QuantumWanderer Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου Μέλος Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 3 ώρες πριν, viman είπε Μια πρώτη σκέψη για κατάργηση των μηδενικών τελών κυκλοφορίας. Θα επηρεάσει άραγε την ηλεκτροκίνηση; https://www.carandmotor.gr/nea/poioi-prasinoi-foroi-tha-allaxoyn-sta-aytokinita Πιστεύω ότι δεν θα αλλάξει τίποτα στην εξίσωση. Κανείς δεν ασχολήθηκε με την απουσία τελών ως από τα βασικά κίνητρα για να μεταβεί σε ηλεκτρικά και κάποια υβριδικά. Η «μπάνκα» του Κράτους πάντα θα πρέπει να γεμίζει, οπότε για τις προσωρινές εξαιρέσεις πάντα θα αλλάζουν τα κριτήρια εφαρμογής, για να κάνουν ότι σπρώχνουν νεώτερες τεχνολογίες, κλπ. 2
manolis940 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 47 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε Προφανως; Συνεχως το ακουω αυτο γυρω μου σαν πλεονεκτημα. Δεν ειναι ο μονος παραγοντας αλλα ειναι πολυ σημαντικος. Ένα νεότερο αυτοκίνητο έχει 86€ τέλη; Αυτό θα ήταν ο πολύ σημαντικός παράγοντας που θα σε πήγαινε απ' την επιλογή ενός θερμικού σε ένα ηλεκτρικό ή το ότι μπορείς να κινηθείς στο 1/2 με 1/4 του κόστους; 1
teodor_ch Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, basilis_k6 είπε Προφανως; Συνεχως το ακουω αυτο γυρω μου σαν πλεονεκτημα. Δεν ειναι ο μονος παραγοντας αλλα ειναι πολυ σημαντικος. Αν ισχύει είναι τραγικό! Να ακούσω το χρώμα απο καμιά γυναίκα να το καταλάβω. Να μιλούσαμε για 200-500-1000 ευρώ πάλι να το καταλάβω. Ένα αμάξι έχει έξοδα. Αν κάποιος μετράει τα τέλη κυκλοφορίας τότε καλύτερα να βρεί εναλλακτικές (λιγότερα κυβικά, μεταχειρισμένο κλπ). Επεξ/σία 17 Σεπτεμβρίου από teodor_ch 1
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 13 ώρες πριν, basilis_k6 είπε Προφανως; Συνεχως το ακουω αυτο γυρω μου σαν πλεονεκτημα. Δεν ειναι ο μονος παραγοντας αλλα ειναι πολυ σημαντικος. Ποσο πολυ σημαντικα ειναι αυτα τα 100€ ή 200€ κατα την αγορα του αυτοκινητου αλλα και την χρηση του? Δηλαδη αγορασα υβριδικο να γλιτωνω την μιση βενζινη του μηνα και ξαφνικα αν μου πουν πληρωσε 80€ τελη κυκλοφοριας μετα απο 10, 5 ή 3 χρονια που δεν πληρωνω ας πουμε θα πεσω να πεθανω? Το οτι το πλασαρουν ετσι οι πωλητες για τυρακι δεν λεει και πολλα... απλά κάποιοι τσιμπανε. 3
teodor_ch Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου Διαβάζω την παρακάτω είδηση και για άλλη μία φορά γίνεται φανερό ότι η χώρα δεν έχει κανένα σχέδιο. Για να μή χάσουν τις μίζες απο το καρτέλ, αντί να μεταφέρουν ένα μέρους του κέρδους στον κόσμο και τα μεσημέρια να πέφτει η κιλοβατώρα ας πούμε στα €0.01-0.03 αποτρέπουν νέες επενδύσεις στην ενέργεια. Με υπερβολικά φθηνό ρεύμα συγκεκριμένες ώρες θα 1) Αυξάνουν τις επενδύσεις 2) Μειώνεται το κόστος ενέργειας για οικιακούς και επαγγελματικούς πελάτες 3) Βελτιώνεται το ενεργειακό ισοζύγιο της χώρας 4) Πέφτει το κόστος παραγωγής/μεταποίησης/κλπ προϊόντων 5) Αύξηση της ηλεκτροκίνησης με όλα τα οφέλη της Αλλά όχι, έχουμε περικοπές στα πάρκα που προκαλούν μείωση των επενδύσεων για να μήν χάσει χρήματα το καρτέλ. Νέα τάση στις ανανεώσιμες: Πωλείται όπως είναι συνδεδεμένο Κόστος ρεύματος σε σχέση με την αγοραστική δύναμη. Όσο λιγότερο τόσο το καλύτερο. Αν εξαιρέσουμε την Ιταλία που δεν ξέρω πώς τα έχει καταφέρει (Κύπρο μάλλον είναι λογικό) Ισπανία και Τουρκία όπως και όλα τα Βαλκάνια έχουν φθηνότερο ρεύμα!!! Και εμείς κλείνουμε τις ΑΠΕ!!!!!
basilis_k6 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 1 ώρα πριν, teodor_ch είπε Διαβάζω την παρακάτω είδηση και για άλλη μία φορά γίνεται φανερό ότι η χώρα δεν έχει κανένα σχέδιο. Για να μή χάσουν τις μίζες απο το καρτέλ, αντί να μεταφέρουν ένα μέρους του κέρδους στον κόσμο και τα μεσημέρια να πέφτει η κιλοβατώρα ας πούμε στα €0.01-0.03 αποτρέπουν νέες επενδύσεις στην ενέργεια. Με υπερβολικά φθηνό ρεύμα συγκεκριμένες ώρες θα 1) Αυξάνουν τις επενδύσεις 2) Μειώνεται το κόστος ενέργειας για οικιακούς και επαγγελματικούς πελάτες 3) Βελτιώνεται το ενεργειακό ισοζύγιο της χώρας 4) Πέφτει το κόστος παραγωγής/μεταποίησης/κλπ προϊόντων 5) Αύξηση της ηλεκτροκίνησης με όλα τα οφέλη της Αλλά όχι, έχουμε περικοπές στα πάρκα που προκαλούν μείωση των επενδύσεων για να μήν χάσει χρήματα το καρτέλ. Νέα τάση στις ανανεώσιμες: Πωλείται όπως είναι συνδεδεμένο Κόστος ρεύματος σε σχέση με την αγοραστική δύναμη. Όσο λιγότερο τόσο το καλύτερο. Αν εξαιρέσουμε την Ιταλία που δεν ξέρω πώς τα έχει καταφέρει (Κύπρο μάλλον είναι λογικό) Ισπανία και Τουρκία όπως και όλα τα Βαλκάνια έχουν φθηνότερο ρεύμα!!! Και εμείς κλείνουμε τις ΑΠΕ!!!!! https://youtu.be/DjiY6ELp-go 2
sattack Δημοσ. πριν από 11 ώρες Δημοσ. πριν από 11 ώρες Κατά βάση αυτό το ποστ είναι πιο πολύ απάντηση σε συζήτηση που ξεκίνησε στο άλλο thread, όμως εκεί κανονικά είναι για τα νέα μοντελα, όχι για γενική συζήτηση. Έχω δώσει το ένα Tesla στην κόρη μου που μετακόμισε τώρα σε δικό της σπίτι ως ενοικιαστής και δεν εχει να φορτίσει εκεί. Έχει όμως απέναντι supermarket Carefour με ανοιχτό πάρκινγκ όλη νύχτα. (Βέλγιο). Το έβαλε τώρα να φορτίσει 2.5 ώρες και θα πάει μετά να το βγάλει από τη θεση φόρτισης και να το παρκάρει παραδίπλα σε απλή θέση στάθμευσης. Οπότε ναι, υπό προϋποθέσεις γίνεται και χωρίς να έχεις φόρτιση στο σπίτι. 4
doctorkostis Δημοσ. πριν από 8 ώρες Δημοσ. πριν από 8 ώρες Παρακολουθησα τον τελευταιο καιρο τα νεα βιντεο του Björn Nyland με εμφαση στα νεα μοντελα με πολυ γρηγορη φορτιση (Zeekr 7X, MG IM6, Mercedes CLA). Αυτο που διαπιστωνω ειναι οτι αν μιλαμε ρεαλιστικα, δε χρειαζεται περαιτερω εξελιξη στη γρηγορη φορτιση, καλυτερο δικτυο 350+-400kW φορτιστων χρειαζεται. Τα μοντελα αυτα κανουν το 10-80% με περιπου 220-250kW φορτιση κατα μεσο ορο, δηλαδη σε 16-18 λεπτα βαζουν περιπου 300χλμ αυτονομια. Ναι, κανενα δεν εχει το Efficiency της Tesla (η CLA ειναι καλυτερη απο τους κινεζους σε αυτο τον τομεα) αλλα αν εχεις καλο δικτυο ταχυφορτιστων στις εθνικες οδους, το "αγχος της φορτισης" πρακτικα εκμηδενιζεται. 4
basilis_k6 Δημοσ. πριν από 8 ώρες Δημοσ. πριν από 8 ώρες 4 λεπτά πριν, doctorkostis είπε Παρακολουθησα τον τελευταιο καιρο τα νεα βιντεο του Björn Nyland με εμφαση στα νεα μοντελα με πολυ γρηγορη φορτιση (Zeekr 7X, MG IM6, Mercedes CLA). Αυτο που διαπιστωνω ειναι οτι αν μιλαμε ρεαλιστικα, δε χρειαζεται περαιτερω εξελιξη στη γρηγορη φορτιση, καλυτερο δικτυο 350+-400kW φορτιστων χρειαζεται. Τα μοντελα αυτα κανουν το 10-80% με περιπου 220-250kW φορτιση κατα μεσο ορο, δηλαδη σε 16-18 λεπτα βαζουν περιπου 300χλμ αυτονομια. Ναι, κανενα δεν εχει το Efficiency της Tesla (η CLA ειναι καλυτερη απο τους κινεζους σε αυτο τον τομεα) αλλα αν εχεις καλο δικτυο ταχυφορτιστων στις εθνικες οδους, το "αγχος της φορτισης" πρακτικα εκμηδενιζεται. τα βλεπω και εγω. ετσι ειναι, τα αμαξια ειναι σε πολυ καλο επιπεδο αλλα δεν εχουμε ουτε αρκετους φορτιστες (για fast dc δεν συζηταμε, ειναι απειροελαχιστοι ακομα), ουτε νορμαλ τιμες. με 0.65 την ταχυφορτιση και μια λογικη καταναλωση 14kwh/100 θέλεις 9ευρω για 100χλμ και εκτός πολης που μαλλον θα δεις ακομα μεγαλυτερη καταναλωση παιζεις στο 10+. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα