Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
5 ώρες πριν, malakudi είπε

Όσο για την ποιότητα κατασκευής - κλασικό επιχείρημα όποτε αναφέρεται η Toyota - ναι δε μπορείς να ξέρεις ακριβώς, όμως ένα ηλεκτρικό έχει πολύ λιγότερα πράγματα να χαλάσουν. Χαλάει ο OBC (on board charger) σε κάποια μοντέλα, πολύ σπάνια ο ηλεκτροκινητήρας, η μπαταρία όταν φάει τα ψωμιά της (που είναι πάρα πολλά στις LFP), άντε και το σύστημα ψύξης. Αυτά, τέλος. Δεν έχει κάτι άλλο να χαλάσει.

 

Τα λάστιχα δεν χαλάνε στα ηλεκτρικά , τα αμορτισερ δεν χαλάνε , τα τακάκια δισκόφρενα δεν χαλάνε και μάλιστα πολύ πιο συχνά από τα θερμικά λόγω βάρους και άλλων παραμέτρων, δε χαλάνε τα ψαλίδια , οι βάσεις , και άλλα παρελκόμενα του μπροστινού συστήματος , συστήματος οδήγησης κ.λ.π.

Εχεις ρωτήσει πόσο θα κοστίσει μια παρόμοια βλάβη π.χ. επισκευή φρένων σε ηλεκτρικό που πρέπει αποκλειστικά να πας σε εξουσιοδοτημένο και αν δεν έχει στην πόλη σου ψάξε να βρεις και πόσο θα σου κοστίσει η ίδια βλάβη στο θερμικό που μπρείς να το φτιάξεις σε οποιοδήποτε συνεργείο ακόμη και μόνος αν πιάνουν τα χέρια σου;;;;

Ασε που οποιοδήποτε λαμπάκι να σου ανάψει για βλάβη στο ηλεκτρικό πρέπει οποσδήποτε να ψάχνεις εξουσιοδοτημένο.

Αξίζει όλο αυτό το ρίσκο συν το αγχος για την φόρτιση για να κερδίσες π.χ. 50-60 ευρώ το μήνα;;;;;

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Τα λάστιχα δεν χαλάνε στα ηλεκτρικά , τα αμορτισερ δεν χαλάνε , τα τακάκια δισκόφρενα δεν χαλάνε και μάλιστα πολύ πιο συχνά από τα θερμικά λόγω βάρους και άλλων παραμέτρων, δε χαλάνε τα ψαλίδια , οι βάσεις , και άλλα παρελκόμενα του μπροστινού συστήματος , συστήματος οδήγησης κ.λ.π.

Εχεις ρωτήσει πόσο θα κοστίσει μια παρόμοια βλάβη π.χ. επισκευή φρένων σε ηλεκτρικό που πρέπει αποκλειστικά να πας σε εξουσιοδοτημένο και αν δεν έχει στην πόλη σου ψάξε να βρεις και πόσο θα σου κοστίσει η ίδια βλάβη στο θερμικό που μπρείς να το φτιάξεις σε οποιοδήποτε συνεργείο ακόμη και μόνος αν πιάνουν τα χέρια σου;;;;

Ασε που οποιοδήποτε λαμπάκι να σου ανάψει για βλάβη στο ηλεκτρικό πρέπει οποσδήποτε να ψάχνεις εξουσιοδοτημένο.

Αξίζει όλο αυτό το ρίσκο συν το αγχος για την φόρτιση για να κερδίσες π.χ. 50-60 ευρώ το μήνα;;;;;

Αυτές οι βλάβες ισχύουν και σε ηλεκτρικά και όχι δε χρειάζεται να πας σε εξουσιοδοτημένο αφού δεν υπάρχει επαφή με high voltage αν πχ αλλάξεις ψαλίδια ή δισκόφρενα.

Είναι όμως δεκάδες οι βλάβες που μπορεί να έχει ένα θερμικό και δε θα έχει ποτέ ένα ηλεκτρικό. Από chatgpt

Φθορά ή αστοχία μπουζί, πολλαπλασιαστών ανάφλεξης
Βλάβες σε μπεκ καυσίμου, αντλία καυσίμου
Διαρροές ή προβλήματα στο σύστημα καυσίμου (ρεζερβουάρ, σωληνώσεις)
Φθορά ή καταστροφή ιμάντα χρονισμού / καδένας
Βλάβες σε βαλβίδες, έμβολα, ελατήρια, κυλίνδρους
Υπερθέρμανση λόγω κυλίνδρων ή ψυκτικού κυκλώματος υψηλής θερμοκρασίας του κινητήρα
Αστοχία στροφαλοφόρου / εκκεντροφόρου
Βλάβες σε καταλύτη, φίλτρο σωματιδίων (DPF), EGR
Αισθητήρες οξυγόνου (λάμδα)
Διαρροές ή σκουριές στην εξάτμιση
Κατανάλωση ή διαρροή λαδιού κινητήρα
Φθορά ή βλάβες αντλίας λαδιού
Ανάγκη αλλαγής λαδιών / φίλτρων κινητήρα
Βλάβες λόγω ακατάλληλου ή παλιού καυσίμου
Αστοχίες σε συμπλέκτη (δίσκος, πλατό, ρουλεμάν)
Φθορά κιβωτίου ταχυτήτων
Διάφορα διαφορικά ή κιβώτια transfer σε ορισμένα ICE συστήματα
Βλάβες μίζας
Βλάβες δυναμό / ρυθμιστή τάσης
Προβλήματα με τουρμπίνα / υπερσυμπιεστή
Βλάβες λόγω κακής ποιότητας καυσίμου ή μικροσωματιδίων
Συσσωρευμένη κάπνα / επικαθίσεις άνθρακα στις βαλβίδες

 

  • Like 2
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, malakudi είπε

Εϊναι μια φορά τη βδομάδα, εγώ πχ έχω supermarket με φορτιστή AC στα 600 μέτρα. Ακόμα και 1000 μέτρα μακριά το θεωρώ εφικτό. Όταν πάω γήπεδο έχει φορτιστή στα 1500 μέτρα από το γήπεδο. Δε βρίσκω που δε βρίσκω parking, το αφήνω στο φορτιστή και για 3 ώρες φορτίζει. Αν φυσικά είναι 2 και 3 χιλιόμετρα μακριά προφανώς και είναι πρόβλημα.

Σε DC φορτιστή έγραψα πόσο θα κόστιζε, αντί για 12 πάει στα 20 ευρώ. Σε χρόνο το 10-60 είναι 19 λεπτά, οπότε για το 100% στη βδομάδα θες δύο φορτίσεις των 19 λεπτών. 10-80 είναι 33 λεπτά, είναι πιο γρήγορο να κάνεις 2 20λεπτες φορτίσεις.

Πάμε λίγο πιο αναλυτικά τα νούμερα, γιατί κάπου το χάνω, επειδή δεν έχω ηλεκτρικό. Θα παραθέσω στοιχεία από αυτά που διαβάζω, και όχι αυτόματες προσωπικές παραδοχές. Διορθώνουμε ελεύθερα όπου κάνω λάθος και το λέω γιατί ψάχνω να απαντήσω την εξίσωση μετάβασης σε ηλεκτρικό, για το Dolphin Surf καθαρά για πόλη. Το γράφω εδώ γιατί είναι γενικό θέμα που απασχολεί πολλούς στην ίδια κατάσταση με μένα, και καθορίζει αν θα πάνε σε ηλεκτρικό για 2ο οικογενειακό, καθαρά πόλης και ευρύτερες περιοχές γύρω.

Dolphin Surf με την 43.2.

Σύμφωνα με αναφορές διαβάζω 13.5 κατανάλωση σε συνθήκες πόλης κατά μέσο όρο.
Προσθέτουμε τις απώλειες, καθώς δεν ξέρουμε του μοντέλου αυτού, βάζουμε το γενικό 10-25% που παίζουν τα περισσότερα ηλεκτρικά, άρα πάμε σε μέση κατανάλωση 15-17, ας πούμε μέσο όρο 16.

Πάμε στο σενάριο 20-80%, οι περισσότερες φορτιστές στατιστικά να πετύχεις είναι γύρω στους 40ρηδες (δεν αρχίζω να προσθέτω πολλαπλά if's, τα οποία δεν απαντούν στην εξίσωση), άρα για να πάρεις αυτό το 60% του περίπου 43 της μπαταρίας (υποθέτω σε καλό σημείο της καμπύλης) θέλεις περίπου 40 λεπτά.

Αυτό το 20-80% θα σού δίνει αυτονομία μέχρι να ξαναπάς στο 20%, περίπου 43*0.6 / 16 = 160χλμ περίπου.

Άρα αν κάνεις περίπου 50χλμ την ημέρα, χρειάζεσαι μεσοσταθμικά 2 γεμίσματα την εβδομάδα των 40 λεπτών. Σωστά;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
48 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Τα λάστιχα δεν χαλάνε στα ηλεκτρικά , τα αμορτισερ δεν χαλάνε , τα τακάκια δισκόφρενα δεν χαλάνε και μάλιστα πολύ πιο συχνά από τα θερμικά λόγω βάρους και άλλων παραμέτρων, δε χαλάνε τα ψαλίδια , οι βάσεις , και άλλα παρελκόμενα του μπροστινού συστήματος , συστήματος οδήγησης κ.λ.π.

Νομιζω δεν καταλαβες το κομματι που ο ιδιος εκανες bold:

6 ώρες πριν, malakudi είπε

Όσο για την ποιότητα κατασκευής - κλασικό επιχείρημα όποτε αναφέρεται η Toyota - ναι δε μπορείς να ξέρεις ακριβώς, όμως ένα ηλεκτρικό έχει πολύ λιγότερα πράγματα να χαλάσουν. Χαλάει ο OBC (on board charger) σε κάποια μοντέλα, πολύ σπάνια ο ηλεκτροκινητήρας, η μπαταρία όταν φάει τα ψωμιά της (που είναι πάρα πολλά στις LFP), άντε και το σύστημα ψύξης. Αυτά, τέλος. Δεν έχει κάτι άλλο να χαλάσει.

Δεν ειπε πουθενα οτι δεν χαλανε τα λαστιχα, αμορτισερ κλπ. 

Είπε ότι εχει πολυ λιγοτερα πραγματα να χαλάσουν. 

48 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Τα λάστιχα δεν χαλάνε στα ηλεκτρικά , τα αμορτισερ δεν χαλάνε , τα τακάκια δισκόφρενα δεν χαλάνε και μάλιστα πολύ πιο συχνά από τα θερμικά λόγω βάρους και άλλων παραμέτρων, 

Δεν εισαι σωστα ενημερωμένος. 

Τακακια και δισκοφρενα στα ηλεκτρικα συνηθως δεν αλλαζεις πριν πχ τα 200.000 χλμ γιατι πολυ απλα δεν τα χρησιμοποιείς στο 95% της οδηγησης λογω regenerative braking. 

---------------

23 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε

 

Σύμφωνα με αναφορές διαβάζω 13.5 κατανάλωση σε συνθήκες πόλης κατά μέσο όρο.
Προσθέτουμε τις απώλειες, καθώς δεν ξέρουμε του μοντέλου αυτού, βάζουμε το γενικό 10-25% που παίζουν τα περισσότερα ηλεκτρικά, άρα πάμε σε μέση κατανάλωση 15-17, ας πούμε μέσο όρο 16.

Μια μικρη διορθωση :Δεν παιζουν τετοιες απωλειες, κατω απο 10% είναι κατα μεσο ορο. 

Οσο χοντρικα πεφτουν εξω και τα trip computer των θερμικων που πχ βλεπεις καταναλωση 7λ/100, αλλα στην αντλια μετρας 7.5λ.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
Δημοσ.
43 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Τα λάστιχα δεν χαλάνε στα ηλεκτρικά , τα αμορτισερ δεν χαλάνε , τα τακάκια δισκόφρενα δεν χαλάνε και μάλιστα πολύ πιο συχνά από τα θερμικά λόγω βάρους και άλλων παραμέτρων, δε χαλάνε τα ψαλίδια , οι βάσεις , και άλλα παρελκόμενα του μπροστινού συστήματος , συστήματος οδήγησης κ.λ.π.

Εχεις ρωτήσει πόσο θα κοστίσει μια παρόμοια βλάβη π.χ. επισκευή φρένων σε ηλεκτρικό που πρέπει αποκλειστικά να πας σε εξουσιοδοτημένο και αν δεν έχει στην πόλη σου ψάξε να βρεις και πόσο θα σου κοστίσει η ίδια βλάβη στο θερμικό που μπρείς να το φτιάξεις σε οποιοδήποτε συνεργείο ακόμη και μόνος αν πιάνουν τα χέρια σου;;;;

Ασε που οποιοδήποτε λαμπάκι να σου ανάψει για βλάβη στο ηλεκτρικό πρέπει οποσδήποτε να ψάχνεις εξουσιοδοτημένο.

Αξίζει όλο αυτό το ρίσκο συν το αγχος για την φόρτιση για να κερδίσες π.χ. 50-60 ευρώ το μήνα;;;;;

Λάστιχα τα ίδια, αμορτισέρ τα ίδια

τακάκια/δίσκοι βάλε υπο-διπλάσια ή υπο-τριπλάσια φθορά. Έκανα 80χλμ επαρχιακό βουνά απο Βορρά-Νότο την Κρήτη και πάτησα φρένο λιγότερο απο 10 φορές και αυτές γιατί το πατούσα λιγάκι παραπάνω.... Δουλειά-Σπίτι 11χλμ και 11χλμ δεν πατάω ΚΑΘΟΛΟΥ φρένο.

Ψαλίδια τα ίδια

βάσεις σε τί? οι δονήσεις είναι μηδανικές σχεδόν και τα βάρη στο 1/10.

Αν χαλάσει κάτι εκτός της υψηλής τάσης πάς όπου θές εφόσον έχει λήξει η εγγύηση. Μέσα στην εγγύηση είναι τσάμπα προφανώς.

Ότι ηλεκτρικό χαλάσει είτε το πάς έξω για επισκευή είτε το αλλάζεις plug and play.

  • Like 2
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, haHa είπε

Δεν παιζουν τετοιες απωλειες, κατω απο 10% είναι κατα μεσο ορο. 

Έχουμε κάποια αναφορά γι' αυτό, για το συγκεκριμένο μοντέλο ή τη BYD;

Μεσοσταθμικά στον κλάδο, υπάρχουν αναφορές 10-25%.

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε

Πάμε λίγο πιο αναλυτικά τα νούμερα, γιατί κάπου το χάνω, επειδή δεν έχω ηλεκτρικό. Θα παραθέσω στοιχεία από αυτά που διαβάζω, και όχι αυτόματες προσωπικές παραδοχές. Διορθώνουμε ελεύθερα όπου κάνω λάθος και το λέω γιατί ψάχνω να απαντήσω την εξίσωση μετάβασης σε ηλεκτρικό, για το Dolphin Surf καθαρά για πόλη. Το γράφω εδώ γιατί είναι γενικό θέμα που απασχολεί πολλούς στην ίδια κατάσταση με μένα, και καθορίζει αν θα πάνε σε ηλεκτρικό για 2ο οικογενειακό, καθαρά πόλης και ευρύτερες περιοχές γύρω.

Dolphin Surf με την 43.2.

Σύμφωνα με αναφορές διαβάζω 13.5 κατανάλωση σε συνθήκες πόλης κατά μέσο όρο.
Προσθέτουμε τις απώλειες, καθώς δεν ξέρουμε του μοντέλου αυτού, βάζουμε το γενικό 10-25% που παίζουν τα περισσότερα ηλεκτρικά, άρα πάμε σε μέση κατανάλωση 15-17, ας πούμε μέσο όρο 16.

Πάμε στο σενάριο 20-80%, οι περισσότερες φορτιστές στατιστικά να πετύχεις είναι γύρω στους 40ρηδες (δεν αρχίζω να προσθέτω πολλαπλά if's, τα οποία δεν απαντούν στην εξίσωση), άρα για να πάρεις αυτό το 60% του περίπου 43 της μπαταρίας (υποθέτω σε καλό σημείο της καμπύλης) θέλεις περίπου 40 λεπτά.

Αυτό το 20-80% θα σού δίνει αυτονομία μέχρι να ξαναπάς στο 20%, περίπου 43*0.6 / 16 = 160χλμ περίπου.

Άρα αν κάνεις περίπου 50χλμ την ημέρα, χρειάζεσαι μεσοσταθμικά 2 γεμίσματα την εβδομάδα των 40 λεπτών. Σωστά;

Λάθος

ev-database, city mild weather 10,5KWh/100km. Το 13 είναι το χειμώνα, 16,3 με -10C παγωνιά. Οπότε 43,2/10,5=411km, 43,2/13=330km το χειμώνα.

Δεν υπάρχουν 40ρηδες φορτιστές. Το Surf φορτίζει max 85KW άρα θα πηγαίνεις σε 120ρηδες το λιγότερο και υπάρχουν αρκετοί. Φορτίζει σε 19 λεπτά από 10 ως 60%, σε 30 λεπτά από 10 ως 80%. Δυο 19λεπτες φορτίσεις τη βδομάδα για το 100%.

Πως από το 13,5 έφτασες στο 15-17; Δεν έχει απώλειες το σύστημα μπαταρία - ηλεκτροκινητήρας, δουλεύει σε πάνω από 98%. Απώλειες έχεις στη φόρτιση, δηλαδή θα βάλεις 47 KWh για να μείνουν 43 στη μπαταρία.
 

1 λεπτό πριν, QuantumWanderer είπε

Έχουμε κάποια αναφορά γι' αυτό, για το συγκεκριμένο μοντέλο ή τη BYD;

Μεσοσταθμικά στον κλάδο, υπάρχουν αναφορές 10-25%.

Δεν υπάρχουν απώλειες 10-25% στο σύστημα ηλεκτροκινητήρα - μπαταρίας!!!! 98-99% efficiency έχει.

Απώλειες υπάρχουν στη φόρτιση

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, malakudi είπε

Λάθος

ev-database, city mild weather 10,5KWh/100km. Το 13 είναι το χειμώνα, 16,3 με -10C παγωνιά. Οπότε 43,2/10,5=411km, 43,2/13=330km το χειμώνα.

Δεν υπάρχουν 40ρηδες φορτιστές. Το Surf φορτίζει max 85KW άρα θα πηγαίνεις σε 120ρηδες το λιγότερο και υπάρχουν αρκετοί. Φορτίζει σε 19 λεπτά από 10 ως 60%, σε 30 λεπτά από 10 ως 80%. Δυο 19λεπτες φορτίσεις τη βδομάδα για το 100%.

Πως από το 13,5 έφτασες στο 15-17; Δεν έχει απώλειες το σύστημα μπαταρία - ηλεκτροκινητήρας, δουλεύει σε πάνω από 98%. Απώλειες έχεις στη φόρτιση, δηλαδή θα βάλεις 47 KWh για να μείνουν 43 στη μπαταρία.
 

Τα ΑΙ εργαλεία που συλλέγουν αναφορές από παντού και όχι από μία βάση, αναφέρουν 13.5 σε πόλη, χωρίς να αναφέρουν τη διάκριση σε συνθήκες.

Δεν βάζω μεγάλους φορτιστές, γιατί αρχίζουμε τα if's. Δεν θα κάνεις τριπλάσια απόσταση για να βρεις πιο δυνατό φορτιστή, πάμε σε μεσοσταθμικά σενάρια. Μπορούμε, όμως, να κάνουμε παραδοχές. Αν δεν σου κάνει το 40λεπτο, βάλε 30λεπτο εσύ σε πιο δυνατό φορτιστή, γιατί μη μου πεις ότι θα έχεις και τα 80 για όλο το χρόνο.

Για τις απώλειες φόρτισης αναφέρομαι, ας αποδεχτούμε ένα 10% σε DC.

Άρα το 13.5 γίνεται περίπου 15 μεσοσταθμικά, οκ;

Δημοσ.
53 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Εχεις ρωτήσει πόσο θα κοστίσει μια παρόμοια βλάβη π.χ. επισκευή φρένων σε ηλεκτρικό που πρέπει αποκλειστικά να πας σε εξουσιοδοτημένο και αν δεν έχει στην πόλη σου ψάξε να βρεις και πόσο θα σου κοστίσει η ίδια βλάβη στο θερμικό που μπρείς να το φτιάξεις σε οποιοδήποτε συνεργείο ακόμη και μόνος αν πιάνουν τα χέρια σου;;;;

Δεν ισχυουν αυτα που γραφεις.

Ειναι λογικο να πιστευεις οτι είναι μπελας οταν εχεις τοσο λαθος δεδομένα. 

 

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, QuantumWanderer είπε

Τα ΑΙ εργαλεία που συλλέγουν αναφορές από παντού και όχι από μία βάση, αναφέρουν 13.5 σε πόλη, χωρίς να αναφέρουν τη διάκριση σε συνθήκες.

Δεν βάζω μεγάλους φορτιστές, γιατί αρχίζουμε τα if's. Δεν θα κάνεις τριπλάσια απόσταση για να βρεις πιο δυνατό φορτιστή, πάμε σε μεσοσταθμικά σενάρια. Μπορούμε, όμως, να κάνουμε παραδοχές. Αν δεν σου κάνει το 40λεπτο, βάλε 30λεπτο εσύ σε πιο δυνατό φορτιστή, γιατί μη μου πεις ότι θα έχεις και τα 80 για όλο το χρόνο.

Για τις απώλειες φόρτισης αναφέρομαι, ας αποδεχτούμε ένα 10% σε DC.

Άρα το 13.5 γίνεται περίπου 15 μεσοσταθμικά, οκ;

Μεγάλος είναι ο 400ρης, ο 360ρης, ο 300ρης. Όχι ο 120ρης. Δε γνωρίζεις το αντικείμενο και γράφεις άσχετα πράγματα. Βάλε το plugshare και δες πόσοι υπάρχουν στην Αθήνα από 120KW και άνω. 

Το ev-database.org είναι πολύ πιο αξιόπιστο από τα AI εργαλεία. Οι καταναλώσεις είναι αυτές που σου είπα, αν δε το πιστεύεις νοίκιασε ένα για μία εβδομάδα και δες το.

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, teodor_ch είπε

Κάντε μία σύγκριση σε ίδιας αρχικής αξίας οχήματα γιατί εγώ δεν βλέπω τα ηλεκτρικά να έχουν χαμηλότερη μεταπωλητική. Το έχετε ξανα-αναφέρει αλλά δεν το βλέπω να ισχύει.

 

απορω πως δεν βλεπεις αυτο που για ολο τον πλανητη ειναι κοινη γνωση. 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, malakudi είπε

Μεγάλος είναι ο 400ρης, ο 360ρης, ο 300ρης. Όχι ο 120ρης. Δε γνωρίζεις το αντικείμενο και γράφεις άσχετα πράγματα. Βάλε το plugshare και δες πόσοι υπάρχουν στην Αθήνα από 120KW και άνω. 

Το ev-database.org είναι πολύ πιο αξιόπιστο από τα AI εργαλεία. Οι καταναλώσεις είναι αυτές που σου είπα, αν δε το πιστεύεις νοίκιασε ένα για μία εβδομάδα και δες το.

Οκ, δεν θα μείνω στο χρόνο φόρτισης. Πάντως δεν είμαι Αθήνα και Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα. Έχει κουράσει η προσωποποίηση των θεμάτων, πραγματικά.

Πάμε λοιπόν σπαστά, και όχι μπάλα στη δεξαμενή.

20 λεπτά φόρτισης για όσους έχουν κοντά 120+ φορτιστή.
30-40 λεπτά φόρτισης για όσους έχουν κοντά μικρότερο φορτιστή.

Οκ;

Πάμε και στην κατανάλωση. Θα δεχθώ κι εδώ αυτά που λες για να προχωρήσουμε την εξίσωση. Πες ένα νούμερο μεσοσταθμικά για όλες τις καιρικές συνθήκες, μαζί με τις απώλειες 10%. 13, τελικό νούμερο, είμαστε οκ;

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, QuantumWanderer είπε

Οκ, δεν θα μείνω στο χρόνο φόρτισης. Πάντως δεν είμαι Αθήνα και Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα. Έχει κουράσει η προσωποποίηση των θεμάτων, πραγματικά.

Πάμε λοιπόν σπαστά, και όχι μπάλα στη δεξαμενή.

20 λεπτά φόρτισης για όσους έχουν κοντά 120+ φορτιστή.
30-40 λεπτά φόρτισης για όσους έχουν κοντά μικρότερο φορτιστή.

Οκ;

Πάμε και στην κατανάλωση. Θα δεχθώ κι εδώ αυτά που λες για να προχωρήσουμε την εξίσωση. Πες ένα νούμερο μεσοσταθμικά για όλες τις καιρικές συνθήκες, μαζί με τις απώλειες 10%. 13, τελικό νούμερο, είμαστε οκ;

Όχι δεν είμαστε, σου έχω απαντήσει, 2 20λεπτες φορτίσεις τη βδομάδα για 400km, λίγο παραπάνω το χειμώνα.

Αν δεν είναι Αθήνα και είναι επαρχία θα φορτίζει σπίτι, έλεος!!!

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε

Τα ΑΙ εργαλεία που συλλέγουν αναφορές από παντού και όχι από μία βάση, αναφέρουν 13.5 σε πόλη, χωρίς να αναφέρουν τη διάκριση σε συνθήκες.

Το ev-database.org είναι αρκετα ακριβες για τις καταναλωσεις. 

Επισης, ενδεικτικά ενα renault clio 90hp καιει 7-8l/100 km αν ρωτησεις chatgpt. 

Αλλα κατι μου λεει οτι δεν θα βαλεις αυτην την μεση καταναλωση για το ckio απο chatgpt, αλλα θα βαλεις αυτην για το dolphin surf. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, malakudi είπε

Όχι δεν είμαστε, σου έχω απαντήσει, 2 20λεπτες φορτίσεις τη βδομάδα για 400km, λίγο παραπάνω το χειμώνα.

Αν δεν είναι Αθήνα και είναι επαρχία θα φορτίζει σπίτι, έλεος!!!

Ποιός είπε ότι στα άλλα αστικά κέντρα μένουν όλοι σε μονοκατοικία ή σε πολυκατοικία με προσωπική θέση στάθμευσης. Anyway, δεν θα μείνω σε αυτό, όμως.

13 είναι οκ για μέση κατανάλωση με απώλειες για όλες τις συνθήκες;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...