Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα, νωρίτερα σήμερα (12/10) αγόρασα ένα εξωτερικό optical drive από το e-shop, αξίας 23,90 με μεταφορικά. Μία ώρα μετά, μου ήρθε e-mail από την διεύθυνση [email protected] να τους αποστείλω φωτογραφία της κάρτας μου χωρίς τα τελευταία 4 ψηφία της κάρτας μου να είναι ορατά καθώς και της ταυτότητάς μου. Η πληρωμή έγινε μέσω κάρτας της Curve.

Θεωρείται λογικό κάτι τέτοιο; Θεώρησαν, κατά το email που θα επισυνάψω, πως ίσως τα στοιχεία της κάρτας είναι υποκλεμμένα, εικάζω επειδή η κάρτα δεν είναι ελληνικής τράπεζας. Κατ'εμέ, πρόκειται για email που προσπαθεί να υποκλέψει τα στοιχεία μου. Έχετε κάποια άποψη επ'αυτού;

ΥΓ: Είναι πιθανό όντως να υποπτεύονται υποκλοκή επειδή για το optical drive όρισα διεύθυνση αποστολής σε διαφορετική πόλη από αυτή που ζω και συνήθως παραγγέλνω;

 

 

Αρχείο_001(1).png

Αρχείο_001.png

Επεξ/σία από christsampazis
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λογικα ναι, εβαλες και αλλη διευθυνση σε αλλη πολη, κατι παιζει σου λενε.
Να υποκλεψουν τι, και τα 4 τελευταια νουμερα θα τα κανουν bruteforce μαζι με το CVV;

Τα πρωτα 6 νουμερα αν δεν κανω λαθος ειναι καποια στανταρ νουμερα που βγαζουν αν ειναι mastercard visa κτλ, και σε ποια τραπεζα ανηκουν. 


Και τωρα σου καναν τετοια ιστορια εσενα για 25 ευρω, ενω ενος φιλου μου την μητερα την εφαγαν 4000 Euro σε παραγγελιες απο ιντερνετ.

Επεξ/σία από ExTaCy1337
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Brute force δε ξέρω αν νοήμων θα επιχειρούσε, αλλά δε μου κάνει και εντύπωση να ξέρει κάποιος ήδη τα 4 τελευταία ψηφία της κάρτας, δες φερ'ειπείν το app της efood που αποκαλύπτει τα πρώτα πέντε και τα τελευταία τέσσερα ψηφία. Βέβαια είναι και η ημερομηνία λήξης εκτός του CVV. Σε κάθε περίπτωση με ξενίζει ιδιαίτερα που για 24€ υφίσταμαι τέτοια εμπειρία, όταν από χρόνια είμαι ενεργός πελάτης και πολύ πρόσφατα αγόρασα προϊόντα αξίας 400+ €.

Ευχαριστώ για την άποψή σου.

Επεξ/σία από christsampazis
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, christsampazis είπε

Brute force δε ξέρω αν νοήμων θα επιχειρούσε, αλλά δε μου κάνει και εντύπωση να ξέρει κανείς ήδη τα 4 τελευταία ψηφία της κάρτας, δες φερ'ειπείν το app της efood που αποκαλύπτει τα πρώτα πέντε και τα τελευταία 4 ψηφία. Βέβαια είναι και η ημερομηνια λήξης εκτός του CVV. Σε κάθε περίπτωση με ξενίζει ιδιαίτερα που για 24€ υφίσταμαι τέτοια εμπειρία, όταν από χρόνια είμαι ενεργός πελάτης και πολύ αγόρασα προϊοντα αξίας 400+ €.

Ευχαριστώ για την άποψή σου.

Εχεις αγοράσει ξανά με κάρτα;Γιατι την πρώτη φορά θέλουν επιβεβαίωση κλπ ιστορίες.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάντα με κάρτα, αλλά πρώτη φορά Curve. Έχω πληρώσει και με της μισθοδοσίας μου, ελληνικής τράπεζας, αλλά και με Revolut. Πρόσφατα έκανα και Curve επειδή γέμισα κάρτες αλλά ταυτόχρονα εξυπηρετεί και στο Apple Pay. Έστειλα απάντηση πως θεωρώ απαράδεκτη την κίνηση για τέτοιο ευτελές, μάλιστα, ποσό και θέλω τηλεφωνική επικοινωνία, περισσότερο για να διασφαλίσω, όσο γίνεται, πως δεν έχει να κάνει με απάτη.

Μάλλον βέβαια είμαι λίγο υπερβολικός εν τέλει, τί να πω.

Επεξ/σία από christsampazis
Δημοσ.

Δεν είναι κάτι παράξενο. Λογικό μου φαίνεται για μία κάρτα που είναι σχετικά άγνωστη στην ελληνική αγορά. Προχωράς κανονικά, ειδικά σε ένα κατάστημα όπως το e-shop που είναι χρόνια στο ηλεκτρονικό εμπόριο και όχι κανένα σκρουτζομάγαζο που έχουμε ακούσει τόσα και τόσα.

Δημοσ.

Άγνωστη ή όχι, παίζει να είναι ασφαλέστερη από τις περισσότερες ελληνικές, για κάθε συναλλαγή ενημερώνεται ο χρήστης με push notification για κάθε κίνηση, από προεπιλογή. Αν ήθελε ένας κακόβουλος να αγοράσει με στοιχεία υποκλεμμένης κάρτας, δε θα διάλεγε κάρτα τύπου Revolut και Curve. Να πάω ευχαρίστως να παραλάβω από κατάστημα αλλά το έστειλα σε πόλη 250χλμ μακριά, για την κουνιάδα μου που απλά θέλει να μετατρέψει CD σε .mp3... Οπότε κομμάτι δύσκολο το συγκεκριμένο και στοιχεία δεν πρόκειται να στείλω. Απλώς θα ζητήσω ακύρωση. Κρίμα πάντως.

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις, με καθησυχάσατε.

  • Like 1
Δημοσ.

Υπερβολικός. 

Οταν αρχίζουν τα "μα ειμαι πελάτης", "σας εχω δώσει τοσα ευρώ" και λοιπα, απλα χάνεις το δίκιο σου. 

Το οτι μας ειπες ολο το στορυ με τη συνυφαδα σου πως ακριβως βοηθάει; 

Το eshop ειδε κατι περίεργο και προσπαθεί να προστατεύσει εσενα και τον εαυτό του. 

Για παράδειγμα η Curve όταν πήγαινα να κανω αναληψη απο peiraios επέμενε να θελει να χρεώσει σε λίρες Αγγλίας ενω η συνδεδεμένη καρτα ειχε ρυθμιση σε ευρώ. Δεν ξέρεις πως ακριβως τους εμφανίζεται η κίνηση και ζητανε περαιτέρω στοιχεία. Αν σε ενοχλεί που σου έστειλαν μεηλ απλα μη το κανεις και ακυρωσε, μην ταλεπωρησεις τηλεφωνικά εναν υπάλληλο. 

Δημοσ.

Ακούω αυτό που λες μα δεν εξιστόρησα και τίποτα σπουδαίο, σημειώνω την ταλαιπωρία μου λέγοντας ποσό φυσικό είναι οποιοσδήποτε να αγοράσει κάτι για οποιονδήποτε σε απόσταση και να έχει μπροστά του γραφειοκρατικού τύπου εμπόδια αμφιβόλου πρακτικής αποτελεσματικότητας. Θες βάρος στην ασφάλεια; Βάλε PayPal, καλό μου e-shop. Δε πρόκειται να ταλαιπωρήσω κανέναν υπάλληλο, αν δεν επικοινωνήσουμε, άλλωστε, πώς θα ακυρωθεί η παραγγελία μου; 

Από την πλευρά μου το θέμα μπορεί να κλειδωθεί, ευχαριστώ όλους σας

Δημοσ.

Το e-shop έχει αυτήν την τακτική με την ταυτότητα και την κάρτα να στείλεις στο λογιστήριο.

Εδώ πριν γίνει υποχρεωτικό το POS σε καταστήματα για να πληρώσεις με κάρτα σε φυσικό κατάστημα του e-shop έπρεπε να στείλουν την κάρτα στο λογιστήριο στην Αθήνα και να περιμένεις να κάνουν την χρέωση. Ότινανε.. 

Δημοσ.

Από τους όρους χρήσης του καταστήματος...

"Κατά την πρώτη φορά χρήσης της κάρτας σας στο e-shop.gr για παραγγελίες που αφορούν αποστολή στο χώρο σας, θα σας ζητηθεί να αποστείλετε ένα αντίγραφο της ταυτότητάς σας καθώς και της πιστωτικής κάρτας (με καλυμμένα τα 4 τελευταία ψηφία) στο [email protected] ή στο fax 210 68 35 837. Σε περίπτωση που επιλέξετε να παραλάβετε την παραγγελία σας από οποιοδήποτε e-shop point υπάρχει επίσης η δυνατότητα να γίνει ο πιστωτικός έλεγχος επιτόπου στο κατάστημα"

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αισθάνομαι πως γύρισα στο 1999. Λάθος μου που δεν διάβασα τους όρους, λοιπόν, θεώρησα πως θα ασκούσαν την γενική πρακτική που δε συμπεριλαμβάνει ιδιάζουσες μεθόδους για την ταυτοποίηση του πελάτη. Ωστόσο, είμαι βέβαιος πως όταν χρησιμοποίησα την Revolut για πρώτη φορά, επειδή έγινε πολύ προσφατα η αγορά, δεν έστειλα την ταυτότητά μου σε κανέναν..

Επεξ/σία από christsampazis
Δημοσ.

Από τη μία όντως είναι όντως πολύ πίσω, θα μπορούσε να κάνει κάποια ταυτοποίηση μέσω κινητού.

Πάντως με τις ελληνικές νομίζω δεν έχει νόημα να το κάνουν διότι πλέον ζητάνε έγκριση πριν από κάθε συναλλαγή μέσω των apps ή sms. Τώρα αν φοβούνται ότι έχεις κλέψει και το κινητό και μπορείς να το ξεκλειδώνεις. Τι να πω

  • Like 1
Δημοσ.

Στα screenshot που παρέθεσες φαίνεται ότι έχεις vpn. Εάν έκανες την αγορά με vpn ανοιχτό αυτό είναι ένας πολύ καλός λόγος να ζητήσουν στοιχεία. 

Το ίδιο μου είχε συμβεί με Amazon. Βέβαια εκείνοι τα έχουν αυτοματοποιημένα και μέσα σε 5-10 λεπτά τακτοποιήθηκε το θέμα.

  • Like 1
Δημοσ.

To VPN είναι για το AdGuard στο iOS, δεν αλλάζει την χώρα απ' όσο γνωρίζω -και το επιβεβαίωσα τώρα που το έθεσες στο showmyip.com. Η αγορά έγινε απο PC. Ευχαριστώ όπως και να ΄χει.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...