manolis940 Δημοσ. πριν από 7 ώρες Δημοσ. πριν από 7 ώρες 10 ώρες πριν, james01gr είπε μια δεκαετία αναφέρεις για τις τεχνολογίες γρηγορης φορτισης στα οικονομικά μοντέλα και όχι για τους φορτιστές. Γιατί και οι τεχνολογίες να έρθουν, πρέπει να υπάρχουν και κατάλληλοι φορτιστές για να τις εκμεταλλευτούμε. Αυτονπου φαντάζομαι είναι πως οι φορτιστές που έχουν εγκατασταθεί τώρα, θα είναι έως και αδύνατο να αναβαθμιστούν μέχρι να πεθάνουν. Φορτιστές στα πεζοδρόμια που αναφέρεις είναι αδύνατον να βρεις. Χρειάζονται πολλά χρήματα για να γινουν Ναι λογικά η ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα θα σταματήσει εδώ επειδή η Mercendez και η VW κλαίνε και δεν προλαβαίνουν μέχρι το 2030 να εξηλεκτριστούν; Μια χαρά είναι έργα που οι γνωστές εργολαβικές θα τρίβουν τα χεράκια τους για να τα πάρουν και οι πάροχοι χαρούμενα θα φωνάζουν "ζήτω". Σημεία τώρα για φορτιστές υπάρχουν πάρα πολλά που δεν έχουν μπει. Ακόμη και να μην αναβαθμιστούν ποτέ αυτοί που ήδη υπάρχουν οι νεότεροι θα είναι ταχύτεροι. Αν και με το να αναβαθμιστεί ο διπλανός σου, αναγκάζεσαι και εσύ. Οι φορτιστές τώρα στο πεζοδρόμιο αν και δεν έχω δει 100% πως εγκαθιστούνται μια χαρά φθηνοί μου φαίνονται αφού χρειάζεται να αφαιρέσεις το άκρη του πεζοδρομίου ( curb ) να περάσεις ένα καλώδιο να βάλεις τα βύσματα και να τοποθετήσεις ξανά ακριανές πλάκες όπου δεν υπάρχει βύσμα. Δεν χρειάζεται απαραίτητα να είναι γρήγοροι φορτιστές, μπορούν να φορτίζουν και με 2KW μιας και απευθύνονται κυρίως στους μόνιμους κατοίκους που παρκάρουν στον δρόμο. Με την ίδια λογική που φορτίζουμε και εμείς με μία πρίζα suko στο σπίτι μας.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα