Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

Αν το κοστος αντικαταστασης μπαταριας πεσει, ποσο θα πεσει? αν ειναι ας πουμε 7κ θα πρεπει αυτα τα 7κ να ειναι τα καυσιμα των χ ετων και η διαφορα τιμης αγορας. 

Αν μιλαμε για tesla, τα αντίστοιχα  θερμικα ειναι ακριβοτερα. 

Μιλαμε για αυτοκινητο 4.7m, αυτοματο, 300+ αλογα(long range ειναι 440), τετρακινητο για το long range, δερματινα, top infotainment με internet για παντα (αρα ακους Spotify και εχεις πληροφορίες traffic) κλπ. 

Η bmw 330 xdrive(τετρακινητη αλλα αργοτερη) ειναι ακριβοτερη:  ξεκιναει απο 58.000€ ενω μια ζημια στο κιβωτιο της ειναι 5000€.

 

Επεξ/σία από haHa
  • Confused 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, haHa είπε

Αν μιλαμε για tesla, τα αντίστοιχα  θερμικα ειναι ακριβοτερα. 

Μιλαμε για αυτοκινητο 4.7m, αυτοματο, 300+ αλογα(long range ειναι 440), τετρακινητο για το long range, δερματινα, top infotainment με internet για παντα (αρα ακους Spotify και εχεις πληροφορίες traffic) κλπ. 

Η bmw 330 xdrive ειναι ακριβοτερη, ενω μια ζημια στο κιβωτιο της ειναι 5000€.

 

το ακουω αυτο αλλα δεν ειχα ουτε εχω πιθανοτητα να παρω 330χ. απορια μου ομως ειναι ποσα κιβωτια εχουν χαλασει για να ειναι θεμα συζητησης?

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, basilis_k6 είπε

το ακουω αυτο αλλα δεν ειχα ουτε εχω πιθανοτητα να παρω 330χ. 

Και για αυτο ακριβώς λεμε οτι τα ηλεκτρικα είναι φθηνοτερα: γιατι δινει τη δυνατότητα να παρεις αυτοκινητο εξοπλισμου, μεγεθους, ασφαλειας, επιδοσεων κλπ που πολλοι δεν φανταζοντουσαν. 

  • Haha 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, haHa είπε

Και για αυτο ακριβώς λεμε οτι τα ηλεκτρικα είναι φθηνοτερα: γιατι δινει τη δυνατότητα να παρεις αυτοκινητο εξοπλισμου, μεγεθους, ασφαλειας, επιδοσεων κλπ που πολλοι δεν φανταζοντουσαν. 

με αφάνταστες τιμές 😂

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, haHa είπε

Και για αυτο ακριβώς λεμε οτι τα ηλεκτρικα είναι φθηνοτερα: γιατι δινει τη δυνατότητα να παρεις αυτοκινητο εξοπλισμου, μεγεθους, ασφαλειας, επιδοσεων κλπ που πολλοι δεν φανταζοντουσαν. 

με τις επιδοτησεις γιοκ? ποσο παει ενα μ3 τωρα cash? 50?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, korakios είπε

με αφάνταστες τιμές 😂

(Δλδ πάσχουν στις μικρές κατηγορίες , εκτός αν πάνε τα θερμικά επιπλέον 40% πάνω)

Επεξ/σία από korakios
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

με τις επιδοτησεις γιοκ? ποσο παει ενα μ3 τωρα cash? 50?

39900€ για το standard range και 44900€ για το long range, βλέπω τώρα. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, korakios είπε

(Δλδ πάσχουν στις μικρές κατηγορίες , εκτός αν πάνε τα θερμικά επιπλέον 40% πάνω)

πεφτουν καθε χρονο. 

1 λεπτό πριν, haHa είπε

39900€ για το standard range και 44900€ για το long range, βλέπω τώρα. 

στα 35 το απλο με 3κ επιδοτηση ειναι 32. για 10κ το χρονο με δικο σου ρευμα ειναι οντως πολυ καλη επιλογη. ισως η καλυτερη. να ηταν λιγο πιο κοντο το ατιμο, ειναι καραβι.

αν πεσει στα 35 λεω..

Επεξ/σία από basilis_k6
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

 απορια μου ομως ειναι ποσα κιβωτια εχουν χαλασει για να ειναι θεμα συζητησης?

Δεν είναι και ιδιαίτερα σπανιο, ειδικα αν μιλαμε για 5ετιας(που πια δεν εχεις εγγύηση). 

Μην μιλησουμε για τα DSG των vag.. 

 

Το αστείο είναι οτι συζηταμε για χαλασμενες μπαταριες σε ηλεκτρικά που πρέπει να είναι μετρημενες στα δακτυλα ενος χεριου τα συμβαντα(προσωπικά δεν εχω ακουσει κανεναν). 

 

Ειναι η κλασικη κινδυολογια απο ατομα που δεν ειχαν σκοπο καν να παρουν καινουριο αυτοκινητο, ποσω μαλλον ηλεκτρικο. 

 

Και μιλαμε για τα ηλεκτρικα που εχουν συνηθως υπερδιπλασια εγγυηση απο τα αντίστοιχα θερμικα. 

 

Οπως ειπαμε, οι πιθανες βλαβες στα θερμικα ειναι συνολικα αισθητα ακριβοτερες. 

13 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

τα 35 το απλο με 3κ επιδοτηση ειναι 32. για 10κ το χρονο με δικο σου ρευμα ειναι οντως πολυ καλη επιλογη. ισως η καλυτερη. να ηταν λιγο πιο κοντο το ατιμο, ειναι καραβι.

αν πεσει στα 35 λεω..

Εντωμεταξύ, τα αντιστοιχου μεγεθους τετρακινητα θερμικαα και σχετικα γρηγορα(250+ αλογα), καινε πανω απο 10lt/100km σε μικτη χρηση(80% πολη, 20% εθνικη). 

 

Δηλαδη 5 φορες πιο ακριβα απο οτι ενα ηλεκτρικό με φορτιση στο σπιτι και 2.5-3 φορες πιο ακριβα απο ηλεκτρικο που φορτιζεις εξω. 

 

Επεξ/σία από haHa
  • Thanks 1
  • Haha 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, haHa είπε

Δεν είναι και ιδιαίτερα σοανιο, ειδικα αν μιλαμε για 5ετιας(που πια δεν εχεις εγγύηση). 

Μην μιλησουμε για τα DSG των vag.. 

 

Το αστείο είναι οτι συζηταμε για χαλασμενες μπαταριες σε ηλεκτρικά που πρέπει να είναι μετρημενες στα δακτυλα ενος χεριου τα συμβαντα(προσωπικά δεν εχω ακουσει κανεναν). 

 

Ειναι η κλασικη κινδυολογια απο ατομα που δεν ειχαν σκοπο καν να παρουν καινουριο αυτοκινητο, ποσω μαλλον ηλεκτρικο. 

 

Και μιλαμε γκα τα ηλετρικα που εχουν συνηθως υοερδιπλασια σγγυηση απο τα αντίστοιχα θερμικα. 

 

Οπως ειοαμε, οι πιθανες βλαβες στα θερμικα ειναι συνολικα ακριβοτερες. 

Εντωμεταξύ, τα αντιστοιχου μεγεθους τετρακινητα ηλεκτρικα και σχετικα γρηγορα(250 αλογα), καινε πανω απο 10lt/100km σε μικτη χρηση(80% πολη, 20% εθνικη). 

 

Δηλαδη 5 φορες πιο ακριβα απο οτι ενα ηλεκτρικό με φορτιση στο σπιτι και 2.5-3 φορες πιο ακριβα απο ηλεκτρικο που φορριζεις εξω. 

 

εγω δεν φοβαμαι μην χαλασει. φοβαμαι μην δυσλειτουργει λογω παλαιοτητας στη 10ετια και δεις τον λογαριασμο και παθεις μακη χριστοδουλοπουλο με το προσκλητηριο. 😭

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, basilis_k6 είπε

εγω δεν φοβαμαι μην χαλασει. φοβαμαι μην δυσλειτουργει λογω παλαιοτητας στη 10ετια και δεις τον λογαριασμο και παθεις μακη χριστοδουλοπουλο με το προσκλητηριο. 😭

Ποσα χλμ κανεις κατα μεσο ορο το χρονο;

Αν κανεις 10.000χλμ/ετος, τοτε σε 15 χρόνια θα εχεις κανει 150.000 που ειναι πραγματικα τιποτα για μια μπαταρια. 

 

(βέβαια, οποιος παιρνει ηλεκτρικο, καταλήγει να κανει αισθητα περισσότερα χλμ λογω ανεσης και μικροτερου κοστους μετακίνησης, οποτε υπολογισε ποσα χλμ κανεις τωρα και βαλε ένα 20-30% πανω) 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, haHa είπε

Ποσα χλμ κανεις κατα μεσο ορο το χρονο;

Αν κανεις 10.000χλμ/ετος, τοτε σε 15 χρόνια θα εχεις κανει 150.000 που ειναι πραγματικα τιποτα για μια μπαταρια. 

 

(βέβαια, οποιος παιρνει ηλεκτρικο, καταλήγει να κανει αισθητα περισσότερα χλμ λογω ανεσης και μικροτερου κοστους μετακίνησης, οποτε υπολογισε ποσα χλμ κανεις τωρα και βαλε ένα 20-30% πανω) 

δυστυχως ουτε 10 αλλα ενω γουσταρω φουλ ηλεκτρικο δεν εχω θεση φορτισης. περιμένω να γινει καποιο θαυμα απο καποιον παροχο με νορμαλ τιμες στους πελατες του για εκτος σπιτιου φορτιση.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

δυστυχως ουτε 10 αλλα ενω γουσταρω φουλ ηλεκτρικο δεν εχω θεση φορτισης. περιμένω να γινει καποιο θαυμα απο καποιον παροχο με νορμαλ τιμες στους πελατες του για εκτος σπιτιου φορτιση.

0.29€/kwh το βραδυ και το ΣΚ με incharge(υπαρχουν στα περισσότερα avin βενζινάδικα) 

Τελος, αν δεν κανεις ουτε 10.000/ετος, τοτε απλα παρε ενα 4 ετων tesla model 3 με ~24-26.000€(απο εξωτερικο, δεν παιζουν φοροι εισαγωγης για τα ηλεκτρικα) και θα εχεις εγγυηση για αλλα 4 χρονια και μπαταρία που δεν θα εχει θεμα για τα επόμενα 10 χρονια με την χρηση που θα της κανεις. 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, haHa είπε

0.29€/kwh το βραδυ και το ΣΚ με incharge(υπαρχουν στα περισσότερα avin βενζινάδικα) 

φοβαμαι μην γινουμε πολλοι και τα σταματησουν αυτα και κατσω στο αγγουρι. 

επισης το αμαξι που θελω ηρθε πολυ πολυ ακριβα. r4

το μ3 δεν ειναι για μενα δυστυχως.

Επεξ/σία από basilis_k6
Δημοσ.
7 hours ago, haHa said:

Οι οποιες δεν συγκρινονται σε δυναμη σε σχεση με το λομπι των παντοδυναμων πετρελαικων. 

μπορει να ειναι και οι ιδιες απο πισω ..δε ξερουμε

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...