Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

@andreas-d Το τι μπορει να κανει καποιος η οχι με ενα ηλεκτρικο αυτοκινητο, δεν νομιζεις οτι πιο ειδικοι να το πουν ειναι αυτοι που οντως εχουν και κανουν ταξιδια με αυτο? Αυτα που γραφεις εσυ φαινονται σε ενα κατοχο σαν το παιδακι που σου λεει για τον Αγιο Βασιλη και προσπαθει να σου εξηγησει πως φερνει τα δωρα.

  • Like 4
  • Confused 1
Δημοσ.
36 λεπτά πριν, gbras είπε

@andreas-d Το τι μπορει να κανει καποιος η οχι με ενα ηλεκτρικο αυτοκινητο, δεν νομιζεις οτι πιο ειδικοι να το πουν ειναι αυτοι που οντως εχουν και κανουν ταξιδια με αυτο? Αυτα που γραφεις εσυ φαινονται σε ενα κατοχο σαν το παιδακι που σου λεει για τον Αγιο Βασιλη και προσπαθει να σου εξηγησει πως φερνει τα δωρα.

Προσπαθώ να καταλάβω την απάντησή σου, δεν πειράζει ψυχή βαθιά..

1 ώρα πριν, haHa είπε

Με EV με μεγαλη μπαταρια και ταχυφορτιση, χρειαζεσαι τωρα ~20 λεπτα διαλειμμα καθε 3 ωρες περιπου (καθε 300χλμ).
Τοσο συχνα εκανα ετσι κι αλλιως διαλειμμα.


Εκανα προσφατα ταξιδι 2000χλμ σε 1,5 μερα παιρνοντας απο 6 χωρες : αερα βγηκε, πιο ανετα απο να οδηγουσα θερμικο(το ηλεκτρικο ειναι πολυ πιο γρηγορο, ασφαλες, ησυχο). Βγαινεις μετα απο μια ημερα οδηγηση και δεν εισαι το ιδιο κουρασμενος οπως με ενα θερμικο.

Συνολικα για τα 2000χλμ(~20 ωρες καθαρης οδηγησης), εκανα γυρω στις 3 ωρες συνολικα φορτιση.
Οι περισσοτερες ηταν ενω ετρωγα ή εκανα διαλειμμα για τουαλετα ή καφε. Δεν εκανα καν overnight φορτιση.

Το προβλημα που περιγραφεις ειναι non-existent για τους περισσοτερους που εχουν οδηγησει ηλεκτρικο,  χωρια που αφορα ελαχιστους που κανουν τετοια τεραστια ταξιδια.

Δεν διαφωνώ, εκφράζω την προσωπική μου άποψη για το τη συμφέρει εμένα προσωπικά,

στην Γερμανία αυτήν τη στιγμή ένα καινούργιο ev με μεγάλη μπαταρία έχει 50-60κ δεν έχεις κανένα κέρδος από το κράτος, δεν υπάρχει δωρεάν φόρτιση, το kw έχει στο σπίτι 0,47 cent 

Πάμε σε θερμικό,

Το δίλιτρο πληρώνει 92€ το χρόνο και το 2.5 160€ το Euro 4 μιλαμε,

όλα αυτά μαζί με το άγχος φόρτισης δεν τα βλέπω σαν κίνητρο να αλλάξεικάποιος να πάει σε ev, με εννοείς..

Σύγκριση με Ελλάδα δεν γίνεται αυτή τη στιγμή, δεν έχει τόσα υπέρ στο εξωτερικό..

Τώρα η Γερμανία θα βάλει βέτο για την κατάργηση των  θερμικών το 2035 σήμερα το έλεγαν στο ραδιόφωνο, καθένας πορεύεται σύμφωνα με τις ανάγκες του και το δικό του όφελος..

Όσο για το ταξίδι κάποιες φορές κάνω μια στάση, κάποιες καθόλου, μόνο φουλάρουμε αδειάζουμε υγρά και φεύγουμε οδηγαμε και οι δύο..

Δημοσ.
5 ώρες πριν, andreas-d είπε

Δυστυχώς όποιος είναι έξω από τον χορό χορεύει..

Είναι πολλά τα χιλομετρα με πολλά απρόοπτα και πολύ άγχος,  εχουμε τέσσερα σύνορα με τρελές ώρες αναμονή τις περισσότερες φορές,  δύσκολο να μετατραπούν όλα αυτά τα αυτοκίνητα με ev και να ταξιδεύουν ορδές αυτοκινήτων εκατομμύρια και να χρειαζόταν να φορτίζουν, εύχομαι να υπάρξουν στο μέλλον ev με αυτονομία 800++ χλμ.. και χιλιάδες σταθμοί φόρτισης, μέχρι τότε diesel ️  η Benzin ️ 

inbound2072740931356862267.jpg

inbound9197480446474439185.jpg

σε κινηση τα ηλεκτρικα δεν καταναλωνουν σχεδον τιποτα, 

Σε τετοιες ουρες το αγχος το εχουν τα θερμικα 

  • Like 3
Δημοσ.
4 minutes ago, chek2fire said:

ε κινηση τα ηλεκτρικα δεν καταναλωνουν σχεδον τιποτα, 

Και για να τα λεμε πιο συγκεκριμενα. Περσι καλοκαιρι κολλημενος στην ουρα για το καραβι 4 ωρες εχασα 5% ( σε 64αρα μπαταρια )κυριως λογω κλιματισμου φυσικα... 

  • Like 4
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, chek2fire είπε

σε κινηση τα ηλεκτρικα δεν καταναλωνουν σχεδον τιποτα, 

Σε τετοιες ουρες το αγχος το εχουν τα θερμικα 

Συμφωνώ μετά όμως θές να φας τουλάχιστον 700χλμ χωρίς διάλειμμα για να μην τους έχεις πάλι μπροστά σου αυτούς και άλλους τόσους..

Εξάλλου το οικονομικό  δεν είναι πρόβλημα προς το παρόν δόξα το θεό..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, andreas-d είπε

Συμφωνώ μετά όμως θές να φας τουλάχιστον 700χλμ χωρίς διάλειμμα για να μην τους έχεις πάλι μπροστά σου αυτούς και άλλους τόσους..

Εξάλλου το οικονομικό  δεν είναι πρόβλημα προς το παρόν δόξα το θεό..

Μπορει εσυ να το θελεις, αλλα οχι η πλειονοτητα. Δεν θελουμε ολοι να ειμαστε φορτηγατζιδες και να οδηγουμε διχως αυριο.
Διαλειμμα ανα 3ωρο για να εισαι φρεσκος και με την προσοχη στο δρομο.

1 ώρα πριν, andreas-d είπε

στην Γερμανία αυτήν τη στιγμή ένα καινούργιο ev με μεγάλη μπαταρία έχει 50-60κ δεν έχεις κανένα κέρδος από το κράτος, δεν υπάρχει δωρεάν φόρτιση, το kw έχει στο σπίτι 0,47 cent 

Πάμε σε θερμικό,

Ακριβως, ενα αντιστοιχων επιδοσεων και διαστασεων θερμικο ειναι ακριβοτερο.
Πχ η Bmw 340i που εχει παρομοιες επιδοσεις με ενα Tesla Model 3 κοστιζει 52% παραπανω(76.000 αντι για 50.000) .

Το κοστος χρησης,service κλπ ειναι ακομα μεγαλυτερη η διαφορα.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Δημοσ.
1 hour ago, andreas-d said:

Προσπαθώ να καταλάβω την απάντησή σου, δεν πειράζει ψυχή βαθιά..

Δεν διαφωνώ, εκφράζω την προσωπική μου άποψη για το τη συμφέρει εμένα προσωπικά,

στην Γερμανία αυτήν τη στιγμή ένα καινούργιο ev με μεγάλη μπαταρία έχει 50-60κ δεν έχεις κανένα κέρδος από το κράτος, δεν υπάρχει δωρεάν φόρτιση, το kw έχει στο σπίτι 0,47 cent 

Πάμε σε θερμικό,

Το δίλιτρο πληρώνει 92€ το χρόνο και το 2.5 160€ το Euro 4 μιλαμε,

όλα αυτά μαζί με το άγχος φόρτισης δεν τα βλέπω σαν κίνητρο να αλλάξεικάποιος να πάει σε ev, με εννοείς..

Σύγκριση με Ελλάδα δεν γίνεται αυτή τη στιγμή, δεν έχει τόσα υπέρ στο εξωτερικό..

Τώρα η Γερμανία θα βάλει βέτο για την κατάργηση των  θερμικών το 2035 σήμερα το έλεγαν στο ραδιόφωνο, καθένας πορεύεται σύμφωνα με τις ανάγκες του και το δικό του όφελος..

Όσο για το ταξίδι κάποιες φορές κάνω μια στάση, κάποιες καθόλου, μόνο φουλάρουμε αδειάζουμε υγρά και φεύγουμε οδηγαμε και οι δύο..

Η αλήθεια είναι ότι με το euro 4 εμένα με έχασες...

Μιλάμε για αγορά σχεδόν καινούριου 40-50χιλ€ αυτοκίνητο με όλες τις ανέσεις και μας λες για euro 4 <10χιλχλμ.

Και για να συγκρίνουμε το κόστος μετακίνησης στο ταξίδι με το id.3 είναι παραπλήσιο με το μικρό πετρέλαιο FIAT 1.3 που είχα. Αλλά το ταξίδι που κάνει το id.3 δεν συγκρίνεται ούτε με το passat που έχουμε, για δεύτερο πλέον.

Πόσο μάλλον ένα sedan ηλεκτρικό, παρόλο που δεν έκανε για εμάς το προτείνω, M3 ή EV6 ή κάποιο άλλο αντίστοιχο id4-5... 

 

Υ.Γ. Εγώ θα είχα και μια GT 1,9 JTD και ίσως διπλοτούρμπινη από delta ή μια 2,4 JTD, αλλά αυτή είναι άλλη ιστορία.

  • Like 2
  • Haha 1
Δημοσ.

Την τελευταία 2ετία πίστευα θα είχαν γίνει μεγαλύτερα άλματα σε θέματα υποδομών και να καταστήσουν την ηλεκτροκίνηση πιο λειτουργική στην Ελλάδα.

Όσο περνάει ο καιρός, αρχίζω και συγκλίνω όλο και πιο πολύ στην άποψη, ότι εδώ στην Ελλάδα θα είμαστε για πολλά χρόνια ακόμα ο κουβάς της Ευρώπης σε θερμικά.

Μερικές φορές έχουμε την τάση να διαβάζουμε εξέλιξη τεχνολογίας, τάσεις σε άλλες χώρες, και άλλα θέματα ... και ξεχνάμε ότι εδώ δεν υπάρχουν προϋποθέσεις αλλαγής στόλου άμεσα.

Με 17+ έτη μέση ηλικία στόλου και συνεχιζόμενη φτωχοποίηση, και mainstream να αρχίσει να γίνεται η ηλεκτροκίνηση κάποια στιγμή, θα χρειαστεί 15 χρόνια για την πλάκα για μετάβαση του στόλου, από εκείνη τη στιγμή.

Οπότε, χωρίς να γινόμαστε προφήτες, δεν βλέπω με ποιό τρόπο θα έχει αλλάξει ουσιωδώς η κατάσταση πριν το 2045 ή και παραπέρα, για να μπορούμε να λέμε ότι: τώρα βλέπουμε πολλά ηλεκτρικά στο δρόμο.

  • Like 1
Δημοσ.
21 minutes ago, QuantumWanderer said:

Την τελευταία 2ετία πίστευα θα είχαν γίνει μεγαλύτερα άλματα σε θέματα υποδομών και να καταστήσουν την ηλεκτροκίνηση πιο λειτουργική στην Ελλάδα.

Εχουν γινει. Σε ποια διαδρομη δηλαδη βλεπεις προβλημα;

  • Like 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε

Την τελευταία 2ετία πίστευα θα είχαν γίνει μεγαλύτερα άλματα σε θέματα υποδομών και να καταστήσουν την ηλεκτροκίνηση πιο λειτουργική στην Ελλάδα.

Όσο περνάει ο καιρός, αρχίζω και συγκλίνω όλο και πιο πολύ στην άποψη, ότι εδώ στην Ελλάδα θα είμαστε για πολλά χρόνια ακόμα ο κουβάς της Ευρώπης σε θερμικά.

Μερικές φορές έχουμε την τάση να διαβάζουμε εξέλιξη τεχνολογίας, τάσεις σε άλλες χώρες, και άλλα θέματα ... και ξεχνάμε ότι εδώ δεν υπάρχουν προϋποθέσεις αλλαγής στόλου άμεσα.

Με 17+ έτη μέση ηλικία στόλου και συνεχιζόμενη φτωχοποίηση, και mainstream να αρχίσει να γίνεται η ηλεκτροκίνηση κάποια στιγμή, θα χρειαστεί 15 χρόνια για την πλάκα για μετάβαση του στόλου, από εκείνη τη στιγμή.

Οπότε, χωρίς να γινόμαστε προφήτες, δεν βλέπω με ποιό τρόπο θα έχει αλλάξει ουσιωδώς η κατάσταση πριν το 2045 ή και παραπέρα, για να μπορούμε να λέμε ότι: τώρα βλέπουμε πολλά ηλεκτρικά στο δρόμο.

Δεν θα αλλάξει τα θερμικά θα παραμείνουν μέχρι το 2050, εδώ είμαστε και θα τα ακούσουμε σύντομα, η ατμομηχανή της Ευρώπης έχει το λόγο..

πες μου πως θα πάρουν οι Βούλγαροι οι Ρουμανοι ηλεκτρικά που εδώ καλά καλά δεν έχουν φωτισμό στους δρόμους, το πρόβλημα είναι ότι η Ελλάδα τρέχει πάνω απο τις προσδοκίες της και θα φάει τα μούτρα της..

 

23 λεπτά πριν, filarhos είπε

Η αλήθεια είναι ότι με το euro 4 εμένα με έχασες..

Παράδειγμα κόστους τελών κυκλοφορίας ήταν το Euro 4.

Εγώ ταξιδεύω με hybrid και το Euro 4 2.5l το εχω για κάθε μέρα επειδή είναι παλιό χάχα.. 

Πάντως επειδή βλέπω την αγορά στην Γερμανία δεν τσουλάει το ev μόνο σε μικρά πόλης, που και εκεί πάλι με το ζόρι..

 

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, gbras είπε

Εχουν γινει. Σε ποια διαδρομη δηλαδη βλεπεις προβλημα;

Όταν λέω άλματα, εννοώ την οριστική εκείνη κατάσταση που οι υποδομές σε δημόσιους χώρους, οδικούς άξονες, τουριστικούς προορισμούς και ιδιωτικές (πολυκατοικίες, εταιρείες, κα) θα είχαν γαζωθεί ... και οι υποδομές φόρτισης δεν θα ήταν στη λίστα των λόγων που σε εμποδίζουν να μεταβείς σε ηλεκτρικό, και να έχεις μείνει μόνο με τους άλλους προβληματισμούς.

Απέχουμε έτη φωτός ακόμα από αυτή την κατάσταση στην Ελλάδα.

Επεξ/σία από QuantumWanderer
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
59 λεπτά πριν, haHa είπε

Πχ η Bmw 340i που εχει παρομοιες επιδοσεις με ενα Tesla Model 3 κοστιζει 52% παραπανω(76.000 αντι για 50.000) .

Λογικό δεν είναι.. το πρώτο με καλή συντηρηση αντέχει δεκαετίες το δεύτερο είναι σαν τα κινητά λίγοι αλλάζουν μπαταρίες οι περισσότεροι τα πετάνε..

Κοίτα μεταχειρισμένο Tesla καινούργιο αμάξι σχεδόν, βρες μου 340i με τόσα λεφτά και αντίστοιχα χιλιόμετρα..

 

 

inbound5972864466141461763.jpg

Επεξ/σία από andreas-d
  • Confused 1
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, andreas-d είπε

Λογικό δεν είναι.. το πρώτο με καλή συντηρηση αντέχει δεκαετίες το δεύτερο είναι σαν τα κινητά λίγοι αλλάζουν μπαταρίες οι περισσότεροι τα πετάνε..

To αντιθετο ισχυει στην πραξη για αυτο το θερμικο εχει αισθητα μικροτερη εγγυηση και αισθητα υψηλοτερο κοστος service μπας και μπορεσει να τσουλαει μετα απο μερικα χρονια.

Μακαρι τα θερμικα να φτασουν τα χιλιομετρα που φτανουν τα αντιστοιχα γρηγορα ηλεκτρικα, πχ να δουμε καμια bmw με 450  αλογα και 400.000km , οπως πχ βλεπουμε Tesla, Huyndai Ioniq κλπ.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, haHa είπε

To αντιθετο ισχυει στην πραξη για αυτο το θερμικο εχει αισθητα μικροτερη εγγυηση και αισθητα υψηλοτερο κοστος service μπας και μπορεσει να τσουλαει μετα απο μερικα χρονια.

Μακαρι τα θερμικα να φτασουν τα χιλιομετρα που φτανουν τα αντιστοιχα γρηγορα ηλεκτρικα, πχ να δουμε καμια bmw με 450  αλογα και 400.000km , οπως πχ βλεπουμε Tesla, Huyndai Ioniq κλπ.

Εδώ θα είμαστε να δούμε τι θα γίνει ίσως στην Ελλάδα να ξέρουν καλύτερα πως θα κινηθούν οι αγορές, εξάλλου σε όλα είμαστε πρωτοπόροι..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, andreas-d είπε

Κοίτα μεταχειρισμένο Tesla καινούργιο αμάξι σχεδόν, βρες μου 340i με τόσα λεφτά και αντίστοιχα χιλιόμετρα..

Αντιστοιχη ποσοστιαια(48% εχει το tesla που εδειξες) μειωση τιμης εχει κι ενα 340i του 2020.
Τωρα καινουριο κοστιζει 76.000, ενω σαν μεταχειρισμενο του 2020, το βρισκεις αισθητα κατω απο 40.000(μειωση 48%) .
Υπαρχουν και κατω απο 35.000, δηλαδη εχασαν ακομα περισσοτερο απο την αξια τους.
 

11 λεπτά πριν, andreas-d είπε

Εδώ θα είμαστε να δούμε τι θα γίνει ίσως στην Ελλάδα να ξέρουν καλύτερα πως θα κινηθούν οι αγορές, εξάλλου σε όλα είμαστε πρωτοπόροι..

Μα δεν χρειαζεται να περιμενουμε το μελλον, ηδη βλεπουμε ηλεκτρικα των 450 ιππων με 400.000χλμ. 
Θερμικη Bmw των 450 ιππων με 400.000χλμ ειναι ελαχιστες που θα φθασουν χωρις προβληματα, ρεκτιφιε κλπ.

Για αυτο αλλωστε και η ιδια η BMW δινει μεγαλυτερη εγγυηση στα ηλεκτρικα της απο οτι στα πιο ζημιαρικα θερμικα.

Υ.Γ.: Κατοχος θερμικου BMW και Tesla

--------------------------

33 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε

Όταν λέω άλματα, εννοώ την οριστική εκείνη κατάσταση που οι υποδομές σε δημόσιους χώρους, οδικούς άξονες, τουριστικούς προορισμούς και ιδιωτικές (πολυκατοικίες, εταιρείες, κα) θα είχαν γαζωθεί ... και οι υποδομές φόρτισης δεν θα ήταν στη λίστα των λόγων που σε εμποδίζουν να μεταβείς σε ηλεκτρικό, και να έχεις μείνει μόνο με τους άλλους προβληματισμούς.

Απέχουμε έτη φωτός ακόμα από αυτή την κατάσταση στην Ελλάδα.

Ετη φωτος απεχουμε στο μυαλο αυτων που δεν εχουν ζησει με ηλεκτρικο.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 4

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...