Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, malakudi είπε

Ο ΚΟΚ

Στους επαγγελματίες οδηγούς επιβάλλει στάση και αυτό ανά κάποιες ώρες, όχι με τα χιλιόμετρα. 

Με ΙΧ φεύγεις από Καλαμάτα και πας Αλεξανδρούπολη χωρίς στάση αν γουστάρεις. Κουραστικό είναι αλλά δεν απαγορεύεται και δεν μπορεί να απαγορευτεί γιατί είναι και αδύνατο να ελεγχθεί.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, manosbr είπε

Εχω άλλη μια ερώτηση σχετική . 
Υπαρχει κάποιος που να πήρε ηλεκτρικό (και να έχει δυνατότητα φόρτισης σπίτι) και να μη τον βόλεψε και να γύρισε σε θερμικό ; 
ή κάποιος που να έχει ηλεκτρικό αλλά να δυσκολεύεται στα ταξίδια ;

 

ρωτάω για να δω αν οι προβληματισμοί προέρχονται μόνο από όσους έχουμε θερμικά , ή και όσοι έχουν ηλεκτρικά και τα έχουν ζήσει αντιμετωπίζουν προβλήματα ;

Ναι υπάρχει σχετική έρευνα, απ' όσους αγόρασαν BEV, το 92% θα ξανααγόραζε. Το 1% είπε θα αγόραζε θερμικό, το 4% θα αγόραζε υβριδικό ή PHEV και 3% απάντησαν κάτι άλλο ή δεν απάντησαν

https://www.teslarati.com/study-less-than-1-percent-ev-owners-switch-back-ice/

 

1 λεπτό πριν, Burgos είπε

Στους επαγγελματίες οδηγούς επιβάλλει στάση και αυτό ανά κάποιες ώρες, όχι με τα χιλιόμετρα. 

Με ΙΧ φεύγεις από Καλαμάτα και πας Αλεξανδρούπολη χωρίς στάση αν γουστάρεις. Κουραστικό είναι αλλά δεν απαγορεύεται και δεν μπορεί να απαγορευτεί γιατί είναι και αδύνατο να ελεγχθεί.

Το άρθρο 13 αναφέρει πως "Ο οδηγός επιβάλλεται να έχει την, κατά τις σχετικές διατάξεις, προβλεπόμενη άδεια οδήγησης και την αναγκαία σωματική και διανοητική ικανότητα και να βρίσκεται σε κατάλληλη κατάσταση για να οδηγεί, οφείλει δε κατά το χρόνο της οδήγησης να είναι σε θέση να ελέγχει το όχημα του ή τα ζώα του"

Κάποιος που οδηγάει συνεχόμενα 5 ώρες δεν βρίσκεται στην κατάλληλη κατάσταση για να οδηγεί. Έχει μειωμένα αντανακλαστικά λόγω της κούρασης. Αν και δεν ορίζεται αυστηρά για μη επαγγελματίες οδηγούς, προτείνεται η στάση 15 λεπτών ανά 2 ώρες οδήγησης ή 30 λεπτών μετά από 4 ώρες συνεχόμενης οδήγησης. Όταν έδινα εγώ σήματα (πριν 25 χρόνια περίπου) υπήρχε και σχετική ερώτηση και η σωστή απάντηση ήταν 2 ώρες - δε γνωρίζω αν ισχύει ακόμα αυτό.

 

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, malakudi είπε

Ναι υπάρχει σχετική έρευνα, απ' όσους αγόρασαν BEV, το 92% θα ξανααγόραζε. Το 1% είπε θα αγόραζε θερμικό, το 4% θα αγόραζε υβριδικό ή PHEV και 3% απάντησαν κάτι άλλο ή δεν απάντησαν

https://www.teslarati.com/study-less-than-1-percent-ev-owners-switch-back-ice/

 

Το άρθρο 13 αναφέρει πως "Ο οδηγός επιβάλλεται να έχει την, κατά τις σχετικές διατάξεις, προβλεπόμενη άδεια οδήγησης και την αναγκαία σωματική και διανοητική ικανότητα και να βρίσκεται σε κατάλληλη κατάσταση για να οδηγεί, οφείλει δε κατά το χρόνο της οδήγησης να είναι σε θέση να ελέγχει το όχημα του ή τα ζώα του"

Κάποιος που οδηγάει συνεχόμενα 5 ώρες δεν βρίσκεται στην κατάλληλη κατάσταση για να οδηγεί. Έχει μειωμένα αντανακλαστικά λόγω της κούρασης. Αν και δεν ορίζεται αυστηρά για μη επαγγελματίες οδηγούς, προτείνεται η στάση 15 λεπτών ανά 2 ώρες οδήγησης ή 30 λεπτών μετά από 4 ώρες συνεχόμενης οδήγησης. Όταν έδινα εγώ σήματα (πριν 25 χρόνια περίπου) υπήρχε και σχετική ερώτηση και η σωστή απάντηση ήταν 2 ώρες - δε γνωρίζω αν ισχύει ακόμα αυτό.

 

Αυτό όμως δεν είναι κάτι μετρήσιμο. Είναι στη κρίση του καθενός, γι αυτό και γίνονται μαλακίες καθημερινά. Παράβαση δεν μπορεί να βεβαιωθεί γιατί δεν γίνεται να ελεγχθεί. Γι αυτό και λέω πως δεν απαγορεύεται, η απαγόρευση στον ΚΟΚ έχει ποινές και εδώ δεν μπορεί να συμβεί αυτό.

Τα φορτηγά έχουν ταχογράφο που σου τον ζητάνε σε έλεγχο και αν οδηγείς χωρίς στάση τσιμπάς κλήση.

Πάντως το Αθήνα - Θεσσαλονίκη χωρίς στάση δεν είναι τόσο κουραστικό. Από πλήξη θα την πάθεις παρά από κούραση

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Burgos είπε

Αυτό όμως δεν είναι κάτι μετρήσιμο. Είναι στη κρίση του καθενός, γι αυτό και γίνονται μαλακίες καθημερινά. Παράβαση δεν μπορεί να βεβαιωθεί γιατί δεν γίνεται να ελεγχθεί. Γι αυτό και λέω πως δεν απαγορεύεται, η απαγόρευση στον ΚΟΚ έχει ποινές και εδώ δεν μπορεί να συμβεί αυτό.

Τα φορτηγά έχουν ταχογράφο που σου τον ζητάνε σε έλεγχο και αν οδηγείς χωρίς στάση τσιμπάς κλήση.

Πάντως το Αθήνα - Θεσσαλονίκη χωρίς στάση δεν είναι τόσο κουραστικό. Από πλήξη θα την πάθεις παρά από κούραση

Το ότι δεν μπορεί να βεβαιωθεί δεν σημαίνει ότι αν για παράδειγμα προκληθεί ένα ατύχημα με εσένα εμπλεκόμενο που είσαι πίσω από το τιμόνι 5 ώρες και όλο αυτό να έχει καταλήξει σε ένα δικαστήριο δίνοντας την παραπάνω απάντηση θα στραφεί η απόφαση υπέρ σου καθώς θα ισχυριστεί η αντίπαλη πλευρά το άρθρο 13.

 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, manolis940 είπε

Το ότι δεν μπορεί να βεβαιωθεί δεν σημαίνει ότι αν για παράδειγμα προκληθεί ένα ατύχημα με εσένα εμπλεκόμενο που είσαι πίσω από το τιμόνι 5 ώρες και όλο αυτό να έχει καταλήξει σε ένα δικαστήριο δίνοντας την παραπάνω απάντηση θα στραφεί η απόφαση υπέρ σου καθώς θα ισχυριστεί η αντίπαλη πλευρά το άρθρο 13.

 

Πως θα αποδειχτεί πως οδηγεί κάποιος 5 ή 10 ή 15 ώρες χωρίς στάση;

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Burgos είπε

Πως θα αποδειχτεί πως οδηγεί κάποιος 5 ή 10 ή 15 ώρες χωρίς στάση;

Τώρα βγαίνουμε αρκετά offtopic. Απ' τις κάμερες κυκλοφορίας στα διόδια και σε άλλα σημεία. Αν υπολογιστεί ο χρόνος που πέρασες απ' την κάθε κάμερα ή θα πρέπει να πεις ότι έτρεχες με υπερβολική ταχύτητα ή θα πρέπει να πεις ότι δεν έκανες στάση.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, manolis940 είπε

Τώρα βγαίνουμε αρκετά offtopic. Απ' τις κάμερες κυκλοφορίας στα διόδια και σε άλλα σημεία. Αν υπολογιστεί ο χρόνος που πέρασες απ' την κάθε κάμερα ή θα πρέπει να πεις ότι έτρεχες με υπερβολική ταχύτητα ή θα πρέπει να πεις ότι δεν έκανες στάση.

Καλά ναι, το offtopic το ξεκίνησα εγώ και καλό είναι να το κλείσουμε. Απλά όλο αυτό είναι παρατραβηγμένο ακόμα και σε περίπτωση ατυχήματος. Κανένας δε θα κάτσει να ψάξει κάμερες για να υπολογίσει πόσο οδηγάς χωρίς στάση. Κι αν οδηγείς σε επαρχιακούς δεν υπάρχει ούτε αυτό. Είναι πολλοί παράγοντες για να ασχοληθεί κάποιος.

Αν προκληθεί ατύχημα θα υπάρχουν οι ανάλογες ποινές εκ του αποτελέσματος. Δε θα ασχοληθεί κάποιος με την κούραση του οδηγού.

Γι αυτό τα φορτηγά, λεωφορεία κλπ έχουν ταχογράφο και μόνο σε τέτοια ατυχήματα ακούς το πόσες ώρες οδηγούσε ο οδηγός. Είναι ο εύκολος τρόπος για να ελεγχθούν οι ώρες και η ταχύτητα.

Anyway, μια απορία είχα και έβγαλα το θέμα από τη σειρά του.

Δημοσ.

μεχρι 5 ωρες σερι οδηγηση οκ ,μετα ειναι δυσκολο.Αλλα να κανεις σταση σε διαδρομη 3 ωρων ειναι γελοιο χασιμο χρονου.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω κάνει 5:30 σερί με οικογένεια και αρκετά γρήγορα. 

Μέχρι και την επόμενη μέρα όλοι νιώθαμε ότι κινούμαστε. 

 

Το πιο απολαυστικό ταξίδι το έκανα με το ioniq5 με αρκετές στάσεις. Πειραιάς - Ιωάννινα. Πρέπει να ήταν 10 απο τις οποίες η 1η ήταν για φόρτιση και πρωινό και η φόρτιση τελείωσε στο 1/3 του πρωινού μας ενώ στη δεύτερη είχαμε τουαλέτα συν χυμούς. 

Τις υπόλοιπες στάσεις τις ήθελαν τα παιδιά. Φτάσαμε Ιωάννινα λες και μόλις είχαμε ξυπνήσει. ΚΑΜΙΑ κούραση.

Μιλάμε για ταξίδι έτσι. Όχι για δουλειά.

 

ΥΓ. Πρώτη φορά που απόλαυσα και τη διαδρομή και δεν έκανα τον ταξιτζή...

Επεξ/σία από teodor_ch
  • Like 2
  • Haha 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Burgos είπε

Αυτό όμως δεν είναι κάτι μετρήσιμο. Είναι στη κρίση του καθενός, γι αυτό και γίνονται μαλακίες καθημερινά. Παράβαση δεν μπορεί να βεβαιωθεί γιατί δεν γίνεται να ελεγχθεί. Γι αυτό και λέω πως δεν απαγορεύεται, η απαγόρευση στον ΚΟΚ έχει ποινές και εδώ δεν μπορεί να συμβεί αυτό.

Τα φορτηγά έχουν ταχογράφο που σου τον ζητάνε σε έλεγχο και αν οδηγείς χωρίς στάση τσιμπάς κλήση.

Πάντως το Αθήνα - Θεσσαλονίκη χωρίς στάση δεν είναι τόσο κουραστικό. Από πλήξη θα την πάθεις παρά από κούραση

εξαρταται την ηλικια σου.

Δημοσ.
14 ώρες πριν, teodor_ch είπε

99% όσοι πήραμε ηλεκτρικό είχαμε θερμικό (και κάποιοι έχουμε ακόμα. Προσωπικά θα το άλλαζα χτές αν με συνέφερε αλλά το καημένο δεν ζητάει τίποτα και μας καλύπτει 100% οπότε δεν υπάρχει λόγος ακόμα)

 

Με σωστή ενημέρωση η λάθος επιλογή είναι δύσκολη. Δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι προς το χειρότερο. Ίσα ίσα με την αύξηση των φορτιστών όλα γίνονται πιο εύκολα.

Για ποιους λόγους λες πως θα άλλαζες σε θερμικό από ηλεκτρικό ?

Δημοσ.
6 ώρες πριν, dsi44 είπε

μεχρι 5 ωρες σερι

Πάντως εγώ όταν είχα πάει Βουκουρέστι με την φαμίλια, το καναμε σερί σε 8 ώρες χωρίς καμία στάση- εκτός από τα σύνορα.Το ίδιο και στην επιστροφή, ενώ τα παιδιά δεν ζήτησαν ούτε κατούρημα. Ούτε κουράστηκα ούτε βαρέθηκα πάντως.

Θεωρώ πως μόλις αρχίσουμε να κουραζόμαστε πρέπει οπωσδήποτε να σταματάμε. Έχει τύχει να με πιάσει υπνηλία στις 2 ώρες ταξιδιού. Οκ σταμάτησα σε μια έξοδο, βρήκα ένα άνετο πάρκινγκ και την έπεσα μισή ωρίτσα για ύπνο. Δεν θα γίνει κάτι για μισή ώρα καθυστέρηση.

 

  • Like 2
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, bill999r είπε

Πάντως εγώ όταν είχα πάει Βουκουρέστι με την φαμίλια, το καναμε σερί σε 8 ώρες χωρίς καμία στάση- εκτός από τα σύνορα.Το ίδιο και στην επιστροφή, ενώ τα παιδιά δεν ζήτησαν ούτε κατούρημα. Ούτε κουράστηκα ούτε βαρέθηκα πάντως.

Θεωρώ πως μόλις αρχίσουμε να κουραζόμαστε πρέπει οπωσδήποτε να σταματάμε. Έχει τύχει να με πιάσει υπνηλία στις 2 ώρες ταξιδιού. Οκ σταμάτησα σε μια έξοδο, βρήκα ένα άνετο πάρκινγκ και την έπεσα μισή ωρίτσα για ύπνο. Δεν θα γίνει κάτι για μισή ώρα καθυστέρηση.

 

Αφού το παραγ....

Γενικότερα η κούραση έχει διαβαθμίσεις. Απ' το είμαι μια χαρά μέχρι το με πιάνει υπνηλία απ' την πολύωρη οδήγηση υπάρχουν διάφορα στάδια που αναλογικά τα αντανακλαστικά σου πέφτουν.

32 λεπτά πριν, manosbr είπε

Για ποιους λόγους λες πως θα άλλαζες σε θερμικό από ηλεκτρικό ?

Αν και δεν με ρώτησες εμένα προσωπικά αλλά φαντάζομαι θα ήθελες να ακούσεις και ακόμη μία άποψη.

Θα άλλαζα σίγουρα σε περίπτωση που δεν μπορώ να φορτίσω στο σπίτι μου και ταυτόχρονα άδειαζα την μπαταρία του αυτοκινήτου μου πάνω από μία φορά την εβδομάδα. Αυτό σημαίνει πρακτικά ότι θα χρειαζόταν να πηγαίνω σε εξωτερικό φορτιστή για παραπάνω από μία φορές.

Αν έκανα καθημερινά τόσα πολλά χιλιόμετρα όπου η μπαταρία δεν θα έφτανε. Αυτό βέβαια είναι κάπως απίθανο σενάριο διότι υπάρχουν αυτοκίνητα που σε WLPT βγάζουν 600+ χιλιόμετρα οπότε και θα αγόραζα κάτι ακριβότερο όπως ισχύει και για τα θερμικά για άλλους λόγους βέβαια. Ωστόσο είναι κάπως απίθανο σενάριο επειδή:

  • Ποιος διανύει 250km-300km με αυτοκίνητο για να πάει καθημερινά στην δουλειά του και δεν βρίσκει σπίτι κοντά σε αυτή; Μιλάμε για αποστάσεις που θα θέλεις 3 ώρες για να πας και άλλες τόσες να έρθεις.
  • Ποιος είναι τόσο χαζός για να βάλει το προσωπικό του αυτοκίνητο[1] να κάνει τόσα χιλιόμετρα για την δουλειά κάποιου άλλου;
  • Όταν αυτό γίνεται καθημερινά, μάλλον πως θα κάνεις στάση άρα και θα φορτίσεις.

 

ΔΕΝ θα το άλλαζα για την μία φορά το πάσχα και την μία φορά τα χριστούγενα που θα έφευγα να πάω χωριό 500 χιλιόμετρα μακρυά.

  • Σίγουρα πάω βόλτα οπότε έχω χρόνο να φορτίσω
  • Ακόμη και να μην έχω με ένα μικρό μέρος απ' τα όσα έχω εξοικονομήσει απ' τα καύσιμα θα ενοικιάσω σίγουρα πάρα πολύ καλό αυτοκίνητο γι αυτό τον σκοπό. Το οποίο αν το είχα επιλέξει για καθημερινό και θα μου έκαιγε και φυσικά αφού είναι αυτοκίνητο βόλτας δεν θα έβρισκα να παρκάρω.

 

[1] Αναφέρομαι στο προσωπικό αυτοκίνητο καθώς φαντάζομαι ότι ενδιαφέρεσαι για κάτι τέτοιο και όχι για κάποιο επαγγελματικό

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, bill999r είπε

Πάντως εγώ όταν είχα πάει Βουκουρέστι με την φαμίλια, το καναμε σερί σε 8 ώρες χωρίς καμία στάση- εκτός από τα σύνορα.Το ίδιο και στην επιστροφή, ενώ τα παιδιά δεν ζήτησαν ούτε κατούρημα. Ούτε κουράστηκα ούτε βαρέθηκα πάντως.

Προφανώς και είναι απο πολλές απόψεις λάθος το 8 ώρες χωρίς καν κατούρημα! Εμείς ήμασταν στο άλλο άκρο και χρειαζόμασταν ανα μισάωρο σχεδόν κατούρημα γιατί θέλαμε να είμαστε τελείως ενυδατωμένοι. Είχε βάλει και ο γιός υπενθύμιση για νερό στο smartwatch για παιχνίδι!

Ψάξε τί προκαλεί η αφυδάτωση και βάλε το πάνω απο την κούραση της οδήγησης. Εγκληματικό για εμένα.

Πριν 1 μήνα οδήγησα Ρουμανία και αν και οδηγώ Κρήτη (...) μπορώ να πώ ότι πρέπει να είναι κάποιος συνέχεια στο 100%. Έφτασα στα όρια μου με το πρόγραμμα που είχα φτιάξει και δεν πρόκυται να το ξανακάνω. 08:00 είμασταν στο αμάξι, είδαμε ότι είδαμε και γυρίσαμε 23:00 (με 3ωρο οδήγησης) Ακόμα χειρότερα δηλαδή.

 

ΥΓ. Δεν υπολογίζω καν το θέμα ευχαρίστησης της διαδρομής.

8 ώρες πριν, manosbr είπε

Για ποιους λόγους λες πως θα άλλαζες σε θερμικό από ηλεκτρικό ?

Δεν είπα αυτό. Το 2ο αμάξι που είναι θερμικό θέλω να το αλλάξω και αυτό σε ηλεκτρικό αλλά ακόμα δεν υπάρχει σοβαρός λόγος.

Ακόμα και υποθετικά να μιλούσαμε για να αλλάξω όχημα πρέπει αυτό να "συμφέρει" οικονομικά. Το γκολφ το έδωσα και στα 8 χρόνια και με βάση όσα έχω υπολογίσει αν πουλήσω το ioqiq €15.000 θα μου έχει κοστίσει 7.000 παραπάνω απο το να είχα το γκολφ και να το συντηρώ. Και έχω υπολογίσει μέσα μεικτή ασφάλεια που στο γκολφ δεν πλήρωνα. Ε, για <€100/μήνα έξτρα κόστος διάλεξα το Ioniq5 απο το golf. (Αν το κρατήσω 10 χρόνια θα μου κοστίσει παραπάνω €2.300 αλλά δεν θα έχει εγγύηση στη μεταπώληση. Γενικά με συμφέρει να το κρατήσω όσο περισσότερο μπορώ. Θα παρακολουθώ τί ζητάνε άλλα ioniq5 που κυκλοφορούν απο το 2022 και κάποια έχουν 100δες χιλιάδες χλμ και θα αποφασίσω)

 

Επεξ/σία από teodor_ch
  • Like 2
Δημοσ.
31 λεπτά πριν, teodor_ch είπε

Πριν 1 μήνα οδήγησα Ρουμανία και αν και οδηγώ Κρήτη (...) μπορώ να πώ ότι πρέπει να είναι κάποιος συνέχεια στο 100%.

Δεν μπορώ να πω ότι με δυσκόλεψε η Ρουμανία, σίγουρα δεν είναι καλοί οδηγοί. 

Εγώ πήγα πέρυσι και μόλις έφτασα στο ξενοδοχείο παρκάραμε το αυτοκίνητο και το ξαναπήρα όταν φεύγαμε. Μέσα στο Βουκουρέστι περνάμε ταξακι bolt που ήταν παμφθηνο ή μετρο που πολλές φορές έβγαινε πιο ακριβο από το bolt.

Ναι σε καμία περίπτωση δεν προτείνω σε κάποιον να οδηγήσει σερί. Εγώ όμως γενικά το κάνω, και εντός Ελλάδας πολλές φορές κάνω Αθήνα Θεσσαλονίκη με τη μία ή Αθήνα Καβάλα επίσης με τη μία χωρίς να με κουράζει ή να καταλαβαίνω κάποια διαφορά.

* Όσο για την διαδρομή μέχρι τη Ρουμανία, ειδικά το κομμάτι στον επαρχιακό της Βουλγαρίας είναι πολύ κουραστικό, αργό και γεμάτο μπλόκα. Τέτοιο κατσικοδρομο μόνο στην Ελλάδα μπορείς να βρείς.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...