Ntinaras Δημοσ. χθες στις 09:28 πμ Δημοσ. χθες στις 09:28 πμ 44 λεπτά πριν, zio10 είπε Θυμάμαι ότι έχει να κάνει και το είδος του καύσιμου στον τρόπο που περνάει στα έξοδα. Αλλιώς ήταν το πετρέλαιο, αλλιώς η βενζίνη σε εταιρικά αυτοκίνητα. Το ρεύμα (από εξωτερικούς φορτιστές) θεωρείται καύσιμο όπως το πετρέλαιο για μια επιχείρηση και εκπίπτει το ΦΠΑ; Μια επιχείρηση με πολλά εταιρικά θα την απασχολεί αυτό. Στην επιχείρηση μπορείς απ ευθείας να φορτίζεις απο το κτίριο, οπότε σίγουρα εκπίπτει στα έξοδα. 3
zio10 Δημοσ. χθες στις 09:33 πμ Δημοσ. χθες στις 09:33 πμ 4 λεπτά πριν, Ntinaras είπε Στην επιχείρηση μπορείς απ ευθείας να φορτίζεις απο το κτίριο, οπότε σίγουρα εκπίπτει στα έξοδα. Αυτό ναι, αλλά λέω για περιπτώσεις πωλητών πχ που τα αυτοκίνητα δεν είναι ποτέ στην εταιρεία.
filarhos Δημοσ. χθες στις 10:56 πμ Δημοσ. χθες στις 10:56 πμ On 15/10/2025 at 22:52, greg4 said: Ως προς το navigation σε vw group, μιλάμε μόνο για vw? Στα υπόλοιπα τι γίνεται, πχ skoda? Το έχει δουλέψει κάποιος το navigation σε id3 - id4 πχ? Τελικά έχει πρόβλεψη του ποσοστού που θα φτάσεις. Αλλά ίσως επειδή έχω συνηθίσει το maps δεν με βόλεψε το navi που έχει.
teodor_ch Δημοσ. χθες στις 10:56 πμ Δημοσ. χθες στις 10:56 πμ (επεξεργασμένο) Επειδή για κάποιο λόγο οδηγώ αυτές τις μέρες πιο ήρεμα (χωρίς απότομες επιταχύνσεις) έχω δεί χαοτική διαφορά στην κατανάλωση στο Ioniq5. Σε επαρχιακούς συν λίγο ΒΟΑΚ με προσπεράσεις μέσα. Κυκλικές διαδρομές οπότε δεν υπάρχει υψομετρική διαφορά. Συνήθως είμαι στις 16-17 αλλά συνεχώς το βυθίζω το γκάζι. Τώρα δεν πάω αργά. Πάω με την ίδια ταχύτητα με το swift και λίγο πιο γρήγορα που έχει μέση 5.2l/100km. Με αυτή την κατανάλωση και με μπαταρία 70kwh (αντί 77) μου βγάζει αυτονομία τουλάχιστον 580 χιλιόμετρα! Επεξ/σία χθες στις 10:58 πμ από teodor_ch 7
filarhos Δημοσ. χθες στις 11:01 πμ Δημοσ. χθες στις 11:01 πμ 2 minutes ago, teodor_ch said: Επειδή για κάποιο λόγο οδηγώ αυτές τις μέρες πιο ήρεμα (χωρίς απότομες επιταχύνσεις) έχω δεί χαοτική διαφορά στην κατανάλωση στο Ioniq5. Σε επαρχιακούς συν λίγο ΒΟΑΚ με προσπεράσεις μέσα. Κυκλικές διαδρομές οπότε δεν υπάρχει υψομετρική διαφορά. Συνήθως είμαι στις 16-17 αλλά συνεχώς το βυθίζω το γκάζι. Τώρα δεν πάω αργά. Πάω με την ίδια ταχύτητα με το swift και λίγο πιο γρήγορα που έχει μέση 5.2l/100km. Έτσι είναι κι εγώ σε επαρχιακό δρόμο ήρεμα αλλά σβέλτα, +10-20χλμ από το όριο των πινακίδων, έχω κατανάλωση 10-12kwh με περίπου 60χλμ/ώρα μέση (λίγο κάτω από 10kwh στους 20-22 βαθμούς εξωτερική και περίπου 12kwh πιο θερμές ή πιο ψυχρές μέρες). 2
teodor_ch Δημοσ. χθες στις 11:20 πμ Δημοσ. χθες στις 11:20 πμ 18 λεπτά πριν, filarhos είπε Έτσι είναι κι εγώ σε επαρχιακό δρόμο ήρεμα αλλά σβέλτα, +10-20χλμ από το όριο των πινακίδων, έχω κατανάλωση 10-12kwh με περίπου 60χλμ/ώρα μέση (λίγο κάτω από 10kwh στους 20-22 βαθμούς εξωτερική και περίπου 12kwh πιο θερμές ή πιο ψυχρές μέρες). όχημα?
filarhos Δημοσ. χθες στις 12:43 μμ Δημοσ. χθες στις 12:43 μμ 1 hour ago, teodor_ch said: όχημα? ID.3 με την 58άρα μπαταρία 1
haHa Δημοσ. χθες στις 02:27 μμ Δημοσ. χθες στις 02:27 μμ 3 ώρες πριν, filarhos είπε Έτσι είναι κι εγώ σε επαρχιακό δρόμο ήρεμα αλλά σβέλτα, +10-20χλμ από το όριο των πινακίδων, έχω κατανάλωση 10-12kwh με περίπου 60χλμ/ώρα μέση (λίγο κάτω από 10kwh στους 20-22 βαθμούς εξωτερική και περίπου 12kwh πιο θερμές ή πιο ψυχρές μέρες). Σε τετοιες συνθηκες(επαρχιακος, χωρις πολλα σταματηματα, ταχυτητα 60-70kmh), βλεπω καταναλωση: ~9kWh/100kmh με το ηλεκτρικο και range ~650km (κοστος 3.6€/100χλμ με φορτιση εξω με 0.40€/kwh) 4.5-5lt/100km με θερμικο (κοστος 8.1€/100χλμ) Αλλα αυτες ειναι ιδανικες συνθηκες και οχι η μεση καταναλωση που συνηθως εχει καποιος με αρκετη οδηγηση στην πολη και λιγο ταξιδια. 1
skritikos Δημοσ. χθες στις 03:30 μμ Δημοσ. χθες στις 03:30 μμ 1 ώρα πριν, haHa είπε Σε τετοιες συνθηκες(επαρχιακος, χωρις πολλα σταματηματα, ταχυτητα 60-70kmh), βλεπω καταναλωση: ~9kWh/100kmh με το ηλεκτρικο και range ~650km (κοστος 3.6€/100χλμ με φορτιση εξω με 0.40€/kwh) 4.5-5lt/100km με θερμικο (κοστος 8.1€/100χλμ) Αλλα αυτες ειναι ιδανικες συνθηκες και οχι η μεση καταναλωση που συνηθως εχει καποιος με αρκετη οδηγηση στην πολη και λιγο ταξιδια. @haHa νομίζω πως πρέπει να αλλάξω το θερμικό μου γιατί σε τέτοιες συνθήκες έχω minimum 7,5lt/100km και σε πόλη κοντά 9,5 με διαχείριση γκαζιού ως αυγό Το θερμικό σου ποιο είναι;
haHa Δημοσ. χθες στις 04:05 μμ Δημοσ. χθες στις 04:05 μμ (επεξεργασμένο) 45 λεπτά πριν, skritikos είπε @haHa νομίζω πως πρέπει να αλλάξω το θερμικό μου γιατί σε τέτοιες συνθήκες έχω minimum 7,5lt/100km και σε πόλη κοντά 9,5 με διαχείριση γκαζιού ως αυγό Το θερμικό σου ποιο είναι; BMW X1 20d, αλλα δεν αναφερομαι σε αυτο μιας και ειναι διλιτρο diesel. Μιλαω για ενα peugeot 2008 1.2 που οδηγω καμια φορα. Μιλαμε ομως για ιδανικες συνθηκες, δεν παιρνω στα σοβαρα αυτες τις καταναλωσεις(ουτε του ηλεκτρικου ουτε του θερμικου) . Επεξ/σία χθες στις 04:16 μμ από haHa 1
teodor_ch Δημοσ. χθες στις 04:42 μμ Δημοσ. χθες στις 04:42 μμ 26 λεπτά πριν, haHa είπε BMW X1 20d, αλλα δεν αναφερομαι σε αυτο μιας και ειναι διλιτρο diesel. Μιλαω για ενα peugeot 2008 1.2 που οδηγω καμια φορα. Μιλαμε ομως για ιδανικες συνθηκες, δεν παιρνω στα σοβαρα αυτες τις καταναλωσεις(ουτε του ηλεκτρικου ουτε του θερμικου) . Οι καταναλώσεις αυτές στο Ioniq5 είναι 100% εφικτές ΧΩΡΙΣ προσπάθεια. Δηλαδή εάν το οδηγούσε ένας νορμάλ οδηγός τόσο θα έβγαζε. Δεν πάω αργά και δεν το προσπαθώ. Απλά επειδή δεν θέλω να κάνω απότομες κινήσεις πάω πιο χαλαρά. Η οικονομική μου οδήγηση θα είναι αρκετά χαμηλότερα. Η διαφορά όταν οδηγώ οικονομικά είναι ότι προσέχω να μήν χρειάζομαι φρένο (ούτε regen). Τώρα δεν αφήνω μεγάλες αποστάσεις και κάνω τις προσπεράσεις μου κανονικά. Απλά δεν κάνω απότομα. 1
manolis940 Δημοσ. χθες στις 05:01 μμ Δημοσ. χθες στις 05:01 μμ Γενικά το έχω ξαναπεί και με δουλεύατε ότι άμα ξεκ@@@ς είναι εύκολο να πέσει η κατανάλωση στο ηλεκτρικό. Η γυναίκα μου που οδηγάει normal κάθε μέρα με ταχύτητες 60-100 και κατά κύριο λόγο πηγαίνει στα 75 καταφέρνει άνετα να παραμένει αν θυμάμαι καλά κοντά στα 12KWh/100km ενώ στην πόλη και εγώ οδηγώντας κανονικά χωρίς απότομες εκκινήσεις σε φανάρια κτλ πέφτω πάντα κάτω από 10KWh/100km Επίσης και σε αυτοκινητόδρομο με ταχύτητα μέσα στα όρια άντε ελάχιστα πιο πάνω είχα ακούσει ότι το dolhin καίει 25KWh/100km το οποίο δεν το έπιασα ποτέ. Με Normal οδήγηση κρατώντας σταθερή ταχύτητα και επιταχύνοντας ομαλά(πχ μετά τα διόδια) η κατανάλωση μου ήταν στα 18.5KWh/100km . Αναφέρομαι στο Dolphin. 5
skritikos Δημοσ. χθες στις 05:12 μμ Δημοσ. χθες στις 05:12 μμ Με το Dolphin σε χαλαρή οδηγηση ταξιδιού (100-120) τι αυτονομία έχεις; Το υπολογίζετε με την χωρητικότητα της μπαταρίας δια πχ το 18.5 που ανέφερες;
paparen Δημοσ. χθες στις 06:18 μμ Δημοσ. χθες στις 06:18 μμ 1 ώρα πριν, manolis940 είπε Επίσης και σε αυτοκινητόδρομο με ταχύτητα μέσα στα όρια άντε ελάχιστα πιο πάνω είχα ακούσει ότι το dolhin καίει 25KWh/100km το οποίο δεν το έπιασα ποτέ. Ισως με 140km/h στους -10 C δεν παιζουν τετοιες καταναλωσεις στο dolphin. μαξ 15 μεσα στην πολη με πολυ σταματα ξεκινα και 18-20 στον αυτοκινητοδρομο με νομιμες ταχυτητες. 1
Dante80 Δημοσ. χθες στις 06:54 μμ Δημοσ. χθες στις 06:54 μμ (επεξεργασμένο) Κακά νέα για τα PHEV... Plug-in hybrids pollute almost as much as petrol cars, report finds Analysis of 800,000 European cars found real-world pollution from plug-in hybrids nearly five times greater than lab tests https://www.theguardian.com/environment/2025/oct/16/plug-in-hybrids-pollute-almost-as-much-as-petrol-cars-report-finds Quote Plug-in hybrid electric vehicles (PHEVs) pump out nearly five times more planet-heating pollution than official figures show, a report has found. The cars, which can run on electric batteries as well as combustion engines, have been promoted by European carmakers as a way to cover long distances in a single drive – unlike fully electric cars – while still reducing emissions. Data shows PHEVs emit just 19% less CO2 than petrol and diesel cars, an analysis by the non-profit advocacy group Transport and Environment found on Thursday. Under laboratory tests, they were assumed to be 75% less polluting. The researchers analysed data from the onboard fuel consumption meters of 800,000 cars registered in Europe between 2021 and 2023. They found real-world carbon dioxide emissions from PHEVs in 2023 were 4.9 times greater than those from standardised laboratory tests, having risen from being 3.5 times greater in 2021. “Real-world emissions are going up, while official emissions are going down,” said Sofía Navas Gohlke, a researcher at Transport and Environment and the co-author of the report. “This is the gap that is getting worse and it is a real problem. As a result, PHEVs pollute almost as much as petrol cars.” The researchers attributed most of the gap to overestimates of the “utility factor” – the ratio of miles travelled in electric mode to the total miles travelled – finding that 27% of driving was done in electric mode even though official estimates assumed 84%. The European Commission has announced two corrections to the utility factor ratio that will narrow the gap but not close it entirely, according to the analysis. Even when the cars were driven in electric mode, the analysis found that levels of pollution were well above official estimates. The researchers said this was because electric motors were not strong enough to operate alone, with their engines burning fossil fuels for almost one-third of the distance travelled in electric mode. Patrick Plötz, head of energy economics at the Fraunhofer Institute for Systems and Innovation Research, who was not involved in the study, said it was a “very useful contribution” after years in which parts of the automotive industry argued there was too little data to accurately assess real-world emissions. “The results demonstrate, beyond any doubt, that the gap between official and real-world PHEV fuel consumption and CO2 emissions is much, much larger than for gasoline or diesel cars,” said Plötz, who has published research on the topic. “Any policy changes with respect to PHEVs should be made with utmost care and in the light of that data.” Hybrid cars have been drawn back into the political debate as carmakers have pressed the EU to weaken CO2 targets. A ban on new combustion engine cars in 2035 has been subject to heavy lobbying from the automotive industry and opposition from member states with large car industries. “There must not be a drastic cut in 2035,” the German chancellor, Friedrich Merz, said after a summit last week with the country’s struggling automobile industry, promising to do “everything in [his] power” to achieve that. Other senior German politicians have floated plug-in hybrids as one example of possible “flexibilities” they could introduce to the legislation. The researchers calculated that the underestimate of PHEV emissions had let four major carmaker groups avoid more than €5bn (£4.3bn) in fines between 2021 and 2023, by making it artificially easier to comply with the EU’s fleet-average CO2 targets. They added that drivers of PHEVs would also be paying about €500 more a year in running costs than would be assumed under laboratory tests. “The bold claims that manufacturers like to make about their plug-in hybrid vehicles are clearly way off the mark,” said Colin Walker, a transport analyst at the Energy and Climate Intelligence Unit. “Consumers are being duped into believing that in buying a PHEV, they are helping the environment and saving money,” he said. “In reality, PHEVs are little better than regular petrol and diesel cars when it comes to the fuel they consume, the CO2 they produce and the money they cost to run.” Επεξ/σία χθες στις 06:55 μμ από Dante80
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα