Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
6 ώρες πριν, teodor_ch είπε

Ενδιαφέρον έχει ότι το 50% των οχημάτων δεν έχει καν θέση στάθμευσης!!!! 

image.png.2411416fa2655e75ad6110aa8940e58e.png

Πέρα από το γεγονός ότι αυτά είναι στοιχεία του 2011, τα αυτοκίνητα φαίνονται λίγα (αν έχω υπολογίσει κάτι λάθος μου λέτε):

Νοικοκυριά με 1 αυτοκίνητο: 1881231, αυτοκίνητα: 1881231

Νοικοκυριά με 2 αυτοκίνητα: 839035, αυτοκίνητα: 1678070

Νοικοκυριά με 3 αυτοκίνητα: 130941, αυτοκίνητα: 392823

Νοικοκυριά με 4 αυτοκίνητα: 23579, αυτοκίνητα: 94316

Νοικοκυριά με 5 αυτοκίνητα: 3076, αυτοκίνητα: 15380

Νοικοκυριά με 6+ αυτοκίνητα: 995, αυτοκίνητα: 5970 (προσεγγιστικά)

Σύνολο αυτοκινήτων: 4067790

Από άλλα άρθρα όμως, μαθαίνουμε ότι κυκλοφορούν γύρω στα 5800000 αυτοκίνητα στην Ελλάδα, σχεδόν 50% επάνω.

           
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, teodor_ch είπε

1000χλμ/μήνα με 18kwh/100χλμ και 10kw/h φόρτιση = 18 ώρες το μήνα / 4 = 

4.5 ώρες την εβδομάδα 

1 ώρα sm και άλλες 3.5 ώρες νεκρός χρόνος κάπου αλλού κάθε εβδομάδα? Και αν δεν σου κάτσει γιατί φορτίζει άλλος ή είναι θερμικό παρκαρισμένο? 

Στη δική μου ζωή αυτά είναι γελοία πράγματα. Μόνο με φορτιστή σπίτι/δουλειά/γειτονιά γίνεται δουλειά.

Εγώ εκτός πόλης με το δελφίνι καίω 14.1KWh/100km. Ενώ εντός πάω στα 9KWh/100km. Ακόμα και πολύ νευρικός οδηγός να είσαι μου φαίνεται το 18KWh/100 πάρα πολύ μεγάλο. Να έβαζα το πολύ 12KWh μέσα σε πόλη και 1000km; Που και αυτά για εντός είναι πολλά αλλά ας πούμε ότι εργάζεσαι κάπου μακρυά. 

Πάντως η επιλογή του AC έξω ως μοναδικού φορτιστή και πάλι θα σου έδινες γύρω στις 2,5 ώρες φόρτισης. Οπότε σίγουρα πρέπει να πηγαίνεις αναγκαστικά σε ένα DC και να φορτίζεις η να βρεις ένα στην γειτονιά σου. 

Δημοσ.
50 λεπτά πριν, majunior είπε

Πέρα από το γεγονός ότι αυτά είναι στοιχεία του 2011, τα αυτοκίνητα φαίνονται λίγα (αν έχω υπολογίσει κάτι λάθος μου λέτε):

Νοικοκυριά με 1 αυτοκίνητο: 1881231, αυτοκίνητα: 1881231

Νοικοκυριά με 2 αυτοκίνητα: 839035, αυτοκίνητα: 1678070

Νοικοκυριά με 3 αυτοκίνητα: 130941, αυτοκίνητα: 392823

Νοικοκυριά με 4 αυτοκίνητα: 23579, αυτοκίνητα: 94316

Νοικοκυριά με 5 αυτοκίνητα: 3076, αυτοκίνητα: 15380

Νοικοκυριά με 6+ αυτοκίνητα: 995, αυτοκίνητα: 5970 (προσεγγιστικά)

Σύνολο αυτοκινήτων: 4067790

Από άλλα άρθρα όμως, μαθαίνουμε ότι κυκλοφορούν γύρω στα 5800000 αυτοκίνητα στην Ελλάδα, σχεδόν 50% επάνω.

           

Κι εγώ το είχα εντοπίσει αυτό, υποθέτω πως τα υπόλοιπα είναι όλα ταξινομημένα σε εταιρείες και όχι σε ιδιώτες.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, manolis940 είπε

Πάντως η επιλογή του AC έξω ως μοναδικού φορτιστή και πάλι θα σου έδινες γύρω στις 2,5 ώρες φόρτισης. Οπότε σίγουρα πρέπει να πηγαίνεις αναγκαστικά σε ένα DC και να φορτίζεις η να βρεις ένα στην γειτονιά σου. 

η κατανάλωση είναι στο περίπου όπως και τα χλμ

εγώ κάνω 1500/μήνα, άλλος λιγότερα και άλλος περισσότερα

Είναι για να βγούν οι ~4-5 ώρες/εβδομάδα στο περίπου για να δείξω ότι αν δεν έχεις φορτιστή σπίτι/δουλειά/γειτονιά είναι μαρτύριο να πηγαίνεις κάθε εβδομάδα να φορτίζεις όπου βρείς. Σαν ναρκομανής να ψάχνει τη δόση του καταντάει. Και για να κερδίσει τί στο τέλος?

Μπορεί να το έχω εγώ το θέμα και να είμαι ο περίεργος που δεν ανέχομαι να χάνω ώρες στο σούπερ μαρκετ και στις καφετέριες. Όχι μπορεί αλλά σίγουρα 😋

  • Haha 1
Δημοσ.

το να έχεις φόρτιση στο σπίτι είναι ευκολία,

ή να έχεις κάποιον φορτιστή στα 500 μέτρα από το σπίτι σου

όχι ότι δεν μπορείς να φορτίζεις στα sm κάθε φορά που πηγαίνεις ,

αλλά λέμε να κάνουμε την ζωή μας ποιο εύκολη και όχι να βάζουμε και άλλα άγχη στην ζωή μας

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Διαβάζω από συνφορουμίτη κάποια στοιχεία που επικαλείται

Στην Αττική απο τα 1.500.000 νοικοκυριά τα 950.000 ΔΕΝ έχουν θέση στάθμευσης. Το 65% περίπου δηλαδή δεν έχει. 

Άρα μόνο τα 550.000 νοικοκυριά μπορούν να φορτίζουν σπίτι.

Και 950.000 πρέπει να φορτίζουν σε εξωτερικούς φορτιστές.

Μόνο απο αυτό βλέπουμε πού θα κάτσει η μπίλια με τα ηλεκτρικά στο σημερινό μοντέλο.

>>>>>>

Στις θέσεις στάθμευσης που αναφέρονται, συμπεριλαμβάνονται σε μεγάλο βαθμό (μάλλον στο μεγαλύτερο ποσοστό) πυλωτές, ελεύθερες αυλές όπου παρκάρουν μαζικά σε ανοικτό χώρο (βλ. βόρεια και νότια προάστια) κλπ. ΄Πιστεύετε σοβαρά ότι οι πυλωτές και οι αυλές προσφέρονται για φόρτιση; Με απλωμένα καλώδια σε δάπεδα; Με κίνδυνο βραχυκυκλωμάτων; Που θα μπουν οι φορτιστές στο έλεος του καθενός; 

Μόνον τα στεγασμένα κλειστά parking μοιάζουν ασφαλή αλλά με ερωτηματικά... Ας πάρουμε τα parking σε υπόγειες θέσεις όπου παρκάρουν δύο τρία δεκατρία οχήματα και βάλε μιας πολυκατοικίας. Αν συνιδιοκτήτης αντιδράσει επικαλούμενος κίνδυνο πυρκαγιάς σε κλειστό υπόγειο χώρο τι θα γίνει; 

Η ηλεκτροκίνηση είναι ένα ροζ συννεφάκι με καλές προθέσεις και ένα σωρό προβλήματα ειδικά αν πάει να επιβληθεί με το ζόρι σε μια χώρα χωρίς σοβαρές υποδομές και ειδικά σε μια υδροκέφαλη άναρχα δομημένη μεγαλούπολη σαν την Αθήνα. Και μάλιστα από ανίδεους κυβερνώντες και ξενοσπουδαγμένους τεχνοκράτες που ζουν στο συννεφάκι της Εκάλης, της Κηφισιάς και της Βούλας μακριά από την σκληρή καθημερινότητα των πολιτών.  

 

YΓ Σε όσους σπεύσουν να πουν : "Όσοι δεν έχετε δική σας (καλή δηλ. κλειστή) θέση  στάθμευσης, να φορτίζετε σε ιδιωτικά σημεία φόρτισης ΑC/DC" θα απαντήσω απλά δεν συμφέρει.

Επεξ/σία από kalmik
  • Like 1
  • Sad 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, malakudi είπε

Δεν είναι μεγάλη η διαφορά στην πτώση τους σε σχέση με θερμικά, πχ Corolla του 2021 αυτόματο υβριδικό 1800cc 15000 από 26500 καινούριο (56%), VW ID3 του 2021 21000 από 40000 (52,5%). Γενικότερα όσο πιο ακριβό τόσο μεγαλύτερη μείωση της αξίας τα πρώτα χρόνια. Επιπλέον τα ηλεκτρικά επειδή εξελίσσονται ακόμα έχουν μεγαλύτερη απομείωση τα πρώτα χρόνια, αφού 2-3 χρόνια εξέλιξης φέρνουν σημαντικές αλλαγές στην τεχνολογία τους.

Μάλλον δεν τα υπολογίζεις σωστά . 15000 έχει η πρώτη έκδοση της Corolla με αρχική τιμή γύρω στις 22000. Η νέα που είναι με τα 140hp είναι ποιο ψηλά και αυτή έχει τιμή εκκίνησης 28.500.

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, mtifosi είπε

Μάλλον δεν τα υπολογίζεις σωστά . 15000 έχει η πρώτη έκδοση της Corolla με αρχική τιμή γύρω στις 22000. Η νέα που είναι με τα 140hp είναι ποιο ψηλά και αυτή έχει τιμή εκκίνησης 28.500.

hybrid 8 πιανουν σχεδον τα λεφτα που εδωσες. αμα πουλησεις ηλεκτρικο 8ετιας γράψε μου..

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, mtifosi είπε

Μάλλον δεν τα υπολογίζεις σωστά . 15000 έχει η πρώτη έκδοση της Corolla με αρχική τιμή γύρω στις 22000. Η νέα που είναι με τα 140hp είναι ποιο ψηλά και αυτή έχει τιμή εκκίνησης 28.500.

Έβαλα μοντέλο Corolla Hybrid αυτόματο 1800cc του 2021 με 80.000km από το car.gr που το δίνει 15 και κάτι και το σύγκρινα με το αντίστοιχο νέο Corolla Hybrid αυτόματο 1800cc που έχει 26500 στο βασικό εξοπλισμό.

33 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

hybrid 8 πιανουν σχεδον τα λεφτα που εδωσες. αμα πουλησεις ηλεκτρικο 8ετιας γράψε μου..

Τίποτα 4ετιας δε πιάνει τα λεφτά που έδωσες. Αυτή η "ανωμαλία" υπάρχει μόνο για τα αυτοκίνητα πριν το 2018, επειδή από 19 ως 21 αυξήθηκαν όλα 30-35%. Πεζό 208 του 2018 της γυναίκας μου μπορώ να το πουλήσω σχεδόν όσο το πήρα. Όμως αυτό είναι η εξαίρεση, όχι ο κανόνας και όχι για αυτοκίνητα 4 ετών που αναφέρθηκαν παραπάνω (Tesla Model 3, ID3 κτλ)

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, teodor_ch είπε

η κατανάλωση είναι στο περίπου όπως και τα χλμ

εγώ κάνω 1500/μήνα, άλλος λιγότερα και άλλος περισσότερα

Είναι για να βγούν οι ~4-5 ώρες/εβδομάδα στο περίπου για να δείξω ότι αν δεν έχεις φορτιστή σπίτι/δουλειά/γειτονιά είναι μαρτύριο να πηγαίνεις κάθε εβδομάδα να φορτίζεις όπου βρείς. Σαν ναρκομανής να ψάχνει τη δόση του καταντάει. Και για να κερδίσει τί στο τέλος?

Μπορεί να το έχω εγώ το θέμα και να είμαι ο περίεργος που δεν ανέχομαι να χάνω ώρες στο σούπερ μαρκετ και στις καφετέριες. Όχι μπορεί αλλά σίγουρα 😋

Και εγώ μια απ' τα ίδια είμαι 

 

1 ώρα πριν, kalmik είπε

Διαβάζω από συνφορουμίτη κάποια στοιχεία που επικαλείται

Στην Αττική απο τα 1.500.000 νοικοκυριά τα 950.000 ΔΕΝ έχουν θέση στάθμευσης. Το 65% περίπου δηλαδή δεν έχει. 

Άρα μόνο τα 550.000 νοικοκυριά μπορούν να φορτίζουν σπίτι.

Και 950.000 πρέπει να φορτίζουν σε εξωτερικούς φορτιστές.

Μόνο απο αυτό βλέπουμε πού θα κάτσει η μπίλια με τα ηλεκτρικά στο σημερινό μοντέλο.

>>>>>>

Στις θέσεις στάθμευσης που αναφέρονται, συμπεριλαμβάνονται σε μεγάλο βαθμό (μάλλον στο μεγαλύτερο ποσοστό) πυλωτές, ελεύθερες αυλές όπου παρκάρουν μαζικά σε ανοικτό χώρο (βλ. βόρεια και νότια προάστια) κλπ. ΄Πιστεύετε σοβαρά ότι οι πυλωτές και οι αυλές προσφέρονται για φόρτιση; Με απλωμένα καλώδια σε δάπεδα; Με κίνδυνο βραχυκυκλωμάτων; Που θα μπουν οι φορτιστές στο έλεος του καθενός; 

Μόνον τα στεγασμένα κλειστά parking μοιάζουν ασφαλή αλλά με ερωτηματικά... Ας πάρουμε τα parking σε υπόγειες θέσεις όπου παρκάρουν δύο τρία δεκατρία οχήματα και βάλε μιας πολυκατοικίας. Αν συνιδιοκτήτης αντιδράσει επικαλούμενος κίνδυνο πυρκαγιάς σε κλειστό υπόγειο χώρο τι θα γίνει; 

Η ηλεκτροκίνηση είναι ένα ροζ συννεφάκι με καλές προθέσεις και ένα σωρό προβλήματα ειδικά αν πάει να επιβληθεί με το ζόρι σε μια χώρα χωρίς σοβαρές υποδομές και ειδικά σε μια υδροκέφαλη άναρχα δομημένη μεγαλούπολη σαν την Αθήνα. Και μάλιστα από ανίδεους κυβερνώντες και ξενοσπουδαγμένους τεχνοκράτες που ζουν στο συννεφάκι της Εκάλης, της Κηφισιάς και της Βούλας μακριά από την σκληρή καθημερινότητα των πολιτών.  

 

YΓ Σε όσους σπεύσουν να πουν : "Όσοι δεν έχετε δική σας (καλή δηλ. κλειστή) θέση  στάθμευσης, να φορτίζετε σε ιδιωτικά σημεία φόρτισης ΑC/DC" θα απαντήσω απλά δεν συμφέρει.

Πια καλώδια σε δάπεδα; Τόσο δύσκολο είναι να βάλεις δυο σπιράλ και τρεις σωλήνες και να πας το καλώδιο δίπλα στο αμάξι; Αλίμονο αν είχαμε έτσι κυνδίνους για βραχυκυκλώματα κάθε μέρα θα παίρναμε φωτιά! 

Έχω την εντύπωση ότι η νομοθεσία δεν σου δίνει περιθώρια αντίδρασης. Εκείνος που θέλει να βάλει φορτιστή μπορεί να τον βάλει αρκεί να αποκαταστήσει ότι γκρεμίσει. 

Το να φορτίζεις επίσης έξω πως έβγαλες το συμπέρασμα ότι δεν συμφέρει; Σίγουρα δεν είναι τόσο μεγάλη η διαφορά όσο είναι στο σπίτι αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι και πάλι δεν είσαι στο κέρδος. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, kalmik είπε

Διαβάζω από συνφορουμίτη κάποια στοιχεία που επικαλείται

Στην Αττική απο τα 1.500.000 νοικοκυριά τα 950.000 ΔΕΝ έχουν θέση στάθμευσης. Το 65% περίπου δηλαδή δεν έχει. 

Άρα μόνο τα 550.000 νοικοκυριά μπορούν να φορτίζουν σπίτι.

Και 950.000 πρέπει να φορτίζουν σε εξωτερικούς φορτιστές.

Μόνο απο αυτό βλέπουμε πού θα κάτσει η μπίλια με τα ηλεκτρικά στο σημερινό μοντέλο.

>>>>>>

Στις θέσεις στάθμευσης που αναφέρονται, συμπεριλαμβάνονται σε μεγάλο βαθμό (μάλλον στο μεγαλύτερο ποσοστό) πυλωτές, ελεύθερες αυλές όπου παρκάρουν μαζικά σε ανοικτό χώρο (βλ. βόρεια και νότια προάστια) κλπ. ΄Πιστεύετε σοβαρά ότι οι πυλωτές και οι αυλές προσφέρονται για φόρτιση; Με απλωμένα καλώδια σε δάπεδα; Με κίνδυνο βραχυκυκλωμάτων; Που θα μπουν οι φορτιστές στο έλεος του καθενός; 

Μόνον τα στεγασμένα κλειστά parking μοιάζουν ασφαλή αλλά με ερωτηματικά... Ας πάρουμε τα parking σε υπόγειες θέσεις όπου παρκάρουν δύο τρία δεκατρία οχήματα και βάλε μιας πολυκατοικίας. Αν συνιδιοκτήτης αντιδράσει επικαλούμενος κίνδυνο πυρκαγιάς σε κλειστό υπόγειο χώρο τι θα γίνει; 

Η ηλεκτροκίνηση είναι ένα ροζ συννεφάκι με καλές προθέσεις και ένα σωρό προβλήματα ειδικά αν πάει να επιβληθεί με το ζόρι σε μια χώρα χωρίς σοβαρές υποδομές και ειδικά σε μια υδροκέφαλη άναρχα δομημένη μεγαλούπολη σαν την Αθήνα. Και μάλιστα από ανίδεους κυβερνώντες και ξενοσπουδαγμένους τεχνοκράτες που ζουν στο συννεφάκι της Εκάλης, της Κηφισιάς και της Βούλας μακριά από την σκληρή καθημερινότητα των πολιτών.  

 

YΓ Σε όσους σπεύσουν να πουν : "Όσοι δεν έχετε δική σας (καλή δηλ. κλειστή) θέση  στάθμευσης, να φορτίζετε σε ιδιωτικά σημεία φόρτισης ΑC/DC" θα απαντήσω απλά δεν συμφέρει.

Οι πυλωτές και οι αυλές μια χαρά μπορούν να εξυπηρετήσουν θέσεις φόρτισης, όπως ακριβώς εξυπηρετούνται σε ανοιχτά parking χωρίς κανένα σκέπαστρο. Απλώς πρέπει να γίνει μία σωστή εγκατάσταση, υπογειοποιημένα καλώδια, φορτιστές IP68 κτλ. Προφανώς και δε λέμε να τραβάει ο καθένας μια μπαλαντέζα, πρέπει να γίνονται σωστές εγκαταστάσεις.

Σε ότι αφορά τις ενστάσεις συνιδιοκτητών, πρώτον δε μας ενδιαφέρει τι λέει ο κάθε ένας όταν υπάρχει νομοθεσία, και η νομοθεσία επιτρέπει την εγκατάσταση φορτιστή χωρίς καμία συναίνεση. Αν κάποιος διαφωνεί πρέπει ο ίδιος να αποδείξει ότι υπάρχει οποιοδήποτε πρόβλημα και φυσικά ανοησίες όπως "κίνδυνος πυρκαγιάς" δε στοιχειοθετείται όταν στατιστικά οι φωτιές σε ηλεκτρικά είναι πολύ λιγότερες απ' ότι σε θερμικά. Θα πρέπει να βρει γνωμάτευση ειδικού μηχανικού που να τεκμηριώνει το γιατί δε μπορεί να μπει φορτιστής. Και κανείς δε θα πληρώσει χιλιάδες ευρώ σε ειδικούς να τεκμηριώσουν κάτι που δεν ισχύει έτσι κι αλλιώς.

Και έξω να φορτίζεις πάλι συμφέρει, απλώς λιγότερο. Το έχουμε δείξει πολλές φορές. Υπάρχουν τιμές φόρτισης έξω που ξεκινάνε από 0,296 (inCharge Premium AC νυχτερινό)

Επεξ/σία από malakudi
  • Like 3
Δημοσ.

οι μισοι βεβαια ειναι ενοικιαστες και ο ιδιοκτητης μπορει να ανετα να μην θελει. επισης ποσο ευκολο ειναι να δωσεις 1000-2000κ ευρω και μετα να παρεις φευγοντας μονο το φορτιστη? τα αλλα τα χανεις και μια σωστη εγκατασταση δεν ειναι φθηνη. 

οσο για την πυρκαγια ναι μεν ο νομος δεν λεει κατι αλλα σκεπτομενος πως θα αντιδρουσα εγω, δεν θα ειναι ευκολο να βαλεις φορτιστη αν παθουν τραλαλα μολις το ακουσουν οι γειτονες. γιατι σε μια ενδεχομενη πυρκαγια που τον αλλον δεν τον ενδιαφερει η στατιστικη (και με το δίκιο του) η πολυκατοικία μπορει να βγει αχρηστη. ποιος θα πληρωσει ολοκληρη την οικοδομη?

Δημοσ.

Να προσθέσω δε πως δε χρειάζεται για 7-10 αυτοκίνητα να μπουν 7-10 φορτιστές. Αν υπάρχει συννενόηση, μία διπλή θέση μπορεί να καλύψει 7 με 10 αυτοκίνητα στο διάστημα της εβδομάδας, αφού κανείς δε χρειάζεται να φορτίζει κάθε βράδυ επί 8 ώρες. Μπορεί να γίνει αίτηση για νέο ρολόι 25KVA και να υποστηρίζει 2 αυτοκίνητα να φορτίζουν με 11KW και με RFID κάρτα να καταγράφεται στον καθένα πόσο φόρτισε και να πληρώνουν το μερίδιό τους κάθε μήνα.

2 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

οι μισοι βεβαια ειναι ενοικιαστες και ο ιδιοκτητης μπορει να ανετα να μην θελει. επισης ποσο ευκολο ειναι να δωσεις 1000-2000κ ευρω και μετα να παρεις φευγοντας μονο το φορτιστη? τα αλλα τα χανεις και μια σωστη εγκατασταση δεν ειναι φθηνη. 

οσο για την πυρκαγια ναι μεν ο νομος δεν λεει κατι αλλα σκεπτομενος πως θα αντιδρουσα εγω, δεν θα ειναι ευκολο να βαλεις φορτιστη αν παθουν τραλαλα μολις το ακουσουν οι γειτονες. γιατι σε μια ενδεχομενη πυρκαγια που τον αλλον δεν τον ενδιαφερει η στατιστικη (και με το δίκιο του) η πολυκατοικία μπορει να βγει αχρηστη. ποιος θα πληρωσει ολοκληρη την οικοδομη?

Ας βάλουν αρχικά οι ιδιοκτήτες. Ψάχνετε να βρείτε λύση σε ένα πρόβλημα που θα υπάρχει σε 15 χρόνια σήμερα. Λέτε δε μπορώ να ανέβω το Έβερεστ και είστε ακόμα στη παραλία. Ξεκινήστε και βλέπουμε μέχρι που θα ανεβείτε.

Ο νόμος είναι νόμος, πως θα αντιδρούσες δηλαδή, ενάντια στο νόμο; Ο νόμος είναι σαφής

Όποιος φοβάται πυρκαγιά απ' οτιδήποτε, ασφαλίζει. Άλλος τρόπος δεν υπάρχει

  • Like 2
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, malakudi είπε

Ο νόμος είναι νόμος, πως θα αντιδρούσες δηλαδή, ενάντια στο νόμο; Ο νόμος είναι σαφής

Όποιος φοβάται πυρκαγιά απ' οτιδήποτε, ασφαλίζει. Άλλος τρόπος δεν υπάρχει

αμα πληρωνει, αυτος που βαζει φορτιστη, ασφάλεια σπιτιων και κοινοχρηστων (δεν ξερω καν αν καλύπτει την ολικη καταστροφη που θα προκλήθει αν παρει φωτια το ηλεκτρικο απο κατω) κανενα προβλημα. 

Δημοσ.
34 λεπτά πριν, malakudi είπε

Έβαλα μοντέλο Corolla Hybrid αυτόματο 1800cc του 2021 με 80.000km από το car.gr που το δίνει 15 και κάτι και το σύγκρινα με το αντίστοιχο νέο Corolla Hybrid αυτόματο 1800cc που έχει 26500 στο βασικό εξοπλισμό.

Ξαναλέω συγκρίνεις διαφορετικές εκδόσεις … αυτό που έχει 15.000 δεν είναι ίδια έκδοση με αυτό που έχει καινούργιο 28000…

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...