basilis_k6 Δημοσ. Πέμπτη στις 03:46 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 03:46 μμ 1 λεπτό πριν, zio10 είπε Αυτό μπορεί να είναι θέμα για κάποιους ή εταιρείες με πολλά οχήματα όντως. Υπάρχει τρόπος να περνάνε τα έξοδα φόρτισης; Αν όχι πρέπει να το προβλέψουν κάπως. για καποιους... γιατι καποιοι αλλοι εχουν παρει ηλεκτρικο αλλα δεν το ξερει η εταιρεια (οχι λιζινγκ) και μαζευουν αποδειξεις βενζινης και βγαζουν ενα εξτραδακι 200ευρω το μηνα απο εξοδολογιο... και καλα κανουν. 1 2 2
majunior Δημοσ. Πέμπτη στις 05:15 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 05:15 μμ 1 ώρα πριν, vamvakoolas είπε εσυ καλα τα λες, εδω ο αλλος εγραψε στα σχολια του βιντεο οτι επειδη ειναι ηλεκτρικο δε θα μπορει να περναει εξοδα κινησης τιμολογια απο συνεργεια κτλ diesel και LPG μεχρι να συγκρουστουμε με τη Σεληνη .... Άλλα σχόλια από το video: -Κόστος ηλεκτρικού 650k, κόστος diesel 350k -Εμβέλεια: 350km 1
manolis940 Δημοσ. Πέμπτη στις 06:08 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 06:08 μμ 4 ώρες πριν, james01gr είπε Γιατί οι δήμοι είναι χρεωκοπημενοι. Ελάχιστες χρηματοδοτήσεις και χρήματα έρχονται γίνονται υπερτιμολογησεις και τα χρήματα χάνονται. Μακράν οι πιο διεφθαρμένες υπηρεσιες μαζί με τις πολεοδομιες Πουθενά στον κόσμο δεν αποτελεί πρόβλημα ένας δήμος να "χρεοκοπεί" για να φτιάχνει πραγματικές υποδομές. 2 ώρες πριν, zio10 είπε Αυτό μπορεί να είναι θέμα για κάποιους ή εταιρείες με πολλά οχήματα όντως. Υπάρχει τρόπος να περνάνε τα έξοδα φόρτισης; Αν όχι πρέπει να το προβλέψουν κάπως. Πρόβλημα θα ήταν να έχεις έξοδα και να μην μπορείς να τα περάσεις. Αν δεν έχεις έξοδα δεν είναι σε καμία περίπτωση πρόβλημα. 2 ώρες πριν, basilis_k6 είπε για καποιους... γιατι καποιοι αλλοι εχουν παρει ηλεκτρικο αλλα δεν το ξερει η εταιρεια (οχι λιζινγκ) και μαζευουν αποδειξεις βενζινης και βγαζουν ενα εξτραδακι 200ευρω το μηνα απο εξοδολογιο... και καλα κανουν. Ότι πιο εύκολο για τον ελεγκτή της εφορίας και το λέω μετά λόγου γνώσεως.
zio10 Δημοσ. Πέμπτη στις 06:14 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 06:14 μμ 5 λεπτά πριν, manolis940 είπε Πουθενά στον κόσμο δεν αποτελεί πρόβλημα ένας δήμος να "χρεοκοπεί" για να φτιάχνει πραγματικές υποδομές. Πρόβλημα θα ήταν να έχεις έξοδα και να μην μπορείς να τα περάσεις. Αν δεν έχεις έξοδα δεν είναι σε καμία περίπτωση πρόβλημα. Ότι πιο εύκολο για τον ελεγκτή της εφορίας και το λέω μετά λόγου γνώσεως. Έξοδα φόρτισης εννοώ, για αυτοκίνητα που δεν φορτίζουν στην εταιρεία.
manolis940 Δημοσ. Πέμπτη στις 06:27 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 06:27 μμ 12 λεπτά πριν, zio10 είπε Έξοδα φόρτισης εννοώ, για αυτοκίνητα που δεν φορτίζουν στην εταιρεία. Και φορτίζουν ας πούμε σε ένα εξωτερικό φορτιστή; Μα δίνουν οι εταιρείες τιμολόγιο. 1
zio10 Δημοσ. Πέμπτη στις 06:28 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 06:28 μμ Μόλις τώρα, manolis940 είπε Και φορτίζουν ας πούμε σε ένα εξωτερικό φορτιστή; Μα δίνουν οι εταιρείες τιμολόγιο. Ναι αυτό εννοούσα, άρα δεν υπάρχει κάποιο θέμα.
Ntinaras Δημοσ. Πέμπτη στις 08:08 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 08:08 μμ 4 ώρες πριν, basilis_k6 είπε για καποιους... γιατι καποιοι αλλοι εχουν παρει ηλεκτρικο αλλα δεν το ξερει η εταιρεια (οχι λιζινγκ) και μαζευουν αποδειξεις βενζινης και βγαζουν ενα εξτραδακι 200ευρω το μηνα απο εξοδολογιο... και καλα κανουν. 1 10
korakios Δημοσ. Πέμπτη στις 09:24 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 09:24 μμ 5 ώρες πριν, basilis_k6 είπε για καποιους... γιατι καποιοι αλλοι εχουν παρει ηλεκτρικο αλλα δεν το ξερει η εταιρεια (οχι λιζινγκ) και μαζευουν αποδειξεις βενζινης και βγαζουν ενα εξτραδακι 200ευρω το μηνα απο εξοδολογιο... και καλα κανουν. καλά κάνουν , αν κάτσει στραβή σε ηλεκτρικό είναι πολλά τα χιλιάρικα οπότε ας μαζεύουν 😛 1
papoys1 Δημοσ. Πέμπτη στις 09:48 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 09:48 μμ 6 ώρες πριν, vamvakoolas είπε εσυ καλα τα λες, εδω ο αλλος εγραψε στα σχολια του βιντεο οτι επειδη ειναι ηλεκτρικο δε θα μπορει να περναει εξοδα κινησης τιμολογια απο συνεργεια κτλ diesel και LPG μεχρι να συγκρουστουμε με τη Σεληνη .... Μα δε φταίνε αυτοί ο καθένας το συμφέρον και την τσέπη του του κοιτάζει. Από τη στιγμή που ολα τα έξοδα αυτοκινήτου τα περνάει στην εταιρεία όπως αγορά -καύσιμα-συνεργεία πες μας εσύ ένα λόγο που κάποιος επιχειρηματίας να πάει σε ηλεκτρικό να σκέφτεται πως και που θα το φορτίσει και να πληρώνει από πάνω το ρεύμα για φόρτιση επειδή δεν θα μπορεί να το περνάει στα έξοδα όταν το φορτίζει εκτός της επιχείρισης και δεν θα μπορεί να πάρει τιμολόγια. Απλά είναι τα πράγματα και σωστό το σκεπτικό του.
haHa Δημοσ. Πέμπτη στις 10:24 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 10:24 μμ (επεξεργασμένο) 18 ώρες πριν, papoys1 είπε ... και να πληρώνει από πάνω το ρεύμα για φόρτιση επειδή δεν θα μπορεί να το περνάει στα έξοδα όταν το φορτίζει εκτός της επιχείρισης και δεν θα μπορεί να πάρει τιμολόγια. Απλά είναι τα πράγματα και σωστό το σκεπτικό του. Ενημερωτικα, η φορτιση σε οποιαδήποτε δημοσιο φορτιστη παρεχει αποδειξη στο email ή στην ίδια την εφαρμογή οπου αποθηκευονται αυτοματα και τις εχεις μαζεμενες. Ταυτόχρονα, μπορεί να εχει saved τα στοιχεία εταιρικης καρτας και να χρεώνεται αυτοματα εκει, χωρις να εχει στην κατοχή του ο υπάλληλος την εταιρική καρτα(αρα με τα στοιχεια μιας καρτας να κανουν δουλειά ολοι οι υπάλληλοι και την καρτα να την εχει το λογιστήριο) . Η διαδικασία είναι ευκολοτερη και πιο οργανωμενη απο οτι οταν ο εταιρικος χρηστης βαζει βενζινη σε ενα βενζιναδικο και πρέπει να περιμενει αποδειξη, να προσεχει να μην την χασει και να τις μαζεύει στο τέλος του μηνα για το λογιστήριο. Μην γραφετε για πραγματα που δεν γνωριζετε και δεν εχετε εμπειρία. Τις προαλλες εγραφες οτι τα ηλεκτρικα αυτοκινητα θελουν πιο συχνα αλλαγη τακακια και δισκους, ενω ουσιαστικά δεν χρειάζονται ποτε αλλαγη σε ηλεκτρικά. Επεξ/σία χθες στις 04:18 μμ από haHa 6
sattack Δημοσ. χθες στις 12:59 πμ Δημοσ. χθες στις 12:59 πμ Έτσι είναι, άμα είσαι μάστορας στις μπίζνες προτιμάς να ξοδεύεις 1000Ε ως εταιρικά έξοδα, παρά να ξοδέψεις 35Ε ως προσωπικά έξοδα. 🤣 3
james01gr Δημοσ. χθες στις 07:45 πμ Δημοσ. χθες στις 07:45 πμ 9 ώρες πριν, haHa είπε Ενημερωτικα, η φορτιση σε οποιαδήποτε δημοσιο φορτιστη παρεχει αποδειξη στο email ή στην ίδια την εφαρμογή οπου αποθηκευονται αυτοματα και τις εχεις μαζεμενες. Ταυτόχρονα, μπορεί να εχει saved τα στοιχεία εταιρικης καρτας και να χρεώνεται αυτοματα εκει, χωρις να εχει στην κατοχή του ο υπάλληλος την εταιρική καρτα(αρα με τα στοιχεια μιας καρτας να κανουν δουλειά ολοι υπάλληλοι και την καρτα να την εχει το λογιστήριο) . Η διαδικασία είναι ευκολοτερη και πιο οργανωμενη απο οτι οταν ο εταιρικος χρηστης βαζει βενζινη σε ενα βενζιναδικο και πρέπει να περιμενει αποδειξη, να προσεχει να μην την χασει και να τις μαζεύει στο τέλος του μηνα για το λογιστήριο. Μην γραφετε για πραγματα που δεν ξερετε και δεν εχετε εμπειρία. Τις προαλλες εγραφες οτι: τα ηλεκτρικα αυτοκινητα θελουν πιο συχνα αλλαγη τακακια και δισκους, ενω ουσιαστικά δεν χρειάζονται ποτε αλλαγη σε ηλεκτρικά. Ναι αλλά υπάλληλος δεν χρειάζεται την εταιρική κάρτα δεν την έχει αποθηκευμένη σε καμία εφαρμογη. Και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.
manolis940 Δημοσ. χθες στις 08:09 πμ Δημοσ. χθες στις 08:09 πμ 9 ώρες πριν, papoys1 είπε Μα δε φταίνε αυτοί ο καθένας το συμφέρον και την τσέπη του του κοιτάζει. Από τη στιγμή που ολα τα έξοδα αυτοκινήτου τα περνάει στην εταιρεία όπως αγορά -καύσιμα-συνεργεία πες μας εσύ ένα λόγο που κάποιος επιχειρηματίας να πάει σε ηλεκτρικό να σκέφτεται πως και που θα το φορτίσει και να πληρώνει από πάνω το ρεύμα για φόρτιση επειδή δεν θα μπορεί να το περνάει στα έξοδα όταν το φορτίζει εκτός της επιχείρισης και δεν θα μπορεί να πάρει τιμολόγια. Απλά είναι τα πράγματα και σωστό το σκεπτικό του. Έχετε λίγο μπερδέψει την βούρτσα με την λούτσα στα έξοδα της επιχείρησης. Δύο σενάρια χωρίς αυτοκίνητο μέσα Έχουμε την μηχανή Α που καταναλώνει 15€ για να λειτουργήσει και την μηχανή Β που καταναλώνει 30€ για να λειτουργήσει και οι δύο μηχανές έχουν ακριβώς την ίδια απόδοση, βγάζουν 100€ την ώρα. Δηλαδή: A : 100-15 = 85€/ω B : 100-30 = 70€/ω Θα επιλέξει κάποιος από εσάς την Β για να δείχνει έξοδα στο μαγαζί ή θα διαλέξει την μηχανή που βγάζει μεγαλύτερο κέρδος; Δεδομένου ότι η φορολογία είναι ποσοστιαία ναι μεν θα πληρώσεις περισσότερο φόρο έχοντας την Α αλλά θα έχεις βγάλει και περισσότερα χρήματα! Με τα ηλεκτρικά τώρα συγκεκριμένα ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΕΞΟΔΑ ; Μία επιχείρηση δεν περνάει τους λογαριασμούς του ηλεκτρικού της ρεύματος στα έξοδα; Δεν θα περάσει και το ρεύμα που καταναλώνει το ηλεκτρικό αυτοκίνητο; Αν φορτίζει ένα αυτοκίνητο έξω δεν έχετε δει στις εφαρμογές ότι υπάρχει η δυνατότητα έκδοσης τιμολογίου; Τώρα όσον αφορά τις μπαγαποντιές με ψεύτικα έξοδα και αποδείξεις. (αν το πάτε μερικοί εκεί): Spoiler Αρχικά οι αποδείξεις για να περάσουν από ένα έλεγχο χρειάζεται να έχουν πάνω σφραγίδα του πρατηρίου και αριθμό κυκλοφορίας. Μπορεί να στα περάσει ο λογιστής σου στα έξοδα αλλά όταν θα φτάσεις σε έλεγχο θα στις πετάξουν έξω χωρίς πολλά πολλά. Έπειτα ακόμη και να έχεις συνεννοηθεί με ένα πρατηριούχο και να σου κάνει την χάρη να περνάει την πινακίδα του επαγγελματικού σου όταν βάζεις καύσιμα ή γενικότερα να στα τιμολογεί, υπάρχει και το ζήτημα της αληθοφάνειας. Δεν είναι απλό αλλά από ένα σημείο και μετά κάνει μπαμ και πάλι σου πετάει ένα αριθμό αποδείξεων εκτός. Μπορείς φυσικά να επιμείνεις αλλά μέχρι σήμερα κανένας δεν το έκανε για να μην ψάξει και βρει και και κάτι άλλο. Δεν μπορείς το παραπάνω να το κάνεις με το ηλεκτρικό σου όχημα; Ίσα ίσα είναι πολύ πολύ πιο εύκολο. Το να ελέγξεις που πήγε το ρεύμα που καταναλώθηκε (ψυγείο, aircontition, αμάξι, ΗΥ ) είναι δεκάδες φορές πιο δύσκολο και θα πρέπει να έχεις ένα λογαριασμό που να κάνει καραμπάμ για να προσπαθήσει ο ελεγκτής να στον πετάξει έξω πχ να είσαι αρχιτεκτονικό γραφείο και να κατεβάζεις 6000KWh τον μήνα, όμως μέχρι να φτάσεις εκεί μπορείς να βάλεις και το ιδιωτικό σου αυτοκίνητο να φορτίζει στην δουλειά, βέβαια ενδεχομένως να είναι πιο ακριβή η KWh στο επαγγελματικό και πάλι να μην συμφέρει. Εκεί χρειάζεται να συμβουλευτείς τον λογιστή σου. 25 λεπτά πριν, james01gr είπε Ναι αλλά υπάλληλος δεν χρειάζεται την εταιρική κάρτα δεν την έχει αποθηκευμένη σε καμία εφαρμογη. Και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε. Δεν είναι κάτι που με μία revolut business βγάζεις όσες κάρτες θες αν αυτό είναι το πρόβλημα σου στο πως θα πληρώσεις. Ενδέχεται βέβαια ήδη οι εταιρείες φόρτισης να δίνουν την δυνατότητα δημιουργίας εταιρικού λογαριασμού στα app και όλες οι χρεώσεις να πηγαίνουν απευθείας στον λογαριασμό της εταιρείας αλλά ακόμη και να μην γίνεται το να βγάλεις μία παραπάνω κάρτα και να έχεις ένα επαγγελματικό όχημα που καίει το 1/2 για μια επιχείρηση δεν αποτελεί πρόβλημα ακόμη και αν το μυαλό σου είναι κολλημένο στις Ελληνικές τράπεζες. Απ' την άλλη για συναλλαγές των 20€ (τόσο θες για να φορτίσεις ) δεν υπάρχει υποχρέωση να γίνονται μέσω του εταιρικού λογαριασμού και δικαιολογούνται αν ένας υπάλληλος για παράδειγμα τις εξοφλήσει απ' την δική του κάρτα με χρήματα που του μετέφερες εσύ πριν ή μετά την συναλλαγή. 2
zio10 Δημοσ. χθες στις 08:43 πμ Δημοσ. χθες στις 08:43 πμ Θυμάμαι ότι έχει να κάνει και το είδος του καύσιμου στον τρόπο που περνάει στα έξοδα. Αλλιώς ήταν το πετρέλαιο, αλλιώς η βενζίνη σε εταιρικά αυτοκίνητα. Το ρεύμα (από εξωτερικούς φορτιστές) θεωρείται καύσιμο όπως το πετρέλαιο για μια επιχείρηση και εκπίπτει το ΦΠΑ; Μια επιχείρηση με πολλά εταιρικά θα την απασχολεί αυτό.
manolis940 Δημοσ. χθες στις 09:28 πμ Δημοσ. χθες στις 09:28 πμ 34 λεπτά πριν, zio10 είπε Θυμάμαι ότι έχει να κάνει και το είδος του καύσιμου στον τρόπο που περνάει στα έξοδα. Αλλιώς ήταν το πετρέλαιο, αλλιώς η βενζίνη σε εταιρικά αυτοκίνητα. Το ρεύμα (από εξωτερικούς φορτιστές) θεωρείται καύσιμο όπως το πετρέλαιο για μια επιχείρηση και εκπίπτει το ΦΠΑ; Μια επιχείρηση με πολλά εταιρικά θα την απασχολεί αυτό. Φυσικά και εκπίπτει στο ΦΠΑ. Και φυσικά με τον ίδιο τρόπο επηρεάζει και τον φόρο εισοδήματος. Έχει βέβαια 6% και αυτό ίσως να ξινίζει σε μερικούς που το βλέπουν μιας και πουλάνε στο 24% αλλά διαφορά δεν έχει. Πχ η τελευταία μου φόρτιση που βλέπω σε ένα παραστατικό της Electrip έχει καθαρή Αξία 20.19, ΦΠΑ(6%) 1.21 και συνολική 21,40€ Θα μπορούσε να είχε 24% ΦΠΑ και θα πλήρωνα συνολικά 25.36€ γιατί το ΦΠΑ θα ανερχόταν στα; 4.84€. Θα πλήρωνα στο τέλος του μήνα λιγότερο ΦΠΑ στην εφορία; Ναι αλλά θα το είχα δώσεις στα καύσιμα. Δεν θα άλλαζε κάτι στα συνολικά έξοδα της επιχείρησης μου είτε εκείνη την στιγμή πηγαίνανε τα χρήματα στην electri είτε στο τέλος του μήνα πηγαίνανε στο κράτος. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα