filarhos Δημοσ. 8 Αυγούστου Δημοσ. 8 Αυγούστου On 07/08/2025 at 15:29, manolis940 said: Εεεε πόσο κακός να είναι ένας οδηγός που να θέλει κάθε χρόνο δίσκο 😂 Τακούνια και ελαφρύ πάτημα συμπλέκτη καθόλη την διάρκεια της μετακίνησης. Επιπλέον συμπλεκταρισμα στην ανηφόρα όση ώρα θα μπορούσε να πατάει φρένο. Έχω δύο παραδείγματα που κράτησε 30-40 Χιλ χλμ σε συμβατικό αυτοκίνητο όχι αγωνιστικό. 1
manolis940 Δημοσ. 8 Αυγούστου Δημοσ. 8 Αυγούστου 16 λεπτά πριν, filarhos είπε Τακούνια και ελαφρύ πάτημα συμπλέκτη καθόλη την διάρκεια της μετακίνησης. Επιπλέον συμπλεκταρισμα στην ανηφόρα όση ώρα θα μπορούσε να πατάει φρένο. Έχω δύο παραδείγματα που κράτησε 30-40 Χιλ χλμ σε συμβατικό αυτοκίνητο όχι αγωνιστικό. Τραγικό πραγματικά να οδηγάς με τακούνια. Θα έπρεπε να σου παίρνουν το δίπλωμα! 1
koostas2001 Δημοσ. 11 Αυγούστου Δημοσ. 11 Αυγούστου https://www.autotypos.gr/agora/to-kafsimo-pou-oloi-echoun-xegrapsei-poulise-ton-ioulio-stin-ellada-oso-kai-ta-ilektrika-episima-stoicheia/ Αποδεικνύεται δυσκολη αγορα η ελληνικη για τα αμιγως ηλεκτρικά
basilis_k6 Δημοσ. 11 Αυγούστου Δημοσ. 11 Αυγούστου 7 λεπτά πριν, koostas2001 είπε https://www.autotypos.gr/agora/to-kafsimo-pou-oloi-echoun-xegrapsei-poulise-ton-ioulio-stin-ellada-oso-kai-ta-ilektrika-episima-stoicheia/ Αποδεικνύεται δυσκολη αγορα η ελληνικη για τα αμιγως ηλεκτρικά 5% χωρις επιδοτησεις ειναι θαυμα αν το κρατησουν. μονο μειωση δασμων κινεζικων μπορει να το αλλαξει αυτο αλλα δυσκολο το βλεπω. εκτος αν το id2 ερθει σε τιμες τοσο προσιτες που αξιζει απεναντι στα hev. παντως βλεπω οτι αυξανονται οι χωροι σιγα σιγα στα ηλεκτρικα, ενας τομεας που πασχουν αρκετα. βεβαια γινονται fwd για να το πετυχουν και χανεις ολο το fun.
greg4 Δημοσ. 11 Αυγούστου Δημοσ. 11 Αυγούστου Το μεγάλο πρόβλημα για μένα αυτή την στιγμή είναι η σοβαρή έλλειψη προτάσεων για μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης. Οι σοβαρές προτάσεις είναι λίγες και κυρίως λείπουν οι μεγάλοι (ή έστω γνωστοί) κατασκευαστές, όπως toyota, vw group etc. Δηλαδή εγώ ψάχνω μικρό ηλεκτρικό για να κάνουμε τις δουλειές μας εντός Αθήνας και ουσιαστικά πρέπει να επιλέξω μεταξύ dolphin surf και inster? Γιατί άλλη σοβαρή πρόταση δεν υπάρχει. Ή μην πείτε πως θα πηγαίνουμε super market με το το ev6 ή κανά atto 3. Ή θα κατέβω κέντρο Αθήνας με 4,5 μέτρο αυτοκίνητο; Περιμένω να δω τι θα βγάλει η vw με το id.2 και βλέπουμε. Επίσης για κάποιο λόγο επιμένουν οι κατασκευαστές στις σχεδιαστικές γραμμές που έχουν τα ηλεκτρικά, να είναι όλα μοντέρνα, με φουτουριστικές γραμμές και δεν ξέρω κι εγώ τι. και από τα πιο best seller αυτή την στιγμή είναι αυτό με το πολύ απλό και κλασσικό σχέδιο του.
basilis_k6 Δημοσ. 11 Αυγούστου Δημοσ. 11 Αυγούστου 36 λεπτά πριν, greg4 είπε Το μεγάλο πρόβλημα για μένα αυτή την στιγμή είναι η σοβαρή έλλειψη προτάσεων για μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης. Οι σοβαρές προτάσεις είναι λίγες και κυρίως λείπουν οι μεγάλοι (ή έστω γνωστοί) κατασκευαστές, όπως toyota, vw group etc. Δηλαδή εγώ ψάχνω μικρό ηλεκτρικό για να κάνουμε τις δουλειές μας εντός Αθήνας και ουσιαστικά πρέπει να επιλέξω μεταξύ dolphin surf και inster? Γιατί άλλη σοβαρή πρόταση δεν υπάρχει. Ή μην πείτε πως θα πηγαίνουμε super market με το το ev6 ή κανά atto 3. Ή θα κατέβω κέντρο Αθήνας με 4,5 μέτρο αυτοκίνητο; Περιμένω να δω τι θα βγάλει η vw με το id.2 και βλέπουμε. Επίσης για κάποιο λόγο επιμένουν οι κατασκευαστές στις σχεδιαστικές γραμμές που έχουν τα ηλεκτρικά, να είναι όλα μοντέρνα, με φουτουριστικές γραμμές και δεν ξέρω κι εγώ τι. και από τα πιο best seller αυτή την στιγμή είναι αυτό με το πολύ απλό και κλασσικό σχέδιο του. οταν βγηκε αυτο εμενα μου φανηκε πολυ μοντερνο και σπορ για τογιοτα. ακομα ετσι το βλεπω, θεωρω πως ειναι αρκετα τολμηρο και αγριο το λουκ. id2 αργει αρκετα. οντως οικονομικες δεν υπαρχουν, ουτε καν το ρ5 δεν ειναι οικονομικο. το αττο2 ειναι οριακα στα μικρα οχηματα αλλα το εθαψε ασχημα η byd.
Ntinaras Δημοσ. 11 Αυγούστου Δημοσ. 11 Αυγούστου 5 ώρες πριν, koostas2001 είπε https://www.autotypos.gr/agora/to-kafsimo-pou-oloi-echoun-xegrapsei-poulise-ton-ioulio-stin-ellada-oso-kai-ta-ilektrika-episima-stoicheia/ Αποδεικνύεται δυσκολη αγορα η ελληνικη για τα αμιγως ηλεκτρικά Μια χαρά είναι τα ποσοστά τους. Αν σκεφτείς πόσοι έχουν λεφτά για καινούριο αμάξι, και πόσοι είναι ουγκ και θέλουν το αυτοκίνητο τους να κανει βρουμ βρουμ 1
james01gr Δημοσ. 11 Αυγούστου Δημοσ. 11 Αυγούστου 3 ώρες πριν, greg4 είπε Το μεγάλο πρόβλημα για μένα αυτή την στιγμή είναι η σοβαρή έλλειψη προτάσεων για μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης. Οι σοβαρές προτάσεις είναι λίγες και κυρίως λείπουν οι μεγάλοι (ή έστω γνωστοί) κατασκευαστές, όπως toyota, vw group etc. Δηλαδή εγώ ψάχνω μικρό ηλεκτρικό για να κάνουμε τις δουλειές μας εντός Αθήνας και ουσιαστικά πρέπει να επιλέξω μεταξύ dolphin surf και inster? Γιατί άλλη σοβαρή πρόταση δεν υπάρχει. Ή μην πείτε πως θα πηγαίνουμε super market με το το ev6 ή κανά atto 3. Ή θα κατέβω κέντρο Αθήνας με 4,5 μέτρο αυτοκίνητο; Περιμένω να δω τι θα βγάλει η vw με το id.2 και βλέπουμε. Επίσης για κάποιο λόγο επιμένουν οι κατασκευαστές στις σχεδιαστικές γραμμές που έχουν τα ηλεκτρικά, να είναι όλα μοντέρνα, με φουτουριστικές γραμμές και δεν ξέρω κι εγώ τι. και από τα πιο best seller αυτή την στιγμή είναι αυτό με το πολύ απλό και κλασσικό σχέδιο του. Είναι απλός ο λόγος. Λόγω διαστάσεων πρέπει να μπουν μικρές μπαταρίες και τα αυτοκίνητα θα έχουν ελάχιστη αυτονομία. Συν ότι θα είναι αρκετά ακριβά. 5 ώρες πριν, basilis_k6 είπε 5% χωρις επιδοτησεις ειναι θαυμα αν το κρατησουν. μονο μειωση δασμων κινεζικων μπορει να το αλλαξει αυτο αλλα δυσκολο το βλεπω. εκτος αν το id2 ερθει σε τιμες τοσο προσιτες που αξιζει απεναντι στα hev. παντως βλεπω οτι αυξανονται οι χωροι σιγα σιγα στα ηλεκτρικα, ενας τομεας που πασχουν αρκετα. βεβαια γινονται fwd για να το πετυχουν και χανεις ολο το fun. Με 0.15 και 0.20 την kwh, με ανύπαρκτες υποδομές, με παντελή έλλειψη θέσεων στάθμευσης, σταθμών φορτισης κτλ το 5% θα μου επιτρέψεις να σου πω πως είναι τρομακτικά καλό νούμερο.
greg4 Δημοσ. Τρίτη στις 12:22 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 12:22 πμ 2 hours ago, james01gr said: Είναι απλός ο λόγος. Λόγω διαστάσεων πρέπει να μπουν μικρές μπαταρίες και τα αυτοκίνητα θα έχουν ελάχιστη αυτονομία. Συν ότι θα είναι αρκετά ακριβά Στο surf πως μπήκε δλδ η μπαταρία; Ας βάλουνε 30αρα, ποιος είπε ότι θέλουμε μεγαλύτερη για εντός πόλης; Μιλάμε για 200-250 χλμ αυτονομία άνετα, πόσα θα κάνουμε πια μέσα στη μέρα; Επίσης, εξοπλισμό δε χρειάζεται κάτι φοβερό, τα βασικά. Τώρα όποτε πέρνω το golf εντός πόλης γυρνάω σπίτι με κάτι καταναλώσεις 12l / 100km και μου ανάβουν τα λαμπάκια... Αλλά ξεκίνα / σταμάτα πόσο να φάει ένα απλό βενζινοκίνητο; Και θέλω να πάρω ένα 2ο μικρό ηλεκτρικό και έχω να διαλέξω μεταξύ 2-3 μοντέλων. Τεσπα περιμένω. Εγώ πιστεύω ότι θα μειωνόταν αρκετά τα περιθώρια κέρδους τους και για αυτό σπρώχνουν τα μεγάλα.
basilis_k6 Δημοσ. Τρίτη στις 12:45 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 12:45 πμ 22 λεπτά πριν, greg4 είπε Στο surf πως μπήκε δλδ η μπαταρία; Ας βάλουνε 30αρα, ποιος είπε ότι θέλουμε μεγαλύτερη για εντός πόλης; Μιλάμε για 200-250 χλμ αυτονομία άνετα, πόσα θα κάνουμε πια μέσα στη μέρα; Επίσης, εξοπλισμό δε χρειάζεται κάτι φοβερό, τα βασικά. Τώρα όποτε πέρνω το golf εντός πόλης γυρνάω σπίτι με κάτι καταναλώσεις 12l / 100km και μου ανάβουν τα λαμπάκια... Αλλά ξεκίνα / σταμάτα πόσο να φάει ένα απλό βενζινοκίνητο; Και θέλω να πάρω ένα 2ο μικρό ηλεκτρικό και έχω να διαλέξω μεταξύ 2-3 μοντέλων. Τεσπα περιμένω. Εγώ πιστεύω ότι θα μειωνόταν αρκετά τα περιθώρια κέρδους τους και για αυτό σπρώχνουν τα μεγάλα. ποιο κερδος? μεσα μπαινουν σχεδον ολοι.
teodor_ch Δημοσ. Τρίτη στις 08:14 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 08:14 πμ 7 ώρες πριν, basilis_k6 είπε ποιο κερδος? μεσα μπαινουν σχεδον ολοι. Τώρα αυτό και αν είναι άκυρο. Να μου πείς πουλάνε στο κόστος και περιμένουν να τα βγάλουν απο άλλες υπηρεσίες να το πιστέψω. Δεν υπάρχει εταιρία που να πουλάει και να μπαίνει μέσα. Ξεχάστε το αυτό.
dtk-386 Δημοσ. Τρίτη στις 08:38 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 08:38 πμ 23 λεπτά πριν, teodor_ch είπε Δεν υπάρχει εταιρία που να πουλάει και να μπαίνει μέσα. Ξεχάστε το αυτό. Που ζεις άνθρωπε μου;
kostasbm Δημοσ. Τρίτη στις 08:39 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 08:39 πμ On 07/08/2025 at 11:15, dtk-386 said: Χαλάνε πολύ περισσότερο από ένα μανουαλ σίγουρα. ειμαι με αυτόματα απο το 1975 εξωτερικό με ιπποδυνάμεις από 180 μέχρι 400 άλογα....κάθε 4-5 χρόνια γινόταν σέρβις στο δισκοπλατω...εδώ με αυτόματο πάνω από 15 χρόνια χωρίς προβλήματα...... είναι κάποιου συγκεκριμένου εργοστασίου το σασμάν η έτσι κουτουρού το αναφέρεις ??? γιατί αν είσαι σιδεροφαγος ότι και να έχεις θα το διαλύσεις.....τα χειροκίνητα ταλαιπωρούνται γιατί το μεγαλύτερο ποσοστό στις πόλεις έχουν το πόδι στο συμπλέκτη να ξεκουράζεται....
majunior Δημοσ. Τρίτη στις 09:08 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 09:08 πμ 52 λεπτά πριν, teodor_ch είπε Τώρα αυτό και αν είναι άκυρο. Να μου πείς πουλάνε στο κόστος και περιμένουν να τα βγάλουν απο άλλες υπηρεσίες να το πιστέψω. Δεν υπάρχει εταιρία που να πουλάει και να μπαίνει μέσα. Ξεχάστε το αυτό. *Γκουχ* Tesla *γκουχ* για αρκετά χρόνια
teodor_ch Δημοσ. Τρίτη στις 09:15 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 09:15 πμ 3 λεπτά πριν, majunior είπε *Γκουχ* Tesla *γκουχ* για αρκετά χρόνια 1' google δείχνει κέρδη απο το 2009 που έφτασα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα