Προς το περιεχόμενο

Gaming Monitors News/Comparison


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Μόλις τώρα, prefuse είπε

 

IMG_20250713_181507_(2000_x_1440_pixel).jpg.9f63c0f1202267ae73394d0b0ab54788.jpg

IMG_20250713_181617_(2000_x_1440_pixel).jpg.50fffc8c550ad50fd30da43a5295ab95.jpg

Παναθεμα σε, θες και ρεαλισμό..

Μόνο σε HDR demo θα τα δεις αυτά, στο luben και στο ig με εξωτικά κορμιά 😛

 

  Απόκρυψη περιεχομένων

 

 

 

 

 

Spoiler

Η θεαση δεν ειναι απαραιτητα ρεαλισμος μπορει να ειναι και εντυπωσιαμος. Εσυ μπορεις να το δεις σε sdr να απολαυσειε την μουντιλα και το color banding :P

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 hours ago, akoinonitos said:
  Hide contents

Η θεαση δεν ειναι απαραιτητα ρεαλισμος μπορει να ειναι και εντυπωσιαμος. Εσυ μπορεις να το δεις σε sdr να απολαυσειε την μουντιλα και το color banding :P

 

..

Επεξ/σία από prefuse
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, prefuse είπε

Σχεδόν όλοι οι δημιουργοί συμφωνούν πως ο ρεαλισμός στα nits δεν τους αφορά — η αισθητική δεν είναι θέμα nits. Αυτό το εξήγησα ήδη 2-3 φορές, αλλά δεν φαίνεται να έγινε κατανοητό. (Ίσως κάποιες "ιδιοφυΐες" τύπου Michael Bay και το σινάφι του να έχουν άλλη άποψη.)

Προφανώς, λοιπόν, κι εγώ είμαι ο τελευταίος που θα μιλήσει για «ρεαλιστική» απεικόνιση των nits. Αυτό που μπορώ όμως να σου πω με σιγουριά, είναι ότι η κινηματογραφική αισθητική δεν ορίζεται από τα nits, αλλά από το ratio, τη σύνθεση, την υφή, την τονικότητα, τη διαχείριση του λευκού χώρου, το σχήμα — και γενικά από στοιχεία που έχουν να κάνουν με την οπτική τέχνη, όχι με τεχνικές μετρήσεις.

Πχ Τα αριστουργήματα του Caravaggio, όπως και συνολικά η ζωγραφική, φωτογραφία κτλ, βασίζονται σε λόγους φωτεινότητας (luminance ratios), όχι στην «πραγματικότητα» των nits. 

τεσπά καμία ελπίδα δεν μου δίνω😛 και πάμε σε αλλα μονοπάτια που ειναι εκτος του θέματος αλλα και του φορουμ γενικότερα.

Ας το δούμε και αλλιώς: οι πίνακες ζωγραφικής δεν φτάνουν ούτε τα 200:1 σε contrast ratio. Από την άλλη, τα σύγχρονα παιχνίδια ξεπερνούν τις μερικές χιλιάδες. Κι όμως, πόσα από αυτά ξεχωρίζουν για την αισθητική τους; Ελάχιστα — όπως το Red Dead Redemption 2, το The Last of Us Part II ή το Ghost of Tsushima. Και μιλάμε για τίτλους που είναι ήδη αρκετά παλιοί. Τα περισσότερα σύγχρονα παιχνίδια, παρά τις τεχνικές δυνατότητες, πάσχουν αισθητικά — όχι λόγω «αδυναμίας γραφικών», αλλά λόγω art direction. Κι αυτό γιατί η σχέση πολλών art directors με την τέχνη είναι, το λιγότερο, επιδερμική.

Caravaggio-Michelangelo_Merisi_da-The_Ca

Screenshot2025-07-13at19_23_23.png.0b0610960c54ec22219ef0f6f0076dc6.png

 

Δεν μας ενδιαφέρει ιδιαίτερα ποσα nits εχει το Χ λευκό τετράγωνο, αλλα η σχέση του με το 66%, 40% κτλ 

Αν κατανοήσουμε αυτό το ΠΟΛΥ ΒΑΣΙΚΟ, θα καταλάβουμε το HDR καλύτερα και γιατί λειτουργεί ή δεν λειτουργεί, σε ενα παιχνίδι ή μια ταινια. 

Θα επανέλθω για Fatality, "Finish Him"  αφου οπως πολυ σωστά ειπε ο tambas δεν εχεις το θάρρος της γνωμης σου 😛

αναμένω μπόρες, καταιγίδες, καμμένο βίντεο και γρατσουνιά στο αμάξι.. 😛 

Spoiler

Ρε συ ,αν δεν σου αρεσε το βιντεο απλα προσπερασε το ,δεν μπορω να καταλαβω που κολλαει το gaming και ο πινακας ζωγραφικης

 

Επεξ/σία από akoinonitos
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 hours ago, akoinonitos said:
  Hide contents

Η θεαση δεν ειναι απαραιτητα ρεαλισμος μπορει να ειναι και εντυπωσιαμος. Εσυ μπορεις να το δεις σε sdr να απολαυσειε την μουντιλα και το color 

..

 

Επεξ/σία από prefuse
Δημοσ.
4 ώρες πριν, akoinonitos είπε

Βγάλτε ρε ένα glossy ips mini led panel, ο λαός απαιτεί 😄

Εν τω μεταξύ αυτό το δεύτερο μοντέλο το mag δεν βλέπω να έχει θύρα usb οπότε μάλλον δεν παίρνει fw updates..

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, music_lover είπε

Βγάλτε ρε ένα glossy ips mini led panel, ο λαός απαιτεί 😄

Εν τω μεταξύ αυτό το δεύτερο μοντέλο το mag δεν βλέπω να έχει θύρα usb οπότε μάλλον δεν παίρνει fw updates..

πολυ πιθανο 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...