Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Θα το πάω ένα βήμα παραπέρα, το Android Auto έχει γίνει τόσο χάλια με το διπλό layout που πρέπει να έχεις αναγκαστικά 2 εφαρμογές ανοικτές πχ Maps με Spotify, Μaps με Google Podcasts. Οι μισές εφαρμογές δεν υποστηρίζονται και οι άλλες μισές θέλουν συνδρομή για να τρέξουν όπως το Abrp που ανέφερες. 

To Dolphin αυτή την στιγμή δεν έχει δικό του planner στο navigation, σου δείχνει μόνο με πράσινο το εύρος που μπορεί να ταξιδέψει το αυτοκίνητο και αναγκάζομαι να υποστώ το Android auto γι αυτό τον λόγο. Ακούγεται βέβαια ότι ο επόμενος χάρτης στο update θα είναι αρκετά καλύτερος και ελπίζω γιατί σαν ένα καλό build in navi φτιαγμένο γι αυτοκίνητα δεν συγκρίνεται με τίποτα άλλο. 

Για δοκίμασε όταν έχεις τις δύο εφαρμογές ανοιχτές να πατήσεις επάνω στο εικονίδιο του google maps που είναι στην κάθετη λίστα αριστερά (ή δεξιά νομίζω ανάλογα τη ρύθμιση)....

 

Έτσι είναι εμένα. Χτές το δοκίμασα

image.png.74062cb1514ca923dd62539b96458b81.png

 

και βίντεο

 

Επεξ/σία από teodor_ch
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, teodor_ch είπε

Για δοκίμασε όταν έχεις τις δύο εφαρμογές ανοιχτές να πατήσεις επάνω στο εικονίδιο του google maps που είναι στην κάθετη λίστα αριστερά (ή δεξιά νομίζω ανάλογα τη ρύθμιση)....

 

Έτσι είναι εμένα. Χτές το δοκίμασα

image.png.74062cb1514ca923dd62539b96458b81.png

 

και βίντεο

 

Θυμάμαι να το έχω κάνει τώρα είναι λίγο μακρυά μου το αμάξι αλλά θα το δοκιμάσω. 

Δημοσ.
12 hours ago, greg4 said:

Ως προς το navigation σε vw group, μιλάμε μόνο για vw? Στα υπόλοιπα τι γίνεται, πχ skoda?

Το έχει δουλέψει κάποιος το navigation σε id3 - id4 πχ?

Δυστυχώς δεν με έχει βολέψει οπότε παίζω με android auto. Απλώς σε ταξίδια κάνω αναζήτηση επόμενου σημείου φόρτισης όταν είμαι στο 25-30% και το διαλέγω. Δεν το έχω μέχρι τώρα το ποσοστό οπότε δεν το έχω καθόλου στο μυαλό μου. Θα το δοκιμάσω σήμερα και θα σας πω.

Ένα feature ακόμα που έχει το navi είναι που σου ανάβει την εμπρός μπάρα για να στρίψεις.

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, haHa είπε

 

Huyndai και kia ειναι η ιδια μαμα εταιρια.
Επισης, ειναι Κορεατικα, οχι Κινεζικα.

 

Το ξέρω γιαυτό είπα απλά  σχιστομάτηδες.Nαι HYUNDAI και kia ιδια μαμά αλλά  από τη δευτερη το picanto εχει περπατήσει αντε και λίγο το sportage ενώ από hundai βρωμάει ο τόπος και εγω είχα παλιά το EXCELL 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, papoys1 είπε

Το ξέρω γιαυτό είπα απλά  σχιστομάτηδες.Nαι HYUNDAI και kia ιδια μαμά αλλά  από τη δευτερη το picanto εχει περπατήσει αντε και λίγο το sportage ενώ από hundai βρωμάει ο τόπος και εγω είχα παλιά το EXCELL 

Μας μπερδεψες ομως εκει που λες οτι τα Kia  ειναι Κινεζικα.
Οπως και να εχει, δεν μπορουμε να ξερουμε τι εννοει ο καθενας με ορους τυπου 'σχιστοματηδες' και σιγουρα δεν βοηθανε στην συζητηση.

2 ώρες πριν, papoys1 είπε

Καλή η τιμή των σχιστομάτηδων σε σχέση με τα υπόλοιπα αλλά δεν παύει ρε φίλε να είναι Κινέζικο.Θα μου πεις και τα hundai σχιστομάτηδες τα βγάζουν αλλά μετά από 30+ χρόνια έχουν εδραιωθεί ως αξιόπιστα σε όλες τις αγορές κάτι που δεν εχει γίνει τα kia και τα daewoo τα οποία συνεχίζουν  να είναι Κινέζικα.

 

  • Like 3
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Morosana είπε

Τους πήρε 30 χρόνια να εδραιωθούν σε μια τεχνολογία και σε μια αγορά που έτρεχε ήδη 90 χρόνια. Τώρα με τα ηλεκτρικά που όλοι περίπου ξεκινούν από την ίδια αφετηρία χωρίς παραδοσιακές μάρκες και με τα απεριόριστα κεφάλαια της κινας μην σου κάνει εντύπωση σε λίγα χρόνια να φτάσουν τα ευρωπαϊκά να θεωρούνται "κινέζικα" από άποψη τεχνολογιών 

Δεν ήταν ότι δεν ήξεραν πως να φτιάξουν καλά αυτοκίνητα. Συνειδητά πρόσφεραν χαμηλότερη ποιότητα σε κάποια σημεία (συνήθως εκεί που δεν πέφτει το μάτι ενός άπειρου χρήστη) για να βγουν φθηνότεροι και να αποκτήσουν market share. Όταν το απέκτησαν ανέβασαν ποιότητα και μειώθηκε η διαφορά με τους Ευρωπαίους. Ανέβηκαν και οι τιμές τους φυσικά.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, vamvakoolas είπε

και κατι απο inside:

φιλος (ελληνας) που εμενε Κινα για χρονια (εχει παντρευτει Κινεζα) δουλευει στην BYD.

Περυσι τον εστειλαν Ολλανδια οικογενειακως και αποτι μου ελεγε (ζωντας Ευρωπη αλλα κυριως βλεπωντας αγορα) η εταιρια του σπρωχνει τρελα χρηματα για την Ηπειρο:

-Προφανως μαρκετινγκ/διαφημισεις

-ελκυστικές τιμες (χαμηλοτερες απο ανταγωνισμο)

-το Κυριοτερο: επεκταση του after sales με δικα της συνεργεια ανα χωρα (αποτι μου λεει ξεκινα με 1-2 βλεπουν τι παιζει και επεκτεινονται).

 

Αντιθετα περυσι ειχα γραψει οτι τετοια περιπου εποχη οτι η audi κλεινει εργοστασιο στο Βελγιο->το εκλεισε

Ε λοιπον, θα κλεισει αλλο ενα παλι ιδια περιοδο (χριστουγεννιατικο δωρο?) αλλα αυτη τη φορα εντος εδρας και με πολλους εργαζομενους!

 

Στις 15/10/2025 στις 12:32 ΠΜ, sattack είπε

Σε άλλα νέα: η BYD Ελλάδος δίνει έκπτωση -6.000 στο ΑΤΤΟ 3 και -8.000/-9.000 στο Seal U ! Μαζί με τα 3.000 της επιδότησης, αυτή τη στιγμή αυτα τα μοντέλα ειναι 9.000-12.000  φτηνότερα στην Ελλαδα από ότι πχ στο Βέλγιο!

Ταυτόχρονα η Κίνα αποφασισε να περιορίσει τις εξαγωγές πολλών υλικών (σπάνιες γαιες, μαγνήτες κλπ) προς τη Δύση, που είναι απαραίτητα στους Δυτικούς κατασκευαστές αυτοκινήτων. (Αυτός είναι και ο λόγος που ο Τραμπ έριξε κάτι μπινελίκια και απειλές για δασμούς 100% κλπ προς την Κίνα.)

Φαίνεται οτι πάμε φουλ για εμπορικό πόλεμο όπου οι Κινέζοι προσπαθούν να διαλύσουν τελείως τον ανταγωνισμό στα BEV που είναι και το μέλλον της αυτοκίνησης. 

Ειλικρινά δεν ξερω τι να σκεφτώ τώρα, ανάμεσα στο πόσο δελεαστικά είναι τα Κινέζικα μοντέλα με τις πετσοκομμενες τιμές του εμπορικού πολέμου και στο γεγονός ότι πάμε (σαν Δυτικοί) για βιομηχανικό φούντο...

Ε ναι!

Εχουμε γραψει πως ξεκινησε το στρατηγικό σχεδιο της Κίνας, πως "εξαπατησε" τους Δυτικούς με τα 50%-50% joint ventures στο έδαφος της για να τους κλέψει τις τεχνογνωσίας μαζικής παραγωγής (και όχι τις τεχνολογίες ICE που νόμιζαν οι ανόητοι πηγαίνοντας 2ης κατηγορίας κινητήρες εκεί...).

Και τωρα η Κίνα προχωράει στο 2ο μέρος του σχεδίου της: έχει ξεχειλίσει από εργοστάσια και από παραγωγή στο έδαφος της, έχει ικανότητα παραγωγής γύρω στα 50εκ οχήματα αυτή τη στιγμη, αρκεί να καλύψει το 50% η και παραπάνω της παγκόσμιας αγοράς, αρκεί να καλύψει τη δική της ζητηση,  αλλα 6-7εκ που ήδη εξάγει όντας ο νο1 εξαγωγές πλέον με ρεκόρ εξαγωγων,  και της περισσεύουν και άλλα 20εκ ετησίως που ήδη θα μπορούσε να παράγει. Τους Δυτικούς που προσέλκυσε στην αρχή στο έδαφος της για να τους εκμεταλλευτει (οι ανόητοι νόμιζαν οτι βρήκαν την κότα με τα χρυσά αυγά εκεί για αιώνια κέρδη, και έσκαψαν το λάκκο τους...),  τώρα τους πετάει έξω απο την αγορά της σα στιμμένη λεμονόκουπα. 

Στην Κινα έχουν πόλεμο τιμών καμμιά 100στή (!) εταιρείες αυτοκινήτων,  πουλάνε στο κόστος ή και κάτω από το κόστος για να επιβιώσουν, και πλέον αυτήν υπερπαραγωγή τη σπρώχνουν προς το εξωτερικό. Φτιάχνουν δικά τους RoRo καράβια για εξαγωγές, χτίζουν εργοστάσια στο εξωτερικό για να αποφύγουν δασμους. Πουλάνε με εκπτώσεις όσο μεγάλες χρειαστεί. Αν μπορούν να μαζέψουν  χρήμα απο τους πλούσιους και ανόητους Ευρωπαίους, δεν θα ρίξουν τις τιμες, αλλά αν δουν οτι καπου δεν τους παίρνει, θα κάνουν μεγάλες εκπτώσεις για να κερδίσουν μερίδιο αγοράς (βλέπε Ελλάδα σήμερα, που ρίχνουν τις τιμες γιατί ο Έλληνας έχει μικρότερο εισόδημα από τον Δυτικοευρωπαιο), ή στο μελλον για να ξεπατωσουν τον ανταγωνισμό αν πάνε οι Ευρωπαίοι να φέρουν ανταγωνιστικα μοντέλα. 

Ταυτόχρονα όπως γράφτηκε, τώρα πανε να περιορίσουν τις εξαγωγές σε μαγνήτες και σπάνιες γαιες για να στραγγαλισουν ακόμα περισσότερο τους Δυτικούς ανταγωνιστές. 

Τα πραγματα ειναι δύσκολα, αυτή τη στιγμή υπάρχει εμπορικός πόλεμος όπου η Κίνα προσπαθεί να διαλύσει τον ανταγωνισμό, και η αυτοκινητοβιομηχανία κινδυνεύει να πάρει το δρόμο της βιομηχανίας υφαντουργιας. Ή της βιομηχανίας φωτοβολταικων... (απλοποιημένο παραδειγμα, αλλά...). 

 

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

επιστροφη στη χωρα μας: 

Πριν μηνες η Yutong ειχε καλεσει πολυ κοσμο για τη παρουσιαση ηλεκτρικου λεωφορειου για τον ιδιωτικο τομεα. Αν θυμαμαι ηταν 50αρι θεσεων. Αναμεσα τους πολλοι ιδιοκτητες/οδηγοι θερμικων που το κραξαν για την αυτονομια!

Απο την αλλη οταν μπηκαν μεσα και ειδαν την οδηγηση και τα μαραφετια μειναν $@ες (το παρακατω βιντεο δειχνει)..Διαβαστε και τα σχολια για να καταλαβετε ...

Το προηγουμενο μηνα εγινε η πρωτη παραγγελια/παραδοση(!) και αποσο ξερω παλευουν για τον Οκτωβριο για πανω απο 5 παρραγγελιες

 

Επεξ/σία από vamvakoolas
  • Like 4
  • Sad 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, papoys1 είπε

Καλή η τιμή των σχιστομάτηδων σε σχέση με τα υπόλοιπα αλλά δεν παύει ρε φίλε να είναι Κινέζικο.Θα μου πεις και τα hundai σχιστομάτηδες τα βγάζουν αλλά μετά από 30+ χρόνια έχουν εδραιωθεί ως αξιόπιστα σε όλες τις αγορές κάτι που δεν εχει γίνει τα kia και τα daewoo τα οποία συνεχίζουν  να είναι Κινέζικα.

Εχεις μπει μεσα σε suzuki, citroen, και λοιπα φτηνα να δεις πως ειναι?

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, papoys1 είπε

Το ξέρω γιαυτό είπα απλά  σχιστομάτηδες.Nαι HYUNDAI και kia ιδια μαμά αλλά  από τη δευτερη το picanto εχει περπατήσει αντε και λίγο το sportage ενώ από hundai βρωμάει ο τόπος και εγω είχα παλιά το EXCELL 

Τα kia μια χαρά πρέπει να πηγαίνουν, πουλάνε πολύ. Δίνουν και 7 χρόνια εγγύηση, γενικά εγώ τα έχω για πολύ αξιόπιστα και πιστεύω και ο περισσότερος κόσμος. 

  • Like 2
Δημοσ.
Στις 14/10/2025 στις 6:48 ΜΜ, manolis940 είπε

Γιατί να μην βάλουν τσάμπα φορτιστές; Μπορείς να πάρεις ένα παράδειγμα το Ρέθυμνο όπου ο δήμος έχει βάλει σε μερικά σημεία φορτιστές και είναι πάρα πολύ καλός λόγος στο ταξίδι σου, να μπεις μέσα στην πόλη να φορτίσεις και να πας για βόλτα και φαγητό. Ακόμη και σε DC να πας ένα πιτόγυρο θα το χτυπήσεις. 

Γιατί οι δήμοι είναι χρεωκοπημενοι. Ελάχιστες χρηματοδοτήσεις και χρήματα έρχονται γίνονται υπερτιμολογησεις και τα χρήματα χάνονται. Μακράν οι πιο διεφθαρμένες υπηρεσιες μαζί με τις πολεοδομιες

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, vamvakoolas είπε

επιστροφη στη χωρα μας: 

Πριν μηνες η Yutong ειχε καλεσει πολυ κοσμο για τη παρουσιαση ηλεκτρικου λεωφορειου για τον ιδιωτικο τομεα. Αν θυμαμαι ηταν 50αρι θεσεων. Αναμεσα τους πολλοι ιδιοκτητες/οδηγοι θερμικων που το κραξαν για την αυτονομια!

Ενδιαφερον το video και ακομα πιο ενδιαφερον η εγγυηση που δινουν : 15 χρονια και 2.000.000χλμ!
Τα ηλεκτρικα ειναι κατα κανονα πιο αξιοπιστα/απροβληματιστα απο τα θερμικα και ετσι οι εταιριες μπορουν και τα εμπιστευονται με μεγαλυτερες εγγυησεις.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
49 minutes ago, haHa said:

Ενδιαφερον το video και ακομα πιο ενδιαφερον η εγγυηση που δινουν : 15 χρονια και 2.000.000χλμ!
Τα ηλεκτρικα ειναι κατα κανονα πιο αξιοπιστα/απροβληματιστα απο τα θερμικα και ετσι οι εταιριες μπορουν και τα εμπιστευονται με μεγαλυτερες εγγυησεις.

εσυ καλα τα λες, εδω ο αλλος εγραψε στα σχολια του βιντεο οτι επειδη ειναι ηλεκτρικο δε θα μπορει να περναει εξοδα κινησης τιμολογια απο συνεργεια κτλ

diesel και LPG μεχρι να συγκρουστουμε με τη Σεληνη ....

Επεξ/σία από vamvakoolas
  • Haha 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, vamvakoolas είπε

diesel και LPG μεχρι να συγκρουστουμε με τη Σεληνη ....

fixed (για οικονομία/οικολογία)  

Spoiler

άσχετο , η Σελήνη απομακρύνεται απο τη Γη ,οπότε δεν παίζει φόβος να σκάσει πάνω μας , εκτός απροόπτων φυσικά 😛 .

Επεξ/σία από korakios
  • Haha 1
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, vamvakoolas είπε

εσυ καλα τα λες, εδω ο αλλος εγραψε στα σχολια του βιντεο οτι επειδη ειναι ηλεκτρικο δε θα μπορει να περναει εξοδα κινησης τιμολογια απο συνεργεια κτλ

diesel και LPG μεχρι να συγκρουστουμε με τη Σεληνη ....

Αυτό μπορεί να είναι θέμα για κάποιους ή εταιρείες με πολλά οχήματα όντως. Υπάρχει τρόπος να περνάνε τα έξοδα φόρτισης; Αν όχι πρέπει να το προβλέψουν κάπως.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...