music_lover Δημοσ. 28 Απριλίου Δημοσ. 28 Απριλίου 10 λεπτά πριν, chrisde είπε Οι κονσόλες είναι καλές αν θες κάτι σε στυλ plug n play (που δεν είναι ακριβώς έτσι βέβαια πλεόν αλλά τεσπα). Αυτό δεν σημαίνει ότι τα κάνουν όλα πάντα τέλεια ή έστω αποδεκτά αλλά είναι ένας συμβιβασμός που κάνεις προκειμένου να μην ασχολείσαι ιδιαίτερα με τεχνικά θέματα και απλά να παίζεις. Εννοείται σεβαστό. Το Pc gaming έχει θέματα. Πολλά. Ο κυριότερος λόγος αφορά την ποικιλία του hardware και τα windows. Όμως σου δίνει τη δυνατότητα αν γουστάρεις και θες να ασχοληθείς να τα φέρεις στα μέτρα σου, πετυχαίνοντας ανάλογα την περίπτωση αποτελέσματα ανώτερα των κονσολών και κοντά σε αυτό που επιθυμείς και θεωρείς ιδανικό. Όσον αφορά το HDR υπάρχουν όπως γνωρίζετε εργαλεία όπως το reshade και το special k. Χάρη σε αυτά μπορούμε με mods όπως αυτό, χωρίς να ασχοληθούμε ιδιαίτερα εμείς και ακολουθώντας κάποιες απλές οδηγίες να πετύχουμε τα αποτελέσματα που προανέφερα. Ναι δεν είναι ούτε plug n play και θέλει λίγο διάβασμα και ενασχόληση, ναι δεν είναι τέλειο, αλλά σίγουρα ανάλογα και την περίπτωση καλύτερα από μια κονσόλα. Όποιος θέλει να κάτσει να ασχοληθεί λίγο, επιβραβεύεται. Οι υπόλοιποι μπορούν είτε να κάτσουν και να γκρινιάζουν, είτε να πάρουν κονσόλα. Όποιος επιλέγει το δεύτερο, καλά κάνει αλλά ας μην ισχυρίζεται ότι έχει καλύτερη εικόνα και performance από ένα νορμαλ και σωστά στημένο pc, διότι πολύ απλά δεν ισχύει. Μετά από κάποια ηλικία δεν υπάρχει διαθέσιμος χρόνος για σκάλισμα γιατί η καθημερινότητα με τις δεκάδες υποχρεώσεις της σε σπρώχνει στο plug'n'play.
chrisde Δημοσ. 28 Απριλίου Δημοσ. 28 Απριλίου 24 λεπτά πριν, music_lover είπε Μετά από κάποια ηλικία δεν υπάρχει διαθέσιμος χρόνος για σκάλισμα γιατί η καθημερινότητα με τις δεκάδες υποχρεώσεις της σε σπρώχνει στο plug'n'play. Δεκτό, κατανοητό και σεβαστό. Αν θες και σε ενδιαφέρει ωστόσο ρίξε μια ματιά στο renodx που πόσταρα διότι χωρίς να χρειάζεται να ασχοληθείς ιδιαίτερα μπορείς να βελτιώσεις αρκετά την εικόνα σου στα παιχνίδια που υποστηρίζει. Τα βασικά του reshade να ξέρεις, φτάνει. Αλλα ακόμα και αν δεν γνωρίζεις τίποτα, πραγματικά δεν είναι κάτι ιδιαίτερα δύσκολο ή χρονοβόρο. 1
prefuse Δημοσ. 28 Απριλίου Δημοσ. 28 Απριλίου (επεξεργασμένο) 3 hours ago, chrisde said: Το Pc gaming έχει θέματα. Πολλά. Ο κυριότερος λόγος αφορά την ποικιλία του hardware και τα windows. Όμως σου δίνει τη δυνατότητα αν γουστάρεις και θες να ασχοληθείς να τα φέρεις στα μέτρα σου, πετυχαίνοντας ανάλογα την περίπτωση αποτελέσματα ανώτερα των κονσολών και κοντά σε αυτό που επιθυμείς και θεωρείς ιδανικό. Όσον αφορά το HDR υπάρχουν όπως γνωρίζετε εργαλεία όπως το reshade και το special k. Χάρη σε αυτά μπορούμε με mods όπως αυτό, χωρίς να ασχοληθούμε ιδιαίτερα εμείς και ακολουθώντας κάποιες απλές οδηγίες να πετύχουμε τα αποτελέσματα που προανέφερα. Ναι δεν είναι ούτε plug n play και θέλει λίγο διάβασμα και ενασχόληση, ναι δεν είναι τέλειο, αλλά σίγουρα ανάλογα και την περίπτωση καλύτερα από μια κονσόλα. Όποιος θέλει να κάτσει να ασχοληθεί λίγο, επιβραβεύεται. Οι υπόλοιποι μπορούν είτε να κάτσουν και να γκρινιάζουν, είτε να πάρουν κονσόλα. Όποιος επιλέγει το δεύτερο, καλά κάνει αλλά ας μην ισχυρίζεται ότι έχει καλύτερη εικόνα και performance από ένα νορμαλ και σωστά στημένο pc, διότι πολύ απλά δεν ισχύει. Κρατάω μόνο τα παραπάνω γιατί στην προκειμένη περίπτωση μας ενδιαφέρει μόνο το HDR και πως αυτό υλοποιείται σε PC και κονσόλες και για να μην γίνει το θέμα vs που δεν είναι σκοπός μας. Ευχαριστώ για το link, μόλις βρω χρόνο θα το τσεκαρω. Το θέμα είναι ότι στις κονσόλες είναι στάνταρ το hardware και ετσι πιο εύκολα να λυθεί το οποίο θέμα. Διορθώσετε με αν κάνω λάθος αλλά το HGIG που είναι ο καλύτερος τρόπος για HDR gaming έχει μεγαλύτερη υποστήριξη στις κονσόλες παρά σε PC games. Πέρα από αυτό που είναι πολύ βασικό, μετά έχεις tv vs gaming monitor. Κανένα gaming monitor δεν είναι πιο ικανό για σωστή αναπαραγωγή HDR υλικού από ότι οι τηλεοράσεις, νομίζω το καταλάβατε αυτό. Ένα παράδειγμα τα νέα OLED panel που είναι πιο ικανά για peak brightness που πίνετε νερό στο όνομα τους, από την ιστορία μέχρι τώρα, τα βάζουν μόνο στις ναυαρχίδες tv και όχι σε gaming monitor. Πχ η σειρα c4 της LG είχε απλό panel ενώ η G4 είχε το MLA που είχε αυξημένη φωτεινότητα. Έτσι θα γίνει και φέτος. Και είναι γνωστό ότι η σειρά G βγαίνει από 55" και πάνω και όχι 42" που είναι η σειρά C και που συνήθως επιλέγουν οι PC gamer's. Οπότε και 5090 να έχετε από την στιγμή που μια νέα OLED/qdoled κανει καλύτερο tone mapping από όλα τα gaming monitors και οι τηλεοράσεις είναι ικανές για πιο φωτεινά specular highlights, ποιο λέτε να δίνει πιο σωστή και εντυπωσιακή εμπειρία HDR? Τα περισσότερα PC games και gaming monitors υποστηρίζουν μόνο HDR10 που είναι static metadata, στις κονσόλες αρκετά παιχνίδια υποστηρίζουν HDR10+ και Dolby vision που είναι dynamic metadata, ακόμα ένα ελάττωμα των PC ως προς το HDR. Ένα PS5 pro με 65-77" G5 ή ένα PC με 5090 και το ικανότερο 32" gaming monitor για HDR? Αν βάλουμε στην εξίσωση ότι η 65-77" θα είναι λογικά σε σαλόνι και μπορεί να υπάρχει και η δυνατότητα για subwoofer και σοβαρό ηχοσύστημα 5.1 τι να συζητήσουμε; Μόνο μια έκρηξη να ακούσετε από το sub μαζί με τη μεγαλύτερη εικόνα της 65-77" σε συνδυασμό με πιο σωστό HDR, νομίζω εύκολα ο συνολικός εντυπωσιασμός γέρνει προς την κονσόλα. Και το κόστος OLED 65-77 παίζει να είναι παρόμοιο με το κόστος της 5090. Βέβαια ας μείνουμε στο HDR, απλά ήθελα να λίγο να σχολιάσω και την συνολική εμπειρία μαζί με τον ήχο. Πάντα το PC θα έχει τα περισσότερα frames και τις πιο λαμπερές αντανακλάσεις αλλά είναι αυτά αρκετά για μια συνολικα εντυπωσιακή εμπειρία gaming? Αν συνδυάσουμε τα τελευταία OLED panel 65-77" με PC gaming 5090 εκεί ναι, θα είναι το απόλυτο αλλά συνήθως το PC gaming γίνεται σε 27-32" άντε 42" για όσους επιλέγουν την OLED TV, αλλά έτσι δεν θα έχουν το φωτεινότερο και πιο εξελιγμένο panel. Επεξ/σία 28 Απριλίου από prefuse 1
music_lover Δημοσ. 28 Απριλίου Δημοσ. 28 Απριλίου 19 λεπτά πριν, prefuse είπε Κρατάω μόνο τα παραπάνω γιατί στην προκειμένη περίπτωση μας ενδιαφέρει μόνο το HDR και πως αυτό υλοποιείται σε PC και κονσόλες και για να μην γίνει το θέμα vs που δεν είναι σκοπός μας. Ευχαριστώ για το link, μόλις βρω χρόνο θα το τσεκαρω. Το θέμα είναι ότι στις κονσόλες είναι στάνταρ το hardware και ετσι πιο εύκολα να λυθεί το οποίο θέμα. Διορθώσετε με αν κάνω λάθος αλλά το HGIG που είναι ο καλύτερος τρόπος για HDR gaming έχει μεγαλύτερη υποστήριξη στις κονσόλες παρά σε PC games. Πέρα από αυτό που είναι πολύ βασικό, μετά έχεις tv vs gaming monitor. Κανένα gaming monitor δεν είναι πιο ικανό για σωστή αναπαραγωγή HDR υλικού από ότι οι τηλεοράσεις, νομίζω το καταλάβατε αυτό. Ένα παράδειγμα τα νέα OLED panel που είναι πιο ικανά για peak brightness που πίνετε νερό στο όνομα τους, από την ιστορία μέχρι τώρα, τα βάζουν μόνο στις ναυαρχίδες tv και όχι σε gaming monitor. Πχ η σειρα c4 της LG είχε απλό panel ενώ η G4 είχε το MLA που είχε αυξημένη φωτεινότητα. Έτσι θα γίνει και φέτος. Και είναι γνωστό ότι η σειρά G βγαίνει από 55" και πάνω και όχι 42" που είναι η σειρά C και που συνήθως επιλέγουν οι PC gamer's. Οπότε και 5090 να έχετε από την στιγμή που μια νέα OLED/qdoled κανει καλύτερο tone mapping από όλα τα gaming monitors και οι τηλεοράσεις είναι ικανές για πιο φωτεινά specular highlights, ποιο λέτε να δίνει πιο σωστή και εντυπωσιακή εμπειρία HDR? Τα περισσότερα PC games και gaming monitors υποστηρίζουν μόνο HDR10 που είναι static metadata, στις κονσόλες αρκετά παιχνίδια υποστηρίζουν HDR10+ και Dolby vision που είναι dynamic metadata, ακόμα ένα ελάττωμα των PC ως προς το HDR. Ένα PS5 pro με 65-77" G5 ή ένα PC με 5090 και το ικανότερο 32" gaming monitor για HDR? Αν βάλουμε στην εξίσωση ότι η 65-77" θα είναι λογικά σε σαλόνι και μπορεί να υπάρχει και η δυνατότητα για subwoofer και σοβαρό ηχοσύστημα 5.1 τι να συζητήσουμε; Μόνο μια έκρηξη να ακούσετε από το sub μαζί με τη μεγαλύτερη εικόνα της 65-77" σε συνδυασμό με πιο σωστό HDR, νομίζω εύκολα ο συνολικός εντυπωσιασμός γέρνει προς την κονσόλα. Και το κόστος OLED 65-77 παίζει να είναι παρόμοιο με το κόστος της 5090. Βέβαια ας μείνουμε στο HDR, απλά ήθελα να λίγο να σχολιάσω και την συνολική εμπειρία μαζί με τον ήχο. Πάντα το PC θα έχει τα περισσότερα frames και τις πιο λαμπερές αντανακλάσεις αλλά είναι αυτά αρκετά για μια συνολικα εντυπωσιακή εμπειρία gaming? Αν συνδυάσουμε τα τελευταία OLED panel 65-77" με PC gaming 5090 εκεί ναι, θα είναι το απόλυτο αλλά συνήθως το PC gaming γίνεται σε 27-32". Ρε μπαγάσα, μέσα στο μυαλό μου είσαι? 😂 Spoiler
akoinonitos Δημοσ. 28 Απριλίου Δημοσ. 28 Απριλίου (επεξεργασμένο) 53 λεπτά πριν, prefuse είπε Κρατάω μόνο τα παραπάνω γιατί στην προκειμένη περίπτωση μας ενδιαφέρει μόνο το HDR και πως αυτό υλοποιείται σε PC και κονσόλες και για να μην γίνει το θέμα vs που δεν είναι σκοπός μας. Ευχαριστώ για το link, μόλις βρω χρόνο θα το τσεκαρω. Το θέμα είναι ότι στις κονσόλες είναι στάνταρ το hardware και ετσι πιο εύκολα να λυθεί το οποίο θέμα. Διορθώσετε με αν κάνω λάθος αλλά το HGIG που είναι ο καλύτερος τρόπος για HDR gaming έχει μεγαλύτερη υποστήριξη στις κονσόλες παρά σε PC games. Πέρα από αυτό που είναι πολύ βασικό, μετά έχεις tv vs gaming monitor. Κανένα gaming monitor δεν είναι πιο ικανό για σωστή αναπαραγωγή HDR υλικού από ότι οι τηλεοράσεις, νομίζω το καταλάβατε αυτό. Ένα παράδειγμα τα νέα OLED panel που είναι πιο ικανά για peak brightness που πίνετε νερό στο όνομα τους, από την ιστορία μέχρι τώρα, τα βάζουν μόνο στις ναυαρχίδες tv και όχι σε gaming monitor. Πχ η σειρα c4 της LG είχε απλό panel ενώ η G4 είχε το MLA που είχε αυξημένη φωτεινότητα. Έτσι θα γίνει και φέτος. Και είναι γνωστό ότι η σειρά G βγαίνει από 55" και πάνω και όχι 42" που είναι η σειρά C και που συνήθως επιλέγουν οι PC gamer's. Οπότε και 5090 να έχετε από την στιγμή που μια νέα OLED/qdoled κανει καλύτερο tone mapping από όλα τα gaming monitors και οι τηλεοράσεις είναι ικανές για πιο φωτεινά specular highlights, ποιο λέτε να δίνει πιο σωστή και εντυπωσιακή εμπειρία HDR? Τα περισσότερα PC games και gaming monitors υποστηρίζουν μόνο HDR10 που είναι static metadata, στις κονσόλες αρκετά παιχνίδια υποστηρίζουν HDR10+ και Dolby vision που είναι dynamic metadata, ακόμα ένα ελάττωμα των PC ως προς το HDR. Ένα PS5 pro με 65-77" G5 ή ένα PC με 5090 και το ικανότερο 32" gaming monitor για HDR? Αν βάλουμε στην εξίσωση ότι η 65-77" θα είναι λογικά σε σαλόνι και μπορεί να υπάρχει και η δυνατότητα για subwoofer και σοβαρό ηχοσύστημα 5.1 τι να συζητήσουμε; Μόνο μια έκρηξη να ακούσετε από το sub μαζί με τη μεγαλύτερη εικόνα της 65-77" σε συνδυασμό με πιο σωστό HDR, νομίζω εύκολα ο συνολικός εντυπωσιασμός γέρνει προς την κονσόλα. Και το κόστος OLED 65-77 παίζει να είναι παρόμοιο με το κόστος της 5090. Βέβαια ας μείνουμε στο HDR, απλά ήθελα να λίγο να σχολιάσω και την συνολική εμπειρία μαζί με τον ήχο. Πάντα το PC θα έχει τα περισσότερα frames και τις πιο λαμπερές αντανακλάσεις αλλά είναι αυτά αρκετά για μια συνολικα εντυπωσιακή εμπειρία gaming? Αν συνδυάσουμε τα τελευταία OLED panel 65-77" με PC gaming 5090 εκεί ναι, θα είναι το απόλυτο αλλά συνήθως το PC gaming γίνεται σε 27-32" άντε 42" για όσους επιλέγουν την OLED TV, αλλά έτσι δεν θα έχουν το φωτεινότερο και πιο εξελιγμένο panel. Και θα σου κανω λοιπον την εξης ερωτηση πανω σε αυτο που γραφεις. Προσφερει το καλυτερο hdr καλυτερη συνολικα εμπειρια gaming ? Σε μια κονσολα θα εχεις: Χειροτερα textures Χαμηλοτερη ποιοτητα γραφικων Χειροτερο motion clarity Χειροτερο ppi Χειροτερο smoothness επισης εμενα η τηλεοραση πλεον παιζει απο το πρωι μεχρι το βραδυ spotify παιδικα τραγουδια Επεξ/σία 28 Απριλίου από akoinonitos
prefuse Δημοσ. 28 Απριλίου Δημοσ. 28 Απριλίου (επεξεργασμένο) 2 hours ago, akoinonitos said: Χειροτερα textures Χαμηλοτερη ποιοτητα γραφικων Χειροτερο motion clarity Χειροτερο ppi Χειροτερο smoothness Υπάρχει ένα όριο που το έχουμε περάσει εδώ και καιρό, και που πλέον αν όχι όλα αυτά αυτά που γράφεις, δεν έχουν ιδιαίτερο νόημα. Πχ τι 120 τι 360hz εκτός και αν παίζεις counterstrike, είσαι 20 χρόνων που τα αντανακλαστικά είναι στο μέγιστο δυνατό και είσαι eSports. Εξάλλου η κάρτα γραφικών σου φτάνει πάνω από 120 frames constantly σε κάθε σκηνή σε παιχνίδια όπως η μαϊμού ή cyberpunk ή όποιο άλλο παίζεις; Σίγουρα θα έκαναν αρκετοί blind test με οθόνες 120+ hz, είχε κάνει και ο Linus και είχε βρει ενα όριο όπου πάνω από αυτό δεν έχει νόημα για τους περισσότερους. Τι χειρότερα γραφικά ρε που το rdr2 και το GoT που είναι και τα 2 αρκετά παλιά παιχνίδια, ειδικά το rdr2, έχουν τα πιο εντυπωσιακά γραφικά από το 99% των παιχνιδιών που κυκλοφορούν όλα αυτά τα χρόνια. Δεν γνωρίζω για όλα αυτά που γράφεις, ούτε έχω κάνει τεστ αλλά όπως έγραψα υπάρχει ένα όριο, το περισσότερο δεν σημαίνει καλύτερο. 2 hours ago, akoinonitos said: Προσφερει το καλυτερο hdr καλυτερη συνολικα εμπειρια gaming ? Αυτό που προσφέρει αποδεδειγμένα συνολικά καλύτερη εμπειρία HDR gaming είναι η μεγάλη οθόνη, οι δυνατότητες των τηλεοράσεων ως προς το HDR που σας ενδιαφέρει και τέλος η προσθήκη avr και ενός τυπικού 5.1 ηχοσύστηματος. Κοινώς είναι θέμα χώρου, σαλόνι vs γράφειο. Είναι σαν να συγκρίνεις satellite ηχεία με δαπέδου.. Και ένα παράδειγμα για να καταλάβς Bat cave, 120 dedicated screen με JVC προβολέα (θεωρούνται και είναι κορυφή, επουδενί όμως δεν έχουν την φωτεινότητα και το μαύρο των OLED) σε μια γωνιά είχα και ένα μικρό subακι αν και οι ταινίες που παρακολουθώ δεν το χρησιμοποιούν ιδιαίτερα, παρόλαυτα, ψάχνομουν για να φέρω ακόμα ένα ίδιο αδερφάκι Spoiler Είχε έρθει ολεντιστης φίλος/γνωστός για ταινία, του είχα βάλει το mad max fury road και μετά ενα θρίλερ.. δεν θυμάμαι ποίο αλλά έκανε εκτεταμένη χρήση του sub. σε 1-2 σκηνές νόμιζε ότι γίνεται σεισμός και πήγε να βγει από το δωμάτιο καθως κουνιόταν συθέμελα η καρέκλα του και ενιωσε ένα κενό στο στομάχι γιατί ο χώρος ήταν σχετικά μικρός και με τις εντάσεις που είχε σε χτυπούσε στο στομάχι. Σε μια άλλη σκηνή του είχε πάει το σκατό στην κάλτσα από τον απότομο κρότο του sub. Έκτοτε δεν ξαναήρθε για ταινία..ούτε τον ξαναείδα.. αλλά πάντα είχε την εντύπωση ότι ο προβολέας μου, είναι καλύτερος από το τελευταίο μοντέλο OLED που είχε.. μέχρι που τον συνάντησα τυχαια και του είπα ότι ισχύει το αντίθετο. Επεξ/σία 28 Απριλίου από prefuse
akoinonitos Δημοσ. 28 Απριλίου Δημοσ. 28 Απριλίου (επεξεργασμένο) 32 λεπτά πριν, prefuse είπε Υπάρχει ένα όριο που το έχουμε περάσει εδώ και καιρό, και που πλέον αν όχι όλα αυτά αυτά που γράφεις, δεν έχουν ιδιαίτερο νόημα. Πχ τι 120 τι 360hz εκτός και αν παίζεις counterstrike, είσαι 20 χρόνων που τα αντανακλαστικά είναι στο μέγιστο δυνατό και είσαι eSports. Εξάλλου η κάρτα γραφικών σου φτάνει πάνω από 120 frames constantly σε κάθε σκηνή σε παιχνίδια όπως η μαϊμού ή cyberpunk ή όποιο άλλο παίζεις; Σίγουρα θα έκαναν αρκετοί blind test με οθόνες 120+ hz, είχε κάνει και ο Linus και είχε βρει ενα όριο όπου πάνω από αυτό δεν έχει νόημα για τους περισσότερους. Τι χειρότερα γραφικά ρε που το rdr2 και το GoT που είναι και τα 2 αρκετά παλιά παιχνίδια, ειδικά το rdr2, έχουν τα πιο εντυπωσιακά γραφικά από το 99% των παιχνιδιών που κυκλοφορούν όλα αυτά τα χρόνια. Δεν γνωρίζω για όλα αυτά που γράφεις, ούτε έχω κάνει τεστ αλλά όπως έγραψα υπάρχει ένα όριο, το περισσότερο δεν σημαίνει καλύτερο. Αυτό που προσφέρει αποδεδειγμένα συνολικά καλύτερη εμπειρία HDR gaming είναι η μεγάλη οθόνη, οι δυνατότητες των τηλεοράσεων ως προς το HDR που σας ενδιαφέρει και τέλος η προσθήκη avr και ενός τυπικού 5.1 ηχοσύστηματος. Κοινώς είναι θέμα χώρου, σαλόνι vs γράφειο. Είναι σαν να συγκρίνεις satellite ηχεία με δαπέδου.. Δεν μπορω να ακουω με τπτ την ατακα πανω απο 120hz δεν εχει διαφορα πραγματικα. Αυτα τα λενε οσοι δεν εχουν δοκιμασει ,ας βαλει καποιος να παιξει ενα game πρωτα στα 240 και μετα να πεσει στα 120 και να μου πει οτι δεν καταλαβε διαφορα. Δεν χρειαζεται να ειναι καποιο fps ,ακομα και το horizon forbiden west που σου εστειλα πχ Και τελος οχι κανενα παιχνιδι σε κονσολα δεν ειναι ανταξιο σε γραφικα στο pc γτ πολυ απλα υπαρχει ο περιορισμος hw. Μου θυμιζεις ενα φιλο που πηρε προσφατα ps5 και εβαλε να παιξει horizon forbidden west και μου λεει "πωπω κοιτα εδω γραφικα" και ηθελα να του πω αν ερθεις σπιτι στο pc θα καταλαβεις τι θα πει γραφικα αλλα δεν ηθελα να τον στεναχωρησω. Οπως ειπα και πριν ειναι γουστα και προτεραιοτητες του καθενος αλλα σε καμια περιπτωση μια κονσολα δεν φτανει ενα pc. Επεξ/σία 28 Απριλίου από akoinonitos 1
prefuse Δημοσ. 28 Απριλίου Δημοσ. 28 Απριλίου 2 minutes ago, akoinonitos said: Δεν χρειαζεται να ειναι καποιο fps ,ακομα και το horizon forbiden west που σου εστειλα πχ Γιατί ρε πιανς 240fps constantly στο horizon για να έχεις και την οθόνη στα 240hz και αν ναι, μήπως κανείς περιορισμούς και είναι όλα αριστερά;
akoinonitos Δημοσ. 28 Απριλίου Δημοσ. 28 Απριλίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, prefuse είπε Γιατί ρε πιανς 240fps constantly στο horizon για να έχεις και την οθόνη στα 240hz και αν ναι, μήπως κανείς περιορισμούς και είναι όλα αριστερά; την 200αρα την εχεις με dlss quality + fg Spoiler Επεξ/σία 28 Απριλίου από akoinonitos
chrisde Δημοσ. 28 Απριλίου Δημοσ. 28 Απριλίου (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, prefuse είπε Κρατάω μόνο τα παραπάνω γιατί στην προκειμένη περίπτωση μας ενδιαφέρει μόνο το HDR και πως αυτό υλοποιείται σε PC και κονσόλες και για να μην γίνει το θέμα vs που δεν είναι σκοπός μας. Ευχαριστώ για το link, μόλις βρω χρόνο θα το τσεκαρω. Το θέμα είναι ότι στις κονσόλες είναι στάνταρ το hardware και ετσι πιο εύκολα να λυθεί το οποίο θέμα. Διορθώσετε με αν κάνω λάθος αλλά το HGIG που είναι ο καλύτερος τρόπος για HDR gaming έχει μεγαλύτερη υποστήριξη στις κονσόλες παρά σε PC games. Πέρα από αυτό που είναι πολύ βασικό, μετά έχεις tv vs gaming monitor. Κανένα gaming monitor δεν είναι πιο ικανό για σωστή αναπαραγωγή HDR υλικού από ότι οι τηλεοράσεις, νομίζω το καταλάβατε αυτό. Ένα παράδειγμα τα νέα OLED panel που είναι πιο ικανά για peak brightness που πίνετε νερό στο όνομα τους, από την ιστορία μέχρι τώρα, τα βάζουν μόνο στις ναυαρχίδες tv και όχι σε gaming monitor. Πχ η σειρα c4 της LG είχε απλό panel ενώ η G4 είχε το MLA που είχε αυξημένη φωτεινότητα. Έτσι θα γίνει και φέτος. Και είναι γνωστό ότι η σειρά G βγαίνει από 55" και πάνω και όχι 42" που είναι η σειρά C και που συνήθως επιλέγουν οι PC gamer's. Οπότε και 5090 να έχετε από την στιγμή που μια νέα OLED/qdoled κανει καλύτερο tone mapping από όλα τα gaming monitors και οι τηλεοράσεις είναι ικανές για πιο φωτεινά specular highlights, ποιο λέτε να δίνει πιο σωστή και εντυπωσιακή εμπειρία HDR? Τα περισσότερα PC games και gaming monitors υποστηρίζουν μόνο HDR10 που είναι static metadata, στις κονσόλες αρκετά παιχνίδια υποστηρίζουν HDR10+ και Dolby vision που είναι dynamic metadata, ακόμα ένα ελάττωμα των PC ως προς το HDR. Ένα PS5 pro με 65-77" G5 ή ένα PC με 5090 και το ικανότερο 32" gaming monitor για HDR? Αν βάλουμε στην εξίσωση ότι η 65-77" θα είναι λογικά σε σαλόνι και μπορεί να υπάρχει και η δυνατότητα για subwoofer και σοβαρό ηχοσύστημα 5.1 τι να συζητήσουμε; Μόνο μια έκρηξη να ακούσετε από το sub μαζί με τη μεγαλύτερη εικόνα της 65-77" σε συνδυασμό με πιο σωστό HDR, νομίζω εύκολα ο συνολικός εντυπωσιασμός γέρνει προς την κονσόλα. Και το κόστος OLED 65-77 παίζει να είναι παρόμοιο με το κόστος της 5090. Βέβαια ας μείνουμε στο HDR, απλά ήθελα να λίγο να σχολιάσω και την συνολική εμπειρία μαζί με τον ήχο. Πάντα το PC θα έχει τα περισσότερα frames και τις πιο λαμπερές αντανακλάσεις αλλά είναι αυτά αρκετά για μια συνολικα εντυπωσιακή εμπειρία gaming? Αν συνδυάσουμε τα τελευταία OLED panel 65-77" με PC gaming 5090 εκεί ναι, θα είναι το απόλυτο αλλά συνήθως το PC gaming γίνεται σε 27-32" άντε 42" για όσους επιλέγουν την OLED TV, αλλά έτσι δεν θα έχουν το φωτεινότερο και πιο εξελιγμένο panel. Συμφωνώ ότι οι τηλεοράσεις κάνουν πιο σωστή αναπαραγωγή HDR υλικού από gaming monitors γενικά μιλώντας προφανώς, άλλωστε αν δεις την υπογραφή μου δεν έχω gaming monitor αλλά oled τηλεοράσεις. Σας εμποδίζει κάποιος να συνδέσετε το pc σε οποιαδήποτε tv; Τι σχέση έχει αυτό με το θέμα μας; Μια χαρά έχεις HGIG και στο pc προφανώς. Οι κονσόλες δεν είναι τίποτα άλλο από affordable pcs με στάνταρ hardware και διαφορετικό λειτουργικό, το οποίο έχει πλεονεκτήματα όπως dolby vision και γενικά πιο σίγουρα και σταθερά αποτελέσματα και μειονεκτήματα όπως ότι είναι κλειδωμένο για παραμετροποίηση από τους χρήστες. BTW dolby vision μπορείς να έχεις και στο pc απλά δεν το υποστηρίζουν τα παιχνίδια. Επεξ/σία 28 Απριλίου από chrisde
prefuse Δημοσ. 28 Απριλίου Δημοσ. 28 Απριλίου (επεξεργασμένο) 2 hours ago, chrisde said: Σας εμποδίζει κάποιος να συνδέσετε το pc σε οποιαδήποτε tv; Τι σχέση έχει αυτό με το θέμα μας; Μια χαρά έχεις HGIG και στο pc προφανώς. Οι κονσόλες δεν είναι τίποτα άλλο από affordable pcs με στάνταρ hardware και διαφορετικό λειτουργικό, το οποίο έχει πλεονεκτήματα όπως dolby vision και γενικά πιο σίγουρα και σταθερά αποτελέσματα και μειονεκτήματα όπως ότι είναι κλειδωμένο για παραμετροποίηση από τους χρήστες. BTW dolby vision μπορείς να έχεις και στο pc απλά δεν το υποστηρίζουν τα παιχνίδια. Το πρόβλημα δεν είναι μόνο ότι τα gaming monitors είναι κατώτερα σε HDR performance από τις ναυαρχίδες OLED/qdoled/mini led Το πρόβλημα είναι σε αυτά που αναφέρεις και τα θεωρείς μειονεκτήματα. Ενώ ουσιαστικά για κάτι πολύπλοκο όπως το HDR, λόγο της απλής αλυσίδας πετυχαίνουν καλύτερα αποτέλεσματα. Με λίγα λόγια και να ξεπεράσεις τον πρώτο σκόπελο που είναι τα gaming monitor και να συνδέσεις PC με OLED, έχεις να ξεπεράσεις ακόμα ένα πολύ πιο πολύπλοκο σκόπελο, που είναι το λειτουργικό windows, το windows color management, η κάρτα γραφικών, το color management της κάρτας γραφικών και οι drivers. Και με δεδομένο ότι από την μεριά την devs έγιναν όλα σωστά. Good luck with that! Σε όλα τα παραπάνω βάλε και ότι με οποιοδήποτε update, είτε των windows, είτε από κάποιο app, μπορεί να χαλάσει την ισορροπία και να δημιουργήσει πρόβληματα. Υπέροχα windows/drivers! 😛 Το θέμα δεν είναι να υποστηρίζει και να κάνει ✅ το box, οποίο και να είναι αυτό, αλλά να το κάνει σωστά και να έχει επαναληψιμότητα. Ώστε κάθε φορά να υπάρχει συνοχή στο αποτέλεσμα. Και εδώ, καλή τύχη με PC gaming. Αυτό το ξέρετε πολύ καλύτερα από μένα αφού τα πρώτα μόνιτορ που πήρατε, έλεγαν ότι υποστηρίζουν HDR, τόσο γρήγορα ξεχνάτε; Τέλος γνωρίζεις αν το tone mapping το κάνει η tv σου και όχι η game engine ή τα windows ή οτιδήποτε άλλο; Γνωρίζεις πως να το τσεκαρεις; Και αν ναι, από πού στο σήμα σου, ξεκιναει το πρόβλημα; Γιατί το Dolby vision στις streaming υπηρεσίες έχει διαφορετικό πρότυπο από ότι στα UHD blu-ray disc? γιατί η διαφορά στην ποιότητα, μεταξύ streaming Dolby vision vs UHD blu-ray disc με υποστήριξη Dolby vision είναι τόσο μεγάλη σε συγκεκριμένες σκηνές; Υποστηρίζουν τα windows και τα 2 πρότυπα Dolby vision που απαιτείται για καλύτερο tone mapping και από τα windows και από την game engine και από την κάρτα γραφικών ή δεν χρειάζεται? Έχετε ρυθμίσει madvr με MPC HC και έχετε φτιάξει διαφορετικά προφίλ για κάθε ανάλυση και colorspace ξεχωριστα, ώστε να παίζει σωστά HDR σε ταινίες? Γιατί και αυτό είναι μέρος της εμπειρίας HDR. Έχετε όργανα να μετρήσετε και ειδικά pattern για να δείτε και να κατανοήσετε τι κάνουν όλες αυτές οι ρυθμίσεις που τυχαία βάζετε από ένα σάιτ ή από ένα ποστ στο reddit, στα games, στα windows, στην οθόνη και στην κάρτα γραφικών; Αν τα γνωρίζατε, θα μιλούσαμε για πραγματική υπέροχη των PC vs consoles και όχι μόνο δεν θα διαφωνούσα μαζι σας αλλά θα σας διάβαζα με κάθε προσοχή για να μάθω ότι δεν γνωρίζω, που είναι πολλά.. Άλλο από ότι βλέπω κάνεις δεν έχει κάνει ούτε ένα απλό calibration στο monitor του, πόσο μάλλον signal chain checking και troubleshooting. Μήπως όμως στην τελική και οι PC gamer's ψάχνουν την εύκολη λύση, το plug n play, έτοιμα settings από rtings, ένα γιατροσόφι στο reddit, που θα δώσει λίγο καλύτερο αποτέλεσμα; Άρα γιατί να μην πας κατευθείαν στην λιγότερο προβληματική λύση για HDR gaming που είναι το PS5 ή ότι άλλη κονσολα αγαπάτε; Οκ είναι μονόδρομος αν δεν υπάρχουν τα παιχνίδια που θέλετε. Οποίος δεν βαριέται διαβάζει, μια χαρά τα εξηγεί, πέρα από τις βλακείες μάρκετινγκ που έχει γίνει training και αναφέρει περί revolution HDR και άλλα τέτοια όμορφα που γράφονται από τα τμήματα μάρκετινγκ που έχουν μηδενικές γνώσεις περί του θέματος αλλά αναζητούν τρόπους και κείμενα που θα κάνουν θελκτικό ένα προϊόν στην μάζα. Μέχρι και 55-65" 8k τηλεοράσεις έβγαλαν.. Spoiler The High-Stakes World of HDR Gaming: PS5 on OLED vs. PC on Gaming Monitor High Dynamic Range (HDR) has revolutionized gaming visuals, promising breathtaking contrast, vibrant colors, and detail in both the brightest highlights and the deepest shadows. However, achieving a consistently stunning HDR experience can be a complex endeavor, with distinct challenges and differences between gaming on a PlayStation 5 connected to a cutting-edge OLED TV and a PC boasting a powerful GPU and a top-tier gaming monitor. As an HDR pipeline gaming expert, the core difference lies in the ecosystem control and standardization. The PS5, as a closed console system, offers a more controlled and often more streamlined HDR experience when paired with a compatible OLED TV. In contrast, the PC environment, with its vast array of hardware configurations and software variables, presents a more flexible but potentially more complex and less consistently reliable HDR landscape. Here's a breakdown of the difficulties and differences: PlayStation 5 on OLED TV: * The Pipeline: The PS5's HDR pipeline is relatively straightforward. The console outputs an HDR signal (primarily HDR10, with Dolby Vision support for media apps but generally not for games) directly to the connected HDMI 2.1-enabled OLED TV. The TV, designed with HDR in mind and often supporting HGiG (HDR Gaming Interest Group) for more accurate tone mapping, is expected to interpret and display this signal correctly. * Advantages: * Ease of Use: Setup is generally plug-and-play. The PS5 has a built-in HDR calibration tool that guides users through adjusting brightness levels, making initial setup relatively simple. * Consistency (within supported games): For games specifically developed with good HDR implementations for the PS5, the experience on a capable OLED is often consistent and impressive due to the standardized output and the TV's processing. * OLED Strengths: The inherent nature of OLED panels – with per-pixel illumination leading to infinite contrast and true blacks – is ideally suited for HDR content, making highlights pop and shadows retain detail without blooming. * Difficulties: * Limited Format Support: While OLED TVs often support Dolby Vision, the PS5 primarily outputs HDR10 for games, potentially missing out on the dynamic metadata benefits of Dolby Vision in titles that support it on other platforms. * Game-Specific Implementation: The quality of HDR can still vary significantly between games depending on the developer's implementation. A poor in-game HDR implementation can result in a suboptimal image even on a great OLED. * Calibration Nuances: While the PS5 calibration tool is helpful, achieving perfect calibration can still require some trial and error and understanding of your specific TV's capabilities and settings (like HGiG). * Forced HDR: The PS5 has an "Always On" HDR setting that forces HDR output even for SDR content, which can lead to an unnatural or oversaturated look for games not designed for HDR. PC on Gaming Monitor: * The Pipeline: The PC HDR pipeline involves more layers. The game renders the scene, the GPU processes the HDR information, the operating system (Windows) handles the HDR signal, and finally, the signal is sent to the gaming monitor via DisplayPort or HDMI. Each of these stages can introduce variables. * Advantages: * Flexibility and Control: PC offers more granular control over HDR settings through both the operating system and individual game menus. * Wider HDR Standard Support: High-end gaming monitors and PC GPUs can support a broader range of HDR standards, including DisplayHDR certifications (which provide a tiered performance standard) and sometimes Dolby Vision (though gaming support is still less common than HDR10). * Potential for Higher Peak Brightness (on some monitors): While OLED excels at contrast, some high-end LCD gaming monitors with advanced local dimming can achieve higher peak brightness levels, which can be impactful for certain HDR scenes. * Auto HDR: Windows' Auto HDR feature can attempt to apply HDR to SDR games, with varying degrees of success. * Difficulties: * Inconsistent Implementation: This is the biggest challenge. HDR implementation varies wildly between PC games. Some have excellent native HDR, others have poor or broken implementations, and many older titles have no HDR support at all. * Windows HDR Issues: The Windows HDR implementation has historically been problematic, sometimes leading to washed-out colors, incorrect brightness levels, or conflicts with SDR content on the desktop. While improved in Windows 11, it can still be finicky. * Monitor Variances: Gaming monitors, even those with HDR certification, can have significant differences in their actual HDR performance, including peak brightness, local dimming effectiveness, and color gamut coverage. A VESA DisplayHDR certification provides a baseline, but higher tiers are necessary for a truly impactful HDR experience. * Calibration Complexity: Calibrating HDR on a PC can be more complex than on a PS5, often requiring the Windows HDR Calibration tool and further adjustments within game settings. * Driver Dependencies: GPU drivers can sometimes introduce HDR-related issues that need to be addressed through updates. Which provides the best HDR experience and is more reliable? Based on the current landscape, for the most consistently reliable and often breathtaking HDR gaming experience with minimal fuss, the PS5 connected to a high-end OLED TV generally has the edge. Here's why: * Controlled Ecosystem: Sony's control over the PS5 hardware and software, combined with the strong partnership with TV manufacturers for features like HGiG, leads to a more predictable and generally well-tuned HDR output for supported games. * OLED's Natural Advantage: OLED technology is inherently better suited for HDR due to its perfect black levels and infinite contrast, which are fundamental to the HDR experience. While high-end LCD monitors can achieve high peak brightness, they still struggle to match the per-pixel contrast of OLED without some level of blooming or haloing. * Simplified User Experience: The PS5's simpler setup and calibration process make it easier for the average user to get a good HDR picture. However, the PC platform has the potential for the absolute best HDR experience in specific scenarios, but it requires more effort and is less consistently delivered: * Peak Performance: When a PC game has an excellent native HDR implementation and is played on a top-tier HDR monitor (especially QD-OLED or Mini-LED with high peak brightness and effective local dimming), the resulting image can be visually stunning and potentially surpass the PS5 experience in terms of brightness impact. * Flexibility: The ability to tweak settings and utilize tools like Auto HDR (for older titles) provides more options for optimizing the HDR image on a PC. In Conclusion: For a gamer who wants a generally excellent, reliable, and easy-to-set-up HDR experience for a wide range of titles, the PS5 paired with a good OLED TV is the more dependable option right now. The closed ecosystem and the strengths of OLED technology provide a solid foundation. For the enthusiast willing to tinker with settings, deal with occasional inconsistencies, and seek out games with strong PC HDR support, the PC platform offers the potential for even greater visual fidelity in those specific titles, thanks to more powerful hardware and broader HDR standard support on high-end monitors. However, the "correctness" and reliability of the HDR display on PC are heavily dependent on the individual game's implementation, Windows' behavior, and the specific monitor's capabilities and how well it handles the signal. Spoiler ### HDR Gaming: PS5 + OLED TV vs. PC + Gaming Monitor — A Technical Comparison As an HDR pipeline expert, I’ll break down the technical challenges, differences, and reliability of HDR gaming on a **PS5 + OLED TV** versus a **PC + gaming monitor**, focusing on ease of use, calibration, performance, and visual fidelity. --- #### **1. System-Level HDR Integration** **PS5 + OLED TV** - **Plug-and-Play Simplicity**: The PS5 automatically enables HDR at the system level, requiring no user intervention. Games that support HDR10 or Dolby Vision (if the TV supports it) are auto-detected, and the console handles tone mapping dynamically . - **Dolby Vision Limitations**: The PS5 supports HDR10 but lacks Dolby Vision for gaming (only for streaming apps). This limits dynamic metadata benefits compared to Xbox Series X, but top-tier OLED TVs like the **LG C4** compensate with excellent static HDR10 performance . - **Uniform Optimization**: Developers optimize HDR for the PS5’s fixed hardware, ensuring consistent results across games (e.g., *Horizon Forbidden West*, *Demon’s Souls*) . **PC + Gaming Monitor** - **Manual Configuration**: HDR must be enabled in Windows (via Settings or Win+Alt+B shortcut) and often per game. Windows 11 improved Auto HDR for SDR games, but inconsistencies remain (e.g., *Elden Ring* requires exclusive fullscreen) . - **RTX HDR & Tools**: NVIDIA’s RTX HDR injects HDR into unsupported games, but this can cause performance overhead (~20-30% FPS loss) and compatibility issues . - **Calibration Complexity**: Proper HDR requires using the Windows HDR Calibration app and adjusting in-game settings (e.g., peak brightness, paper white). Monitors like the **Alienware AW3225QF** (QD-OLED) offer superior color accuracy but demand meticulous tuning . **Winner**: **PS5 + OLED TV** for reliability and ease of use. --- #### **2. Hardware & Display Capabilities** **OLED TVs (e.g., LG C4, Samsung S90D)** - **Brightness & Contrast**: TVs like the LG C4 with MLA (Micro Lens Array) panels hit ~1,500 nits peak brightness, far exceeding most monitors. This enhances specular highlights and HDR “pop” . - **Dolby Vision Support**: TVs with Dolby Vision (e.g., LG C4) provide dynamic metadata for per-scene optimization, though the PS5 can’t utilize it for gaming . - **Large Screen Immersion**: A 55"+ OLED TV offers cinematic HDR with perfect blacks and wide viewing angles, ideal for couch gaming . **Gaming Monitors (e.g., Asus ROG Swift PG32UCDM)** - **Refresh Rates & Responsiveness**: Monitors like the **Asus ROG Swift OLED** (240Hz, 0.03ms response) excel in motion clarity but sacrifice peak brightness (typically 450–600 nits vs. 1,500 nits on TVs) . - **HDR Standards**: Most monitors only support HDR10 (no Dolby Vision). While QD-OLED panels (e.g., Alienware AW3225QF) deliver vivid colors, their smaller size and lower brightness limit HDR impact compared to TVs . - **Calibration Flexibility**: Monitors allow advanced color profiling (e.g., LUT calibration), but Windows’ poor HDR handling often undermines this advantage . **Winner**: **OLED TV** for superior brightness and contrast. --- #### **3. Content & Developer Optimization** **PS5** - **Exclusive Titles**: Games like *Horizon Forbidden West* and *Ratchet & Clank: Rift Apart* are finely tuned for the PS5’s HDR pipeline, ensuring minimal clipping and accurate tone mapping . - **Auto-HDR Limitations**: Unlike Xbox, the PS5 doesn’t apply Auto-HDR to SDR games, avoiding artificial HDR conversions that can look oversaturated . **PC** - **Broader HDR Support**: Many multiplatform games (e.g., *Cyberpunk 2077*, *Assassin’s Creed Valhalla*) offer superior HDR on PC with adjustable sliders for peak luminance and paper white . - **Modding & Tools**: Community mods (e.g., Special K) can fix broken HDR implementations, but this requires technical expertise . - **Beta Builds & Issues**: Unoptimized ports (e.g., *Monster Hunter Wilds* beta) often launch with broken HDR on PC, requiring patches . **Winner**: **Tie** — PS5 for consistency, PC for customization. --- #### **4. Reliability & User Experience** **PS5 + OLED TV** - **No Tinkering Required**: The PS5’s closed ecosystem ensures HDR “just works” without driver conflicts or Windows updates breaking settings . - **Burn-In Mitigation**: Modern OLED TVs include pixel-refresh cycles and logo dimming to prevent burn-in, a non-issue for casual gamers . **PC + Gaming Monitor** - **Fragmented Ecosystem**: Driver updates (e.g., NVIDIA/AMD) can reset HDR settings or introduce bugs. Multi-monitor setups often cause HDR mismatches . - **Monitor Burn-In Risk**: QD-OLED monitors (e.g., Alienware AW3225QF) are more prone to burn-in than TVs due to static desktop elements . **Winner**: **PS5 + OLED TV** for hassle-free reliability. --- ### **Final Verdict** - **Best Overall HDR Experience**: **PS5 + OLED TV** (e.g., LG C4) for its plug-and-play simplicity, superior brightness, and developer optimization. - **Enthusiast Choice**: **PC + QD-OLED Monitor** (e.g., Asus ROG Swift PG32UCDM) if you prioritize customization, higher refresh rates, and modding. **Key Trade-Offs**: | Factor | PS5 + OLED TV | PC + Gaming Monitor | |--------|---------------|---------------------| | Ease of Use | ✅ Seamless | ❌ Manual tweaks | | Peak Brightness | ✅ 1,500+ nits | ❌ ~600 nits | | HDR Standards | ❌ HDR10 only | ✅ HDR10 + RTX HDR | | Developer Optimization | ✅ Uniform | ❌ Inconsistent | For most users, the PS5 + OLED TV combo delivers a more reliable and visually stunning HDR experience, while PC setups cater to tinkerers willing to trade convenience for granular control . Μονο Xbox Series X/S υποστηρίζουν dynamic metatada στα games... Το PS5 μόνο σε ταινίες υποστηρίζει.. 😛 Επεξ/σία 28 Απριλίου από prefuse
camel555 Δημοσ. 28 Απριλίου Δημοσ. 28 Απριλίου Καλησπέρα. Έκανα την μετάβαση σε oled τελικά. Έχει κάποιος να μοιραστεί settings για το Asus PG32UCDP; 2
prefuse Δημοσ. 28 Απριλίου Δημοσ. 28 Απριλίου 6 minutes ago, camel555 said: Καλησπέρα. Έκανα την μετάβαση σε oled τελικά. Έχει κάποιος να μοιραστεί settings για το Asus PG32UCDP; 1
camel555 Δημοσ. 28 Απριλίου Δημοσ. 28 Απριλίου 12 λεπτά πριν, prefuse είπε To icc profile, αξίζει να ασχοληθώ;
prefuse Δημοσ. 28 Απριλίου Δημοσ. 28 Απριλίου (επεξεργασμένο) 7 minutes ago, camel555 said: To icc profile, αξίζει να ασχοληθώ; Αν δεν γνωρίζεις τι κάνει, δεν ασχολείσαι. Στα παιχνίδια και σε όσα προγράμματα δεν είναι color management aware δεν έχει απολύτως καμία χρησιμότητα. Καλορίζικη! And happy gaming! Επεξ/σία 28 Απριλίου από prefuse 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα