manolis940 Δημοσ. 4 Ιουνίου Δημοσ. 4 Ιουνίου 45 λεπτά πριν, gbras είπε Αντιθετα με το μυθο οτι " οι μπαταριες χαλανε" , οι μπαταριες δεν χαλανε. Φθειρονται μεν οπως ολα τα πραγματα αλλα ειδικα οι LFP ξεπερνουν κατα πολυ την ζωη του οχηματος. Οποτε επειδη φανταζομαι LFP εχει, δεν εχει προβλημα η εταιρια να δωσει και 15 χρονια εγγυηση. Απορω γιατι δεν την εχουν ανεβασει και αλλοι. Θα ήθελα βέβαια να δω και για τι υγεία μιλάμε σε αυτά τα χρόνια. Είναι 70% , 80% ή κάτι λιγότερο. Το κόστος βέβαια μετακίνησης του είναι κάπως μεγάλο Κατανάλωση=(400/620)×100=155 kWh/100km x 0.20* =31€/100km Τι κόστος έχει ένα θερμικό λεωφορείο; *Υποθετικό κόστος κιλοβατώρας 1
filarhos Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου 17 hours ago, manolis940 said: Θα ήθελα βέβαια να δω και για τι υγεία μιλάμε σε αυτά τα χρόνια. Είναι 70% , 80% ή κάτι λιγότερο. Το κόστος βέβαια μετακίνησης του είναι κάπως μεγάλο Κατανάλωση=(400/620)×100=155 kWh/100km x 0.20* =31€/100km Τι κόστος έχει ένα θερμικό λεωφορείο; *Υποθετικό κόστος κιλοβατώρας Ανάλογα το μοντέλο, το φορτίο και την κίνηση, καίνε 20 με 30 λίτρα πετρέλαιο. 30 με 50 €/100χλμ (με τιμή 1,5-1,7€/λίτρο) 1
Ntinaras Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου 22 ώρες πριν, manolis940 είπε Θα ήθελα βέβαια να δω και για τι υγεία μιλάμε σε αυτά τα χρόνια. Είναι 70% , 80% ή κάτι λιγότερο. Το κόστος βέβαια μετακίνησης του είναι κάπως μεγάλο Κατανάλωση=(400/620)×100=155 kWh/100km x 0.20* =31€/100km Τι κόστος έχει ένα θερμικό λεωφορείο; *Υποθετικό κόστος κιλοβατώρας Προ δεκαετιας οδηγος τουριστικου πουλμαν μου χε πει για πανω απο 40λ/100χλμ 2
gbras Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου 3 hours ago, Ntinaras said: Προ δεκαετιας οδηγος τουριστικου πουλμαν μου χε πει για πανω απο 40λ/100χλμ Αυτο ειναι πιο ρεαλιστικο απο το 20 -30 που αναφερθηκε πριν. Μια αναζητηση στο Gemini αναφερει περιπου 50 λιτρα /100χμ. 1
basilis_k6 Δημοσ. 9 Ιουνίου Δημοσ. 9 Ιουνίου https://www.drive.gr/news/ybridika-vs-ilektrika-i-toyota-apanta-me-arithmoys
teodor_ch Δημοσ. 9 Ιουνίου Δημοσ. 9 Ιουνίου 1 ώρα πριν, Dante80 είπε Ο Toyoda συνεχίζει τις μαλακίες βλέπω.. Δεν καταλαβαίνω τί γράφει λάθος στο συγκεκριμένο άρθρο. Εάν όλη η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας γίνεται με θερμικό τρόπο τότε το αποτύπωμα άνθρακα δεν είναι πολύ δύσκολο να είναι μικρότερο με τα bev απο ότι με τα hybrid? Βέβαια πλέον έχουμε φτάσει στο σημείο να πετάμε πράσινη ενέργεια αλλά σαν θεωρία το άρθρο τα λέει σωστά νομίζω. 2
Dante80 Δημοσ. 9 Ιουνίου Δημοσ. 9 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 5 minutes ago, teodor_ch said: Δεν καταλαβαίνω τί γράφει λάθος στο συγκεκριμένο άρθρο. Εάν όλη η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας γίνεται με θερμικό τρόπο τότε το αποτύπωμα άνθρακα δεν είναι πολύ δύσκολο να είναι μικρότερο με τα bev απο ότι με τα hybrid? Βέβαια πλέον έχουμε φτάσει στο σημείο να πετάμε πράσινη ενέργεια αλλά σαν θεωρία το άρθρο τα λέει σωστά νομίζω. Ο Toyoda χρησιμοποιεί κάθε εκλογίκευση που υπάρχει στο κουρμπέτι για να δικαιολογήσει την προσωπική του αποτυχία αναφορικά με την αργοπορία της Toyota να προχωρήσει όπως και η υπόλοιπη παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία σε pivot προς την ηλεκτροκίνηση. Αυτό συνέβη για ένα λόγο καθαρά. Η Toyota έριξε τα λεφτά της και τo R&D της στο υδρογόνο και πήρε τα @@ μας. Beta VS VHS. Το επόμενο cope του ήταν πως θα ανεβάσει πρώτος το TRL στις solid state μπαταρίες. Και εκεί φαίνεται πως παίρνει τα @@ μας. Τα υπόλοιπα είναι για την ιστορία. Τα γράφω όσο πασαλιμανάτα γίνεται, μπορώ να παρέξω και άρθρα ειδικών/αναλύσεις για το θέμα αν ενδιαφέρει. υγ: Είμαι οπαδός της toyota, και τα δύο αμάξια που έχω αγοράσει στην ζωή μου είναι Toyota. Επεξ/σία 9 Ιουνίου από Dante80 6
basilis_k6 Δημοσ. 9 Ιουνίου Δημοσ. 9 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, Dante80 είπε Ο Toyoda χρησιμοποιεί κάθε εκλογίκευση που υπάρχει στο κουρμπέτι για να δικαιολογήσει την προσωπική του αποτυχία αναφορικά με την αργοπορία της Toyota να προχωρήσει όπως και η υπόλοιπη παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία σε pivot προς την ηλεκτροκίνηση. μα δεν εχει λογο να το κάνει. η φιατ εκανε πισω με το panda και ενω ηταν να ερθει μονο ηλεκτρικο τελικα του εβαλε κανονικο μοτερ. η τογιοτα κολυμπαει στα κερδη εδω και 10 χρονια. δεν βιαζεται δηλαδη να καψει λεφτα στα ηλεκτρικα. το οτι απετυχε σε καποιο κομματι δεν σημαινει οτι πρεπει να αφησει την κοτα με τα χρυσα αυγα για να πεταει λεφτα σε αμαξια που ο κοσμος δεν αγοραζει ουτε κατα διανοια οσο αγοραζει τα υβριδικα της. τον εχουν κραξει πολλοι απο το 2021 που λεει τα ιδια αλλα ακομα εδω ειμαστε...2025 και συνεχιζει να παιρνει την σωστη αποφαση για την εταιρια του. γιατι στο τελος, αυτο τον ενδιαφερει. Αναφορά σε κείμενο Αν ο στόχος είναι να μειωθούν άμεσα οι εκπομπές, τότε τα υβριδικά μπορούν να το κάνουν πιο μαζικά και άμεσα με αυτο δεν μπορεις να διαφωνησεις. ειδικα για χωρες που ηλιο δεν βλεπουν σχεδον ποτε. Επεξ/σία 9 Ιουνίου από basilis_k6
manolis940 Δημοσ. 9 Ιουνίου Δημοσ. 9 Ιουνίου 1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε https://www.drive.gr/news/ybridika-vs-ilektrika-i-toyota-apanta-me-arithmoys Η μόνη απάντηση σχετική που δίνει το άρθρο είναι η παρακάτω και αυτή αριθμούς δεν περιέχει αλλά κάνει επίκληση στην κοινή λογική . Αναφορά σε κείμενο Όπως λέει, σε χώρες όπως η Ιαπωνία, όπου το μεγαλύτερο μέρος της ηλεκτρικής ενέργειας προέρχεται από θερμικά εργοστάσια, η αντικατάσταση 27 εκατομμυρίων υβριδικών με 9 εκατομμύρια BEV όχι μόνο δεν θα μείωνε τις συνολικές εκπομπές, αλλά πιθανόν να τις αύξανε. 33 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε με αυτο δεν μπορεις να διαφωνησεις. ειδικα για χωρες που ηλιο δεν βλεπουν σχεδον ποτε. Υπάρχει και η πυρηνική ενέργεια αν κανένας απ' τους άλλους τρόπους δεν είναι διαθέσιμος όπως για παράδειγμα πλωτές ανεμογεννήτριες. Ωστόσο χώρες όπως η Ελλάδα που έχουν τις 300 απ' τις 365 μέρες τον χρόνο ήλιο μπορούν να εκμεταλευτούν χώρους όπως ταράτσες, σταβλικές εγκαταστάσεις να φτιαχνούν νέα υπερσύγχρονα δίκτυα που θα "σηκώνουν" αυτό το ρεύμα, να κάνουμε αρκετά μεγάλο μέρος εξαγωγή και πλέον η βαριά μας βιομηχανία να γίνει και η παραγωγή ενέργειας, κάτι που ευρώπη αυτή την στιγμή το έχει πιο πολύ ανάγκη από ποτέ. 1
basilis_k6 Δημοσ. 9 Ιουνίου Δημοσ. 9 Ιουνίου 1 λεπτό πριν, manolis940 είπε Η μόνη απάντηση σχετική που δίνει το άρθρο είναι η παρακάτω και αυτή αριθμούς δεν περιέχει αλλά κάνει επίκληση στην κοινή λογική . Υπάρχει και η πυρηνική ενέργεια αν κανένας απ' τους άλλους τρόπους δεν είναι διαθέσιμος όπως για παράδειγμα πλωτές ανεμογεννήτριες. Ωστόσο χώρες όπως η Ελλάδα που έχουν τις 300 απ' τις 365 μέρες τον χρόνο ήλιο μπορούν να εκμεταλευτούν χώρους όπως ταράτσες, σταβλικές εγκαταστάσεις να φτιαχνούν νέα υπερσύγχρονα δίκτυα που θα "σηκώνουν" αυτό το ρεύμα, να κάνουμε αρκετά μεγάλο μέρος εξαγωγή και πλέον η βαριά μας βιομηχανία να γίνει και η παραγωγή ενέργειας, κάτι που ευρώπη αυτή την στιγμή το έχει πιο πολύ ανάγκη από ποτέ. καλη τυχη με το κρατος μας σε αυτο... πεταμε ηλιακη ενεργεια για να κερδιζει λεφτα ο μετλεν ενω οι πολιτες απαγορευεται να βαζουν φβ για δικη τους παραγωγη χωρις net metering... Εξαγωγη γιατι να κανουν οταν εχουν εμας τα θυματα να μας την πουλανε πιο ακριβα? η ιαπωνια επαθε φουκουσιμα. η ευρωπη κλεινει, η τουλαχιστον εκει εχω μεινει εγω..., τα πυρηνικα εργοστασια της. Βεβαια κανει η τουρκια οποτε μαλλον η εξυπνη ευρωπη θα κλεισει τα δικα της και θα αγοραζει ρευμα απο εκει. λολ 1
manolis940 Δημοσ. 9 Ιουνίου Δημοσ. 9 Ιουνίου 1 λεπτό πριν, basilis_k6 είπε καλη τυχη με το κρατος μας σε αυτο... πεταμε ηλιακη ενεργεια για να κερδιζει λεφτα ο μετλεν ενω οι πολιτες απαγορευεται να βαζουν φβ για δικη τους παραγωγη χωρις net metering... Εξαγωγη γιατι να κανουν οταν εχουν εμας τα θυματα να μας την πουλανε πιο ακριβα? η ιαπωνια επαθε φουκουσιμα. η ευρωπη κλεινει, η τουλαχιστον εκει εχω μεινει εγω..., τα πυρηνικα εργοστασια της. Βεβαια κανει η τουρκια οποτε μαλλον η εξυπνη ευρωπη θα κλεισει τα δικα της και θα αγοραζει ρευμα απο εκει. λολ Γιατί υπάρχουν κι άλλα λεφτά εκεί έξω αλλά αν βάλεις ΦΒ στην ταράτσα του κυρ Μπάμπη προφανώς και ο κυρ Μπάμπης θα ζητήσει τα παραγώμενα του απ' τον μεντλέν και προφανώς ο μεντλεν δεν θα πουλάει πλέον στον κυρ μπάμπη. Το ζήτημα είναι λοιπόν στο ποιος τα παίρνει αυτά τα χρήματα. Η Ιαπωνία τώρα είναι μία απ' τις πιο σεισμογενείς χώρες στον κόσμο. Το ότι έχει πυρηνικά εργοστάσια ακόμη είναι τρανή απόδειξη πως άλλες χώρες χωρίς έντονη σεισμική δραστηριότητα μπορούν να καταφέρουν τα ίδια αποτελέσματα άνετα. Τώρα αν το σχέδιο της ευρώπης εν τέλη είναι να καταλήξει να αγοράζει ρεύμα παραγώμενο με πυρινηνική ενέργεια επειδή η Τουρκία το κάνει πιο φθηνά τότε μπορεί να ζήσουμε ξανά εποχές Τσέρνομπιλ.
mtifosi Δημοσ. 11 Ιουνίου Δημοσ. 11 Ιουνίου Στις 9/6/2025 στις 8:32 ΜΜ, Dante80 είπε Ο Toyoda χρησιμοποιεί κάθε εκλογίκευση που υπάρχει στο κουρμπέτι για να δικαιολογήσει την προσωπική του αποτυχία αναφορικά με την αργοπορία της Toyota να προχωρήσει όπως και η υπόλοιπη παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία σε pivot προς την ηλεκτροκίνηση. Αυτό συνέβη για ένα λόγο καθαρά. Η Toyota έριξε τα λεφτά της και τo R&D της στο υδρογόνο και πήρε τα @@ μας. Beta VS VHS. Το επόμενο cope του ήταν πως θα ανεβάσει πρώτος το TRL στις solid state μπαταρίες. Και εκεί φαίνεται πως παίρνει τα @@ μας. Τα υπόλοιπα είναι για την ιστορία. Τα γράφω όσο πασαλιμανάτα γίνεται, μπορώ να παρέξω και άρθρα ειδικών/αναλύσεις για το θέμα αν ενδιαφέρει. υγ: Είμαι οπαδός της toyota, και τα δύο αμάξια που έχω αγοράσει στην ζωή μου είναι Toyota. Ναι μόνο που η πραγματικότητα τον δικαιώνει πανυγηρικα . Όσες εταιρίες θέλησαν να στραφούν αποκλειστικά στον ηλεκτρισμό καταποντίστηκαν όπως η vw , Renault , Mercedes , Audi κλπ και έκαναν στροφή και παρουσιάζουν και θα επενδύσουν στα υβριδικά αυτά που η Toyota τα παρουσίασε πριν από 25 χρόνια . Ακόμα και οι κινέζοι που επενδυσαν και επενδύουν στον ηλεκτρισμό κορυφαίες εταιρίες τους όπως η byd , mg θα έχουν και υβριδική επιλογή στα μοντέλα τους . Οπότε μόνο τυχαίος δεν είναι ο Toyoda και οι απόψεις του …. 2
Ntinaras Δημοσ. 11 Ιουνίου Δημοσ. 11 Ιουνίου 43 λεπτά πριν, mtifosi είπε Ναι μόνο που η πραγματικότητα τον δικαιώνει πανυγηρικα . Όσες εταιρίες θέλησαν να στραφούν αποκλειστικά στον ηλεκτρισμό καταποντίστηκαν όπως η vw , Renault , Mercedes , Audi κλπ και έκαναν στροφή και παρουσιάζουν και θα επενδύσουν στα υβριδικά αυτά που η Toyota τα παρουσίασε πριν από 25 χρόνια . Ακόμα και οι κινέζοι που επενδυσαν και επενδύουν στον ηλεκτρισμό κορυφαίες εταιρίες τους όπως η byd , mg θα έχουν και υβριδική επιλογή στα μοντέλα τους . Οπότε μόνο τυχαίος δεν είναι ο Toyoda και οι απόψεις του …. Καταποντιστηκαν γιατι πουλαγανε υπερκοστολογημενες μαλακιες, με τεχνολογια 2010. Ειχαν συνηθισει τοσα χρονια την προστατευτικοτητα της ΕΕ και τωρα τους κακοφανηκε.
teodor_ch Δημοσ. 11 Ιουνίου Δημοσ. 11 Ιουνίου Τα ηλεκτρικά όπως είναι σήμερα και χωρίς να βλέπω κάποια κίνηση να αλλάξει αυτό δεν μπορούν να πάρουν μεγάλο μέρος της πίτας. Τα έχουμε ξαναπεί, συμφέρουν όταν 1) υπάρχει οικιακή/οικονομική φόρτιση 2) δεν κάνουμε συχνά διαδρομές στο όριο ή πάνω απο την αυτονομία της μπαταρίας Οπότε αν δεν αλλάξει κάτι (ταχύτητα φόρτισης ΚΑΙ κόστος φόρτισης σε ταχυφορτιστές) δεν πρόκειται να βολέψουν την πλειονότητα. Τα υβριδικά κουμπώνουν μια χαρά για τις απαιτήσεις του περισσότερου κόσμου. Μέση κατανάλωση corolla (έβαλα google) 4.5l/100km. Για 15.000χλμ/μήνα με 1.75€/λ είναι 1.181,25€ Ηλεκτρικό με 15kwh/100χλμ (αρκετά χαμηλή) και 0.59€/kwh (δεη fast charge) είναι 1.327,50 € Οκ κερδίζεις απο λάδια/ξύδια αλλά στο περίπου αντισταθμίζονται απο κόστος ασφάλειας/ελάστικα. Το όφελος απο ένα ηλεκτρικό αν υπάρχει είναι ελάχιστο. Ακόμα και σε 2 λεπτά της ώρας να φόρτιζε το ηλεκτρικό πάλι δεν βλέπω γιατί να το προτιμήσει κάποιος που φορτίζει αποκλειστικά σε εξωτερικούς ταχυφορτιστές. 3 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα