QuantumWanderer Δημοσ. Κυριακή στις 10:48 μμ Μέλος Δημοσ. Κυριακή στις 10:48 μμ Μόλις τώρα, haHa είπε Η υπόθεση που κανεις ομως ειναι οτι το hybrid μπορει να καλυψει τους παντες(ενω η πραγματικοτητα δειχνει κατι αλλο) , γιατι πολυ απλα απεφυγες να βαλεις τον τυπο αυτοκινητου που προτιμαει η πλειονότητα. Για διαφορους λογους, η πλειονότητα δεν προτιμαει full hybrid. Καλο λοιπόν θα ηταν να βαλουμε στη συγκριση και τον πιο συνηθισμένο τυπου αυτοκινητου που αγοραζει ο κοσμος. Τελος, πιο ευκολο θα ηταν να γινει αναγωγη κοστους ανα ετοςστο χρονο και οχι ανα εβδομάδα. Αν δεν μάς βολεύει η πραγματικότητα των αριθμών, τόσο χειρότερο για την πραγματικότητα; Ξεκινήσαμε μια παραδοχή γιατί κάποιος για πόλης να μην πάρει το πιο ευπώλητο Yaris Hybrid και να πάει στο Dolphin Surf, σε όρους κόστους πάντα. Αν ξεκινήσουμε θέματα γούστου, όπως κάποιος μπορεί να μη γουστάρει το Yaris, και να πάει σε άλλο B segment, μπορεί και να μη γουστάρει το Surf ... και να πάρει ... OOPS ... δεν υπάρχει άλλο. Αυτά να βλέπουμε και να γίνεται όλο και πιο καθαρό ότι ακόμα δεν έχει απαντηθεί η εξίσωση και κόστους και δυσκολιών και γούστου (φυσικά!) και πολλά πολλά άλλα και ακόμα είναι χαμηλά οι πωλήσεις. Τυπικό παράδειγμα παρουσιάσαμε σε όρους κόστους, μεταξύ του πιο ευπώλητου πόλης που παίρνει καύσιμο και του μοναδικού σοβαρού υποψήφιου ηλεκτρικού πόλης. Τίποτα άλλο.
haHa Δημοσ. Κυριακή στις 10:51 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 10:51 μμ 1 λεπτό πριν, QuantumWanderer είπε Αν δεν μάς βολεύει η πραγματικότητα των αριθμών, τόσο χειρότερο για την πραγματικότητα; Ξεκινήσαμε μια παραδοχή γιατί κάποιος για πόλης να μην πάρει το πιο ευπώλητο Yaris Hybrid και να πάει στο Dolphin Surf, σε όρους κόστους πάντα. Αν ξεκινήσουμε θέματα γούστου, όπως κάποιος μπορεί να μη γουστάρει το Yaris, και να πάει σε άλλο B segment, μπορεί και να μη γουστάρει το Surf ... και να πάρει ... OOPS ... δεν υπάρχει άλλο. Αυτά να βλέπουμε και να γίνεται όλο και πιο καθαρό ότι ακόμα δεν έχει απαντηθεί η εξίσωση και κόστους και δυσκολιών και γούστου (φυσικά!) και πολλά πολλά άλλα και ακόμα είναι χαμηλά οι πωλήσεις. Τυπικό παράδειγμα παρουσιάσαμε σε όρους κόστους, μεταξύ του πιο ευπώλητου πόλης που παίρνει καύσιμο και του μοναδικού σοβαρού υποψήφιου ηλεκτρικού πόλης. Τίποτα άλλο. Και για αυτο εξαρχής λεμε οτι τα υβριδικά toyota ειναι εξαιρετικά απο αποψης κόστους. Ο κοσμος ομως προτιμα στην πλειοψηφία του μη-υβριδικα. Γιατι αποφεύγεις να βαλεις στην σύγκριση και τον πιο συνηθισμένο τυπου αυτοκινητου πολης δειχνει πολλα. Βαλε κι αυτον, δεν κκστιζει τιποτα. Δεν ειπαμε να βγαλεις το yaris.
GBorb Δημοσ. Κυριακή στις 10:53 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 10:53 μμ (επεξεργασμένο) Λίγο άσχετο αλλά εγώ όλο τον Αύγουστο (τελειώνει σήμερα) έκανα 4980 χλμ με κατανάλωση 5.8 ( η μπαγκαζιερα και το air condition δεν βοηθάνε) Ξεκινώντας από Θεσσαλονίκη και κάνοντας διακοπές σε Πελλοπονησο και Πήλιο με ότι αυτό συνεπάγεται σε δρόμους, βουνά κτλ Και όλα αυτά με ένα KIA CEED 2018 , 1600 κυβικά με 136 άλογα, πετρέλαιο Θα μπορούσε και αυτό να είναι στην σύγκριση Ή κοιτάτε μόνο για πόλη; Επεξ/σία Κυριακή στις 10:54 μμ από GBorb 1
QuantumWanderer Δημοσ. Κυριακή στις 10:54 μμ Μέλος Δημοσ. Κυριακή στις 10:54 μμ Μόλις τώρα, haHa είπε Και για αυτο εξαρχής λεμε οτι τα υβριδικά toyota ειναι εξαιρετικά απο αποψης κόστους. Ο κοσμος ομως προτιμα στην πλειοψηφία του μη-υβριδικα. Γιατι αποφεύγεις να βαλεις στην σύγκριση και τον πιο συνηθισμένο τυπου αυτοκινητου πολης δειχνει πολλα. Βαλε κι αυτον, δεν κκστιζει τιποτα. Δεν ειπαμε να βγαλεις το yaris. Ναι, μπορούμε να κάνουμε μια ευρύτερη ανάλυση με πολλά μοντέλα και σε όλα τα segments. Συμφωνώ, αλλά αυτό είναι project που πληρώνεται. 🤓 Πλέον όμως, για πρώτη φορά τα υβριδικά ανέβηκαν σε πωλήσεις άνω του 50% των πωλήσεων, οπότε πλέον τα ηλεκτρικά θα πρέπει να αποτελούν κίνητρο σε σχεσή με τα υβριδικά και όχι με τα τυπικά θερμικά. Τα τελευταία, θα μάς χαιρετήσουν νωρίς και όχι πολύ μακριά σε χρόνο. 1
haHa Δημοσ. Κυριακή στις 10:57 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 10:57 μμ 20 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε Yaris Hybrid 4.5 (κατανάλωση) * 1.7 (τωρινή βενζίνη) = 7,65 ευρώ στα 100 χλμ Εβδομάδα 400χλμ Μήνας = 120 ευρώ περίπου Μια μικρη παρατήρηση: αυτη είναι η μεση τιμη βενζίνης στην Αθηνα, οχι στην Ελλάδα. Αλλα ας κανουμε την παραδοχη οτι μιλαμε για Αθηνα. Δεν είναι ομως η μεση τιμη βενζίνης των τελευταίων ετων, είναι η τιμη η τωρινη οου ειναι απο τις χαμηλότερες. Μεσοσταθμικα είναι υψηλοτερη. 1
basilis_k6 Δημοσ. Κυριακή στις 10:57 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 10:57 μμ 1 λεπτό πριν, QuantumWanderer είπε Ναι, μπορούμε να κάνουμε μια ευρύτερη ανάλυση με πολλά μοντέλα και σε όλα τα segments. Συμφωνώ, αλλά αυτό είναι project που πληρώνεται. 🤓 Πλέον όμως, για πρώτη φορά τα υβριδικά ανέβηκαν σε πωλήσεις άνω του 50% των πωλήσεων, οπότε πλέον τα ηλεκτρικά θα πρέπει να αποτελούν κίνητρο σε σχεσή με τα υβριδικά και όχι με τα τυπικά θερμικά. Τα τελευταία, θα μάς χαιρετήσουν νωρίς και όχι πολύ μακριά σε χρόνο. στις μετρησεις βαζουν μεσα και τα mhev δηλαδη κλασσικα θερμικα μοντελα. προφανως ολοι θελουν hev αλλα οι επιλογες ειναι λιγες και οι περισσοτερες πολυ ακριβες. δηλαδη αν ειναι να σκασεις 35+ για hev ε παρε ηλεκτρικο με 40 να τελειωνεις. εφοσον εχεις μπριζα σπιτι εννοειτε. 1
haHa Δημοσ. Κυριακή στις 10:58 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 10:58 μμ (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, QuantumWanderer είπε Ναι, μπορούμε να κάνουμε μια ευρύτερη ανάλυση με πολλά μοντέλα και σε όλα τα segments. Συμφωνώ, αλλά αυτό είναι project που πληρώνεται. 🤓 Συνεχιζεις και το αποφευγεις, οποτε θα βαλω εγω τα νουμερα συμφωνα με τις παραδοχες. 1 ώρα πριν, QuantumWanderer είπε . 🤓 πλέον όμως, για πρώτη φορά τα υβριδικά ανέβηκαν σε πωλήσεις άνω του 50% των πωλήσεων, οπότε πλέον τα ηλεκτρικά θα πρέπει να αποτελούν κίνητρο σε σχεσή με τα υβριδικά και όχι με τα τυπικά θερμικά. Τα τελευταία, θα μάς χαιρετήσουν νωρίς και όχι πολύ μακριά σε χρόνο. Δεν ισχυει, εχεις λαθος δεδομενα. 50% ηταν με μεσα τα mild hybrid (που κανουν οικονομια τυπου 5% σε σχεση με τα κανονικά θερμικα) και τα plug in hybrid των 40.000€. Τα full hybrid τυπου toyota ειναι μειοψηφια. Ο κοσμος αγοραζει επι το πλειστον κλασικα θερμικα. Επεξ/σία Κυριακή στις 11:55 μμ από haHa
QuantumWanderer Δημοσ. Κυριακή στις 11:02 μμ Μέλος Δημοσ. Κυριακή στις 11:02 μμ 2 λεπτά πριν, haHa είπε Μια μικρη παρατήρηση: αυτη είναι η μεση τιμη βενζίνης στην Αθηνα, οχι στην Ελλάδα. Αλλα ας κανουμε την παραδοχη οτι μιλαμε για Αθηνα. Δεν είναι ομως η μεση τιμη βενζίνης των τελευταίων ετων, είναι η τιμη η τωρινη οου ειναι απο τις χαμηλότερες. Μεσοσταθμικα είναι υψηλοτερη. Το 1,7 σε τιμή βενζίνης το βρίσκεις αυτή τη στιγμή στα περισσότερα μεγάλα αστικά κέντρα. Όσο φεύγεις σε μικρότερες περιοχές, ανεβαίνει. Σε αυτές που βρίσκεις ταχυφορτιστές με το τουφέκι ή καθόλου. 😅 4 λεπτά πριν, haHa είπε Συνεχιζεις και το αποφευγεις, οποτε θα βαλω εγω τα νουμερα συμφωνα με τις παραδοχες. Δεν το αποφεύγω. Πραγματικά έχω την απορία, αν πουλήσω το 2ο οικογενειακό θερμικό πόλης που έχω, να πάρω Yaris Hybrid ή Dolphin Surf. Δεν βλέπω να υπάρχει άλλη σοβαρή σύγκριση σε όρους κόστους για 2ο οικογενειακό πόλης.
dsi44 Δημοσ. Κυριακή στις 11:12 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 11:12 μμ 9 minutes ago, QuantumWanderer said: Το 1,7 σε τιμή βενζίνης το βρίσκεις αυτή τη στιγμή στα περισσότερα μεγάλα αστικά κέντρα. Όσο φεύγεις σε μικρότερες περιοχές, ανεβαίνει. Σε αυτές που βρίσκεις ταχυφορτιστές με το τουφέκι ή καθόλου. 😅 Δεν το αποφεύγω. Πραγματικά έχω την απορία, αν πουλήσω το 2ο οικογενειακό θερμικό πόλης που έχω, να πάρω Yaris Hybrid ή Dolphin Surf. Δεν βλέπω να υπάρχει άλλη σοβαρή σύγκριση σε όρους κόστους για 2ο οικογενειακό πόλης. να παρεις αυτο που σου αρεσει να οδηγεις,το οποιο μπορει να ειναι οποιοδηποτε αμαξι... 1
cmaniac Δημοσ. Κυριακή στις 11:18 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 11:18 μμ 14 λεπτά πριν, haHa είπε Ο κοσμος αγοραζει επι το πλειστιν κλασικα θερμικα ...βαφτισμένα υβριδικά και νομίζει οτι κάτι έκανε. Απάτες όσων κατασκευαστών δεν έχουν καταφέρει να εξελίξουν υβριδικό σύστημα της προκοπής γιατί στρουθοκαμηλιζουν πιστεύοντας ο καθένας τα δικά του (ότι θα γλίτωναν το μεταβατικο στάδιο, ότι θα στολαραν μέχρι νεοτέρας κλπ), χωρις να λογαριάζουν οτι ο Κινέζος θα τους κανει σαλάτα. Μονο σε αυτό παραδέχομαι τον Κινέζο. Στο οτι τους ξεβολεψε / προσγείωσε ανώμαλα. Ενώ όσοι είχαν επενδύσει σε αυτόν έπαθαν Τομ Χανκς στην γνωστή ταινία. Η Ευρώπη δεν μπορεί να κάνει και πολλά γιατί ο Κινέζος συμβάλλει στον αποπληθωρισμό και αυτό τους στριμώχνει ακομα περισσότερο. Δεν το χαν δει να έρχεται ενω είχε ολα τα χρώματα και τα λαμπάκια. 3
Dante80 Δημοσ. Κυριακή στις 11:30 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 11:30 μμ (επεξεργασμένο) 42 minutes ago, QuantumWanderer said: Πραγματικά έχω την απορία, αν πουλήσω το 2ο οικογενειακό θερμικό πόλης που έχω, να πάρω Yaris Hybrid ή Dolphin Surf. Δεν είναι και ιδιαίτερο το δίλημμα σου. Πας και οδηγάς τα δύο αμάξια, βλέπεις ποιο σου αρέσει περισσότερο, και βλέπεις και ποιο ταιριάζει καλύτερα στο προφίλ χρήσης που το προορίζεις να έχει. Σκοπός σου είναι να βρεις αυτό που είναι το καλύτερο για σένα. Αυτό πρέπει να καταλάβεις. Η επιλογή σου θα είναι καθαρά υποκειμενική, και λίγο θα έχει να κάνει με αντικειμενική σύγκριση των δύο αυτοκινήτων. 👍 Επεξ/σία Κυριακή στις 11:45 μμ από Dante80 3
majunior Δημοσ. Δευτέρα στις 12:46 πμ Δημοσ. Δευτέρα στις 12:46 πμ 1 ώρα πριν, haHa είπε Τα full hybrid τυπου toyota ειναι μειοψηφια. Ο κοσμος αγοραζει επι το πλειστον κλασικα θερμικα. Πωλήσεις 2025 1 PEUGEOT 2008 3803 2 TOYOTA YARIS CROSS 3294 3 TOYOTA YARIS 3008
haHa Δημοσ. Δευτέρα στις 02:01 πμ Δημοσ. Δευτέρα στις 02:01 πμ (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, majunior είπε Πωλήσεις 2025 1 PEUGEOT 2008 3803 2 TOYOTA YARIS CROSS 3294 3 TOYOTA YARIS 3008 Επιβεβαιωνεις οτι ειναι μειοψηφια τα full hybrid στο συνολο των πωλησεων. (δες ποσα αυτοκίνητα πουληθηκαν συνολικα και ποσα απο αυτα ηταν full hubrid και τοτε θα δεις οτι ηταν η μειοψηφια) Για να στο δωσω να το καταλαβεις κι αλλιως: Το model y ηταν το αυτοκίνητο(θερμικο ή ηλεκτρικο) με τις περισσότερες πωλησεις στην Ευρώπη το 2023, αλλα τα ηλεκτρικα ηταν η μειοψηφια των πωλησεων. Επεξ/σία Δευτέρα στις 02:04 πμ από haHa
teodor_ch Δημοσ. Δευτέρα στις 07:45 πμ Δημοσ. Δευτέρα στις 07:45 πμ 9 ώρες πριν, basilis_k6 είπε δεν μπορω να διαφωνησω με τον αν η θαλασσα ειναι μπλε Βλέπω μία ανικανότητα απόδειξης "ότι η θάλασσα είναι μπλε". Θα έπρεπε να είναι πολύ πιο εύκολο απο τα τα 5-6 ποστ που όλο υπεκφεύγεις.... 1
malakudi Δημοσ. Δευτέρα στις 08:49 πμ Δημοσ. Δευτέρα στις 08:49 πμ 10 ώρες πριν, QuantumWanderer είπε Ωραία, πάμε λοιπόν να φτιάξουμε ένα προφίλ υποκατηγοριών, για να δούμε γιατί η ηλεκτροκίνηση δεν μπορεί αυτόματα να καλύψει τους πάντες και δεν υπάρχει one size for all. Yaris Hybrid 4.5 (κατανάλωση) * 1.7 (τωρινή βενζίνη) = 7,65 ευρώ στα 100 χλμ Εβδομάδα 400χλμ Μήνας = 120 ευρώ περίπου Dolphin Surf (α) Φόρτιση στο σπίτι 13 (κατανάλωση) * 0.25 (για τους περισσότερους τιμή με ρυθμιζόμενες μαζί) = 3,25 ευρώ στα 100χλμ Εβδομάδα 400χλμ Μήνας = 50 ευρώ περίπου (β) Φόρτιση έξω σε DC απογεύματα (ας πούμε 2 φορές την εβδομάδα) όσο κάνεις και άλλες δουλειές (ή παιδιά σε δραστηριότητες κλπ) 13 (κατανάλωση) * 0.52 = 6,76 ευρώ στα 100χλμ Εβδομάδα 400χλμ Μήνας = 110 ευρώ περίπου (γ) Φόρτιση έξω σε AC βράδια στα περισσότερα δίκτυα και αν μπορείς να περπατάς από εκεί που το έβαλες και σε βολεύει στην καθημερινότητα το σενάριο αυτό (δουλειές, παιδιά, κλπ) 13 (κατανάλωση) * 0.40 = 5,2 ευρώ στα 100χλμ Εβδομάδα 400χλμ Μήνας = 80 ευρώ περίπου (δ) Φόρτιση έξω σε AC βράδια σε δίκτυο με προνομιακή τιμή (αν έχεις κοντά τέτοιο) και αν μπορείς να περπατάς από εκεί που το έβαλες και σε βολεύει στην καθημερινότητα το σενάριο αυτό (δουλειές, παιδιά, κλπ) 13 (κατανάλωση) * 0.30 = 3,9 ευρώ στα 100χλμ Εβδομάδα 400χλμ Μήνας = 60 ευρώ περίπου Τί συμπεράσματα βγαίνουν χοντρικά; Στο (α) σενάριο, πάς άνετα, με φόρτιση στο σπίτι και ηρεμία μυαλού. Στο (β), μιλάμε για παρόμοιο κόστος, και έχεις προσθέσει τη δυσκολία να πηγαίνεις να στήνεσαι 2 φορές την εβδομάδα σε φορτιστή, και να το εντάξεις στην καθημερινότητα (όποιος ειδικά έχει παιδιά και τρέχει με πολύ σφιχτά προγράμματα, ξέρει ότι αυτό δεν το κάνεις, χωρίς ουσιώδες κέρδος ηρεμίας). Στο (γ) αρχίζουμε τα if's για να γλιτώσεις τα 40 ευρώ το μήνα, πρέπει 2 φορές την εβδομάδα να πηγαίνεις να το αφήνεις βράδυ σε φορτιστή και να γυρνάς και να πηγαίνεις ποδαράτος και να προσθέσεις και τα άγχη, τί γίνεται στο φορτιστή, αν κόλλησε κλπ. Στο (δ), αρκετά απίθανο για τους περισσότερους, πιθανό για λίγους, να το έχουν ποδαράτο κοντά. Καλό χρηματικό κίνητρο, αλλά φασαρία για τους περισσότερους. Αυτά είναι τα συμπεράσματα, πιστεύω. Ο καθένας διαλέγει βάσει των φορτιστών που έχει κοντά σε απόσταση ποδιών και της καθημερινότητάς του. Τυφλά, χωρίς διλήμματα εξίσωσης κόστους διαλέγουν όσοι φορτίζουν σπίτι. Αφήνω τις άλλες παράπλευρες σκέψεις, για την τεχνολογία και την αξιοπιστία, οι οποίες είναι προσωπικές. Καθαρά εξίσωση κόστους. Όσον αφορά το (β), στήνεσαι 2 20λεπτα; Λάθος χρήση της λέξης "στήνομαι". Στο (γ) και (δ) δεν είναι δύο φορές την εβδομάδα, είναι μία. Άγχος να κάνεις 12+12 λεπτά περπάτημα μια φορά την εβδομάδα; Βάλε τώρα και τα έξοδα στα συνεργεία, βάλε και την πολύ ανώτερη ποιότητα οδήγησης με το ηλεκτρικό (αθόρυβο, χωρίς κραδασμούς, χωρίς μυρωδιές, με άμεση ροπή άρα ασφαλέστερη οδήγηση κτλ κτλ) και η απόφαση είναι προφανής για όποιον δεν έχει παρωπίδες. Το μόνο πλεονέκτημα του Yaris είναι ότι κουτσά στραβά κάνεις και μεγάλο ταξίδι (πάνω από 250km). Το Dolphin Surf είναι μόνο για πόλη και κοντινά ταξίδια. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα