Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Οι Ευρωπαίοι Κατασκευαστές, πάντως, ζητούν μετακίνηση των ορίων που έχουν τεθεί για το 2035, για το 2050. 😅

https://www.gocar.gr/news/feed/51315,mellon_Eyrwpaiwn_kataskeyastwn_krinetai_.html

Σε λίγες μέρες θα γίνει ολοκληρωμένη συζήτηση και θα έχουμε αναλυτικότερη εικόνα.

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε

Οι Ευρωπαίοι Κατασκευαστές, πάντως, ζητούν μετακίνηση των ορίων που έχουν τεθεί για το 2035, για το 2050. 😅

https://www.gocar.gr/news/feed/51315,mellon_Eyrwpaiwn_kataskeyastwn_krinetai_.html

Σε λίγες μέρες θα γίνει ολοκληρωμένη συζήτηση και θα έχουμε αναλυτικότερη εικόνα.

δημοσιογραφικες παπατζες. απο τοτε που βγηκε ο τραμπ ξερουν οτι το σχεδιο θα μεινει στα χαρτια και καποια στιγμη θα παρει παραταση απλα δεν θελει η ΕΕ να φανει αδυναμη και δεν το κανει ηδη πραξη. εγινε και η ιστορια με τους δασμους και πηγε πισω. θεωρω ουτε τωρα ειναι ο σωστος χρονος πολιτικα να παρεις τετοια αποφαση. το προβλημα ειναι οτι οι ceo ζητανε δεσμευση οτι αυτα που εχουν ειπωθει ιδιωτικα θα γινουν συντομα δημοσια γιατι δεν μπορουν να παρουν αποφασεις που θα εκπληξουν τους μετοχους. το θεμα ειναι τι θα τους δωσει, μια παραταση στο 2050 δεν ειναι στο τραπεζι. 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, sndev είπε

NMC ειναι οχι Lfp 

αν κ εσυ γραφεις για Lfp θα το αναλύσω 

πίστεψε με εχεi αρκετα  καλή ακρίβεια. Σου ειπα καταγράφονται τα πάντα. Αν απο 60 σε 80% επερνε 10Kwh στην αρχη παιρνει τωρα 9.2 kwh ( ειναι τυχαια νουμερα για να σου δειξω οτι δε κοιταω  απλα οτι μου σερβιρει αποτελεσμα) εχοντας αφαιρεσει κ την απωλεια απο τη θερμότητα (ναι υπολογιζει κ αυτή) κ μετα αυτα επιβεβαιώνεται κ από μετρητή στο πίνακα.

ναι παιζει ρολο κ η θερμοκρασια αλλα στην θερμικη απώλεια προς τη μπαταρια ( μπορω να στο αναλυσω περεταίρω αλλα δεν εχει νοημα γτ θα καταλέξουμε στο περιπου το ιδιο συμπερασμα το οποιο ομως παλι δε παιζει ρολο σαν ανάλυση  γτ εχω ασφαλέστατο συμπερασμα για το δικο μου οχημα οπως θα καταλαβεις λογο σταθεροποιησης του degratation.

 

δες το γραφιμα. εχω τη τύχη εμένα να εχει σταθεροποιηθεί το degratation - κλίνω 4 ετη σε 3 μηνες.

19/09/24  μεχρι σημερα σεπ25 περασε κρυο βροχη κ ζεστη κ ειναι σταθερο το νουμερο του degradation , οποτε ναι στο θεμα  συμπεράσματος το αν εχει αλλη θερμοκρασια δεν παιζει κανενα απολυτος ρολο στους μεσους ορους... 

επιπλέον στη μεθοδο αυτη ειναι η πιο λογικη καθως οπως ανέφερα  βγαζει μεσο ορο στις τελευταίες 10 φορτίσεις κ το αφαιρεί μετα απο το μάξιμουμ. Γιατί ναι οντος μπορεί προχθές να φορτησε με 30 βαθμούς εξωτερική κ σημερα με 5 βαθμούς εξωτερικη. αλλα ελα ομως που εγω τα εχω σε βαθος 4ετιας οποτε δε μπορει να βγει λαθος συμπερασμα 

κ στο φινάλε σε τοσα στατιστικα δε παίζει κ μεγαλο ρολο αν ειναι 8 η 7,5% η 8,5%. λες απλα ειμαι 8% και σιγουρα δε θα νε 5% να πεφτει τόσο εξω

 

image.png.99f818abd9f93e9bc219b75a6742ecc2.png

Εφόσον είναι NMC δεν ισχύουν αυτά που γράφω. Γενικά εκεί είναι δυσκολότερο να δείξει λάθος ένδειξη SOC το BMS. 

 

2 ώρες πριν, sndev είπε

Μπαταρια κατω απο 75 % για τετοια χρήση που λες εχω διαβασει ειναι επικίνδυνη για μπαμ μπουμ τζιζ κ γιαυτο κ τις αλλάζουν οταν πλησιάζουν αυτά τα νούμερα. Οποτε μαλλον , οχι

Ίσα ίσα που γενικά προτείνεται πλέον τέτοιες μπαταρίες να χρησιμοποιούνται σε σπίτια που υπάρχει περισσότερος χώρος μέχρι φτάσουν στο 30%. 

Και στο αμάξι φυσικά μπορεί να παραμείνει αν δεν έχεις θέμα με το εύρος. 

3 ώρες πριν, sndev είπε

τεσπα ξεφυγα παλι κ παει αλλου η κουβεντα

Εδώ κάθε λίγο και λιγάκι μιλάμε για βιοαέριο και υβριδικά και θα πούμε ότι ξέφυγες εσύ; :P 

 

1 ώρα πριν, korakios είπε

το οτι δε συμφωνείς οτι (και) η ηλεκτροκίνηση ζόρισε τις βιομηχανίες , δεν πειράζει , απλά είναι γεγονός και η αποδοχή της "νέας πραγματικότητας" μόνο κακό κάνει ....

Το γεγονός είναι ότι οι τιμές στα αυτοκίνητα ανεξαρτήτως καυσίμου αυξήθηκαν δραματικά όταν τα τσιπάκια ήταν σε έλλειψη στην αγορά. Ποιο πιθανό είναι να φταίνε τα datacenters που φτιάχτηκαν εκείνη την περίοδο για το chatGPT παρά τα ηλεκτρικά. 

31 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε

Οι Ευρωπαίοι Κατασκευαστές, πάντως, ζητούν μετακίνηση των ορίων που έχουν τεθεί για το 2035, για το 2050. 😅

https://www.gocar.gr/news/feed/51315,mellon_Eyrwpaiwn_kataskeyastwn_krinetai_.html

Σε λίγες μέρες θα γίνει ολοκληρωμένη συζήτηση και θα έχουμε αναλυτικότερη εικόνα.

Όπως σου είπαν και αλλού, ακόμη και να γίνει αυτό δεν θα σώσει τις βιομηχανίες στην ΕΕ που δεν μπορούν να ρίξουν το κόστος στην κατασκευή αυτοκινήτου. Οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές αν έπρεπε να ζητήσουν κάτι αυτό θα ήταν έρευνα και ανάπτυξη νέων τεχνολογιών, πρωτογενή παραγωγή υλικών, επιχειρήσεις παραγωγής εξαρτημάτων EV όπως για παράδειγμα μπαταρίες, ηλεκτροκινητήρες. Όσο και να πας το όριο πιο κάτω η πραγματικότητα κάποια στιγμή θα τους προλάβει και θα τους πτωχεύσει. Μετά θα εξαγοραστούν από Ινδούς και Κινέζους. 

  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, QuantumWanderer είπε

Οι Ευρωπαίοι Κατασκευαστές, πάντως, ζητούν μετακίνηση των ορίων που έχουν τεθεί για το 2035, για το 2050. 😅

https://www.gocar.gr/news/feed/51315,mellon_Eyrwpaiwn_kataskeyastwn_krinetai_.html

Σε λίγες μέρες θα γίνει ολοκληρωμένη συζήτηση και θα έχουμε αναλυτικότερη εικόνα.

Όπως είπαμε, ούτε στην κατασκευή CRT υπάρχουν όρια, ούτε στις πωλήσεις αλόγων υπάρχει απαγόρευση. 

  • Haha 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, manolis940 είπε

Όπως σου είπαν και αλλού, ακόμη και να γίνει αυτό δεν θα σώσει τις βιομηχανίες στην ΕΕ που δεν μπορούν να ρίξουν το κόστος στην κατασκευή αυτοκινήτου. Οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές αν έπρεπε να ζητήσουν κάτι αυτό θα ήταν έρευνα και ανάπτυξη νέων τεχνολογιών, πρωτογενή παραγωγή υλικών, επιχειρήσεις παραγωγής εξαρτημάτων EV όπως για παράδειγμα μπαταρίες, ηλεκτροκινητήρες.

Γιατί να μη ζητήσουν κρατικές ενισχύσεις για να πουλάνε και αυτοί στο κόστος;

Δημοσ.

Ένα από τα  προβλήματα των Ευρωπαίων κατασκευαστών είναι το οικοσύστημα που έχει δομηθεί (ανταλλακτικά, συνεργεία, service) και πρόκειται να μειωθεί (ως προς τον όγκο και τις δραστηριότητές του) τα επόμενα 20 χρόνια. Από εκεί είχαν μεγάλα έσοδα που πρόκειται να καταρρεύσουν, ενώ και πολλές θέσεις εργασίας θα εκλείψουν (εκεί μπαίνει και η πολιτική με κόμματα που είναι ενάντια στην ηλεκτροκίνηση).
Αναφέρουν ότι (θα) εξαρτώνται από την Κίνα για μπαταρίες και έχουν δίκιο. Συμφωνώ με τον @manolis940 να βοηθηθούν (αν και μπορούν και οι ίδιες) για την  ανάπτυξη νέων τεχνολογιών.
Δεν εξαρτόμαστε, όμως, τώρα από μη Ευρωπαϊκό καύσιμο για την κίνηση και παλιότερα υπήρξαν κρίσεις που οδήγησαν σε αύξηση της τιμής;  
Στα υβριδικά δεν έχουμε μπαταρία και καύσιμο;
Επίσης, και ειδικά οι Γερμανοί, συνήθισαν με configurator και επιλογές που οδηγούν σε πολυπλοκότητα παραγωγής. Μπαίνεις και χάνεσαι να δεις τι θα βάλεις, μπαίνεις Tesla και BYD και με 3 κλικ έχεις τελειώσει. Οι Κινέζοι και οι Αμερικανοί είναι πολύ πιο αποτελεσματικοί (και με μικρότερο κόστος) σε αυτόν τον τομέα.
Περιμένω με ενδιαφέρον τα αποτελέσματα της συνάντησης.

  • Like 2
Δημοσ.
7 ώρες πριν, majunior είπε

Γιατί να μη ζητήσουν κρατικές ενισχύσεις για να πουλάνε και αυτοί στο κόστος;

Ας το κάνουν αν και αν νομίζεις ότι κινέζοι καταφέρνουν πλέον να πουλάνε φθηνά λόγο επιδοτήσεων δεν είναι η απόλυτη αλήθεια. Είναι αυτό που περιγράφει ο newlynx. Ο σχεδιασμός και η απλότητα στην παραγωγή ρίχνουν το κόστος κατακόρυφα. 

Στην Ευρώπη πέραν απ' τα ανταλλακτικά έχουμε μάθει και να πουλάμε και εξοπλισμό για φρου φρου και αρώματα. Βγάζουμε το ίδιο αμάξι σε 500 variants. Το θες με δισκόφρενα ή ταμπούρα; Το θες με αντλία θερμότητας ή χωρίς; Infotament ή κλασικό ραδιόφωνο; Δεν μιλάμε για μια ζάντα απλώς ή μια αλλαγή στο χρώμα. Μιλάμε για μια απίστευτη πολυπλοκότητα που ναι μεν έβγαζε λεφτά γιατί οι ζάντες αλουμινίου για παράδειγμα κόστιζαν extra 2000€ ή το infotement άλλα 3000€ αλλά έκανες χώρο για τον ανταγωνισμό. 

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...