andreas-d Δημοσ. πριν από 16 ώρες Δημοσ. πριν από 16 ώρες 3 λεπτά πριν, haHa είπε Το γερμανικο κρατος (και η πλειονοτητα των κρατων στην ΕΕ) ειχαν θεσπισει νομους για μηδεν εταιρικο φορο στα εταιρικα αυτοκινητα με χαμηλους ρυπους. Αυτο παραμενει, αλλα αλλαζει ο τροπος υπολογισμου των ρυπων, οποτε τα PHEV των 40.000€ δεν θα γλυτωνουν πια τον εταιρικο φορο. Το εταιρικό αυτοκίνητο μετράει από μόνο του σαν έξοδα, νομίζεις ότι το 100€ μία φορά το χρόνο είναι κίνητρο.. 9 πετρέλαιο έχουμε και 2 βενζίνη στην εταιρεία, αν πάρει ηλεκτρικά θα γλιτώσει 11×100-150€ το χρόνο και θα πρέπει να δώσει 11× 55000€ αστεία πράγματα.. 5 λεπτά πριν, Jiakometi είπε Ο φόρος βέβαια αυτός δεν επιβαρύνει την εταιρία αλλά τον χρήστη του οχήματος, μια και θεωρείται παροχή σε είδος, οπότε τα μισθώματα, καύσιμα και οτιδήποτε άλλο δεν εκπίπτει, θεωρούνται εισόδημα για τον χρήστη, και φορολογούνται με την ανάλογη φορολογική κλίμακα….. Λάθος τουλάχιστον στην Γερμανία όσους ξέρω και εγώ που έχω εταιρικό αυτοκίνητο έξω από το σπίτι μου, όλα τα έξοδα πάνε στην εταιρεία ακόμα και το πλυντήριο..
haHa Δημοσ. πριν από 16 ώρες Δημοσ. πριν από 16 ώρες (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, andreas-d είπε Το εταιρικό αυτοκίνητο μετράει από μόνο του σαν έξοδα, νομίζεις ότι το 100€ μία φορά το χρόνο είναι κίνητρο.. 9 πετρέλαιο έχουμε και 2 βενζίνη στην εταιρεία, αν πάρει ηλεκτρικά θα γλιτώσει 11×100-150€ το χρόνο και θα πρέπει να δώσει 11× 55000€ αστεία πράγματα.. Δεν μιλησαμε για ηλεκτρικα ή για την εταιρια στην οποια δουλευεις και τι στρατηγικη εχει(οι περισσοτερες δεν τα αγοραζουν, αλλα κανουν leasing). Μιλαμε λοιπον γενικοτερα για τα εταιρικα αυτοκινητα και για το ποιος ηταν ο λογος που πολλες εταιριες επελεγαν τα PHEV οταν ερχοταν η ωρα της ανανεωσης του leasing: τα PHEV μεχρι προσφατα δεν ειχαν εταιρικο φορο(χωρια το χαμηλοτερο τελος ταξινομησης κλπ), οποτε η παροχη ενος PHEV σε εργαζομενο σημαινε οτι ο εργαζομενος δεν πληρωνε φορο. Αυτο εχει ηδη αλλαξει για τα καινουρια μοντελα και θα αλλαξει απο το 2026 για οποια καινουρια παροχη αυτοκινητο σε υπαλληλο γινεται. Χοντρικα: https://www.newsauto.gr/news/sos-apo-tin-agora-aftokinitou-pros-tin-kivernisi/ "Τι φόρο θα πληρώσουν οι οδηγοί Στην Ελλάδα, η παροχή εταιρικού αυτοκινήτου σε έναν εργαζόμενο θεωρείται τεκμαρτό εισόδημα και φορολογείται βάσει της Λιανικής Τιμής Προ Φόρων (ΛΤΠΦ) του οχήματος, σύμφωνα με μια προοδευτική κλίμακα. Υπήρχε όμως μια σημαντική εξαίρεση: τα οχήματα μηδενικών ή χαμηλών ρύπων έως 50 g CO₂/km με ΛΤΠΦ έως 40.000 € εξαιρούνται από τη φορολόγηση αυτή. Δηλαδή, ένα plug-in υβριδικό με τιμή προ φόρων 40.000 € και εκπομπές <50 g/km δεν επιβάρυνε καθόλου τον εργαζόμενο ως παροχή σε είδος (ή αν η αξία ήταν μεγαλύτερη των 40.000, φορολογούταν μόνο για το υπερβάλλον ποσό). Για παράδειγμα, ένα PHEV με ΛΤΠΦ 50.000 € και εκπομπές κάτω των 50 g είχε φορολογητέα αξία παροχής 400 € – δηλαδή μόνο για τις 10.000 € που υπερέβαιναν το όριο των 40.000 € (με συντελεστή 4%). Αυτό μεταφράζεται σε μικρό φόρο για τον χρήστη. Με το νέο καθεστώς όμως, αν το ίδιο όχημα θεωρηθεί πλέον >50 g CO₂, χάνει την εξαίρεση. Η πλήρης αξία των 50.000 € θα υπολογιστεί στην κλίμακα (4%-22% ανά κλιμάκιο), αποδίδοντας περίπου 7.650 € ως ετήσιο τεκμαρτό όφελος αντί για 400 €. Αυτό το ποσό προστίθεται στο εισόδημα του εργαζομένου και φορολογείται με τον συντελεστή που αναλογεί (π.χ. 22% ή 28% ανάλογα με τη φορολογική κλίμακα του). Συνεπώς, ο αγοραστής (από 1.1.2026) του παραπάνω οχήματος θα κληθεί να πληρώσει επιπλέον φόρο αρκετών χιλιάδων ευρώ κάθε χρόνο – ένα τεράστιο άλμα σε σύγκριση με το μηδενικό φορολογητέο όφελος που είχε πριν. Αυτό ισοδυναμεί με μείωση του καθαρού μισθού του. Είναι φανερό ότι μια τέτοια μεταβολή δημιουργεί δυσαρέσκεια στους εργαζόμενους-οδηγούς και ανατρέπει τους σχεδιασμούς των εταιριών που επένδυσαν σε «πράσινα» οχήματα." Επεξ/σία πριν από 16 ώρες από haHa 2
andreas-d Δημοσ. πριν από 16 ώρες Δημοσ. πριν από 16 ώρες 6 λεπτά πριν, haHa είπε Δεν μιλησαμε για ηλεκτρικα ή για την εταιρια στην οποια δουλευεις και τι στρατηγικη εχει(οι περισσοτερες δεν τα αγοραζουν, αλλα κανουν leasing). Εγώ μιλάω και απάντησα για την επιδότηση στην Γερμανία, ποσώς με ενδιαφέρει για τη μιλάς εσύ οκ.. 33 λεπτά πριν, Ntinaras είπε Σου φαίνονται πολλά ή λίγα? Φυσικά ψίχουλα..
haHa Δημοσ. πριν από 16 ώρες Δημοσ. πριν από 16 ώρες (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, andreas-d είπε Εγώ μιλάω και απάντησα για την επιδότηση στην Γερμανία, ποσώς με ενδιαφέρει για τη μιλάς εσύ οκ.. Δεκτο, συχνα αδυνατεις να παρακολουθησεις μια συζητηση. Παμε ξανα λοιπον (μιας και δεν ενδιαφερει πολυ κοσμο ποσα αυτοκινητα εχει η εταιρια που δουλευεις εσυ κλπ) : Εχουν κοπει οι πλαγιες επιδοτησεις για τα PHEV(ηταν με μορφη απαλλαγης εταιρικου φορου) που εδιναν πολλα κρατη στην ΕΕ μεταξυ των οποιων και η Γερμανια. Και τωρα φαινεται οτι θα αρχισει ξανα η επιδοτηση για τα αμιγως ηλεκτρικα οχηματα, ειδικα για τους ασθενεστερα οικονομικα. Επεξ/σία πριν από 16 ώρες από haHa
Ntinaras Δημοσ. πριν από 16 ώρες Δημοσ. πριν από 16 ώρες 21 λεπτά πριν, andreas-d είπε Εγώ μιλάω και απάντησα για την επιδότηση στην Γερμανία, ποσώς με ενδιαφέρει για τη μιλάς εσύ οκ.. Φυσικά ψίχουλα.. Τόσα χρειάζονται για να σε κάνουν να απορρίψεις το αντίστοιχο συμβατικό και να πας σε ev. 35k έχει το id3 και το αντίστοιχο golf έχει 27k Οπότε με την επίδοτηση ψίχουλα, σου έρχεται σχεδόν το ίδιο.
haHa Δημοσ. πριν από 15 ώρες Δημοσ. πριν από 15 ώρες (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Ntinaras είπε Τόσα χρειάζονται για να σε κάνουν να απορρίψεις το αντίστοιχο συμβατικό και να πας σε ev. 35k έχει το id3 και το αντίστοιχο golf έχει 27k Οπότε με την επίδοτηση ψίχουλα, σου έρχεται σχεδόν το ίδιο. Στην Γερμανια, ξεκιναει το Golf με αυτοματο κιβωτιο απο: 34.000€ με ..116 ιππους. 36.500€ με 150 ιππους Ελλαδα, ξεκιναει το Golf με αυτοματο κιβωτιο απο: 28.000€ με ..116 ιππους. 33.500€ με 150 ιππους Αυτα ειναι για αρκετα βασικες εκδοσεις, με χαμηλο επιπεδο εξοπλισμου, ενδεκτικα δεν εχουν καν navigation νομιζω. Επεξ/σία πριν από 14 ώρες από haHa
andreas-d Δημοσ. πριν από 15 ώρες Δημοσ. πριν από 15 ώρες 49 λεπτά πριν, haHa είπε Δεκτο, συχνα αδυνατεις να παρακολουθησεις μια συζητηση. Παμε ξανα λοιπον (μιας και δεν ενδιαφερει πολυ κοσμο ποσα αυτοκινητα εχει η εταιρια που δουλευεις εσυ κλπ) : Κάνεις λάθος και το αποδεικνύεις γράφοντας αυτά που σε συμφέρουν και εξακολουθείς να γράφεις, απαντώντας σε εμένα, εφόσον δεν σε ενδιαφέρουν προσπερνάς.. Είσαι υποστηρικτής της ηλεκτροκίνησης, πιθανόν υπάλληλος κάποιας εταιρείας, μπορεί και απλά κάτοχος που θες με κάθε τρόπο να αποδείξεις ότι έκανες την καλύτερη επιλογή, όμως πρέπει να μάθεις να σέβεσαι και την γνώμη των άλλων που για κάθε λόγο έχουν διαφορετική άποψη.. 43 λεπτά πριν, Ntinaras είπε Τόσα χρειάζονται για να σε κάνουν να απορρίψεις το αντίστοιχο συμβατικό και να πας σε ev. 35k έχει το id3 και το αντίστοιχο golf έχει 27k Οπότε με την επίδοτηση ψίχουλα, σου έρχεται σχεδόν το ίδιο. Ο καθένας για δικό του λόγο κάνει και τις επιλογές του, εγώ προσωπικά θα ήθελα ένα μπόνους ηλεκτρικού της τάξεως των 15000€ και 0,10cents η φόρτιση στο σπίτι εγγυημένα με ξεχωριστό μετρητή εφικτό στην Γερμανία..
haHa Δημοσ. πριν από 15 ώρες Δημοσ. πριν από 15 ώρες 7 λεπτά πριν, andreas-d είπε Κάνεις λάθος και το αποδεικνύεις γράφοντας αυτά που σε συμφέρουν και εξακολουθείς να γράφεις, απαντώντας σε εμένα, εφόσον δεν σε ενδιαφέρουν προσπερνάς.. Φιλε andreas-d, εσυ ησουν που απαντησες στο δικο μου μηνυμα: Οπως σωστα λες, αν δεν σε ενδιαφερουν προσπερνας. Τα υπολοιπα που γραφεις περι υπαλληλων, αποδειξεων τι ειναι καλυτερο κλπ εχουν ιδιαιτερο ενδιαφερον απο την στιγμη που εσυ απαντησες τα δικα σου.. 1
papoys1 Δημοσ. πριν από 13 ώρες Δημοσ. πριν από 13 ώρες 8 ώρες πριν, newlynx είπε Επαναφορά των επιδοτήσεων στη Γερμανία με 3 δις ευρώ μέχρι το 2029, 4000€ ανά αυτοκίνητο (κόστους μέχρι 45000€) και προσανατολισμένο στα εισοδήματα απο 3800€/μήνα και κάτω. Πηγή: https://www.gocar.gr/news/feed/51763,Germania_epidothseis_hlektrika_xamhlomis.html Τα 3.800 για Ελλάδα είναι ένα δέλεαρ γιατί μιλάμε για 5 μηνιαίους μισθούς αλλά που θα βρει τα υπόλοιπα 36.000. Τι δέλεαρ να είναι για το Γερμανό όταν πρόκειται για ένα μηνιάτικο;;; Σπασμωδικές κινήσεις θα έλεγα εγώ.Αν γουσταρει ηλεκτρικό ο Γερμανός τι να δώσει 9 μισθούς τι να δώσει 10 . Θα το πάρει. Αλίμονο από μας που και όταν η επιδότηση έφτανε τις 8.000 τα κουκιά και πάλι δεν έβγαιναν.😜 2
haHa Δημοσ. πριν από 12 ώρες Δημοσ. πριν από 12 ώρες (επεξεργασμένο) 17 ώρες πριν, sattack είπε Σε άλλα νέα: η BYD Ελλάδος δίνει έκπτωση -6.000 στο ΑΤΤΟ 3 και -8.000/-9.000 στο Seal U ! Μαζί με τα 3.000 της επιδότησης, αυτή τη στιγμή αυτα τα μοντέλα ειναι 9.000-12.000 φτηνότερα στην Ελλαδα από ότι πχ στο Βέλγιο! Γραφτηκε και στο thread για BYD, αλλα αυτην την στιγμη το BYD Atto 3 στα 28.900€ ειναι καλη ευκαιρια για C-Suv, μηκους 4.46, με 204 ιππους, μεγαλη σχετικα μπαταρια και καλο εξοπλισμο: ανοιγομενη , πανοραμικη ηλιοροφη δερματινο και πολυ ποιοτικο σαλονι για την κατηγορια μεγαλη οθονη 13" με ευχρηστο navi θερμαινομενα και ηλεκτρικα ρυθμιζομενα καθισματα keyless entry 0-100 σε 7.3s, 204hp κοστος μετακινησης περι τα 2.89€/100km(με φορτιστη στο σπιτι που αφορα λιγους) και 6.8€/100km με φορτιση ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ εξω που αφορα τους περισσοτερους και ειναι περιπου το μισο κοστος απο ενα αντιστοιχο θερμικο. Ενδεικτικα, ενα δημοφιλες C-SUV οπως το Skoda Karoq εχει βασικη εκδοση με αυτοματο κιβωτιο που ξεκιναει απο 33.000€, αλλα ειναι ψιλογυμνο: Η εκδοση αυτη δεν εχει καν Navigation. αυτοματο DSG κιβωτιο 0-100 σε 9s, 150hp μεγαλη αυτονομια με γρηγορο ανεφοδιασμο ----------------------------------- Επιλογες σαν το BYD Atto 3 και το Dolphin θελει ο κοσμος, αν πληθυνουν(ακομα κι ας ειναι λιγο ακριβοτερες απο αλλους κατασκευαστες), τοτε η ηλεκτροκινηση στην Ευρωπη θα ανεβει πανω απο το 15% που ειναι τωρα. Επεξ/σία πριν από 10 ώρες από haHa 5
basilis_k6 Δημοσ. πριν από 12 ώρες Δημοσ. πριν από 12 ώρες 9 ώρες πριν, newlynx είπε Επαναφορά των επιδοτήσεων στη Γερμανία με 3 δις ευρώ μέχρι το 2029, 4000€ ανά αυτοκίνητο (κόστους μέχρι 45000€) και προσανατολισμένο στα εισοδήματα απο 3800€/μήνα και κάτω. Πηγή: https://www.gocar.gr/news/feed/51763,Germania_epidothseis_hlektrika_xamhlomis.html η γερμανια δινει περισσοτερα απο την ελλαδα και για φθηνοτερα οχηματα δλδ 🤪 1
majunior Δημοσ. πριν από 11 ώρες Δημοσ. πριν από 11 ώρες Έχεις λυσσάξει με το navigation. Σχεδόν κανείς δε χρησιμοποιεί το navi στα VW group καθώς είναι απαρχαιωμένο και την ίδια ώρα υποστηρίζονται τα Apple Carplay και Android Auto. Το μόνο που χάνεις είναι η πυξίδα. 1 1
haHa Δημοσ. πριν από 11 ώρες Δημοσ. πριν από 11 ώρες (επεξεργασμένο) 23 λεπτά πριν, majunior είπε Έχεις λυσσάξει με το navigation. Σχεδόν κανείς δε χρησιμοποιεί το navi στα VW group καθώς είναι απαρχαιωμένο και την ίδια ώρα υποστηρίζονται τα Apple Carplay και Android Auto. Το μόνο που χάνεις είναι η πυξίδα. +1 Αυτο ακριβως και μιλαμε για οχηματα των 30.000+€ Επεξ/σία πριν από 11 ώρες από haHa 2
sattack Δημοσ. πριν από 10 ώρες Δημοσ. πριν από 10 ώρες Στο Βέλγιο απο 1/1/26 μόνο η αγορά BEV εταιρικων θα παίρνει έκπτωση φόρου. PHEV και ICE θα παίρνουν μηδέν. Στο Βέλγιο τα εταιρικά ειναι μεγάλο/τεράστιο ποσοστό της αγοράς νέων αυτοκινήτων. Άρα το 2026 τα BEV θα εκτοξευτούν. Αυτό μετά θα ειναι επίσης καλό σε 2-3-4 χρονια για όσους θα ψάχνουν μεταχειρισμένα BEV.
cmaniac Δημοσ. πριν από 10 ώρες Δημοσ. πριν από 10 ώρες (επεξεργασμένο) 19 λεπτά πριν, sattack είπε μόνο η αγορά BEV εταιρικων θα παίρνει έκπτωση φόρου Το συνδυάζουν με το Euro6e-Bis λογικά. Περιμένω να δω το θαύμα των PHEV να καταρρέει. Επεξ/σία πριν από 10 ώρες από cmaniac 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα