manolis940 Δημοσ. 22 Αυγούστου Δημοσ. 22 Αυγούστου 10 ώρες πριν, james01gr είπε μια δεκαετία αναφέρεις για τις τεχνολογίες γρηγορης φορτισης στα οικονομικά μοντέλα και όχι για τους φορτιστές. Γιατί και οι τεχνολογίες να έρθουν, πρέπει να υπάρχουν και κατάλληλοι φορτιστές για να τις εκμεταλλευτούμε. Αυτονπου φαντάζομαι είναι πως οι φορτιστές που έχουν εγκατασταθεί τώρα, θα είναι έως και αδύνατο να αναβαθμιστούν μέχρι να πεθάνουν. Φορτιστές στα πεζοδρόμια που αναφέρεις είναι αδύνατον να βρεις. Χρειάζονται πολλά χρήματα για να γινουν Ναι λογικά η ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα θα σταματήσει εδώ επειδή η Mercendez και η VW κλαίνε και δεν προλαβαίνουν μέχρι το 2030 να εξηλεκτριστούν; Μια χαρά είναι έργα που οι γνωστές εργολαβικές θα τρίβουν τα χεράκια τους για να τα πάρουν και οι πάροχοι χαρούμενα θα φωνάζουν "ζήτω". Σημεία τώρα για φορτιστές υπάρχουν πάρα πολλά που δεν έχουν μπει. Ακόμη και να μην αναβαθμιστούν ποτέ αυτοί που ήδη υπάρχουν οι νεότεροι θα είναι ταχύτεροι. Αν και με το να αναβαθμιστεί ο διπλανός σου, αναγκάζεσαι και εσύ. Οι φορτιστές τώρα στο πεζοδρόμιο αν και δεν έχω δει 100% πως εγκαθιστούνται μια χαρά φθηνοί μου φαίνονται αφού χρειάζεται να αφαιρέσεις το άκρη του πεζοδρομίου ( curb ) να περάσεις ένα καλώδιο να βάλεις τα βύσματα και να τοποθετήσεις ξανά ακριανές πλάκες όπου δεν υπάρχει βύσμα. Δεν χρειάζεται απαραίτητα να είναι γρήγοροι φορτιστές, μπορούν να φορτίζουν και με 2KW μιας και απευθύνονται κυρίως στους μόνιμους κατοίκους που παρκάρουν στον δρόμο. Με την ίδια λογική που φορτίζουμε και εμείς με μία πρίζα suko στο σπίτι μας. 4
Red_Bear Δημοσ. 26 Αυγούστου Δημοσ. 26 Αυγούστου (επεξεργασμένο) Στις 21/8/2025 στις 12:08 ΜΜ, Red_Bear είπε ........................................................................................ Λειτουργεί δλδ σαν ένα τεράστιο μαξιλάρι (σας θυμίζει κάτι ?) που εξασφαλίζει την βιωσιμότητα του κράτους και της κοινωνίας με μακροπρόθεσμη προοπτική. Το fund αυτό επενδύει σε διεθνείς αγορές και είναι εκπληκτικά κερδοφόρο..................................... Συνεχίζοντας να είμαι off topic να προσθεσω στο θέμα του κρατικού Νορβηγικού fund (πέρα από την σωστή επισήμανση του @newlynx οτι είναι το μεγαλύτερο fund του κόσμου) οτι αυτό διέπεται και από κανόνες ηθικής δεοντολογίας όσον αφορά σε τι είδους εταιρίες επενδύει. Σύμφωνα με τις δεοντολογικές κατευθυντήριες γραμμές του , το Nορβηγικό fund δεν μπορεί να επενδύει χρήματα σε εταιρείες που συμβάλλουν άμεσα ή έμμεσα σε δολοφονίες, βασανιστήρια, στέρηση της ελευθερίας ή άλλες παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων σε καταστάσεις συγκρούσεων ή πολέμων. (Η "ηθική" πλευρά του καπιταλισμού, αν υπάρχει τέτοιο πράγμα). Αυτο το γράφω γιατί μόλις σήμερα διάβασα ότι, με αφορμή της Γενοκτονία του Παλαιστινιακού λαού στη Γάζα από το Ισραήλ, το fund ανακοίνωσε χθες Δευτέρα ότι πούλησε τις μετοχές που διακρατούσε της Αμερικανικής κατασκευάστριας μηχανημάτων έργου Caterpillar, επικαλούμενο παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων με εξοπλισμό της από τις ένοπλες δυνάμεις του Ισραήλ στη Γάζα, καθώς και ότι απέσυρε τις τοποθετήσεις του σε πέντε ισραηλινές τράπεζες. Στις αρχές Αυγούστου, το ταμείο είχε ήδη ανακοινώσει πως αποσύρεται από 11 ισραηλινές εταιρείες εξαιτίας της εμπλοκής τους στον πόλεμο στη Λωρίδα της Γάζας. "Δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία ότι προϊόντα της Caterpillar χρησιμοποιήθηκαν για τη διάπραξη γενικευμένων και συστηματικών παραβιάσεων του διεθνούς ανθρωπιστικού δικαίου» στον θύλακο όπου μαίνεται πόλεμος για σχεδόν δυο χρόνια, εξήγησε το ταμείο σε ανακοίνωσή του. Διευκρίνισε πως έλαβε την απόφαση αυτή κατόπιν σύστασης του οργάνου του για την επενδυτική δεοντολογία. Εξήγησε πως έκρινε ότι «μηχανήματα έργου κατασκευασμένα από την Caterpillar χρησιμοποιούνται από τις ισραηλινές αρχές για την γενικευμένη παράνομη καταστροφή παλαιστινιακών περιουσιών» και ότι η αμερικανική εταιρεία «δεν έλαβε κανένα μέτρο για να εμποδίσει» αυτή τη χρήση των μηχανημάτων της". Ολόκληρη η είδηση ΕΔΩ. Τέλος του off-topic και επιστροφή στην κοσμάρα μας. Επεξ/σία 26 Αυγούστου από Red_Bear 4
Vasilisxd Δημοσ. 26 Αυγούστου Δημοσ. 26 Αυγούστου Γυρνώντας σήμερα από Καρδίτσα, λέω ας σταματήσω ΣΕΑ Αταλάντης να συμπληρώσω λίγο, να μην φτάσω άδειος. ….ΟΛΟΙ οι φορτιστές της inCharge εκτός λειτουργίας, εκτός από 1 παλιό 60αρι στον οποίο προφανώς - ήταν άλλος. Δεν πάμε μπροστά έτσι. 5 1
manolis940 Δημοσ. 27 Αυγούστου Δημοσ. 27 Αυγούστου 10 ώρες πριν, Vasilisxd είπε Γυρνώντας σήμερα από Καρδίτσα, λέω ας σταματήσω ΣΕΑ Αταλάντης να συμπληρώσω λίγο, να μην φτάσω άδειος. ….ΟΛΟΙ οι φορτιστές της inCharge εκτός λειτουργίας, εκτός από 1 παλιό 60αρι στον οποίο προφανώς - ήταν άλλος. Δεν πάμε μπροστά έτσι. 2 φορές έχω προσπαθήσει και δεν έχω καταφέρει ποτέ να φορτίσω σε Incharge ακόμη και αν δείχνει ότι δουλεύει. Εξυπηρετικά τα παιδιά στο τηλέφωνο αλλά τα λογισμικά των φορτιστών είναι μάπα. 1
Vasilisxd Δημοσ. 28 Αυγούστου Δημοσ. 28 Αυγούστου On 27/08/2025 at 08:50, manolis940 said: 2 φορές έχω προσπαθήσει και δεν έχω καταφέρει ποτέ να φορτίσω σε Incharge ακόμη και αν δείχνει ότι δουλεύει. Εξυπηρετικά τα παιδιά στο τηλέφωνο αλλά τα λογισμικά των φορτιστών είναι μάπα. Εμένα μόνο της ΔΕΗ με βολεύουν. Της inCharge θέλουν προπληρωμή μέσω της εφαρμογής και καταντάνε σπαστικά. Εκεί που δεν κατάφερα να φορτίσω ποτέ είναι με Elpe, που σου τραβάνε 45€ πριν την φόρτιση. Την τελευταία φορά που προσπάθησα μου τράβηξαν 180€ για 4 προσπάθειες και τα βάλαν πάλι πίσω μετά από λίγο - Τραγικοί. 2 1
gbras Δημοσ. 28 Αυγούστου Δημοσ. 28 Αυγούστου On 27/08/2025 at 08:50, manolis940 said: 2 φορές έχω προσπαθήσει και δεν έχω καταφέρει ποτέ να φορτίσω σε Incharge ακόμη και αν δείχνει ότι δουλεύει. Εγω παλι ποτε δεν ειχα προβλημα με incharge. Μονο σε DeiBlue εχω συναντησει προβληματα/καθυστερησεις. 36 minutes ago, Vasilisxd said: Εμένα μόνο της ΔΕΗ με βολεύουν. Της inCharge θέλουν προπληρωμή μέσω της εφαρμογής και καταντάνε σπαστικά. Εμενα παλι που μολις φαει οτι εχει στο πορτοφολι η δεη σταματαει την φορτιση και αρνειται να παρει λεφτα απο την καρτα πως το βλεπεις? 1
cmaniac Δημοσ. 28 Αυγούστου Δημοσ. 28 Αυγούστου 58 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε Της inCharge θέλουν προπληρωμή μέσω της εφαρμογής Δεν είχα την ίδια εμπειρία. Έφτιαξα ενα account, εβαλα τα ελάχιστα 10 ευρώ που ζητάει και οταν πηγα και φόρτισα, εβαλα σχεδόν 20 Ευρώ αξία ρεύματος και απλά ο λογαριασμός μου μετά ειχε αρνητικό υπόλοιπο. Του ξαναεβαλα 10 Ευρώ και τώρα είμαι με κάτι ψιλά. Αν ξαναχρειαστω φόρτιση, για να με αφήσει πρέπει να έχω τουλάχιστον 10 Ευρώ οπότε πρέπει να ξαναγεμίσω. That's all. 2
manolis940 Δημοσ. 28 Αυγούστου Δημοσ. 28 Αυγούστου 40 λεπτά πριν, cmaniac είπε Δεν είχα την ίδια εμπειρία. Έφτιαξα ενα account, εβαλα τα ελάχιστα 10 ευρώ που ζητάει και οταν πηγα και φόρτισα, εβαλα σχεδόν 20 Ευρώ αξία ρεύματος και απλά ο λογαριασμός μου μετά ειχε αρνητικό υπόλοιπο. Του ξαναεβαλα 10 Ευρώ και τώρα είμαι με κάτι ψιλά. Αν ξαναχρειαστω φόρτιση, για να με αφήσει πρέπει να έχω τουλάχιστον 10 Ευρώ οπότε πρέπει να ξαναγεμίσω. That's all. Η πληρωμή σίγουρα δεν είναι πρόβλημα. Εγώ είχα δοκιμάσει με το dolphin πρώτη φορά να φορτίσω σε ένα incharge. Αρχικά η εφαρμογή δεν διάβαζε το barcode δίπλα στον φορτιστή. Αφού έβαλα χειροκίνητα τον αριθμό του φορτιστή, κούμπωνα το αμάξι και δεν το αναγνώριζε ποτέ. Μετά από 2-3 προσπάθειες ήρθε το φαγητό και δεν ασχολήθηκα άλλο
teodor_ch Δημοσ. 28 Αυγούστου Δημοσ. 28 Αυγούστου 12 φορές έχω φορτίσει έξω (9 deiblue, 2 joltie και 1 incharge) και ποτέ δεν έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα Όλες τις φορές μέσα σε λιγότερο απο ένα λεπτό απο τη στιγμή που είχα φτάσει στο φορτιστή για να ανοίξω το app είχα τελειώσει. Γράφω τώρα το σκεπτικό μου για ενημέρωση όσων δεν έχουν ηλεκτρικό. Ετοιμάζω ταξίδι εκτός Κρήτης σε νησί που έχει μόνο AC φορτιστές. ~4 δημόσιοι απο τους οποίους μόνο ο ένας είναι σε σημείο που έτσι και αλλιώς θα καθόμασταν 2-3 ώρες Θα φτάσω με ~40% (αλλιώς δεν θα χρειαζόμουν φόρτιση) και θα χρειαστώ ένα 4ωρο σε 11άρη ~=48% έξτρα φόρτιση για να βγάλω ΑΝΕΤΑ τις 7 μέρες και υπολογίζω ότι προς το τέλος μπορεί να κλείσω το regen και να είμαι με ανοιχτό AC και ανοιχτά παράθυρα για να πιάσω το ηλίθιο όριο 40% για το καράβι. Διαθέσιμο κατάλυμα με φορτιστή δεν υπάρχει. Εκεί που θα μείνουμε υπάρχει φορτιστής σε άλλο κατάλυμα στα 50μέτρα. Οι επιλογές μου ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΛΛΑΖΩ τις συνήθειες μου, χωρίς να περιορίζομαι και χωρίς να αγχώνομαι. 1) Φορτίζω δύο φορές απο λίγο στον φορτιστή στο άλλο κατάλυμα στα 50 μέτρα αν με αφήσουν 2) Φορτίζω στον άλλο φορτιστή σε μέρος που θα πηγαίναμε έτσι και αλλιώς 3) Φορτίζω σε ένα ορεινό χωριό που έχει ένα πολύ καλό ταβερνάκι όσο τρώμε. Σίγουρα θα το διάλεγα με τόσες κριτικές αλλά δεν ξέρω αν θα προτιμούσα κάποιο παραθαλάσσιο. Αυτός είναι ο περιορισμός της ηλεκτροκίνησης στη ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ περίπτωση. Ούτε μισή ώρα να δώ τις επιλογές μου. Προσωπικά πηγαίνω μία φορά το χρόνο. Έχω και την επιλογή του θερμικού αλλά δεν το σκέφτομαι καν. Εναλλακτικές έκτακτες λύσεις: φόρτιση σε μαρίνα με τη βιομηχανική πρίζα (και σε χαμηλή τιμή...) ή φόρτιση σε σούκο οπουδήποτε κατόπιν άδειας του ιδιοκτήτη. 2
gbras Δημοσ. 28 Αυγούστου Δημοσ. 28 Αυγούστου 2 hours ago, teodor_ch said: Εκεί που θα μείνουμε υπάρχει φορτιστής σε άλλο κατάλυμα στα 50μέτρα. Κανε τους ενα τηλεφωνο να ξερεις σιγουρα γιατι αν μπορεις απλα το αφηνεις ενα βραδυ και εισαι ετοιμος.
teodor_ch Δημοσ. 28 Αυγούστου Δημοσ. 28 Αυγούστου 1 ώρα πριν, gbras είπε Κανε τους ενα τηλεφωνο να ξερεις σιγουρα γιατι αν μπορεις απλα το αφηνεις ενα βραδυ και εισαι ετοιμος. Το σκέφτηκα αλλά θα το παίξω YOLO. Απο την άλλη σκέφτηκα τον επιχειρηματία που έβαλε τον φορτιστή. Παρόλο που είναι γεμάτος και δεν μπορώ να μείνω σε αυτόν αν αφήνει τον φορτιστή σε άσχετους χάνει το πλεονέκτημα του καταλύματος με φορτιστή. Δεν ξέρω τί θα έκανα αν ήμουν στη θέση του.
skritikos Δημοσ. 28 Αυγούστου Δημοσ. 28 Αυγούστου 26 λεπτά πριν, teodor_ch είπε Το σκέφτηκα αλλά θα το παίξω YOLO. Απο την άλλη σκέφτηκα τον επιχειρηματία που έβαλε τον φορτιστή. Παρόλο που είναι γεμάτος και δεν μπορώ να μείνω σε αυτόν αν αφήνει τον φορτιστή σε άσχετους χάνει το πλεονέκτημα του καταλύματος με φορτιστή. Δεν ξέρω τί θα έκανα αν ήμουν στη θέση του. Το σωστό είναι να μην δεχτεί. Από την άλλη, αν ξέρει πως τις ίδιες μέρες δεν έχει κανέναν με ηλεκτρικό ίσως να μην έχει θέμα. Αν δεν έχει κανέναν ίσως η θέση χρησιμοποιείται από κάποιον με θερμικό βέβαια. Προσωπικά θα τον καλούσα λίγες μέρες πριν. Οι άνθρωποι της επαρχίας παραμένουν περισσότερο άνθρωποι από τους 'αθηναίους' 1
gbras Δημοσ. 28 Αυγούστου Δημοσ. 28 Αυγούστου 24 minutes ago, skritikos said: Το σωστό είναι να μην δεχτεί. Από την άλλη, αν ξέρει πως τις ίδιες μέρες δεν έχει κανέναν με ηλεκτρικό ίσως να μην έχει θέμα. Αν δεν έχει κανέναν ίσως η θέση χρησιμοποιείται από κάποιον με θερμικό βέβαια. Προσωπικά θα τον καλούσα λίγες μέρες πριν. Οι άνθρωποι της επαρχίας παραμένουν περισσότερο άνθρωποι από τους 'αθηναίους' Απο οτι καταλαβα δεν θα χρειαστει περισσοτερο απο μια νυχτα οποτε δεν νομιζω να εχει προβλημα ο ιδιοκτητης.
teodor_ch Δημοσ. 28 Αυγούστου Δημοσ. 28 Αυγούστου Ούτε ένα 5ωρο δεν θα χρειαστώ. Προτιμώ πρόσωπο με πρόσωπο για να είναι τελευταία στιγμή να μήν υπάρχει περίπτωση να έρθει άλλος να ζητήσει ταυτόχρονα φόρτιση. Απο το τηλέφωνο το σωστό θα ήταν να αρνηθεί γιατί όπως είπα χάνει το πλεονέκτημα του καταλύματος με φορτιστή. Άσχετα που δεν θα μπορούσα να τον διαλέξω. Επιπλέον απο κοντά μπορεί να μου ζητήσει να μήν το διαφημίσω για τον ίδιο λόγο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα