haHa Δημοσ. 3 Αυγούστου Δημοσ. 3 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε Αν το κοστος αντικαταστασης μπαταριας πεσει, ποσο θα πεσει? αν ειναι ας πουμε 7κ θα πρεπει αυτα τα 7κ να ειναι τα καυσιμα των χ ετων και η διαφορα τιμης αγορας. Αν μιλαμε για tesla, τα αντίστοιχα θερμικα ειναι ακριβοτερα. Μιλαμε για αυτοκινητο 4.7m, αυτοματο, 300+ αλογα(long range ειναι 440), τετρακινητο για το long range, δερματινα, top infotainment με internet για παντα (αρα ακους Spotify και εχεις πληροφορίες traffic) κλπ. Η bmw 330 xdrive(τετρακινητη αλλα αργοτερη) ειναι ακριβοτερη: ξεκιναει απο 58.000€ ενω μια ζημια στο κιβωτιο της ειναι 5000€. Επεξ/σία 3 Αυγούστου από haHa 1
basilis_k6 Δημοσ. 3 Αυγούστου Δημοσ. 3 Αυγούστου 1 λεπτό πριν, haHa είπε Αν μιλαμε για tesla, τα αντίστοιχα θερμικα ειναι ακριβοτερα. Μιλαμε για αυτοκινητο 4.7m, αυτοματο, 300+ αλογα(long range ειναι 440), τετρακινητο για το long range, δερματινα, top infotainment με internet για παντα (αρα ακους Spotify και εχεις πληροφορίες traffic) κλπ. Η bmw 330 xdrive ειναι ακριβοτερη, ενω μια ζημια στο κιβωτιο της ειναι 5000€. το ακουω αυτο αλλα δεν ειχα ουτε εχω πιθανοτητα να παρω 330χ. απορια μου ομως ειναι ποσα κιβωτια εχουν χαλασει για να ειναι θεμα συζητησης?
haHa Δημοσ. 3 Αυγούστου Δημοσ. 3 Αυγούστου 1 λεπτό πριν, basilis_k6 είπε το ακουω αυτο αλλα δεν ειχα ουτε εχω πιθανοτητα να παρω 330χ. Και για αυτο ακριβώς λεμε οτι τα ηλεκτρικα είναι φθηνοτερα: γιατι δινει τη δυνατότητα να παρεις αυτοκινητο εξοπλισμου, μεγεθους, ασφαλειας, επιδοσεων κλπ που πολλοι δεν φανταζοντουσαν. 1
korakios Δημοσ. 3 Αυγούστου Δημοσ. 3 Αυγούστου Μόλις τώρα, haHa είπε Και για αυτο ακριβώς λεμε οτι τα ηλεκτρικα είναι φθηνοτερα: γιατι δινει τη δυνατότητα να παρεις αυτοκινητο εξοπλισμου, μεγεθους, ασφαλειας, επιδοσεων κλπ που πολλοι δεν φανταζοντουσαν. με αφάνταστες τιμές 😂
basilis_k6 Δημοσ. 3 Αυγούστου Δημοσ. 3 Αυγούστου 1 λεπτό πριν, haHa είπε Και για αυτο ακριβώς λεμε οτι τα ηλεκτρικα είναι φθηνοτερα: γιατι δινει τη δυνατότητα να παρεις αυτοκινητο εξοπλισμου, μεγεθους, ασφαλειας, επιδοσεων κλπ που πολλοι δεν φανταζοντουσαν. με τις επιδοτησεις γιοκ? ποσο παει ενα μ3 τωρα cash? 50?
korakios Δημοσ. 3 Αυγούστου Δημοσ. 3 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 1 λεπτό πριν, korakios είπε με αφάνταστες τιμές 😂 (Δλδ πάσχουν στις μικρές κατηγορίες , εκτός αν πάνε τα θερμικά επιπλέον 40% πάνω) Επεξ/σία 3 Αυγούστου από korakios
haHa Δημοσ. 3 Αυγούστου Δημοσ. 3 Αυγούστου 2 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε με τις επιδοτησεις γιοκ? ποσο παει ενα μ3 τωρα cash? 50? 39900€ για το standard range και 44900€ για το long range, βλέπω τώρα. 1
basilis_k6 Δημοσ. 3 Αυγούστου Δημοσ. 3 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, korakios είπε (Δλδ πάσχουν στις μικρές κατηγορίες , εκτός αν πάνε τα θερμικά επιπλέον 40% πάνω) πεφτουν καθε χρονο. 1 λεπτό πριν, haHa είπε 39900€ για το standard range και 44900€ για το long range, βλέπω τώρα. στα 35 το απλο με 3κ επιδοτηση ειναι 32. για 10κ το χρονο με δικο σου ρευμα ειναι οντως πολυ καλη επιλογη. ισως η καλυτερη. να ηταν λιγο πιο κοντο το ατιμο, ειναι καραβι. αν πεσει στα 35 λεω.. Επεξ/σία 3 Αυγούστου από basilis_k6
haHa Δημοσ. 3 Αυγούστου Δημοσ. 3 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 23 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε απορια μου ομως ειναι ποσα κιβωτια εχουν χαλασει για να ειναι θεμα συζητησης? Δεν είναι και ιδιαίτερα σπανιο, ειδικα αν μιλαμε για 5ετιας(που πια δεν εχεις εγγύηση). Μην μιλησουμε για τα DSG των vag.. Το αστείο είναι οτι συζηταμε για χαλασμενες μπαταριες σε ηλεκτρικά που πρέπει να είναι μετρημενες στα δακτυλα ενος χεριου τα συμβαντα(προσωπικά δεν εχω ακουσει κανεναν). Ειναι η κλασικη κινδυολογια απο ατομα που δεν ειχαν σκοπο καν να παρουν καινουριο αυτοκινητο, ποσω μαλλον ηλεκτρικο. Και μιλαμε για τα ηλεκτρικα που εχουν συνηθως υπερδιπλασια εγγυηση απο τα αντίστοιχα θερμικα. Οπως ειπαμε, οι πιθανες βλαβες στα θερμικα ειναι συνολικα αισθητα ακριβοτερες. 13 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε τα 35 το απλο με 3κ επιδοτηση ειναι 32. για 10κ το χρονο με δικο σου ρευμα ειναι οντως πολυ καλη επιλογη. ισως η καλυτερη. να ηταν λιγο πιο κοντο το ατιμο, ειναι καραβι. αν πεσει στα 35 λεω.. Εντωμεταξύ, τα αντιστοιχου μεγεθους τετρακινητα θερμικαα και σχετικα γρηγορα(250+ αλογα), καινε πανω απο 10lt/100km σε μικτη χρηση(80% πολη, 20% εθνικη). Δηλαδη 5 φορες πιο ακριβα απο οτι ενα ηλεκτρικό με φορτιση στο σπιτι και 2.5-3 φορες πιο ακριβα απο ηλεκτρικο που φορτιζεις εξω. Επεξ/σία 3 Αυγούστου από haHa 1 1
basilis_k6 Δημοσ. 3 Αυγούστου Δημοσ. 3 Αυγούστου 4 λεπτά πριν, haHa είπε Δεν είναι και ιδιαίτερα σοανιο, ειδικα αν μιλαμε για 5ετιας(που πια δεν εχεις εγγύηση). Μην μιλησουμε για τα DSG των vag.. Το αστείο είναι οτι συζηταμε για χαλασμενες μπαταριες σε ηλεκτρικά που πρέπει να είναι μετρημενες στα δακτυλα ενος χεριου τα συμβαντα(προσωπικά δεν εχω ακουσει κανεναν). Ειναι η κλασικη κινδυολογια απο ατομα που δεν ειχαν σκοπο καν να παρουν καινουριο αυτοκινητο, ποσω μαλλον ηλεκτρικο. Και μιλαμε γκα τα ηλετρικα που εχουν συνηθως υοερδιπλασια σγγυηση απο τα αντίστοιχα θερμικα. Οπως ειοαμε, οι πιθανες βλαβες στα θερμικα ειναι συνολικα ακριβοτερες. Εντωμεταξύ, τα αντιστοιχου μεγεθους τετρακινητα ηλεκτρικα και σχετικα γρηγορα(250 αλογα), καινε πανω απο 10lt/100km σε μικτη χρηση(80% πολη, 20% εθνικη). Δηλαδη 5 φορες πιο ακριβα απο οτι ενα ηλεκτρικό με φορτιση στο σπιτι και 2.5-3 φορες πιο ακριβα απο ηλεκτρικο που φορριζεις εξω. εγω δεν φοβαμαι μην χαλασει. φοβαμαι μην δυσλειτουργει λογω παλαιοτητας στη 10ετια και δεις τον λογαριασμο και παθεις μακη χριστοδουλοπουλο με το προσκλητηριο. 😭
haHa Δημοσ. 3 Αυγούστου Δημοσ. 3 Αυγούστου 1 λεπτό πριν, basilis_k6 είπε εγω δεν φοβαμαι μην χαλασει. φοβαμαι μην δυσλειτουργει λογω παλαιοτητας στη 10ετια και δεις τον λογαριασμο και παθεις μακη χριστοδουλοπουλο με το προσκλητηριο. 😭 Ποσα χλμ κανεις κατα μεσο ορο το χρονο; Αν κανεις 10.000χλμ/ετος, τοτε σε 15 χρόνια θα εχεις κανει 150.000 που ειναι πραγματικα τιποτα για μια μπαταρια. (βέβαια, οποιος παιρνει ηλεκτρικο, καταλήγει να κανει αισθητα περισσότερα χλμ λογω ανεσης και μικροτερου κοστους μετακίνησης, οποτε υπολογισε ποσα χλμ κανεις τωρα και βαλε ένα 20-30% πανω)
basilis_k6 Δημοσ. 3 Αυγούστου Δημοσ. 3 Αυγούστου Μόλις τώρα, haHa είπε Ποσα χλμ κανεις κατα μεσο ορο το χρονο; Αν κανεις 10.000χλμ/ετος, τοτε σε 15 χρόνια θα εχεις κανει 150.000 που ειναι πραγματικα τιποτα για μια μπαταρια. (βέβαια, οποιος παιρνει ηλεκτρικο, καταλήγει να κανει αισθητα περισσότερα χλμ λογω ανεσης και μικροτερου κοστους μετακίνησης, οποτε υπολογισε ποσα χλμ κανεις τωρα και βαλε ένα 20-30% πανω) δυστυχως ουτε 10 αλλα ενω γουσταρω φουλ ηλεκτρικο δεν εχω θεση φορτισης. περιμένω να γινει καποιο θαυμα απο καποιον παροχο με νορμαλ τιμες στους πελατες του για εκτος σπιτιου φορτιση.
haHa Δημοσ. 3 Αυγούστου Δημοσ. 3 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε δυστυχως ουτε 10 αλλα ενω γουσταρω φουλ ηλεκτρικο δεν εχω θεση φορτισης. περιμένω να γινει καποιο θαυμα απο καποιον παροχο με νορμαλ τιμες στους πελατες του για εκτος σπιτιου φορτιση. 0.29€/kwh το βραδυ και το ΣΚ με incharge(υπαρχουν στα περισσότερα avin βενζινάδικα) Τελος, αν δεν κανεις ουτε 10.000/ετος, τοτε απλα παρε ενα 4 ετων tesla model 3 με ~24-26.000€(απο εξωτερικο, δεν παιζουν φοροι εισαγωγης για τα ηλεκτρικα) και θα εχεις εγγυηση για αλλα 4 χρονια και μπαταρία που δεν θα εχει θεμα για τα επόμενα 10 χρονια με την χρηση που θα της κανεις. Επεξ/σία 3 Αυγούστου από haHa 1 1
basilis_k6 Δημοσ. 3 Αυγούστου Δημοσ. 3 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 2 λεπτά πριν, haHa είπε 0.29€/kwh το βραδυ και το ΣΚ με incharge(υπαρχουν στα περισσότερα avin βενζινάδικα) φοβαμαι μην γινουμε πολλοι και τα σταματησουν αυτα και κατσω στο αγγουρι. επισης το αμαξι που θελω ηρθε πολυ πολυ ακριβα. r4 το μ3 δεν ειναι για μενα δυστυχως. Επεξ/σία 3 Αυγούστου από basilis_k6
kostasbm Δημοσ. 3 Αυγούστου Δημοσ. 3 Αυγούστου 7 hours ago, haHa said: Οι οποιες δεν συγκρινονται σε δυναμη σε σχεση με το λομπι των παντοδυναμων πετρελαικων. μπορει να ειναι και οι ιδιες απο πισω ..δε ξερουμε
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα