Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, majunior είπε

Για να δούμε τι λέει στο site η Peugeot:

Συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου 5,4-6L/100 km

Οπότε για δούμε πάλι τα νούμερα:

6 * 1.72 (ναι δεν έχει 1.8 η βενζίνη στην Αθήνα) = €10,32 στα 100 km

Αρκετά κοντά στα €9.35/100 km του ταχυφορτιστή.

Δεν νομιζω να παιρνει κανεις στα σοβαρα τα νουμερα καταναλωσεων των εταιρειών. 

Αντίστοιχα και στα ηλεκτρικά δεν βαζουμε τα νουμερα που δηλωνουν οι κατασκευαστές.

 

Το να δει καποιος σε suv, μη-υβριδικο κατω απο 7λ/100χλμ σε πραγματικες συνθηκες πολης και λιγο ταξιδι(και μετρηση στην αντλια, οχι τι γραφει ο υπολογιστής ταξιδιου) , δεν παιζει σαν σεναριο. 

 

Τελος, για πολλοστή φορα: ελαχιστοι φορτιζουν σε ταχυφορτιστή στην πολη. Οχι μονο λογω κοστους, αλλα απλα γιατι δεν βολευουν, αφου δεν υπαρχουν σε supermarket/εμπορικα/εστιατόρια. 

Για αυτο σπανια εχετε δει καποιον να φορτιζει σε βενζινάδικο στην πολη ενω εχετε δει πολυ συχνα σε supermarket. 

Η φορτιση σε AC σε supermarket/εμπορικά/εστιατόρια βολεύει συνήθως περισσότερο απο οτι σε ενα DC σε βενζινάδικο, για τον απλο λογο οτι δεν χανεις χρονο οσο φορτιζει. 

 

Για αυτον τον λογο αλλωστε ειναι πολυ περισσότεροι οι φορτιστες σε τετοια σημεία απο οτι σε βενζινάδικα που συνήθως εχουν max 2 θεσεις.

Επεξ/σία από haHa
  • Απαντ. 6,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, majunior είπε

To Peugeot 2008 γιατί το λέμε απλό θερμικό ενώ έχει και hybrid έκδοση; Απ΄ ό,τι ξέρω δεν υπάρχει η πληροφορία του πόσα απλά και πόσα hybrid πουλάει.

Βέβαια αν θεωρήσεις και τα 4.468 πουλημένα τεμάχια ως θερμικά, μπορείς να χρησιμοποιήσεις το ακραίο νούμερο των 8 l/100 km στους υπολογισμούς. Αλλά και πάλι, τόσα πολλά καίει το απλό βενζίνη; Για να δούμε τι λέει στο site η Peugeot:

Συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου 5,4-6L/100 km

Οπότε για δούμε πάλι τα νούμερα:

6 * 1.72 (ναι δεν έχει 1.8 η βενζίνη στην Αθήνα) = €10,32 στα 100 km

Αρκετά κοντά στα €9.35/100 km του ταχυφορτιστή.

7+ καιει και σιγουρα τα φουλ υβριδικα ειναι πολυ λιγα εκει εξω.

πλην τογιοτα, στην ελλαδα κανενα αλλο υβριδικό δεν πουλαει σημαντικα, καποια δεν πουλανε απολυτως τιποτα.

Δημοσ.
50 minutes ago, majunior said:

μπορείς να χρησιμοποιήσεις το ακραίο νούμερο των 8 l/100 km στους υπολογισμούς

ακραίο νούμερο το 8l για μέσα στη πόλη για απλό θερμικό;? με κίνηση Αθήνας και ξεκίνα σταμάτα? που τα έχετε δει αυτά

Spoiler

Κατανάλωση golf δεκαετίας + εντός πόλης σε διαδρομή 2χλμ:

image.jpeg.9961386830b360542b3491adf148a5bf.jpeg

 

  • Like 1
Δημοσ.

Για εμένα προσωπικά τα 2 και 3 σεντ στο κόστος χρήσης ανά χιλιόμετρο δεν είναι διαφορά άξια λόγου, ειδικά εάν συγκρίνεις ανόμοια μεγέθη αυτοκινήτων και ιπποδυνάμεων. Που βέβαια παίρνοντας την μέση κατάσταση ανάμεσα σε ένα βενζινοκίνητο και ένα έστω περίπου αντίστοιχο μπαταριοκίνητο, η διαφορά δεν είναι τόσο μικρή σε καμία περίπτωση. Γνώμη μου πάντως είναι ότι, η όποια ψαλίδα στην χρήση υφίσταται αυτή τη στιγμή ανάμεσα στα ηλεκτρικά και τα πάσης φύσεως βενζινοκίνητα, τα οποία πλέον κακά τα ψέματα είναι οι δύο μόνες ουσιαστικά διαθέσιμες επιλογές, πρόκειται μόνο να μεγαλώνει υπέρ των ηλεκτρικών. Μην ξεχνάτε ότι η τιμή της βενζίνης είναι ήδη δυσθεώρητη για τον μέσο Έλληνα και δύσκολα θα πέσει. Αφενός επειδή δεν πρόκειται να μειωθούν φόροι από την πλευρά του κράτους, αφετέρου επειδή διανύουμε πολύ ευνοϊκή συγκυρία όσον αφορά στην τιμή του αργού, αλλά και στην ισοτιμία του δολαρίου, άσχετα που παρά τις συγκυρίες αυτές, δεν έχουμε δει τις αντίστοιχες μειώσεις στην μάνικα. Έπειτα, μην ξεχνάτε έρχονται και οι πράσινοι φόροι στα καύσιμα κίνησης, ε; Δεν πιστεύω ότι θα καταφέρουμε να τους γλιτώσουμε. Γενικά η εκτίμησή μου είναι ότι το πολύ σε μια 5ετία θα μας έχουν εξαναγκάσει να πάμε σε ηλεκτρικά, λόγω σοβαρής αύξησης στο κόστος κίνησης που θα έχει τεχνητά επιβληθεί στα ΜΕΚ, η χρήση των οποίων για όσους μπορούν να τα αντικαταστήσουν θα έχει καταστεί ασύμφορη. Όπως είχε γίνει και με το downsizing. Κράζαμε στην αρχή που μας κόβανε τα αναντικατάστατα κυβικά, αλλά όταν εν τέλει το μικρό έκαιγε 8 λίτρα και η μπουρούχα έκαιγε 15, πήγαμε όλοι σε μικρότερους κινητήρες. Κάπως έτσι θα γίνει και με την ηλεκτροκίνηση, έστω και δια της επιβολής της χρήσης τους. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
49 λεπτά πριν, Bigi444444 είπε

Για εμένα προσωπικά τα 2 και 3 σεντ στο κόστος χρήσης ανά χιλιόμετρο δεν είναι διαφορά άξια λόγου, ειδικά εάν συγκρίνεις ανόμοια μεγέθη αυτοκινήτων και ιπποδυνάμεων. Που βέβαια παίρνοντας την μέση κατάσταση ανάμεσα σε ένα βενζινοκίνητο και ένα έστω περίπου αντίστοιχο μπαταριοκίνητο, η διαφορά δεν είναι τόσο μικρή σε καμία περίπτωση. Γνώμη μου πάντως είναι ότι, η όποια ψαλίδα στην χρήση υφίσταται αυτή τη στιγμή ανάμεσα στα ηλεκτρικά και τα πάσης φύσεως βενζινοκίνητα, τα οποία πλέον κακά τα ψέματα είναι οι δύο μόνες ουσιαστικά διαθέσιμες επιλογές, πρόκειται μόνο να μεγαλώνει υπέρ των ηλεκτρικών. Μην ξεχνάτε ότι η τιμή της βενζίνης είναι ήδη δυσθεώρητη για τον μέσο Έλληνα και δύσκολα θα πέσει. Αφενός επειδή δεν πρόκειται να μειωθούν φόροι από την πλευρά του κράτους, αφετέρου επειδή διανύουμε πολύ ευνοϊκή συγκυρία όσον αφορά στην τιμή του αργού, αλλά και στην ισοτιμία του δολαρίου, άσχετα που παρά τις συγκυρίες αυτές, δεν έχουμε δει τις αντίστοιχες μειώσεις στην μάνικα. Έπειτα, μην ξεχνάτε έρχονται και οι πράσινοι φόροι στα καύσιμα κίνησης, ε; Δεν πιστεύω ότι θα καταφέρουμε να τους γλιτώσουμε. Γενικά η εκτίμησή μου είναι ότι το πολύ σε μια 5ετία θα μας έχουν εξαναγκάσει να πάμε σε ηλεκτρικά, λόγω σοβαρής αύξησης στο κόστος κίνησης που θα έχει τεχνητά επιβληθεί στα ΜΕΚ, η χρήση των οποίων για όσους μπορούν να τα αντικαταστήσουν θα έχει καταστεί ασύμφορη. Όπως είχε γίνει και με το downsizing. Κράζαμε στην αρχή που μας κόβανε τα αναντικατάστατα κυβικά, αλλά όταν εν τέλει το μικρό έκαιγε 8 λίτρα και η μπουρούχα έκαιγε 15, πήγαμε όλοι σε μικρότερους κινητήρες. Κάπως έτσι θα γίνει και με την ηλεκτροκίνηση, έστω και δια της επιβολής της χρήσης τους. 

και 2 ευρω να παει η βενζινη, πως θα παρει καινουργιο ηλεκτρικο ενας με οικογενεια που δεν θελει κινεζικο? οπως και να το κανεις ελαχιστοι εμπιστευονται να δωσουν τοσο μεγαλο ποσο σε καποιον που λεγεται dongfeng η byd η leapmotor.

σε μη κινεζικο το ποιο φθηνο ειναι το κονα στα 32κ με μπαταρια 48αρα. για οτιδηποτε με μεγαλυτερη μπαταρια η εξοπλισμο παμε 35+. αν φτανει καποιος εκει πανω παιρνει countryman, qashqai, sportage full hybrid και πλησιαζει πλεον rav4!  

Επεξ/σία από basilis_k6
Δημοσ.
48 λεπτά πριν, Bigi444444 είπε

Για εμένα προσωπικά τα 2 και 3 σεντ στο κόστος χρήσης ανά χιλιόμετρο δεν είναι διαφορά άξια λόγου, ειδικά εάν συγκρίνεις ανόμοια μεγέθη αυτοκινήτων και ιπποδυνάμεων. Που βέβαια παίρνοντας την μέση κατάσταση ανάμεσα σε ένα βενζινοκίνητο και ένα έστω περίπου αντίστοιχο μπαταριοκίνητο, η διαφορά δεν είναι τόσο μικρή σε καμία περίπτωση. Γνώμη μου πάντως είναι ότι, η όποια ψαλίδα στην χρήση υφίσταται αυτή τη στιγμή ανάμεσα στα ηλεκτρικά και τα πάσης φύσεως βενζινοκίνητα, τα οποία πλέον κακά τα ψέματα είναι οι δύο μόνες ουσιαστικά διαθέσιμες επιλογές, πρόκειται μόνο να μεγαλώνει υπέρ των ηλεκτρικών. Μην ξεχνάτε ότι η τιμή της βενζίνης είναι ήδη δυσθεώρητη για τον μέσο Έλληνα και δύσκολα θα πέσει. Αφενός επειδή δεν πρόκειται να μειωθούν φόροι από την πλευρά του κράτους, αφετέρου επειδή διανύουμε πολύ ευνοϊκή συγκυρία όσον αφορά στην τιμή του αργού, αλλά και στην ισοτιμία του δολαρίου, άσχετα που παρά τις συγκυρίες αυτές, δεν έχουμε δει τις αντίστοιχες μειώσεις στην μάνικα. Έπειτα, μην ξεχνάτε έρχονται και οι πράσινοι φόροι στα καύσιμα κίνησης, ε; Δεν πιστεύω ότι θα καταφέρουμε να τους γλιτώσουμε. Γενικά η εκτίμησή μου είναι ότι το πολύ σε μια 5ετία θα μας έχουν εξαναγκάσει να πάμε σε ηλεκτρικά, λόγω σοβαρής αύξησης στο κόστος κίνησης που θα έχει τεχνητά επιβληθεί στα ΜΕΚ, η χρήση των οποίων για όσους μπορούν να τα αντικαταστήσουν θα έχει καταστεί ασύμφορη. Όπως είχε γίνει και με το downsizing. Κράζαμε στην αρχή που μας κόβανε τα αναντικατάστατα κυβικά, αλλά όταν εν τέλει το μικρό έκαιγε 8 λίτρα και η μπουρούχα έκαιγε 15, πήγαμε όλοι σε μικρότερους κινητήρες. Κάπως έτσι θα γίνει και με την ηλεκτροκίνηση, έστω και δια της επιβολής της χρήσης τους. 

Ενώ να ακριβύνει το ρεύμα είναι απίθανο;

1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε

7+ καιει και σιγουρα τα φουλ υβριδικα ειναι πολυ λιγα εκει εξω.

πλην τογιοτα, στην ελλαδα κανενα αλλο υβριδικό δεν πουλαει σημαντικα, καποια δεν πουλανε απολυτως τιποτα.

Όπως καταλαβαίνεις με 49% market share φέτος, τα υβριδικά δεν είναι μόνο Toyota.

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

και 2 ευρω να παει η βενζινη, πως θα παρει καινουργιο ηλεκτρικο ενας με οικογενεια που δεν θελει κινεζικο? οπως και να το κανεις ελαχιστοι εμπιστευονται να δωσουν τοσο μεγαλο ποσο σε καποιον που λεγεται dongfeng η byd η leapmotor.

 

Αν θα έχουν φθηνές τιμες αυτά, και μόλις λίγο δουν τον ένα διπλανό τους να το έχει και να δουλεύει μια χαρά, να του γλιτώνει "καυσιμο" και να μην χρειάζεται μάστορα, και τίγκα στην τεχνολογία, μια χαρά θα πάνε σχεδον όλοι, δε πα να λέγονται και dingdong και chinamotor. 

 

12 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

. αν φτανει καποιος εκει πανω παιρνει countryman, qashqai, sportage full hybrid 

Xίλιες φορές κινέζικο ηλεκτρικό παρά να έπαιρνα κάτι από αυτά...

Δημοσ.
45 λεπτά πριν, majunior είπε

Ενώ να ακριβύνει το ρεύμα είναι απίθανο;

Όπως καταλαβαίνεις με 49% market share φέτος, τα υβριδικά δεν είναι μόνο Toyota.

βαζουν μεσα και τα mild, δηλαδη σχεδον ολα τα θερμικα πλεον

28 λεπτά πριν, sattack είπε

Xίλιες φορές κινέζικο ηλεκτρικό παρά να έπαιρνα κάτι από αυτά...

οι πολλοι δεν τα κοιταξουν καν, ασε που ΔΕΝ εχουν φθηνες τιμες. αττο3 στα 34κ? λολ

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...