gbras Δημοσ. πριν από 1 ώρα Δημοσ. πριν από 1 ώρα @andreas-d Το τι μπορει να κανει καποιος η οχι με ενα ηλεκτρικο αυτοκινητο, δεν νομιζεις οτι πιο ειδικοι να το πουν ειναι αυτοι που οντως εχουν και κανουν ταξιδια με αυτο? Αυτα που γραφεις εσυ φαινονται σε ενα κατοχο σαν το παιδακι που σου λεει για τον Αγιο Βασιλη και προσπαθει να σου εξηγησει πως φερνει τα δωρα. 2 1
andreas-d Δημοσ. πριν από 1 ώρα Δημοσ. πριν από 1 ώρα 36 λεπτά πριν, gbras είπε @andreas-d Το τι μπορει να κανει καποιος η οχι με ενα ηλεκτρικο αυτοκινητο, δεν νομιζεις οτι πιο ειδικοι να το πουν ειναι αυτοι που οντως εχουν και κανουν ταξιδια με αυτο? Αυτα που γραφεις εσυ φαινονται σε ενα κατοχο σαν το παιδακι που σου λεει για τον Αγιο Βασιλη και προσπαθει να σου εξηγησει πως φερνει τα δωρα. Προσπαθώ να καταλάβω την απάντησή σου, δεν πειράζει ψυχή βαθιά.. 1 ώρα πριν, haHa είπε Με EV με μεγαλη μπαταρια και ταχυφορτιση, χρειαζεσαι τωρα ~20 λεπτα διαλειμμα καθε 3 ωρες περιπου (καθε 300χλμ). Τοσο συχνα εκανα ετσι κι αλλιως διαλειμμα. Εκανα προσφατα ταξιδι 2000χλμ σε 1,5 μερα παιρνοντας απο 6 χωρες : αερα βγηκε, πιο ανετα απο να οδηγουσα θερμικο(το ηλεκτρικο ειναι πολυ πιο γρηγορο, ασφαλες, ησυχο). Βγαινεις μετα απο μια ημερα οδηγηση και δεν εισαι το ιδιο κουρασμενος οπως με ενα θερμικο. Συνολικα για τα 2000χλμ(~20 ωρες καθαρης οδηγησης), εκανα γυρω στις 3 ωρες συνολικα φορτιση. Οι περισσοτερες ηταν ενω ετρωγα ή εκανα διαλειμμα για τουαλετα ή καφε. Δεν εκανα καν overnight φορτιση. Το προβλημα που περιγραφεις ειναι non-existent για τους περισσοτερους που εχουν οδηγησει ηλεκτρικο, χωρια που αφορα ελαχιστους που κανουν τετοια τεραστια ταξιδια. Δεν διαφωνώ, εκφράζω την προσωπική μου άποψη για το τη συμφέρει εμένα προσωπικά, στην Γερμανία αυτήν τη στιγμή ένα καινούργιο ev με μεγάλη μπαταρία έχει 50-60κ δεν έχεις κανένα κέρδος από το κράτος, δεν υπάρχει δωρεάν φόρτιση, το kw έχει στο σπίτι 0,47 cent Πάμε σε θερμικό, Το δίλιτρο πληρώνει 92€ το χρόνο και το 2.5 160€ το Euro 4 μιλαμε, όλα αυτά μαζί με το άγχος φόρτισης δεν τα βλέπω σαν κίνητρο να αλλάξεικάποιος να πάει σε ev, με εννοείς.. Σύγκριση με Ελλάδα δεν γίνεται αυτή τη στιγμή, δεν έχει τόσα υπέρ στο εξωτερικό.. Τώρα η Γερμανία θα βάλει βέτο για την κατάργηση των θερμικών το 2035 σήμερα το έλεγαν στο ραδιόφωνο, καθένας πορεύεται σύμφωνα με τις ανάγκες του και το δικό του όφελος.. Όσο για το ταξίδι κάποιες φορές κάνω μια στάση, κάποιες καθόλου, μόνο φουλάρουμε αδειάζουμε υγρά και φεύγουμε οδηγαμε και οι δύο..
chek2fire Δημοσ. πριν από 21 λεπτά Δημοσ. πριν από 21 λεπτά 5 ώρες πριν, andreas-d είπε Δυστυχώς όποιος είναι έξω από τον χορό χορεύει.. Είναι πολλά τα χιλομετρα με πολλά απρόοπτα και πολύ άγχος, εχουμε τέσσερα σύνορα με τρελές ώρες αναμονή τις περισσότερες φορές, δύσκολο να μετατραπούν όλα αυτά τα αυτοκίνητα με ev και να ταξιδεύουν ορδές αυτοκινήτων εκατομμύρια και να χρειαζόταν να φορτίζουν, εύχομαι να υπάρξουν στο μέλλον ev με αυτονομία 800++ χλμ.. και χιλιάδες σταθμοί φόρτισης, μέχρι τότε diesel ⛽️ η Benzin ⛽️ σε κινηση τα ηλεκτρικα δεν καταναλωνουν σχεδον τιποτα, Σε τετοιες ουρες το αγχος το εχουν τα θερμικα 1
gbras Δημοσ. πριν από 15 λεπτά Δημοσ. πριν από 15 λεπτά 4 minutes ago, chek2fire said: ε κινηση τα ηλεκτρικα δεν καταναλωνουν σχεδον τιποτα, Και για να τα λεμε πιο συγκεκριμενα. Περσι καλοκαιρι κολλημενος στην ουρα για το καραβι 4 ωρες εχασα 5% ( σε 64αρα μπαταρια )κυριως λογω κλιματισμου φυσικα... 2
andreas-d Δημοσ. πριν από 13 λεπτά Δημοσ. πριν από 13 λεπτά 4 λεπτά πριν, chek2fire είπε σε κινηση τα ηλεκτρικα δεν καταναλωνουν σχεδον τιποτα, Σε τετοιες ουρες το αγχος το εχουν τα θερμικα Συμφωνώ μετά όμως θές να φας τουλάχιστον 700χλμ χωρίς διάλειμμα για να μην τους έχεις πάλι μπροστά σου αυτούς και άλλους τόσους.. Εξάλλου το οικονομικό δεν είναι πρόβλημα προς το παρόν δόξα το θεό..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα