Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, nazarene said:

Αυτά πλέον δεν είναι κλασικά αλλά καπάκια επάνω σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο και φυσικά η αξία τους ανάμεσα σε συλλέκτες και αγοραστικά είναι ΜΗΔΕΝ

πολυ σωστα.

 

Λιγο πριν κορονοιο υπηρχε Αμερικα συνεργειο που πραγματικα επερνε το συμβατο σου και το εκανε ηλεκτρικο. Το συνεργειο ειχε σουξε/πελατες κυριως ιδιοκτητες κλασσικων ιχ οπως καμαρο, dodge κτλ

Το κοστος τοτε περιπου 20.000$ (εφοσον το συμβατο σου ηταν σε πολυ καλη μηχανικη κατασταση και δε μιλαμε για αλλαγες φρενα αναρτησεις κτλ)

Επεξ/σία από vamvakoolas
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Oσο και να ειρωνεύεσαι αυτές οι απόψεις βρίσκουν κοινό σε άσχετους όπου την μόνη ιδέα και χόμπι όπου έχουν με τα αυτοκίνητα είναι να διαβάζουν τα προσπέκτους του κατασκευαστή, κάνε μου τη χάρη που θα πάρεις ένα κεντρομήχανο πισωκίνητο και θα το φορτώσεις με μπαταρίες για να κάνεις ΤΙ???? να χαλάσεις κάτι πανέμορφο για να το μετατρέψεις σε τσίρκο για άσχετους, θα κάνει κάποιος ηλεκτρικό ένα 2002ti ή μια alfa 33 και δε θα έχει ήχο από weber ή δε θα ακούγεται ο boxer που αναστένει και νεκρούς , κάπου η  χαζομάρα  έχει και ένα όριο

Επεξ/σία από nazarene
  • Like 3
  • Haha 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 minutes ago, nazarene said:

Oσο και να ειρωνεύεσαι αυτές οι απόψεις βρίσκουν κοινό σε άσχετους όπου την μόνη ιδέα και χόμπι όπου έχουν με τα αυτοκίνητα είναι να διαβάζουν τα προσπέκτους του κατασκευαστή, κάνε μου τη χάρη που θα πάρεις ένα κεντρομήχανο πισωκίνητο και θα ο φορτώσει με μπααρίες για να κάνεις ΤΙ???? να χαλάσεις κάτι πανέμορφο για να το μετατρέψεις σε τσίρκο για άσχετους, θα κάνει κάποιος ηλεκτρικό ένα 2002ti ή μια alfa 33 και δε θα έχει ήχο από weber ή δε θα ακούγεται ο boxer που αναστένει και νεκρούς , κάπου η  χαζομάρα  έχει και ένα όριο

δε ξερω αν αναφερεσαι σε εμενα (ελπιζω οχι γιατι ισως σε διδαξω να γραφεις ελληνικα παρολο που δεν ειμαι Ελλαδα), αλλα υπαρχουν πολιτειες στο Αμερικα (που προφανως δεν εχεις πατησει ποδι) που εχουν πολυ αυστηρα προτυπα καυσαεριων π.χ σχεδον ολη η δυτικη ακτη. Σε μερικες πολεις μιλαμε για...μηδενικους ρυπους. Απο το να εχεις ενα 2002ti ή μια alfa33 να τη βλεπεις στο γκαραζ καλυτερα να το κανεις ηλεκτρικο και να το κυκλοφορας εστω τα σ/κ διοτι...κάπου η  χαζομάρα  έχει και ένα όριο

Επεξ/σία από vamvakoolas
Δημοσ.

 Το να αναγάγουμε τον βιασμό ενός κλασικού αυτοκινήτου σαν κάτι έξυπνο αυτό απευθύνεται σε αυτούς όπου όπως επαναλαμβάνω είναι ΑΣΧΕΤΟΙ αν θέλεις στο ξαναγράφω, δεν έχω καμμία διάθεση να ξαναέρθω στις ΗΠΑ μια φορά σαν τουρίστας για 2 εβδομάδες ήταν αρκετές,

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, dtk-386 said:

Γιατί νομίζεις ότι δεν τρώγεται λάστιχο στις εθνικές οδούς;;; Εκεί να δεις φθορά λόγω ταχύτητας.

Δεν είμαι ειδικός, μόνο τη διαίσθησή μου και την εμπειρία μου μεταφέρω, οπότε μπορεί κάλλιστα να κάνω λάθος.
Επίσης άλλο το πάω σταθερά με 100 και άλλο πάω με 140 φρενάρω στα 90 μόλις βγει κάποιος στη λωρίδα μου και επιταχύνω πάλι στα 140 μόλις αδειάσει.

Από ένα γρήγορο ψάξιμο, εδώ λένε ότι η ταχύτητα από μόνη της δε παίζει τόσο ρόλο
https://www.protyre.co.uk/car-help-advice/driving-tips/does-driving-speed-affect-a-car-s-tyre-longevity

Επεξ/σία από ghostaki
Δημοσ.

Πότε φρενάρει καλύτερα ένα αμάξι?

απο τα 130 στα 100χλμ/ώρα?

ή απο τα 50 στα 20?

 

έχω την εντύπωση ότι όσο μεγαλύτερη είναι η ταχύτητα τόσο μικρότερη είναι η τριβή

 

απάντηση Copilot

 

Αναφορά σε κείμενο

Αυτό σημαίνει ότι το αμάξι θα φρενάρει καλύτερα και με περισσότερη σταθερότητα όταν φρενάρει από τα 50 στα 20 χλμ/ώρα σε σύγκριση με το φρενάρισμα από τα 130 στα 100 χλμ/ώρα.

Οι λόγοι είναι:

  • Σε χαμηλότερες ταχύτητες, οι τροχοί έχουν καλύτερη επαφή με το έδαφος, κάνοντας το φρενάρισμα πιο αποτελεσματικό και λιγότερο επικίνδυνο.

  • Οι δυνάμεις αδράνειας είναι μικρότερες, κάτι που σημαίνει ότι το αυτοκίνητο σταματάει πιο γρήγορα.

Εάν οδηγείς, πάντα να προσέχεις τις συνθήκες του δρόμου και να φροντίζεις για την καλή συντήρηση του αυτοκινήτου σου. Σου εύχομαι ασφαλή οδήγηση! 🚗💨

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, nazarene said:

 Το να αναγάγουμε τον βιασμό ενός κλασικού αυτοκινήτου σαν κάτι έξυπνο αυτό απευθύνεται σε αυτούς όπου όπως επαναλαμβάνω είναι ΑΣΧΕΤΟΙ αν θέλεις στο ξαναγράφω, δεν έχω καμμία διάθεση να ξαναέρθω στις ΗΠΑ μια φορά σαν τουρίστας για 2 εβδομάδες ήταν αρκετές,

o καθενας ας κανει οτι θελει με τα χρηματα του. Εχεις τη δικια σου αποψη κρατα τη για παρτη σου.

Εγω αν θελω να κανω το ηλεκτρικο->θερμικο, θα σε ρωτησω;

Επεξ/σία από vamvakoolas
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 minutes ago, teodor_ch said:

Πότε φρενάρει καλύτερα ένα αμάξι? απο τα 130 στα 100χλμ/ώρα? ή απο τα 50 στα 20?

Αν δε με γελάνε τα μαθηματικά μου, από τα 130 στα 100 έχεις να ξεφορτωθείς 3,3 φορές περισσότερη κινητική ενέργεια σε σχέση με 50-20. Βέβαια στις μεγαλύτερες ταχύτητες σε βοηθάει περισσότερο η αντίσταση του αέρα, και είμαι σίγουρος ότι και πολλοί άλλοι παράγοντες παίζουν ρόλο (π.χ. τριβές μηχανικών μερών, τριβή ελαστικών με το δρόμο κλπ) και βοηθάνε κάπως.

Επεξ/σία από ghostaki
  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, nazarene είπε

Oσο και να ειρωνεύεσαι αυτές οι απόψεις βρίσκουν κοινό σε άσχετους όπου την μόνη ιδέα και χόμπι όπου έχουν με τα αυτοκίνητα είναι να διαβάζουν τα προσπέκτους του κατασκευαστή, κάνε μου τη χάρη που θα πάρεις ένα κεντρομήχανο πισωκίνητο και θα το φορτώσεις με μπαταρίες για να κάνεις ΤΙ???? να χαλάσεις κάτι πανέμορφο για να το μετατρέψεις σε τσίρκο για άσχετους, θα κάνει κάποιος ηλεκτρικό ένα 2002ti ή μια alfa 33 και δε θα έχει ήχο από weber ή δε θα ακούγεται ο boxer που αναστένει και νεκρούς , κάπου η  χαζομάρα  έχει και ένα όριο

Η μετατροπη γινεται γιατι σε πολυ παλια αυτοκινητα δε βρισκεις με τιποτα ανταλλακτικα η επειδη ειναι ασυμφορα στη συντηρηση και στη χρηση.

Δημοσ.
6 ώρες πριν, ghostaki είπε

Αν τα έχει κάνει σε αυτοκινητόδρομο με σταθερή ταχύτητα, χωρίς πλευρικά φορτία και έντονα ή και σχεδόν καθόλου φρεναρίσματα, τότε δε το θεωρώ και τόσο ακραίο.

 

2 ώρες πριν, ghostaki είπε

Αν δε με γελάνε τα μαθηματικά μου, από τα 130 στα 100 έχεις να ξεφορτωθείς 3,3 φορές περισσότερη κινητική ενέργεια σε σχέση με 50-20. Βέβαια στις μεγαλύτερες ταχύτητες σε βοηθάει περισσότερο η αντίσταση του αέρα, και είμαι σίγουρος ότι και πολλοί άλλοι παράγοντες παίζουν ρόλο (π.χ. τριβές μηχανικών μερών, τριβή ελαστικών με το δρόμο κλπ) και βοηθάνε κάπως.

Διαβαζω οτι γενικά τα λάστιχα για cargo van κρατανε περισσότερο απο οσο νομιζουμε. Τα 90κ μπορει να ειναι και μεσος ορος και ουτε καν κατι μαγικό σαν νουμερο. 

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Η μετατροπη γινεται γιατι σε πολυ παλια αυτοκινητα δε βρισκεις με τιποτα ανταλλακτικα η επειδη ειναι ασυμφορα στη συντηρηση και στη χρηση.

Δεν εκρινα την ηλεκτροκινηση προφανως αν βγηκε ετσι το μυνημα μου, απλα εχει να κανει με την καταστροφη ενος κλασικου οχηματος με την μετατροπη του σε κατι που ουτε σχεδιαστηκε να ειναι και το τελικο αποτελεσμα δεν εχει σχεση με το αρχικο οχημα, και μην πεταχτει καποιος να πει α 0-100 θα ειναι ταχυτερο, ενα κλασικο οχημα ειναι η αισθηση, η κατανομη ισχυος το σασι κλπ, προφανως ειναι ακριβο σπορ και φυσικα μιλαμε για οχημα fun to drive για περιορισμενη χρηση, ενα austin heally του 1960 στην Καλιφορνια αρχιζει η τιμη του απο 40000usd αν ειναι γνησιο κοκ, δεν μιλαμε για χωρες οπως εδω οπου κραταει καποιος ford fiesta του 77 και με πινακιδες ιστορικου το χρησιμοποιει σαν καθημερινο, μιλαμε για χομπιστες με χρημα, τωρα αν καποιος θελει ηλεκτρικο οι επιλογες ειναι απειρες tesla,byd,vw κοκ, το να παρει ενα σασι 40 ετων και να το μετατρεψει σε κοτετσι ποιο το νοημα το look δε ξεγελα κανενα εκτος και θελει κοντραμαξο sleeper ισως, αλλα και για το τελικο αποτελεσμα ποιος εγγυαται οτι θα ειναι ασφαλες σε περιπτωση ατυχηματος;

  • Like 2
  • Haha 1
Δημοσ.
13 ώρες πριν, dbrillis είπε

 

Διαβαζω οτι γενικά τα λάστιχα για cargo van κρατανε περισσότερο απο οσο νομιζουμε. Τα 90κ μπορει να ειναι και μεσος ορος και ουτε καν κατι μαγικό σαν νουμερο. 

Ναι ναι, όπως και τα ταξί, έχω ακούσει sava να βγάζουν 80κ χλμ σε eclass

Έχει να κάνει και με το στυλ οδήγησης, και με τις ταχύτητες κίνησης.

Δημοσ.
12 ώρες πριν, nazarene είπε

Δεν εκρινα την ηλεκτροκινηση προφανως αν βγηκε ετσι το μυνημα μου, απλα εχει να κανει με την καταστροφη ενος κλασικου οχηματος με την μετατροπη του σε κατι που ουτε σχεδιαστηκε να ειναι και το τελικο αποτελεσμα δεν εχει σχεση με το αρχικο οχημα, και μην πεταχτει καποιος να πει α 0-100 θα ειναι ταχυτερο, ενα κλασικο οχημα ειναι η αισθηση, η κατανομη ισχυος το σασι κλπ, προφανως ειναι ακριβο σπορ και φυσικα μιλαμε για οχημα fun to drive για περιορισμενη χρηση, ενα austin heally του 1960 στην Καλιφορνια αρχιζει η τιμη του απο 40000usd αν ειναι γνησιο κοκ, δεν μιλαμε για χωρες οπως εδω οπου κραταει καποιος ford fiesta του 77 και με πινακιδες ιστορικου το χρησιμοποιει σαν καθημερινο, μιλαμε για χομπιστες με χρημα, τωρα αν καποιος θελει ηλεκτρικο οι επιλογες ειναι απειρες tesla,byd,vw κοκ, το να παρει ενα σασι 40 ετων και να το μετατρεψει σε κοτετσι ποιο το νοημα το look δε ξεγελα κανενα εκτος και θελει κοντραμαξο sleeper ισως, αλλα και για το τελικο αποτελεσμα ποιος εγγυαται οτι θα ειναι ασφαλες σε περιπτωση ατυχηματος;

Ποια καταστροφη?

Δηλαδη αν βρεις ενα απο αυτα, στην αποθηκη του παππου σου, πιστευεις πως θα δουλευουν μηχανικα η πως θα βρεις ανταλλακτικα να τα κανεις να παρει μπρος ο κινητηρας?

Φτιαχνεις το σασι, και το σαλονι που ειναι σχετικα ευκολο, και πετας εναν μικρο ηλεκτροκινητηρα απλα για να κανεις μια βολτα καθε Κυριακη.

May be an image of car

No photo description available.

Δημοσ.

Το πρώτο που έβαλες παίζει να δουλέψει.:lol: άπειρα βίντεο από τέτοια που έχουν δουλέψει ως barn find.

Δημοσ.

Ανταλλακτικα βρισκεις για πολλα κλασικα, αντικες. Ειναι εντελως αλλη αγορα. Αν δεν ειχατε ποτε επαφη με ανακατασκευες παλαιων οχηματων, καλυτερα να μην γραφετε ανακριβειες…

  • Thanks 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...