Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
25 minutes ago, papoys1 said:

Μεγάλο βαρύ άνετο στο ταξείδι.Πες μου εσύ  γιατί να το αποσύρω επειδή τιμή δεν έχει λόγω παλαιότητας (για μενα η αξία του είναι μεγάλη) και τι να πάρω να μου δίνει όχι περισσότερα αλλά τα ίδια που μου δίνει αυτό.

Ξέρω με θεωρείτο ξεροκέφαλο ηλικιωμένο παράξενο και εμμονικό (ισως είμαι λιγάκι) 😁και με το δίκιο σας , σας είπα την αλήθεια μου και είμαι ήσυχος.😇

Σορι που πετάγομαι, αλλά το σκεπτικό της ερώτησης είναι λάθος εξ αρχής.

Προφανώς και δε θα πάρεις επί τούτου καινούριο ηλεκτρικό για να κάνεις οικονομία όταν δεν έχεις λόγο να αλλάξεις το υπάρχον όχημα. 

Για αυτόν που θέλει να αγοράσει ένα καινούριο όχημα για οποιοδήποτε λόγο, είναι λογικό να σκεφτεί και την επιλογή του ηλεκτρικού έστω και με λίγο παραπάνω χρήματα γιατί σύντομα θα κάνει απόσβεση της διαφοράς λόγω χαμηλότερου κόστους χρήσης.

  • Like 8
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, doctorkostis είπε

Για αυτόν που θέλει να αγοράσει ένα καινούριο όχημα για οποιοδήποτε λόγο, είναι λογικό να σκεφτεί και την επιλογή του ηλεκτρικού έστω και με λίγο παραπάνω χρήματα γιατί σύντομα θα κάνει απόσβεση της διαφοράς λόγω χαμηλότερου κόστους χρήσης.

θελεις πολλα χλμ εκει που ειναι τωρα οι τιμες χωρις ουσιαστικη επιδοτηση. σε μενα που κοιταω αμαξι πολης δεν βγαινουν τα κουκια σχεδον ουτε με φορτιση σπιτι, που δεν εχω.

  • Like 1
Δημοσ.

Ένα αμάξι >>10ετίας έχει πολλά έξοδα εάν θές να το κρατήσεις όσο ασφαλές ήταν όταν βγήκε απο το εργοστάσιο. Δεν είναι μόνο οι βλάβες. Και πάλι θα είναι ανασφαλές σε σύγκριση με τα σύγχρονα αλλά ας το αφήσουμε αυτό.

Αλλαγή αναρτήσεων, ελατήρια, πλήρης συντήρηση φρένων (λύσιμο, καθάρισμα, μέτρημα, αλλαγή τσιμούχες και μαρκούτσια/σωληνώσεις κλπ), συντήρηση γραμμών τροφοδοσίας καυσίμου με αλλαγή όπου χρειάζεται (πόσα γίνονται λαμπάδες εν κινήσει?), αλλαγή σε βάσεις στήριξης, ψαλίδια, μπαλάκια, κλπ στο σύστημα διεύθυνσης, 

Και μετά που θα τα αλλάξεις όλα αυτά, θα έχεις ένα αμάξι παλιό που μπορεί να σε αφήσει ανα πάσα στιγμή.

Συγκρίνεται μία μονάδα abs του 2005 με του 2025? Στην ίδια απόσταση σταματάνε τα αυτοκίνητα 20ετίας με τα σύγχρονα?

Οπότε στην τελική, κάποιος μέσα στα υπόλοιπα έξοδα υπολογίζει και το κόστος της ασφάλειας του όπως και το κόστος της ταλαιπωρίας απο τα σερβις/βλάβες. 

Όλα αυτά υπολόγισα και άλλαξα το golf του 2009 με 160άλογα και μέση κατανάλωση 6.5 ΜΗ οικονομικά στους επαρχιακούς δρόμους που κινούμαι. Και δεν με είχε αφήσει ακόμα. Άφησε τον νέο ιδιοκτήτη μία εβδομάδα μετά που το πήρε απο εμένα... Ούτε για τις επιδόσεις αλλά ούτε και για την τεράστια οικονομία που τελικά ήρθε. Πιο πολύ γιατί δεν είχαμε καμία όρεξη να συντηρούμε ένα παλιό όχημα και να τρέχουμε στα συνεργεία. 

  • Like 5
  • Haha 1
Δημοσ.
36 minutes ago, basilis_k6 said:

ετσι ειμαι και εγω. απροβληματιστη η οκταβια με 150 αλογα και καταναλωση αεριο 5ε/100χλμ. ουτε 250κ χλμ κοντερ, ταξιδευει υπεροχα και χωραει μισο σπιτι μεσα. εμπορικη αξια 3κ, αλλα για κατι αντιστοιχο θελω 30κ. 

5ευρω/100χλμ ? Κουμπάρος μου έχει κάνει το Ford Focus 2006 μετατροπή και του καίει ~10λτ/100χλμ

  • Like 1
Δημοσ.
33 λεπτά πριν, teodor_ch είπε

ελατήρια

Οκ όλα τα άλλα, ανάλογα τι αυτοκίνητο είναι, αλλά ελατήρια δεν αλλάζονται χωρίς σοβαρό λόγο.

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, papoys1 είπε

Μανωλη αν δεν ειχα το συγκεκριμένο ίσως το σκεφτόμουνα να αλλάξω αλλά είναι τόσα τα υπέρ που ούτε καν μου περνάει από το μυαλό. Θα σου πω μόνο ότι στις 128.000 χιλιόμετρα 2011 που άρχισε η κρίση και τα οικονομικά μου ζόρια , μου μπήκε στο μυαλό να το αλλάξω να πάω σε ένα μικρό.

Εκεί και αφού το έβαλα σε αγγελία από 5.000 μέχρι 3.800 στο car και δεν με πήραν ούτε ένα τηλέφωνο (ούτε καν απατεώνες να με αρμέξουν) με παρότρυνση της συζύγου επειδή σαν μεγάλος και ξεροκέφαλος ημουν κατά ,έκανα μετατροπή σε υγραέριο και λέω όσο πάει τουλάχιστον θα είναι οικονομικό σε καύσιμα (γιατί δεν ήθελε και ψεκασμούς βενζίνης ο κινητήρας που έχω) και αν τα παίξει το πάω για παλιοσίδερα. Μέχρι σήμερα έχω κερδίσει από τα καύσιμα 12 με 15 ευρώ  μπακαλίστικα το κάνω , το συντηρώ άνετα το έχω στην πένα με τα λεφτά που κερδίζω από τα καύσιμα κάνω αυθημερόν τη διαδρομή Αθήνα Βόλο 1-2 φορές το μήνα χωρίς να με έχει προδώσει ποτέ στο παραμικρό. 

Μεγάλο βαρύ άνετο στο ταξείδι.Πες μου εσύ  γιατί να το αποσύρω επειδή τιμή δεν έχει λόγω παλαιότητας (για μενα η αξία του είναι μεγάλη) και τι να πάρω να μου δίνει όχι περισσότερα αλλά τα ίδια που μου δίνει αυτό.

Ξέρω με θεωρείτο ξεροκέφαλο ηλικιωμένο παράξενο και εμμονικό (ισως είμαι λιγάκι) 😁και με το δίκιο σας , σας είπα την αλήθεια μου και είμαι ήσυχος.😇

1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε

ετσι ειμαι και εγω. απροβληματιστη η οκταβια με 150 αλογα και καταναλωση αεριο 5ε/100χλμ. ουτε 250κ χλμ κοντερ, ταξιδευει υπεροχα και χωραει μισο σπιτι μεσα. εμπορικη αξια 3κ, αλλα για κατι αντιστοιχο θελω 30κ. 

Με όλο το σεβασμό, ήρθατε στην προοπτική της ηλεκτροκίνησης για να μας πείτε πόσο κουλ είναι τα αυτοκίνητα σας και να στήσετε επιχειρήματα πάνω σε αυτό; 

 

1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε

θελεις πολλα χλμ εκει που ειναι τωρα οι τιμες χωρις ουσιαστικη επιδοτηση. σε μενα που κοιταω αμαξι πολης δεν βγαινουν τα κουκια σχεδον ουτε με φορτιση σπιτι, που δεν εχω.

Και εγώ δεν νομίζω ότι σε αυτό το αμάξι το υγραέριο μπορεί να καίει λιγότερο από 8L/100 όταν η ενδεικτική κατανάλωση του εργοστασίου είναι 12L εντός 7,1L εκτός. Τουλάχσιτον απ' όσο καταλαβαίνω απ' τα συμφραζόμενα είναι του 2000 μοντέλο. 

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, manolis940 είπε

Με όλο το σεβασμό, ήρθατε στην προοπτική της ηλεκτροκίνησης για να μας πείτε πόσο κουλ είναι τα αυτοκίνητα σας και να στήσετε επιχειρήματα πάνω σε αυτό; 

 

Και εγώ δεν νομίζω ότι σε αυτό το αμάξι το υγραέριο μπορεί να καίει λιγότερο από 8L/100 όταν η ενδεικτική κατανάλωση του εργοστασίου είναι 12L εντός 7,1L εκτός. Τουλάχσιτον απ' όσο καταλαβαίνω απ' τα συμφραζόμενα είναι του 2000 μοντέλο. 

Δεν κυκλοφορω πολη. 7 καιει βενζινη χωρις προσπαθεια. Αλλιως 6μιση μπορει και 6 αλλα εγω δεν παω τοσο αργα.

Αεριο καιει 7 οπως οδηγαω. Αναλογα την τιμη, τωρα ειναι πιο ακριβο βεβαια, καιω απο 5 εως 6 ευρω. 

Η καταναλωση ανεβαινει αρκετα στο abt και στο rs. Επισης αεριο. 

Το απλο 1.8τ με 130 σταθερα καιει ευκολα 5€/100 αν βρεις αεριο κατω απο 80 λεπτα.

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

Δεν κυκλοφορω πολη. 7 καιει βενζινη χωρις προσπαθεια. Αλλιως 6μιση μπορει και 6 αλλα εγω δεν παω τοσο αργα.

Αεριο καιει 7 οπως οδηγαω. Αναλογα την τιμη, τωρα ειναι πιο ακριβο βεβαια, καιω απο 5 εως 6 ευρω. 

Η καταναλωση ανεβαινει αρκετα στο abt και στο rs. Επισης αεριο. 

Το απλο 1.8τ με 130 σταθερα καιει ευκολα 5€/100 αν βρεις αεριο κατω απο 80 λεπτα.

Ίδια κατανάλωση σε βενζίνη και αέριο απλώς δεν γίνεται. Αλλά και 7 αναφέρεις αυτή την στιγμή κοστίζουν από 6€ με 6,5€ Αττική και στην υπόλοιπη Ελλάδα παραπάνω. 

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Ίδια κατανάλωση σε βενζίνη και αέριο απλώς δεν γίνεται. Αλλά και 7 αναφέρεις αυτή την στιγμή κοστίζουν από 6€ με 6,5€ Αττική και στην υπόλοιπη Ελλάδα παραπάνω. 

δεν ειναι ιδια. ειναι μισο λιτρο πανω στο συγκεκριμενο μοτερ/συστημα. πχ στο rs ειναι 1-1μιση λιτρο πανω με το ιδιο συστημα. 

αεριο βαζω παντα στη γεφυρα ασπροπυργου και σε ενα κοντινο μου προσφορα καθε πεμπτη. τωρα που ειναι ακριβο ειναι 83 λεπτα στη γεφυρα. συνηθως βαζω 75-78. 

anyway το αμαξι καιει οσο καιει ευτυχως. το θεμα ειναι τι κανουμε τωρα που το αμαξι πολης καιει ακομα και σε αεριο πολυ παραπανω γιατι ειδικα χειμωνα δεν δουλευει το αεριο... 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, manolis940 είπε

Και εγώ δεν νομίζω ότι σε αυτό το αμάξι το υγραέριο μπορεί να καίει λιγότερο από 8L/100 όταν η ενδεικτική κατανάλωση του εργοστασίου είναι 12L εντός 7,1L εκτός. Τουλάχσιτον απ' όσο καταλαβαίνω απ' τα συμφραζόμενα είναι του 2000 μοντέλο. 

2005 μοντέλο είναι Μανώλη 7,2  μικτό δίνει η opel (9,9 εντος 5,6 εκτός) κάπου 8 λίτρα στα 100 υγραέριο  εκτός έχω μετρήσει και 7 κόστος σήμερα 6,5 ευρώ περίπου στα 100 χιλιόμετρα.Κινητήρας απλός 16βάλβιδος χωρίς τούρμπο 100 ίπποι βαλβίδες αυτορυθμιζόμενες από τους πιο συμβατούς για υγραέριο.

Αν έκαιγε μόνο βενζίνη και ήθελα 12  ευρώ στα 100 σχεδόν τα διπλά ίσως τότε να σκεφτόμουν κάτι άλλο όχι ηλεκτρικό όμως γιατί δεν έχω κλειστό γκαράζ για φορτιστή και ποτέ δεν θα έπαιρνα τους δρόμους να βρω φορτιστή και να πληρώνω το ρεύμα καραβίσιο που λένε συν την ταλαιπωρία , επίσης  να το παρκάρω στον ηλιο και στο κρύο με αποτέλεσμα να μειώνω επικίνδυνα το χρόνο ζωής της μπαταρίας.

Δημοσ.

Θεωρώ ότι το παρόν θέμα συζήτησης για όσους είναι στη φάση «δεν θα άλλαζα το αυτοκίνητό μου» είναι αδιάφορο, οπότε αυτομάτως είναι εκτός θέματος κάθε τέτοια συζήτηση.

Μερικές σελίδες πιο πίσω, διατυπώθηκε ότι η ηλεκτροκίνηση είναι για όλους, ακόμα κι αν δεν έχει κάποιος πρίζα στο σπίτι.

Ξεδιπλώσαμε τα στοιχεία, λίγο πιο πίσω, με ένα ενδεικτικό παράδειγμα Yaris Hybrid vs Dolphin Surf, που δείχνουν σε ένα βαθμό ότι ακόμα δεν είναι για όλους, ανάλογα με την ευχέρεια να φορτίζουν έξω ή βράδυ ή και τα δύο.

Εκατέρωθεν, οι φανατικοί θα συγκεντρώνονται είτε στο ένα χαράκωμα είτε στο άλλο, για όποιο θέμα συζήτησης υπάρχει στην ατμόσφαιρα και θα προσπαθούν να κάνουν το άσπρο μαύρο και το μαύρο άσπρο, για να υποστηρίξουν την προσέγγισή τους, μέχρι και με περιγραφές από τη δική τους περίπτωση (που μπορεί να μην αφορά ένα άλλο π.χ. 80% των περιπτώσεων), αλλά και με εικασίες που είναι υποθέσεις προς το παρόν ατεκμηρίωτες, ειδικά για τεχνικές εκτιμήσεις που δεν έχουν αποδειχθεί στο πεδίο, ακόμα. Δίνω βάση στο ακόμα.

Όταν δηλώνουμε δημόσια ότι μια λύση είναι για όλους, όποια κι αν είναι αυτή, π.χ. είτε «ας κρατήσουμε τα θερμικά μας για πάντα» είτε «ας πάρουμε ηλεκτρικό σήμερα το βράδυ», παρασέρνουμε κόσμο που δεν έχει την ίδια ικανότητα να αναλύσει επαρκώς τα πραγματικά δεδομένα.

Κάθε λύση έχει την απάντηση με τελείωμα: «με επιφύλαξη, για τις ανάγκες σου και για την περίπτωσή σου».

 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Red_Bear είπε

.

Πάντως το κόστος των μπαταριών πέφτει σταθερά.

.

Όχι όχι όχι. Σε πέντε χρόνια που θα την αλλάξω θα πληρώσω 12000€ 

Τώρα πέραν της πλάκας έβλεπα σήμερα μπαταρίες της Base Green ή κάπως έτσι για ΦΒ και μου έπεσαν τα σαγόνια με το πόσο χαμηλά αγοράζεις μία LFP 15αρα ή 30αρα. 

 

1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε

δεν ειναι ιδια. ειναι μισο λιτρο πανω στο συγκεκριμενο μοτερ/συστημα. πχ στο rs ειναι 1-1μιση λιτρο πανω με το ιδιο συστημα. 

1 προς 1 δεν γίνεται βάση φυσικής εκτός και αν το  αμάξι σου πλέον δεν αποδίδει 150 αλόγα. Τέλος πάντων είναι εκτός θέματος η συζήτηση  και δεν θα επιμείνω άλλο. 

59 λεπτά πριν, papoys1 είπε

επίσης  να το παρκάρω στον ηλιο και στο κρύο με αποτέλεσμα να μειώνω επικίνδυνα το χρόνο ζωής της μπαταρίας.

Δεν ξέρω να υπάρχει κάποια τέτοια ένδειξη για την μείωση ζωής των μπαταριών. Τουλάχιστον να δικαιολογεί την λέξη "επικίνδυνα"

41 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε

Μερικές σελίδες πιο πίσω, διατυπώθηκε ότι η ηλεκτροκίνηση είναι για όλους, ακόμα κι αν δεν έχει κάποιος πρίζα στο σπίτι.

........

Εκατέρωθεν, οι φανατικοί θα συγκεντρώνονται είτε στο ένα χαράκωμα είτε στο άλλο, για όποιο θέμα συζήτησης

Φανατικός είναι εκείνος σίγουρα που παραποιεί τα λόγια των άλλων για να κάνει αντίλογο πάνω σε αυτά. Η συγκεκριμένη μέθοδος έχει και όνομα αλλά δεν το θυμάμαι. Τέλος πάντων πιο πίσω ειπώθηκε ότι αν κάποιος έχει ένα AC Charger κοντά στο σπίτι του τότε μπορεί να έχει ηλεκτρικό και είναι οικονομικότερο απ' το να έχεις στην κατοχή σου ένα Yaris Hybrid 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Φανατικός είναι εκείνος σίγουρα που παραποιεί τα λόγια των άλλων για να κάνει αντίλογο πάνω σε αυτά. Η συγκεκριμένη μέθοδος έχει και όνομα αλλά δεν το θυμάμαι. Τέλος πάντων πιο πίσω ειπώθηκε ότι αν κάποιος έχει ένα AC Charger κοντά στο σπίτι του τότε μπορεί να έχει ηλεκτρικό και είναι οικονομικότερο απ' το να έχεις στην κατοχή σου ένα Yaris Hybrid 

Αυτό ακριβώς είναι ένα παράδειγμα του πώς επηρεάζουμε άλλους που έχουν άλλες ανάγκες, που γράφω παραπάνω.

Το ότι εσύ, εγώ και κάποιος άλλος, γουστάρουμε να παρκάρουμε στο χιλιόμετρο για να φορτίζουμε και να το παίρνουμε ποδαράτο, δεν σημαίνει ότι αυτή είναι η λύση για όλους.

Αυτό προσπαθώ να πω εδώ και μερικές σελίδες που άρχισε αυτή η θεώρηση «εξ ιδίων τα αλλότρια», και θεωρώ ότι τζάμπα καταναλώνουμε φαιά ουσία.

Αυτή η δεξαμενοποίηση των προσωπικών αναγκών τρίτων, που προσπαθούν μερικοί με το ζόρι να τους πουν ότι «θα κάνετε με το ζόρι ποδαράτο χιλιόμετρα μέχρι το φορτιστή και πίσω, για να γουστάρετε που πήρατε ηλεκτρικό, και σιγά που δεν έχετε πρίζα στο σπίτι», δεν μπορεί να γίνει σεβαστή ούτε στο ελάχιστο. Ο καθένας με τις ανάγκες του. Για κάποιους είναι λύση, για κάποιους όχι.

Κάποιοι δεν θέλουν να παρκάρουν ούτε στα 100 μέτρα από το σπίτι τους, γιατί έτσι γουστάρουν και απολαμβάνουν και δεν θα απολογηθούν σε κανέναν.

Αυτά από μένα στο συγκεκριμένο θέμα, θεωρώ ότι έχει εξαντληθεί.

Επεξ/σία από QuantumWanderer
Δημοσ.

ασχετο αλλα μιας που λεγαμε για φορτιστες. εχετε δει κοντα σας να αυξανονται? νομιζω τα τελευταια 2(?) χρονια εχουμε ακριβως τον ιδιο φορτιστων εδω κοντα μου. αν εξαιρεσω τα σουπερ μαρκετ, ζητημα να ειναι 4 κοντα μου, υπαρχει μονο ενας φορτιστης (διαθεσιμος απο τις 9 το βραδυ και μετα μονο). δεν βαζουν αλλους? και τα σμ αυτα εχουν ακομα 2 φορτιστες, οσους ειχαν παντα. 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...