλήσεις για πολλά χρόνια ακόμα, στην Ελλάδα ειδικά με τα γνωστά θέματα υποδομών που δεν φαίνονται να προχωρούν γρήγορα, και μια άναρχη κατάσταση στις πολυκατοικίες.

Όσοι ακούν για 2035 παύση πωλήσεων θερμικών, που λέει την τελευταία 3ετία η ΕΕ, μόνο γελούν πλέον.

Ανέφικτα πράγματα.

Εμένα πάντως δεν μου φαίνεται απίθανο. Όσοι δεν μπορούν θα αγοράζουν μεταχειρισμένα και όσοι μπορούν να πάρουν σήμερα ένα καινούργιο που έτσι κι αλλιώς είναι ακριβό πλην ελάχιστων εξαιρέσεων πχ Suzuki θα πάνε σε ηλεκτρικό. Θα υπάρχουν επίσης μέχρι τότε πολλά περισσότερα ηλεκτρικά μεταχειρισμένα εισαγόμενα από χώρες με μεγαλύτερη αγοραστική δύναμη όπου οι πολίτες μπορούν να αγοράσουν καινούργιο. . 

 

2 ώρες πριν, dtk-386 είπε

Η πλάκα είναι ότι ο πρωθυπουργός της μπανανίας ήθελε το 2035 να το κάνει 2030. Γελάνε και οι μαϊμούδες.

Όπως έκανε και με την κατάργηση του λιγνίτη στα εργοστάσια. Πατάει και βρίσκεται αλλού το παιδί. 

22 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Ντιναρας την ενέργεια ξέχασες ακα ρεύμα. 

Αν το παρακάνουν τα Φ/Β πέφτουν! 

Δημοσ.
Στις 13/6/2025 στις 9:32 ΜΜ, malakudi είπε

Αντίστοιχα μεγάλη ζημιά μπορεί να γίνει αν εκραγεί τεπόζιτο με υγραέριο αλλά κανείς δε φαίνεται να ανησυχεί γι' αυτό.

δε γίνεται έκρηξη σε αέρια καύσιμα 

4 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

στην ευρωπη λογικα θα συνεχισει κανονικα ακομη και να τις κοψουν. με μικροτερη αναπτυξη αριθμων βεβαια.

στην ελλαδα οι τιμες ειναι αλλου για τα δικα μας δοδομένα οπότε χωρις το -9κ τα περισσοτερα μοντελα ακομα και με τις εκπτωσεις ειναι απλησιαστα. πας για πιο οικονομικα και σου βγαινει πιο ακριβα. γιατι να ταλαιπωρηθεις με φορτιση και να πληρωνεις και παραπανω? βεβαια οι αντιπροσωποι ειναι φιλοι τους, δεν θα τους αφησουν ετσι, κατι θα κανουν αμα πεσουν τα νουμερα. 

θα αυξήσουν και άλλο τα θερμικά , μόνο έτσι πιάνουν τα νούμερα 

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, korakios είπε

δε γίνεται έκρηξη σε αέρια καύσιμα 

Μια χαρά γίνεται αν δεν λειτουργήσει στο ντεπόζιτο η βαλβίδα εκτόνωσης. 

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, manolis940 είπε

Μια χαρά γίνεται αν δεν λειτουργήσει στο ντεπόζιτο η βαλβίδα εκτόνωσης. 

πολλά "αν" βάζεις  

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, korakios είπε

πολλά "αν" βάζεις  

Δεν είναι καθόλου πολλά τα "αν". Αρκεί να μην κάνεις service στην δεκαετία ή να έχεις πάει στον πιο φθηνό μάστορα για να σου κάνει την εγκατάσταση και εκείνος φυσικά με την σειρά του να σου βάλει ότι πιο φθηνό βρει και χωρίς να κάνει τους απαραίτητους ελέγχους. 

  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Δεν είναι καθόλου πολλά τα "αν". Αρκεί να μην κάνεις service στην δεκαετία ή να έχεις πάει στον πιο φθηνό μάστορα για να σου κάνει την εγκατάσταση και εκείνος φυσικά με την σειρά του να σου βάλει ότι πιο φθηνό βρει και χωρίς να κάνει τους απαραίτητους ελέγχους. 

τα ίδια και με ένα τρακαρισμένο ηλεκτρικό ή με επισκευασμένες / μτχ μπαταρίες 

μιλάμε πάντα για νορμάλ συνθήκες όπου το αέριο καύσιμο δεν κάνει μπαμ ακόμα και να το κάψεις επίτηδες το αμάξι. Έκρηξη θα κάνει η βενζίνη που αναγκαστικά έχει .  

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, korakios είπε

τα ίδια και με ένα τρακαρισμένο ηλεκτρικό ή με επισκευασμένες / μτχ μπαταρίες 

μιλάμε πάντα για νορμάλ συνθήκες όπου το αέριο καύσιμο δεν κάνει μπαμ ακόμα και να το κάψεις επίτηδες το αμάξι. Έκρηξη θα κάνει η βενζίνη που αναγκαστικά έχει .  

Άμα μιλούσαμε για νορμάλ συνθήκες δεν θα είχε καν νόημα να μιλάμε για ανάφλεξη ηλεκτρικών. 

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Άμα μιλούσαμε για νορμάλ συνθήκες δεν θα είχε καν νόημα να μιλάμε για ανάφλεξη ηλεκτρικών. 

δεν αναφέρθηκα σε κάτι τέτοιο , τώρα αναφέρομαι σίγουρα πάντως έχουν περιστατικά γίνει από αστοχίες υλικού 

Δημοσ.
7 ώρες πριν, korakios είπε

δεν αναφέρθηκα σε κάτι τέτοιο , τώρα αναφέρομαι σίγουρα πάντως έχουν περιστατικά γίνει από αστοχίες υλικού 

Εσύ όντως δεν είπες κάτι αλλά σε αυτό που απάντησες ξεκινάει απ' τους φόβους του @basilis_k6

image.png.bf5cb5861eadbb20f9c57873054902dc.png

Δημοσ.
Αναφορά σε κείμενο

Αύξηση για τα υβριδικά

Το 2023 και το 2024, η αύξηση των πωλήσεων υβριδικών οχημάτων αυξήθηκε, ενώ η αύξηση των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων επιβραδύνθηκε, γεγονός που υποδηλώνει ότι πολλοί καταναλωτές επιδιώκουν να κάνουν τη μετάβαση, αλλά είναι πιο ανοιχτοί σε έναν συμβιβασμό παρά στο να κάνουν το άλμα σε πλήρως ηλεκτρικά.

πηγη: in.gr

Δημοσ.
14 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

στη νορβηγια εχεις δει ποσα λεφτα σου χαριζουν για να παρεις ηλεκτρικο? ενα model 3 εχει σχεδον την ιδια τιμη με ενα yaris

Η Νορβηγία έχει απαλλαγή ΦΠΑ (25%) για αυτοκίνητα ως 500.000 NOK (44000 euro). Επίσης είχε κάποια άλλα πλεονεκτήματα που σταδιακά σταματούσαν (πχ δωρεάν διόδια, δωρεάν τέλη κυκλοφορίας κτλ). Έτσι έπρεπε να είναι κι εδώ οι επιδοτήσεις, απλή απαλλαγή ΦΠΑ και όχι ανοησίες με προγράμματα επιδότησης. Αλλά η ΕΕ δεν επιτρέπει απαλλαγές ΦΠΑ. Η έκπτωση αυτή θα σταματήσει τέλος του 2026. Παρ' ολ' αυτά η προηγούμενη έκπτωση του ΚΗ3 των 9000 ευρώ ήταν μεγαλύτερη από το 25% απαλλαγής ΦΠΑ των Νορβηγών.

Οπότε δεν είναι θέμα τιμής από τις εταιρείες αυτοκινήτων, είναι καθαρά θέμα φόρων και πόσο ένα κράτος θέλει πραγματικά να προωθήσει την ηλεκτροκίνηση - η Νορβηγία το ήθελε και το έκανε.

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...