Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 6,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, neutrinogr είπε

Εκτός από Tesla και BYD όλες οι άλλες εταιρείες μπαίνουν μεσα με τα ηλεκτρικά. 

Τελικά 4

https://www.drive.gr/news/mono-tesseris-etaireies-ev-einai-kerdofores-den-tis-briskeis

με εξαιρεση την τεσλα καμια αλλη με παγκοσμια παρουσια δεν εχει κερδη απο τα ev. Η byd δεν ειναι ξεκαθαρο αν εχει κερδη απο τα ev εκτος κινας, αλλωστε πουλαει και μπαταριες σκετες σε αλλους. 

Ερχετε σιγα σιγα η ωρα των αποφασεων. Καποιες σιγουρα θα κλεισουν και καποιες θα συνεργαστουν. Η πιτα ειναι μικρη και οι σκυλοι καμια 30αρια. Η ζητηση ειναι στο σε πολυ χαμηλα επιπεδα σε αμερικη και ευρωπη και η κινα δεν σκοπευει να χαριζει λεφτα για πολυ ακομα. Ακομη και οι κορεατες βλεπουν δυσκολες μερες γιατι εχουν ριξει πολυ βαρος στα ev αλλα εχει γινει αρκετα καλο management εκει και μπορουν να παιξουν μπαλα οποιαδηποτε στιγμη σε hev,bev whatever. 

Δημοσ.
12 minutes ago, basilis_k6 said:

με εξαιρεση την τεσλα καμια αλλη με παγκοσμια παρουσια δεν εχει κερδη απο τα ev. 

Αν αφαιρέσεις τα έσοδα της Τέσλα από τα regulatory credits (τα οποία και σταματούν σιγά σιγά ελέω Τράμπ), η κερδοφορία της είναι τον τελευταίο ένα χρόνο λίγο γτπ. 

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Dante80 είπε

Αν αφαιρέσεις τα έσοδα της Τέσλα από τα regulatory credits (τα οποία και σταματούν σιγά σιγά ελέω Τράμπ), η κερδοφορία της είναι τον τελευταίο ένα χρόνο λίγο γτπ. 

δεν διαφωνω αλλα τους χωριζει αβυσσος σε σχεση με την polestar πχ

  • Like 1
Δημοσ.

εγω διαβαζω η μια μετα την αλλη τις εταιρειες οτι τελικα θα επικρατησει το υβριδικο,προς τα εκει το πανε.θα ειναι ολα υβριδικα.δεν μιλαω για τις εταιρειες που παραγουν μονο ηλεκτρικα αυτοκινητα.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, mike15 είπε

εγω διαβαζω η μια μετα την αλλη τις εταιρειες οτι τελικα θα επικρατησει το υβριδικο,προς τα εκει το πανε.θα ειναι ολα υβριδικα.δεν μιλαω για τις εταιρειες που παραγουν μονο ηλεκτρικα αυτοκινητα.

Αυτά τα έλεγε η Toyota πέρσι και φέτος ήρθε διαφημίζοντας το CH-R. Υβριδικά υπάρχουν εδώ και 20 χρόνια. Δεν καταφέρανε να κατακτήσουν την αγορά, θεωρώ γιατί ήταν ακριβά και στην αγορά αλλά και στην συντήρηση - επισκευή. 

Από τότε μέχρι σήμερα και λόγο της αμιγούς ηλεκτροκίνησης έχουν εξελιχθεί αλλά και πάλι αποτελούν μία προσωρινή λύση για εκείνους που κάνουν πολύ μεγάλα ταξίδια ( όχι για βόλτα/εκδρομή ) ή για εκείνους που φοβούνται. 

Όποιος έλεγε ότι τα ηλεκτρικά δεν έχουν μέλλον σήμερα τρέχει να προλάβει το τρένο των τεχνολογικών εξελίξεων. 

  • Like 5
Δημοσ.

εαν ηταν μονο μια εταιρεια δεν θα το μετεφερα.αλλα πρεπει να ψαξω τα αρθρα και δεν εχω διαθεση.δεν ειναι το θεμα η τεχνολογια αλλα ο συνδυασμος πραγματων διπλα σε αυτην.η φορτιση,η αυξημενη τιμη,ειδικα απο τηνσ τιγμη που σταματουν ενιοτε οι επιδοτησεις και αλλα θεματα που ειναι ενας γριφος για τις βιομηχανιες που εχουν μαθει να πατανε σε σταθερα εδαφη.και προβληματιζουν και τους ιδιοκτητες,αυτους που εχουν ενα αυτοκινητο.το υβριδικο ακριβως επειδη υπαρχει το ξεορυν ειναι δοκιμασμενο και για τον ιδιοκτητη και για τις εταιρειες.

ξαναλεω δεν μιλαω για αμιγως "ηλεκτρικες " εταιρειες .

Δημοσ.
1 ώρα πριν, mike15 είπε

εαν ηταν μονο μια εταιρεια δεν θα το μετεφερα.αλλα πρεπει να ψαξω τα αρθρα και δεν εχω διαθεση.δεν ειναι το θεμα η τεχνολογια αλλα ο συνδυασμος πραγματων διπλα σε αυτην.η φορτιση,η αυξημενη τιμη,ειδικα απο τηνσ τιγμη που σταματουν ενιοτε οι επιδοτησεις και αλλα θεματα που ειναι ενας γριφος για τις βιομηχανιες που εχουν μαθει να πατανε σε σταθερα εδαφη.και προβληματιζουν και τους ιδιοκτητες,αυτους που εχουν ενα αυτοκινητο.το υβριδικο ακριβως επειδη υπαρχει το ξεορυν ειναι δοκιμασμενο και για τον ιδιοκτητη και για τις εταιρειες.

ξαναλεω δεν μιλαω για αμιγως "ηλεκτρικες " εταιρειες .

Οι χρόνοι φόρτισης ήδη στα ακριβά μοντέλα έχει λυθεί. Μένει σιγά σιγά μια δεκαετία η τεχνολογία αυτή να έρθει και στα φθηνότερα μοντέλα. Η διαθεσιμότητα φορτιστών επίσης πλέον δεν είναι πρόβλημα. Σιγά σιγά μέχρι και στο πλάι του πεζοδρομίου μπαίνουν φορτιστές. Άρα και το θέμα δεν έχω parking θα λυθεί επίσης. 

Όταν τώρα μιλάμε για υβριδικά φαντάζομαι δεν μιλάμε για PHEV. Δοκιμάσμένα ναι μεν και φαίνεται ότι είναι πιο κοστοβόρα από τα ηλεκτρικά. Αν βγάλουμε το θέμα parking ο μόνοι άλλοι λόγοι που ο κόσμος δεν πάει στα ηλεκτρικά είναι επειδή έχει φανταστικούς φόβους. Πχ θα χαλάσει η μπαταρία στα 10 χρόνια ενώ η αλήθεια είναι ότι για ένα υβριδικό που κινείται η μπαταρία απείρως πιο πιθανό να χαλάσει στα 10 χρόνια και να μείνει στον τόπο και να έχει μία ακριβή επισκευή για να ξαναπάρει μπρος. 

Οι εταιρείες που δεν θα γίνουν αμιγώς ηλεκτρικές απλώς σιγά σιγά θα εξαφανιστούν. Μαζί θα εξαφανίζονται και οι σταθμοί καυσίμων καθώς δεν θα τους συμφέρει να διατηρούν καταστήματα για ένα μικρό αριθμό αυτοκινήτων που θα έχουν κινητήρες εσωτερικής καύσης. 

Φυσικά θα υπάρχει και η πίεση απ' την ΕΕ και μάλλον όλα τα κράτη του δυτικού κόσμου όπου θα βάζουν περιβαντολογικούς φόρους στα θερμικά .

Ασχέτως αν είναι σωστά ή λάθος όλα τα παραπάνω προς τα εκεί φαίνεται να πηγαίνουν. Και όποια εταιρεία δεν το αποδεχθεί μάλλον θα γίνει η Kodak της αυτοκινητοβιομηχανίας και θα δούμε να εξαγοράζεται από κάποια άλλη η οποία ανέβηκε στο τραίνο της 4ης βιομηχανικής επανάστασης. 

  • Like 4
Δημοσ.

Για μένα taxi + παντώς είδους λεωφορεία και φορτηγά εντός πόλεως θα έπρεπει υποχρεωτικά να είναι ηλεκτρικά. Αλλιώς απαγόρευση και ανάκληση άδειας.

  • Like 9
Δημοσ.

 

23 hours ago, manolis940 said:

Μικρά ηλεκτρικά τώρα ξεκινάνε οι εταιρείες να βγάζουν ουσιαστικά. Όπως έχουμε πει και πιο πίσω αμάξι παίρνεις επειδή το χρειάζεσαι και δεν σε αναγκάζει κανείς. Αν έχεις χρόνο να περιμένεις λογικά κερδισμένος θα βγεις γιατί φαίνεται συνεχώς να έρχονται νεότερα μοντέλα στις μικρότερες κατηγορίες και φθηνότερα. Βέβαια δεν ισχύει πάντα αυτό. Όποιος δεν πήρε για παράδειγμα dolphin στα 26500€ τώρα αναγκαστικά θα το πάρει στα 28900€ με ακριβότερο εξοπλισμό φυσικά και αρκετά μικρότερη επιδότηση. 

Τώρα όσον αφορά τον σχεδιασμό στα ηλεκτρικά είναι φουτουριστικά γιατί αν προσέξεις δεν έχουν φουσκώματα όπως το yaris που δείχνεις παραπάνω έτσι ώστε να έχουν καλύτερη αεροδυναμική. Δεν μπορούν να ξεχωρίσουν αλλιώς στο design. Ωστόσο για μία πόλη θα ήθελα ένα αμάξι που να μην έχει φουσκώματα έτσι να έχω καλύτερη ορατότητα με τους καθρέπτες και να είναι πιο εύκολα στο παρκάρισμα και στον υπολογισμό από πολύ στενά σημεία. Το Yaris για μένα χάνει πάρα πολύ σε αυτό το κομμάτι και γι αυτό τα βλέπω συχνά πυκνά φαγωμένα στις γωνίες. 

Ναι δεν διαφωνώ. Απλά και πάλι το yaris ακόμα πιο πολύ μου αρέσει πχ σε σχέση με το inster. 

Γενικά δεν με καίει άμεσα, απλά μου έκατσε ότι έχασα την "προσφορά" / καλή τιμή του dolphin στα 20k και τώρα παρακολουθώ τις εξελίξεις. Αν κάτσει / βγει κάτι καλό θα το χτυπήσω.

2 hours ago, mike15 said:

εαν ηταν μονο μια εταιρεια δεν θα το μετεφερα.αλλα πρεπει να ψαξω τα αρθρα και δεν εχω διαθεση.δεν ειναι το θεμα η τεχνολογια αλλα ο συνδυασμος πραγματων διπλα σε αυτην.η φορτιση,η αυξημενη τιμη,ειδικα απο τηνσ τιγμη που σταματουν ενιοτε οι επιδοτησεις και αλλα θεματα που ειναι ενας γριφος για τις βιομηχανιες που εχουν μαθει να πατανε σε σταθερα εδαφη.και προβληματιζουν και τους ιδιοκτητες,αυτους που εχουν ενα αυτοκινητο.το υβριδικο ακριβως επειδη υπαρχει το ξεορυν ειναι δοκιμασμενο και για τον ιδιοκτητη και για τις εταιρειες.

ξαναλεω δεν μιλαω για αμιγως "ηλεκτρικες " εταιρειες .

Αυτή την στιγμή η βενζινοκίνητη αγορά αυτοκινήτου έχει πολλούς παίκτες involved που στηρίζονται σε αυτά και φυσικά τεράστια χρηματικά ποσά.

Ενδεικτικά αναφέρω:

  • Χώρες πλούσιες με πετρέλαιο / φυσικό αέριο
  • Εφοπλιστές με πετρελαιοφόρα
  • Έσοδα εταιρειών αυτοκινήτων από ανταλλακτικά για θερμικά
  • Διυλιστήρια
  • Βυτιοφόρα
  • Βενζινάδες
  • Συνεργεία αυτοκίνητων

Πιστεύεις ότι όλοι οι παραπάνω δεν θα παίξουν τα ρέστα τους να ανακόψουν την πορεία των ηλεκτρικών? Δεν θα βγάλουν άρθρα / δημοσιεύσεις σε εφημερίδες - site που θα δυσφημούν με πλάγιο τρόπο τα ηλεκτρικά?

Παρόμοια είναι η κατάσταση με τις ανεμογεννήτριες / φωτοβολταϊκά.. Πως θα ζήσουν μετά όλοι αυτοί που καίνε φυσικό αέριο για ρεύμα...?

  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, greg4 είπε

Αυτή την στιγμή η βενζινοκίνητη αγορά αυτοκινήτου έχει πολλούς παίκτες involved που στηρίζονται σε αυτά και φυσικά τεράστια χρηματικά ποσά.

Ενδεικτικά αναφέρω:

  • Χώρες πλούσιες με πετρέλαιο / φυσικό αέριο
  • Εφοπλιστές με πετρελαιοφόρα
  • Έσοδα εταιρειών αυτοκινήτων από ανταλλακτικά για θερμικά
  • Διυλιστήρια
  • Βυτιοφόρα
  • Βενζινάδες
  • Συνεργεία αυτοκίνητων

+1000

Πιστευω οτι ~75% (πολυ χοντρικα) των service και βλαβων που κανουμε στα θερμικα ειναι για ανταλλακτικα,διαδικασιες κλπ που υπαρχουν μονο στα θερμικα. 
Λαδια, τρομπες, φιλτρα, αντλιες, κιβωτια, βασεις μηχανης, μπεκ, ψυγεια, ιμαντες, μπουζι, τακακια(στα ηλεκτρικα ουσιαστικα δεν αλλαζεις) κλπ.

Λιγες ειναι οι βλαβες που αφορουν ανταλλακτικα που δεν υπαρχουν μονο σε θερμικα (πχ αμορτισερ κλπ).

Τοσο τα συνεργεια (επισημα ή οχι) οσο και ολοκληρη βιομηχανια παραγωγης ανταλλακτικων(πχ το εργοστασιο που κατασκευαζει αντλιες καυσιμου) θα δουν τα εσοδα τους να συρρικνωνονται λογω του αισθητα χαμηλοτερου κοστους χρησης/συντηρησης των ηλεκτρικων.
Οποτε μην περιμενουμε τον μπαρμπα Μητσο απο το συνεργειο να πει καλα λογια για τα ηλεκτρικα. 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
Δημοσ.
3 ώρες πριν, greg4 είπε

 

Ναι δεν διαφωνώ. Απλά και πάλι το yaris ακόμα πιο πολύ μου αρέσει πχ σε σχέση με το inster. 

Γενικά δεν με καίει άμεσα, απλά μου έκατσε ότι έχασα την "προσφορά" / καλή τιμή του dolphin στα 20k και τώρα παρακολουθώ τις εξελίξεις. Αν κάτσει / βγει κάτι καλό θα το χτυπήσω.

Αυτή την στιγμή η βενζινοκίνητη αγορά αυτοκινήτου έχει πολλούς παίκτες involved που στηρίζονται σε αυτά και φυσικά τεράστια χρηματικά ποσά.

Ενδεικτικά αναφέρω:

  • Χώρες πλούσιες με πετρέλαιο / φυσικό αέριο
  • Εφοπλιστές με πετρελαιοφόρα
  • Έσοδα εταιρειών αυτοκινήτων από ανταλλακτικά για θερμικά
  • Διυλιστήρια
  • Βυτιοφόρα
  • Βενζινάδες
  • Συνεργεία αυτοκίνητων

Πιστεύεις ότι όλοι οι παραπάνω δεν θα παίξουν τα ρέστα τους να ανακόψουν την πορεία των ηλεκτρικών? Δεν θα βγάλουν άρθρα / δημοσιεύσεις σε εφημερίδες - site που θα δυσφημούν με πλάγιο τρόπο τα ηλεκτρικά?

Παρόμοια είναι η κατάσταση με τις ανεμογεννήτριες / φωτοβολταϊκά.. Πως θα ζήσουν μετά όλοι αυτοί που καίνε φυσικό αέριο για ρεύμα...?

μα δεν το πιστευω,αυτο ειπα.αυτες οι εταιρειες ειναι που θα επενδυσουν στα υβριδικα,αυτες το λενε.αυτες ειναι οι εταιρειες που εχασαν απο τα ηλεκτρικα.

3 ώρες πριν, haHa είπε

+1000

Πιστευω οτι ~75% (πολυ χοντρικα) των service και βλαβων που κανουμε στα θερμικα ειναι για ανταλλακτικα,διαδικασιες κλπ που υπαρχουν μονο στα θερμικα. 
Λαδια, τρομπες, φιλτρα, αντλιες, κιβωτια, βασεις μηχανης, μπεκ, ψυγεια, ιμαντες, μπουζι, τακακια(στα ηλεκτρικα ουσιαστικα δεν αλλαζεις) κλπ.

Λιγες ειναι οι βλαβες που αφορουν ανταλλακτικα που δεν υπαρχουν μονο σε θερμικα (πχ αμορτισερ κλπ).

Τοσο τα συνεργεια (επισημα ή οχι) οσο και ολοκληρη βιομηχανια παραγωγης ανταλλακτικων(πχ το εργοστασιο που κατασκευαζει αντλιες καυσιμου) θα δουν τα εσοδα τους να συρρικνωνονται λογω του αισθητα χαμηλοτερου κοστους χρησης/συντηρησης των ηλεκτρικων.
Οποτε μην περιμενουμε τον μπαρμπα Μητσο απο το συνεργειο να πει καλα λογια για τα ηλεκτρικα. 

οι εταιρειες κατασκευαστων τα λενε αυτα ,οχι ο συνεργειας..μην λαικιζεις την κουβεντα και παρασυρεσαι απο αλλη.

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, mike15 είπε

μα δεν το πιστευω,αυτο ειπα.αυτες οι εταιρειες ειναι που θα επενδυσουν στα υβριδικα,αυτες το λενε.αυτες ειναι οι εταιρειες που εχασαν απο τα ηλεκτρικα.

οι εταιρειες κατασκευαστων τα λενε αυτα ,οχι ο συνεργειας..μην λαικιζεις την κουβεντα και παρασυρεσαι απο αλλη.

Τι εχασαν απο τα ηλεκτρικα; Να μπαινουν μεσα; Ναι θα τρεξουν να προλαβουν να γραφουν χρεη. 🤣

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

Τι εχασαν απο τα ηλεκτρικα; Να μπαινουν μεσα; Ναι θα τρεξουν να προλαβουν να γραφουν χρεη. 🤣

μεσα δεν μπηκαν γιατι εχουν τα θερμικα,αλλα εχασαν απο την στιγμη που ηρθαν οι κινεζοι.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...