teodor_ch Δημοσ. Παρασκευή στις 02:38 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 02:38 μμ 24 λεπτά πριν, haHa είπε Μιλαμε για πολη που εχει φορτιστες απειρους. Το 90+% των AC καθονται αχρησιμοποιητοι το βραδυ και το πρωι, εξου και η φθηνη χρεωση. Η διαφορα που βλεπω στο tesla ειναι σχεδον μη μετρησιμη για φορτιση πχ στα 4kW εναντι 11kW. Ή το ioniq εχει κακο συστημα φορτισης ή δεν εχεις δει καλα τις μετρησεις σου. Ποσες kWh χρεωνεσαι/καταναλωνεις για να φορτισεις 40kWh την μπαταρια σου με 11kW και ποσο με 4kW με το αυτοκινητο να ειναι ουσιαστικα σε sleep χωρις AC? Με λιγα λογια, τι charging efficiency εχεις; Το δικο μου φορτιζει με efficiency γυρω στο 93%. Τώρα μιλάς για πόλη με άπειρους φορτιστές, αλλά εγώ ξεκίνησα την κουβέντα στην περίπτωση που θέλει να φορτίσει άλλος, προφανώς γιατί δεν έχει επιλογές (όπως το τόνισα και σε επόμενο ποστ). Όπως και να έχει το καβατζωμα φορτιστών είναι λάθος αντικειμενικά οπότε το να βάλω το αμάξι να φορτίζει πιο αργά είναι γαϊδουριά. Καλύτερα βάλε το κινητό σου μέσα απο το παράθυρο να σε καλέσουν εάν υπάρχει ανάγκη. Μία φορά μου έτυχε βραδινή φόρτιση και είχα καθυστερήσει ~30λεπτά να το βγάλω. Είχα κάνει τις πράξεις για την απόδοση πέρυσι και δεν κράτησα τα νούμερα. Φορτίζω και με δυναμική ένταση ανάλογα την παραγωγή στο 99% των περιπτώσεων οπότε μόνο εάν κάτσω να κάνω το πείραμα πάλι μπορώ να βγάλω άκρη. Σίγουρα υπήρχε διαφορά αλλά εγώ κερδίζω τις ρυθμιζόμενες οπότε με συμφέρει. Το είχα βγάλει στο 90% μέσω όρο. Το σίγουρο είναι ότι δεν έχει ΚΑΜΙΑ διαφορά στην υγεία της μπαταρίας οπότε όταν δεν έχω την παραγωγή απο το ΦΒ φορτίζω με φούλ ταχύτητα. Τί να κάνουν τα 11kw όταν έχει μέγιστα 239kw!
haHa Δημοσ. Παρασκευή στις 02:38 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 02:38 μμ 2 λεπτά πριν, manolis940 είπε Όλο αυτό θα είχε λυθεί αν στον ίδιο φορτιστή έμπαινε ένα δεύτερο καλώδιο και έτσι μπορούσε πρακτικά να ξεκινήσει ο επόμενος μόλις τελειώσει ο προηγούμενος για να μην έχεις το άγχος ότι τρως την θέση κάποιου. Αυτό φυσικά σε σημεία που δεν υπάρχουν αρκετή φορτιστές αλλά υπάρχει χώρος για παρκάρισμα. Ετσι είναι στα περισσότερα βενζινάδικα avin με incharge:εχουν δεύτερο και τριτο καλωδιο για dc. Πχ κοιταω ενα τυχαιο βενζιναδικο και φαίνεται οτι καποιος φορτιζει αλλα μπορεις να φορτισεις κι εσυ με DC
teodor_ch Δημοσ. Παρασκευή στις 02:40 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 02:40 μμ 49 λεπτά πριν, haHa είπε 84% αντί για 91% Κάπως έτσι τα είχα βγάλει και εγώ. Σε συνδυασμό ότι δεν προσφέρει κάτι στο αμάξι, όπως είπα, όταν δεν έχω παραγωγή απο το ΦΒ για ταυτοχρονισμό το βάζω στα 11kW.
haHa Δημοσ. Παρασκευή στις 02:41 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 02:41 μμ 1 λεπτό πριν, teodor_ch είπε Τώρα μιλάς για πόλη με άπειρους φορτιστές, αλλά εγώ ξεκίνησα την κουβέντα στην περίπτωση που θέλει να φορτίσει άλλος, προφανώς γιατί δεν έχει επιλογές (όπως το τόνισα και σε επόμενο ποστ). Όπως και να έχει το καβατζωμα φορτιστών είναι λάθος αντικειμενικά οπότε το να βάλω το αμάξι να φορτίζει πιο αργά είναι γαϊδουριά. Οχι, δεν ειναι γαιδουρια, ειναι αυτο που κανουν οι περισσοτεροι και για αυτο βλεπεις να χρησιμοποιουν τον AC φορτιση σε σημεια που υπαρχει DC φορτιστης.
teodor_ch Δημοσ. Παρασκευή στις 02:43 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 02:43 μμ Μόλις τώρα, haHa είπε Οχι, δεν ειναι γαιδουρια, ειναι αυτο που κανουν οι περισσοτεροι και για αυτο βλεπεις να χρησιμοποιουν τον AC φορτιση σε σημεια που υπαρχει DC φορτιστης. Ρε σύ πάλι τα ίδια? Γράφω "προφανώς γιατί δεν έχει επιλογές" ΥΓ. Το ότι το κάνουν οι περισσότεροι δεν εξασφαλίζει ότι δεν είναι όλοι τους γαϊδούρια 🙃 1
haHa Δημοσ. Παρασκευή στις 02:44 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 02:44 μμ (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, teodor_ch είπε 84% αντί για 91% Κάπως έτσι τα είχα βγάλει και εγώ. Σε συνδυασμό ότι δεν προσφέρει κάτι στο αμάξι, όπως είπα, όταν δεν έχω παραγωγή απο το ΦΒ για ταυτοχρονισμό το βάζω στα 11kW. Το θεμα ειναι οτι λογικα κανενας δεν θα φορτισει με 2kW, οπου πχ μια μπαταρια θα ηθελε 40 ωρες για να φορτισει. Μιλαμε απλα να ριξεις την φορτιση ωστε αντι να φορτισει στις 6 ωρες , να φορτισει πχ στις 10 ωρες . Δεν υπαρχει ευκολα μετρησιμη διαφορα στην αποδοση οπως βλεπεις και στο πινακακι. Επεξ/σία Παρασκευή στις 03:41 μμ από haHa
teodor_ch Δημοσ. Παρασκευή στις 03:17 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 03:17 μμ Είδες ότι υπάρχει διαφορά. Και είδες ότι είναι γαιδουριά να φορτίζεις πιο αργά όταν δεν υπάρχουν άλλες επιλογές για τους υπόλοιπους. Πάμε παρακάτω?
haHa Δημοσ. Παρασκευή στις 03:37 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 03:37 μμ (επεξεργασμένο) 23 λεπτά πριν, teodor_ch είπε Είδες ότι υπάρχει διαφορά. Και είδες ότι είναι γαιδουριά να φορτίζεις πιο αργά όταν δεν υπάρχουν άλλες επιλογές για τους υπόλοιπους. Νομιζω οτι απλα θελεις να σου πουνε οτι εχεις δικιο κι για αυτο βρηκες την συγκριση 2.3kW με 11kW που ομως δεν αφορουσε την συζητηση μας(overnight charging). Ομως στην περιπτωση που καποιος κανει overnight charging και φορτιζει πχ σε 10 ωρες αντι για 6 ωρες, δηλαδη σε 7kw αντι για 11kW, δεν υπαρχει διαφορα στην αποδοση οπως λανθασμενα εγραψες. Παμε παρακατω λοιπον και δεν χρειαζεται να χαρακτηριζουμε αυτους που επιλεγουν AC αντι για DC ή αυτους που φορτιζουν πιο αργα με AC. Επεξ/σία Παρασκευή στις 03:40 μμ από haHa
teodor_ch Δημοσ. Παρασκευή στις 03:44 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 03:44 μμ (επεξεργασμένο) Σε ΔΗΜΟΣΙΟ ΦΟΡΤΙΣΤΗ το να καθυστερείς την φόρτιση σε περιοχή χωρίς άλλες επιλογές είναι γαϊδουριά. Αυτή είναι η άποψη μου και δεν είναι ανάγκη να συμφωνήσεις ούτε να προσπαθείς να μου την αλλάξεις Έχω παρατηρήσει ότι έχεις άπειρο χρόνο και γαϊδουρινή επιμονή οπότε δεν το συνεχίζω. 😇 (βάζεις και άλλα (προτίμηση AC αντί DC...καινούργιο φρούτο αυτό) μέσα μπας και το μαζέψεις βλέπω 🤪) Επεξ/σία Παρασκευή στις 03:45 μμ από teodor_ch 1
manolis940 Δημοσ. Παρασκευή στις 03:47 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 03:47 μμ 1 ώρα πριν, haHa είπε Ετσι είναι στα περισσότερα βενζινάδικα avin με incharge:εχουν δεύτερο και τριτο καλωδιο για dc. Πχ κοιταω ενα τυχαιο βενζιναδικο και φαίνεται οτι καποιος φορτιζει αλλα μπορεις να φορτισεις κι εσυ με DC Αυτό ουσιαστικά ισχύει επειδή υπάρχει δυνατότητα στον φορτιστή για δεύτερο αυτοκίνητο. Εγώ αυτό που περιγράφω είναι σε περίπτωση που δεν υπάρχει να μπαίνει το επόμενο στην ουρά και να φορτίζει όταν τελειώσει ο προηγούμενος του. Σε ένα DC μάλιστα κάτι τέτοιο θα ήταν πάρα πολύ εύχρηστο μιας και η φόρτιση των 30 λεπτών σε αναγκάζει να είσαι εκεί αν θέλεις να είσαι εντάξει και να μην τρως τον χρόνο του επόμενου. 1 ώρα πριν, haHa είπε Το θεμα ειναι οτι λογικα κανενας δεν θα φορτισει με 2kW, οπου πχ μια μπαταρια θα ηθελε 40 ωρες για να φορτισει. Μιλαμε απλα να ριξεις την φορτιση ωστε αντι να φορτισει στις 6 ωρες , να φορτισει πχ στις 10 ωρες . Δεν υπαρχει ευκολα μετρησιμη διαφορα στην αποδοση οπως βλεπεις και στο πινακακι. Τι διαφορά θα έχει; Πάλι δεν καπαρώνεις τον φορτιστή για περισσότερη ώρα;
haHa Δημοσ. Παρασκευή στις 03:51 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 03:51 μμ (επεξεργασμένο) 13 λεπτά πριν, teodor_ch είπε Σε ΔΗΜΟΣΙΟ ΦΟΡΤΙΣΤΗ το να καθυστερείς την φόρτιση σε περιοχή χωρίς άλλες επιλογές είναι γαϊδουριά. Αυτή είναι η άποψη μου και δεν είναι ανάγκη να συμφωνήσεις ούτε να προσπαθείς να μου την αλλάξεις Έχω παρατηρήσει ότι έχεις άπειρο χρόνο και γαϊδουρινή επιμονή οπότε δεν το συνεχίζω. 😇 (βάζεις και άλλα (προτίμηση AC αντί DC...καινούργιο φρούτο αυτό) μέσα μπας και το μαζέψεις βλέπω 🤪) Δεκτη η αποψη σου, αλλα ελπιζω να καταλαβες οτι ηταν ανακριβεια αυτο που εγραψες για το efficiency του overnight charging που συζηταγαμε (πχ 10 ωρες αντι για 6 ωρες, δηλαδη 7kW αντι για 11kW) : 2 ώρες πριν, teodor_ch είπε Η αργή φόρτιση στο ioniq5 τουλάχιστον (υποθέτω kia/hyundai) δεν έχει κανένα όφελος. Όταν με αποκλειστική φόρτιση DCFC βγάζει >>300.000χλμ με 90% υγεία μόνο παραπάνω ρεύμα καταναλώνεις. ------------------------------------------------ 10 λεπτά πριν, manolis940 είπε Τι διαφορά θα έχει; Πάλι δεν καπαρώνεις τον φορτιστή για περισσότερη ώρα; Ειναι δυο τα θεματα που εθιξε ο φιλος teodor_ch: οτι το overnight charging που συζηταγαμε (οπου ριχνεις την ταχυτητα στα 7kW αντι για 11kW) καταναλωνει παραπανω ρευμα. Αυτο δεν ισχυει, τουλαχιστον για τα Tesla, δεν ξερω για τα κορεατικα. οτι το να επιλεξεις να φορτισεις πιο αργα(πχ σε AC ενω υπαρχει διπλα DC ή σε AC με χαμηλοτερη ταχυτητα φορτισης) σε κανει γαιδουρι αν δεν υπαρχουν αλλοι φορτιστες κοντα. Δεν επιλεγω να σχολιασω πως φορτιζει ο αλλος, ειδικα για κατι που δεν ειναι προβλημα στην Αθηνα. 11 λεπτά πριν, manolis940 είπε Αυτό ουσιαστικά ισχύει επειδή υπάρχει δυνατότητα στον φορτιστή για δεύτερο αυτοκίνητο. Εγώ αυτό που περιγράφω είναι σε περίπτωση που δεν υπάρχει να μπαίνει το επόμενο στην ουρά και να φορτίζει όταν τελειώσει ο προηγούμενος του. Σε ένα DC μάλιστα κάτι τέτοιο θα ήταν πάρα πολύ εύχρηστο μιας και η φόρτιση των 30 λεπτών σε αναγκάζει να είσαι εκεί αν θέλεις να είσαι εντάξει και να μην τρως τον χρόνο του επόμενου. Το σωστοτερο για εμενα ειναι οverstay fee. Επεξ/σία Παρασκευή στις 03:58 μμ από haHa
manolis940 Δημοσ. Παρασκευή στις 04:03 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 04:03 μμ 9 λεπτά πριν, haHa είπε Δεκτη η αποψη σου, αλλα ελπιζω να καταλαβες οτι ηταν ανακριβεια αυτο που εγραψες για το efficiency του overnight charging που συζηταγαμε (πχ 10 ωρες αντι για 6 ωρες, δηλαδη 7kW αντι για 11kW) : ------------------------------------------------ Ειναι δυο τα θεματα που εθιξε ο φιλος teodor_ch: οτι το overnight charging που συζηταγαμε (οπου ριχνεις την ταχυτητα στα 7kW αντι για 11kW) καταναλωνει παραπανω ρευμα. Αυτο δεν ισχυει, τουλαχιστον για τα Tesla, δεν ξερω για τα κορεατικα. οτι το να επιλεξεις να φορτισεις πιο αργα(πχ σε AC ενω υπαρχει διπλα DC ή σε AC με χαμηλοτερη ταχυτητα φορτισης) σε κανει γαιδουρι αν δεν υπαρχουν αλλοι φορτιστες κοντα. Δεν επιλεγω να σχολιασω πως φορτιζει ο αλλος, ειδικα για κατι που δεν ειναι προβλημα στην Αθηνα. Μην σταθώ στο πρώτο bullet. Στο δεύτερο σου αναφέρει για περιοχές που δεν υπάρχουν διαθέσιμοι φορτιστές. Ναι το να τρως την θέση είναι γαϊδουριά εφόσον μπορείς να φορτίσεις γρηγορότερα. Και όταν ρίχνεις την ισχύ που τραβάει το αυτοκίνητο σου θεωρώ ότι παραμένεις γαϊδούρι απλώς δεν φαίνεσαι. 1
haHa Δημοσ. Παρασκευή στις 04:07 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 04:07 μμ (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, manolis940 είπε Μην σταθώ στο πρώτο bullet. Στο δεύτερο σου αναφέρει για περιοχές που δεν υπάρχουν διαθέσιμοι φορτιστές. Ναι το να τρως την θέση είναι γαϊδουριά εφόσον μπορείς να φορτίσεις γρηγορότερα. Και όταν ρίχνεις την ισχύ που τραβάει το αυτοκίνητο σου θεωρώ ότι παραμένεις γαϊδούρι απλώς δεν φαίνεσαι. Οπως ειπα, δεν διαφωνω οτι δεν ειναι σωστο να το κανεις σε περιοχες που δεν υπάρχουν φορτιστες. Απλα αποφευγω να χαρακτηρισω τον κοσμο. Μπορει πχ κάποιος να μην θελει να φορτισει σε DC και να επιλεξει τον αργοτερο AC, ακόμα κι αν αυτο σημαινει οτι θα κάτσει παραπάνω στην θεση. Για το πρωτο bullet, είναι γνωστο οτι δεν υπαρχει ουσιαστική διαφορα για την περίπτωση που μιλαγαμε, ασχετα απο το τι γραφτηκε λανθασμένα λογω αγνοιας. Επεξ/σία Παρασκευή στις 04:12 μμ από haHa
teodor_ch Δημοσ. Παρασκευή στις 04:16 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 04:16 μμ Μόλις τώρα, haHa είπε Δεκτη η αποψη σου, αλλα ελπιζω να καταλαβες οτι ηταν ανακριβεια αυτο που εγραψες για το efficiency του overnight charging που συζηταγαμε (πχ 10 ωρες αντι για 6 ωρες, δηλαδη 7kW αντι για 11kW) : Δεν έχω κάνει πολλές δοκιμές. Όταν έκανα το δικό μου πείραμα έπιασα τα δύο άκρα και είδα ότι συμφέρει η γρήγορη φόρτιση. Επίσης είναι γνωστό ότι όσο περισσότερη ώρα κάνει να φορτίσει το αμάξι τόσο περισσότερες απώλειες έχει. Με αυτά τα δεδομένα έγραψα ότι έγραψα και ισχύει στο 100%. 2 ώρες πριν, teodor_ch είπε Η αργή φόρτιση στο ioniq5 τουλάχιστον (υποθέτω kia/hyundai) δεν έχει κανένα όφελος. Όταν με αποκλειστική φόρτιση DCFC βγάζει >>300.000χλμ με 90% υγεία μόνο παραπάνω ρεύμα καταναλώνεις. Δεν ξέρω αν φθείρεις περισσότερο και περιφερειακά όπως αντλίες κλπ που δουλεύουν περισσότερο χρόνο. το οποίο ήταν απάντηση σε αυτό 3 ώρες πριν, haHa είπε Προσωπικα φορτιζω σε χαμηλοτερα Ampere ωστε να τελειωσει η φορτιση κατα τις 8-9 το πρωι (το αυτοκινητο προβλεπει με ακριβεια τι ωρα θα τελειωσει η φορτιση αναλογα τα Ampere) που θελω να παω να το παρω. Κουραζεται και λιγοτερο η μπαταρια. Στο ότι για την μπαταρία δεν έχει κανένα όφελος και το να φορτίζει κανείς πιο αργά σε AC έχει μόνο αύξηση στην κατανάλωση ρεύματος. Τώρα το πόση είναι αυτή το μάθαμε μετά. Και 100w να κάψει παραπάνω είναι αύξηση χωρίς όφελος. Το ότι εσύ καθυστερείς για να καπαρώσεις παραπάνω τη θέση προφανώς και δεν σε ενδιαφέρει το έξτρα κόστος, αλλά είναι λάθος να το κάνει κάποιος σπίτι του καθημερινά για να "κουράζεται λιγότερο η μπαταρία". Εντάξει τώρα?
haHa Δημοσ. Παρασκευή στις 04:23 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 04:23 μμ 6 λεπτά πριν, teodor_ch είπε Δεν έχω κάνει πολλές δοκιμές. Όταν έκανα το δικό μου πείραμα έπιασα τα δύο άκρα και είδα ότι συμφέρει η γρήγορη φόρτιση. Επίσης είναι γνωστό ότι όσο περισσότερη ώρα κάνει να φορτίσει το αμάξι τόσο περισσότερες απώλειες έχει. Με αυτά τα δεδομένα έγραψα ότι έγραψα και ισχύει στο 100%. Οπως ειδαμε, δεν ισχυει, απορω γιατι επιμενεις.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα