Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 ώρες πριν, teodor_ch είπε

Ούτε ένα 5ωρο δεν θα χρειαστώ. Προτιμώ πρόσωπο με πρόσωπο για να είναι τελευταία στιγμή να μήν υπάρχει περίπτωση να έρθει άλλος να ζητήσει ταυτόχρονα φόρτιση. 

Απο το τηλέφωνο το σωστό θα ήταν να αρνηθεί γιατί όπως είπα χάνει το πλεονέκτημα του καταλύματος με φορτιστή. Άσχετα που δεν θα μπορούσα να τον διαλέξω. 

Επιπλέον απο κοντά μπορεί να μου ζητήσει να μήν το διαφημίσω για τον ίδιο λόγο. 

συμφωνω..απο κοντα

απο τηλεφωνο 99% θα πει οχι

απο κοντα μπορει να σου πει, αδειος ειναι τωρα, αστο 3 ωρες  δωσ μου 10 ευρω και ειμαστε οκ"

  • Like 1
  • Απαντ. 6,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 28/8/2025 στις 10:19 ΠΜ, gbras είπε

Εγω παλι ποτε δεν ειχα προβλημα με incharge. Μονο σε DeiBlue εχω συναντησει προβληματα/καθυστερησεις.

+1 για incharge.

Ειναι σε πολλα βενζιναδικα της Avin κι εχουν 2 βασικα πλεονεκτηματα:

  • δικο τους καλωδιο, οποτε δεν μπλεκεις να βαζεις/βγαζεις το δικο σου καλωδιο
  • φορτιση το βραδυ και το ΣΚ με κοστος 0.297€/kWh

Ειναι ιδανικο για overnight charging(πχ μια φορα την εβδομαδα που θελει κατα μ.ο. ενα ηλεκτρικο) για καποιον που δεν εχει φορτιση σπιτι του, μιας και με βραδυνη φορτιση incharge εχεις σχεδον κοστος σαν το σπιτι.

Με τυπικη, μεση καταναλωση 18kWh/100km (που ειναι αυξημενη, τα περισσοτερα ηλεκτρικα εχουν χαμηλοτερη), μιλαμε για κοστος 18*0.297 = 5.3€/100km με φορτιστη εκτος σπιτιου.

Οτι ο κοσμος που θεωρητικα τον νοιαζει το κοστος χρησης(για τους υποψηφιους αγοραστες φθηνων αυτοκινητων ),  αγοραζει βενζινοκινητα αυτοκινητα που καινε 12-15€/100km στην πολη και δεν παιρνει ηλεκτρικο, δειχνει ποσο παραπληροφορηση υπαρχει.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 3
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, haHa είπε

+1 για incharge.

Ειναι σε πολλα βενζιναδικα της Avin κι εχουν 2 βασικα πλεονεκτηματα:

  • δικο τους καλωδιο, οποτε δεν μπλεκεις να βαζεις/βγαζεις το δικο σου καλωδιο
  • φορτιση το βραδυ και το ΣΚ με κοστος 0.297€/kWh

Ειναι ιδανικο για overnight charging για καποιον που δεν εχει φορτιση σπιτι του(με βραδυνη φορτιση incharge εχεις σχεδον κοστος σαν το σπιτι)

Εγώ σε έναν που έχω πάει πάντως έβαλα το δικό μου. Αυτό με την χαμηλή χρέωση δεν το γνώριζα. Πολύ καλό όντως. 

Δημοσ.
4 minutes ago, haHa said:

φορτιση το βραδυ και το ΣΚ με κοστος 0.297€/kWh

0.32 δεν ειναι?

Δημοσ.

Το overnight charging σε δημόσιο φορτιστή είναι λίγο παγίδα. Αν τελειώσει η φόρτιση 5 τα ξημερώματα και θέλει να φορτίσει άλλος τί γίνεται? 

Για εμένα είναι λογικό να ξυπνήσεις 07:00 το νωρίτερο και να πάς βγάλεις το αμάξι αλλά άλλοι υποστηρίζουν ότι όποτε τελειώσει πρέπει να πάς. 

Δημοσ.
4 minutes ago, haHa said:

0.297 αν εισαι μελος που κοστιζει 25€/χρονο.

Ναι σωστα αλλα 25 για τον πρωτο χρονο. Και παλι συμφερει βεβαια αν φορτιζεις τακτικα.

2 minutes ago, teodor_ch said:

Το overnight charging σε δημόσιο φορτιστή είναι λίγο παγίδα. Αν τελειώσει η φόρτιση 5 τα ξημερώματα και θέλει να φορτίσει άλλος τί γίνεται? 

Για εμένα είναι λογικό να ξυπνήσεις 07:00 το νωρίτερο και να πάς βγάλεις το αμάξι αλλά άλλοι υποστηρίζουν ότι όποτε τελειώσει πρέπει να πάς. 

Πρακτικα θα θελει καποιος να φορτισει σε AC στις 5 τα ξημερωματα?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, teodor_ch είπε

Το overnight charging σε δημόσιο φορτιστή είναι λίγο παγίδα. Αν τελειώσει η φόρτιση 5 τα ξημερώματα και θέλει να φορτίσει άλλος τί γίνεται? 

Για εμένα είναι λογικό να ξυπνήσεις 07:00 το νωρίτερο και να πάς βγάλεις το αμάξι αλλά άλλοι υποστηρίζουν ότι όποτε τελειώσει πρέπει να πάς. 

Προσωπικα φορτιζω σε χαμηλοτερα Ampere ωστε να τελειωσει η φορτιση κατα τις 8-9 το πρωι (το αυτοκινητο προβλεπει με ακριβεια τι ωρα θα τελειωσει η φορτιση αναλογα τα Ampere) που θελω να παω να το παρω. Κουραζεται και λιγοτερο η μπαταρια.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, gbras είπε

Ναι σωστα αλλα 25 για τον πρωτο χρονο. Και παλι συμφερει βεβαια αν φορτιζεις τακτικα.

Πρακτικα θα θελει καποιος να φορτισει σε AC στις 5 τα ξημερωματα?

Εάν θέλει 7 ώρες και το βάλεις 22:00 θα τελειώσει στις 5 ξημερώματα!

Edit: Το κατάλαβα λάθος! Οκ είναι λίγες οι πιθανότητες αλλά σκέψου να φτάσεις κάπου χωρίς πολλές επιλογές και να θές να φορτίσεις. Το καταλαβαίνω ότι δεν είναι σωστό να καπαρώνουμε φορτιστές αλλά...

58 λεπτά πριν, haHa είπε

Προσωπικα φορτιζω σε χαμηλοτερα Ampere ωστε να τελειωσει η φορτιση κατα τις 8-9 το πρωι (το αυτοκινητο προβλεπει με ακριβεια τι ωρα θα τελειωσει η φορτιση αναλογα τα Ampere) που θελω να παω να το παρω. Κουραζεται και λιγοτερο η μπαταρια.

Ναί το ξέρω το κόλπο. Αλλά είναι σωστό? 

Η αργή φόρτιση στο ioniq5 τουλάχιστον (υποθέτω kia/hyundai) δεν έχει κανένα όφελος. Όταν με αποκλειστική φόρτιση DCFC βγάζει >>300.000χλμ με 90% υγεία μόνο παραπάνω ρεύμα καταναλώνεις. 

Δεν ξέρω αν φθείρεις περισσότερο και περιφερειακά όπως αντλίες κλπ που δουλεύουν περισσότερο χρόνο.

Επεξ/σία από teodor_ch
Δημοσ.
8 minutes ago, teodor_ch said:

Εάν θέλει 7 ώρες και το βάλεις 22:00 θα τελειώσει στις 5 ξημερώματα!

Δεν καταλαβες ομως τι εγραψα..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, gbras είπε

Δεν καταλαβες ομως τι εγραψα..

έκανα εντιτ ;)

 

και να προσθέσω:

Το πρόβλημα προκύπτει επειδή δεν έχουμε πολλούς AC φορτιστές.

Τώρα είχα ότι η Κάρπαθος έχει έναν!

πχ. Όλη η Σύρος με 3 φορτιστές και κανέναν στην Ερμούπολη!

image.png.7042d1d90a9b6a7be0d11064c376c7a9.png

Επεξ/σία από teodor_ch
  • Like 1
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, teodor_ch είπε

Ναί το ξέρω το κόλπο. Αλλά είναι σωστό? 

Η αργή φόρτιση στο ioniq5 τουλάχιστον (υποθέτω kia/hyundai) δεν έχει κανένα όφελος. Όταν με αποκλειστική φόρτιση DCFC βγάζει >>300.000χλμ με 90% υγεία μόνο παραπάνω ρεύμα καταναλώνεις. 

Δεν ξέρω αν φθείρεις περισσότερο και περιφερειακά όπως αντλίες κλπ που δουλεύουν περισσότερο χρόνο.

Τι εννοεις παραπανω ρευμα καταναλωνεις;

Δημοσ.
Μόλις τώρα, haHa είπε

Τι εννοεις παραπανω ρευμα καταναλωνεις;

Όσο φορτίζεις μένουν σε λειτουργία πολλά μέρη του αυτοκινήτου τα οποία καταναλώνουν ρεύμα. 

πχ. σύστημα ψύξης (άσχετα αν δεν δουλεύει η αντλία θερμότητας)

Έχω πολύ καλύτερη απόδοση φόρτισης στα 11kwh απο ότι στα 2kw.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
52 λεπτά πριν, teodor_ch είπε

Ναί το ξέρω το κόλπο. Αλλά είναι σωστό? 

Μιλαμε για πολη που εχει φορτιστες απειρους. Το 90+% των AC καθονται αχρησιμοποιητοι το βραδυ και το πρωι, εξου και η φθηνη χρεωση.

30 λεπτά πριν, teodor_ch είπε

Όσο φορτίζεις μένουν σε λειτουργία πολλά μέρη του αυτοκινήτου τα οποία καταναλώνουν ρεύμα. 

πχ. σύστημα ψύξης (άσχετα αν δεν δουλεύει η αντλία θερμότητας)

Έχω πολύ καλύτερη απόδοση φόρτισης στα 11kwh απο ότι στα 2kw.

Η διαφορα που βλεπω στο tesla ειναι σχεδον μη μετρησιμη για φορτιση πχ στα 6kW εναντι 11kW.

30 λεπτά πριν, teodor_ch είπε

Έχω πολύ καλύτερη απόδοση φόρτισης στα 11kwh απο ότι στα 2kw.

Ή το ioniq εχει κακο συστημα φορτισης ή δεν εχεις δει καλα τις μετρησεις σου.

Ποσες kWh χρεωνεσαι/καταναλωνεις για να φορτισεις 40kWh την μπαταρια σου με 11kW και ποσο με 6kW με το αυτοκινητο να ειναι ουσιαστικα σε sleep χωρις AC?

Με λιγα λογια, τι charging efficiency εχεις; Το δικο μου φορτιζει με efficiency γυρω στο 92%.

Εδω καποιες μετρησεις:

 

image.png.3c281f399718cddc1c2b429079fd397b.png

 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Δημοσ.

Όλο αυτό θα είχε λυθεί αν στον ίδιο φορτιστή έμπαινε ένα δεύτερο καλώδιο και έτσι μπορούσε πρακτικά να ξεκινήσει ο επόμενος μόλις τελειώσει ο προηγούμενος για να μην έχεις το άγχος ότι τρως την θέση κάποιου. Αυτό φυσικά σε σημεία που δεν υπάρχουν αρκετή φορτιστές αλλά υπάρχει χώρος για παρκάρισμα. 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...