prefuse Δημοσ. 29 Απριλίου Δημοσ. 29 Απριλίου (επεξεργασμένο) 1 hour ago, chrisde said: Γιατί, είναι τέλεια η λύση της κονσόλας θέλεις να μου πεις, εκεί δεν υπάρχουν θέματα; Καλημέρα, αν έχεις παρακολουθήσει καθόλου αυτά που γράφω κατά καιρούς, αναφέρω συχνά ότι το HDR δημιουργήθηκε προβληματικό και εξακολουθεί να είναι ακόμα. Σε επαγγελματικούς κύκλους αναφέρεται και ως a solution looking for a problem. Αλλά ναι out of the box οι κονσόλες έχουν πιο σωστό και εντυπωσιακό HDR και λόγο καλύτερων δυνατοτήτων των tv σε σχέση με τα gaming monitor αλλά και γιατί όπως έγραψα έχουν πιο απλό signal chain αφού λειτουργικό, color management, drivers και κάρτα γραφικών ελέγχεται από τον κατασκευαστή της κονσόλας και ουσιαστικά το μόνο που δεν ελέγχουν είναι το καλώδιο HDMI και η τηλεόραση και avr που θα συνδέσουμε την κονσόλα. Σε αντίθεση με τα PC που έχεις πολυπλοκότητα και εμπλέκονται πολλοί κατασκευαστές και του εν λόγο hardware πχ 3 κατασκευαστές καρτών γραφικών αλλά και περισσότερα στάδια για το HDR σήμα μέχρι να καταλήξει στην οθόνη. Σίγουρα αν κάποιος ασχοληθεί και έχει κάποιες γνώσεις θα διορθώσει κάποια από τα προβλήματα του HDR gaming στα PC, αλλά γνωρίζει επίσης να ελέγξει αν οι επεμβάσεις που κάνει και του φαίνονται καλές σε μια συγκεκριμένη σκηνή, δεν εισάγουν artifacts, banding και αλλοίωση του eotf σε άλλες σκηνές ή ακόμα και στην ίδια; Sorry είμαι από κινητό και δεν βλέπω signature, αλλά δεν αλλαζει ή προσθέτει κάτι σε αυτά που γράφουμε. PC HDR Gaming Signal Path Game (HDR-enabled) → Game Engine (renders HDR frames in FP16 / scRGB) → GPU (tone-maps to HDR10, HDR10+, or Dolby Vision) → Windows HDR Output Pipeline → Windows Color Management (limited HDR support, mostly bypassed) → GPU Driver (encodes metadata, formats signal) → HDMI/DisplayPort Output → Monitor/TV (reads EDID, applies HDR tone mapping) → Display Panel (OLED or LCD backlight zones/pixels) Console HDR Gaming Signal Path (e.g. PS5 / Xbox) Game (HDR-capable) → Game Engine (renders in HDR) → Console HDR Pipeline (OS & SDK managed) → Console GPU (encodes HDR10 or Dolby Vision with metadata) → HDMI Output (EDID handshake with display) → TV (processes HDR metadata, applies tone/gamut mapping) → Display Panel (OLED or LCD with local dimming) Spoiler ### **Console (e.g., PS5) HDR Signal Path** 1. **Game Engine**: Renders HDR content (scene lighting, textures) in a wide color gamut (e.g., Rec.2020) and high dynamic range (10- or 12-bit). 2. **Console GPU**: Applies system-level HDR tone mapping (maps brightness to the display’s capabilities) and embeds static HDR10 metadata (max/min brightness, color primaries). 3. **HDMI Output**: Transmits uncompressed HDR10 signal (fixed metadata) via HDMI 2.1 to the TV. 4. **TV Processing**: - OLED TV applies dynamic tone mapping (if enabled) or uses static HDR10 metadata. - Dolby Vision TVs (e.g., LG C4) ignore PS5’s HDR10 metadata (no Dolby Vision gaming on PS5). - TV’s EOTF (Electro-Optical Transfer Function) converts HDR signal to perceptual brightness (PQ curve). 5. **Display**: OLED pixels render final image with per-pixel dimming, leveraging native contrast (∞:1). **Key Advantage**: Closed ecosystem ensures minimal signal interference. --- ### **PC HDR Signal Path** 1. **Game Engine**: Renders HDR content, but output depends on API (DirectX 12/Vulkan) and in-game HDR settings (e.g., peak nits slider). 2. **GPU (NVIDIA/AMD)**: - Applies driver-level tone mapping (e.g., NVIDIA RTX HDR for SDR-to-HDR conversion). - Outputs HDR10 signal (10-bit) with optional dynamic metadata (rarely used on PC). 3. **Windows HDR Layer**: - Converts HDR signal via Windows Color Management (WCM), which can clip colors if misconfigured. - Auto HDR (Windows 11) applies AI-driven HDR to SDR games (adds latency). 4. **GPU Driver Output**: Sends HDR signal via HDMI 2.1/DisplayPort 1.4 to the monitor. 5. **Monitor Processing**: - Gaming monitors (e.g., QD-OLED) apply static HDR10 metadata. - Limited to ~600 nits peak brightness (vs. OLED TVs) and no Dolby Vision support. 6. **Display**: Renders image with monitor’s native EOTF (often less accurate than TVs). **Key Challenges**: Fragmented pipeline (Windows, drivers, display) risks clipping, oversaturation, or mismatched EOTF. Consoles offer a streamlined path with fewer failure points, while PC’s flexibility introduces calibration complexity. Spoiler # HDR Signal Paths in Gaming ## Console HDR Signal Path (PlayStation/Xbox) 1. **Game Content**: HDR metadata and content created by developers within their specific engine (Unreal, Unity, etc.) 2. **Console Rendering System**: Game processed by console's internal rendering hardware 3. **Console OS**: OS-level HDR processing and tone mapping applied 4. **Console HDR Settings**: User-configured HDR calibration settings applied 5. **Console Video Output**: Signal formatted according to HDMI specifications with appropriate HDR10 or Dolby Vision metadata 6. **HDMI Signal**: Transmitted via HDMI cable with required bandwidth (HDMI 2.0 or 2.1) 7. **Display Input Processing**: TV receives signal and reads HDR metadata 8. **Display Processing**: TV applies its own tone mapping algorithm to match content to its specific capabilities 9. **Panel Driving**: TV adjusts backlight/OLED pixel intensity, color, and contrast according to HDR metadata 10. **Final Image Display**: HDR content rendered on screen with expanded dynamic range and color volume ## PC HDR Signal Path 1. **Game Content**: HDR metadata and content created within game engine (may include engine-specific HDR implementation) 2. **Game Engine Output**: Game outputs HDR data in its chosen format 3. **DirectX/Vulkan/Graphics API**: Graphics API processes HDR content 4. **GPU Processing**: GPU renders frames with HDR values 5. **GPU Driver**: GPU driver maps HDR values to appropriate output standards 6. **Windows Color Management**: Windows handles color space mapping and HDR management 7. **Windows HDR Settings**: System-level HDR settings and calibration applied 8. **Display Connectivity**: Data passes through DisplayPort or HDMI interface 9. **Monitor Firmware**: Monitor processes incoming HDR metadata 10. **Monitor Processing**: Display processor maps content to physical capabilities 11. **Display Hardware**: Backlight system (edge-lit, full array, mini-LED) or OLED pixels adjust according to required brightness levels 12. **Final Image Display**: HDR content rendered on screen according to display's HDR capabilities The console path is more streamlined with fewer variables, explaining its typically more consistent performance. The PC path introduces more complexity but offers greater potential customization at each stage when properly configured. Επεξ/σία 29 Απριλίου από prefuse 1
kostiger Δημοσ. 29 Απριλίου Δημοσ. 29 Απριλίου Πολλα απο οσα παρατιθενται ειναι χρησιμα, για μια ακομα φορα ωστοσο το νημα εκτροχιαζεται. Προφανως εαν καποιος εχει τον αναλογο εξοπλισμο, μπορει να εχει στις κονσολες μια υπερτερη ηχητικη (σε επιπεδο υποστηριξης προτυπων κυριως, γιατι πολυκαναλο ηχο και subwoofer δεχονται και τα pc) και οπτικη (σε οτι αφορα στο HDR) εμπειρια, υπαρχουν αλλα πεδια ομως, στα οποια ηδη αναφερθηκαν ο ακοινωνητος και ο Chrisde, οπως το smoothness, τo motion clarity, η προσλαμβανουσα πιστοτητα-ποιοτητα λογω του υψηλοτερου pixel density και των υψηλοτερων ρυθμισεων, τα οποια καθιστουν τη συνολικη εμπειρια (εως και συντριπτικα) ανωτερη στα pc. Δεν ειναι ωστοσο ο σωστος χωρος για τοσο εκτεταμενο pc vs console περιεχομενο. Πρεπει να δημιουργησετε ενα νεο νημα με θεμα monitor calibration και pc vs tv HDR. 3
Karanikolis Δημοσ. 29 Απριλίου Δημοσ. 29 Απριλίου για ακόμη μια φορά ξεφεύγει η κουβέντα χωρίς λόγο.. μην τρελαθούμε όμως παιδιά, δεν υπάρχει σύγκριση μεταξύ pc vs console. κάπου ώπα δηλαδή με το φανμπο'ι'σμο... 3 χρόνια είχαν περάσει από την πώληση του ps5 και πάλευε η sony να κάνει το 4k 120 fps/120hz που έλεγε ότι θα παίζει η κονσόλα και ακόμη τίποτε............. και λογικό ήταν με το hw που φόραγε πως να γίνει αυτό???? θες να αράξεις καναπέ και να παίξεις τα story σου 4k 30fps άντε 60fps, ναι πάρε κονσολα.. θες να πάρεις pc και να το πας σε άλλο level και να κάνεις ακόμη χίλια δυό πράγματα εκτός gaming, πάρε pc. όσο για την εμπειρία της tv hdr sound κτλ που αναφέρθηκε πιο πάνω, αντίστοιχα και εκεί κουμπώνει ένα Pc...πολλοί έχουν τα pc στο σαλόνι τους σε μια c4/g4 - 55''/65'' εκεί τι γίνεται με μια 3080-90/4080-90/κτλ κτλ κτλ?????? τα γεγονότα είναι γεγονότα και δεν αλλάζουν τέλος. ότι και να λέει ο καθένας αύτο ειναι..... ο καθένας με την τσέπη του και τα γούστα του, αλλά μην προσπαθούμε να πούμε το άσπρο μαύρο. 2
prefuse Δημοσ. 29 Απριλίου Δημοσ. 29 Απριλίου (επεξεργασμένο) 1 hour ago, kostiger said: Πολλα απο οσα παρατιθενται ειναι χρησιμα, για μια ακομα φορα ωστοσο το νημα εκτροχιαζεται. Προφανως εαν καποιος εχει τον αναλογο εξοπλισμο, μπορει να εχει στις κονσολες μια υπερτερη ηχητικη (σε επιπεδο υποστηριξης προτυπων κυριως, γιατι πολυκαναλο ηχο και subwoofer δεχονται και τα pc) και οπτικη (σε οτι αφορα στο HDR) εμπειρια, υπαρχουν αλλα πεδια ομως, στα οποια ηδη αναφερθηκαν ο ακοινωνητος και ο Chrisde, οπως το smoothness, τo motion clarity, η προσλαμβανουσα πιστοτητα-ποιοτητα λογω του υψηλοτερου pixel density και των υψηλοτερων ρυθμισεων, τα οποια καθιστουν τη συνολικη εμπειρια (εως και συντριπτικα) ανωτερη στα pc. Δεν ειναι ωστοσο ο σωστος χωρος για τοσο εκτεταμενο pc vs console περιεχομενο. Πρεπει να δημιουργησετε ενα νεο νημα με θεμα monitor calibration και pc vs tv HDR. 1 hour ago, Karanikolis said: για ακόμη μια φορά ξεφεύγει η κουβέντα χωρίς λόγο.. μην τρελαθούμε όμως παιδιά, δεν υπάρχει σύγκριση μεταξύ pc vs console. κάπου ώπα δηλαδή με το φανμπο'ι'σμο... 3 χρόνια είχαν περάσει από την πώληση του ps5 και πάλευε η sony να κάνει το 4k 120 fps/120hz που έλεγε ότι θα παίζει η κονσόλα και ακόμη τίποτε............. και λογικό ήταν με το hw που φόραγε πως να γίνει αυτό???? θες να αράξεις καναπέ και να παίξεις τα story σου 4k 30fps άντε 60fps, ναι πάρε κονσολα.. θες να πάρεις pc και να το πας σε άλλο level και να κάνεις ακόμη χίλια δυό πράγματα εκτός gaming, πάρε pc. όσο για την εμπειρία της tv hdr sound κτλ που αναφέρθηκε πιο πάνω, αντίστοιχα και εκεί κουμπώνει ένα Pc...πολλοί έχουν τα pc στο σαλόνι τους σε μια c4/g4 - 55''/65'' εκεί τι γίνεται με μια 3080-90/4080-90/κτλ κτλ κτλ?????? τα γεγονότα είναι γεγονότα και δεν αλλάζουν τέλος. ότι και να λέει ο καθένας αύτο ειναι..... ο καθένας με την τσέπη του και τα γούστα του, αλλά μην προσπαθούμε να πούμε το άσπρο μαύρο. Αγαπητοί φίλοι μη κάνετε το νήμα vs, ίσως γιατί νιώθετε ότι απειλείται η "ανωτερότητα" του PC. Δεν ήταν αυτός ο σκοπός της συζήτησης μέχρι τώρα. Το ανέφερα και παραπάνω ότι δεν με ενδιαφέρει ένα vs αλλά πως υλοποιείται το HDR σε τηλεοράσεις και gaming monitor αν συνδέσουμε PC και κονσόλα. Αν ανοίξει νέο νήμα, το οποίο θα λέγεται calibration HDR (που δεν είναι εφικτό κάτι τέτοιο) δεν θα το διαβάσει κανένας και θα πίστευετε, όλα αυτά που αποδεδειγμένα είναι λάθος και τα περισσότερα είναι από τα τμήματα μάρκετινγκ των εταιριών και όχι από επαγγελματίες που ασχολούνται με το θέμα αυτό. Πχ πόσοι εδώ μέσα θεωρούν ότι η ανάλυση είναι το βασικότερο συστατικό για ποιοτική εικόνα; Κάντε ένα poll, το ίδιο και για το HDR. Αν και είναι για κινηματογράφο και tv και όχι για gaming που κάθεστε στα 60cm αλλά οι αρχές που αναφέρει, ισχύουν και εδώ. Και να συνδέσετε 5090 σε latest and greatest OLED το πρόβλημα είναι κυρίως στο PC, όσον αφορά το hdr pipeline και χωρίς τις σωστές ρυθμίσεις, πολύ πιθανό να παίζει χειρότερα από κονσόλα, ειδικά από την τυπική απόσταση θέασης που έχουμε για τις τηλεοράσεις. Τέλος πόσοι έχουν κάρτα γραφικών xx90, xx80 και 4k μόνιτορ για να δουν τις οποίες διάφορες HDR, ειδικά όταν η απόσταση θέασης απο την tv, δύσκολα αναδεικνύει τις οποίες διάφορες μεταξύ 2k vs 4k, που πολλές φορές απλά δεν υπάρχουν. Πάντα τα PC με σωστές ρυθμίσεις και calibration είναι ικανά να δώσουν την μέγιστη δυνατή ποιότητα, πόσοι όμως έχουν τις γνώσεις και το budget όχι μόνο για να αγοράσουν ακριβες GPU αλλά και να ρυθμίσουν σωστά όλο το signal chain με τα κατάλληλα εργαλεία; Επεξ/σία 29 Απριλίου από prefuse 1
Karanikolis Δημοσ. 29 Απριλίου Δημοσ. 29 Απριλίου 11 λεπτά πριν, prefuse είπε Αγαπητοί φίλοι μη κάνετε το νήμα vs, ίσως γιατί νιώθετε ότι απειλείται η "ανωτερότητα" του PC. Δεν ήταν αυτός ο σκοπός της συζήτησης μέχρι τώρα. κανένα vs από εμένα.. τα facts είπα. ίσα ίσα έγραψα: θες να αράξεις καναπέ και να παίξεις τα story σου 4k 30fps άντε 60fps, ναι πάρε κονσολα..θες να πάρεις pc και να το πας σε άλλο level και να κάνεις ακόμη χίλια δυό πράγματα εκτός gaming, πάρε pc. ο καθένας με την τσέπη του και τα γούστα του. αυτό δεν το λες vs
kostiger Δημοσ. 29 Απριλίου Δημοσ. 29 Απριλίου 18 λεπτά πριν, prefuse είπε Αγαπητοί φίλοι μη κάνετε το νήμα vs, ίσως γιατί νιώθετε ότι απειλείται η "ανωτερότητα" του PC. Δεν ήταν αυτός ο σκοπός της συζήτησης μέχρι τώρα. Το ανέφερα και παραπάνω ότι δεν με ενδιαφέρει ένα vs αλλά πως υλοποιείται το HDR σε τηλεοράσεις και gaming monitor αν συνδέσουμε PC και κονσόλα. Τέλος αν ανοίξει νέο νήμα, το οποίο θα λέγεται calibration HDR (που δεν είναι εφικτό κάτι τέτοιο) δεν θα το διαβάσει κανένας και θα πίστευετε, όλα αυτά που αποδεδειγμένα είναι λάθος και τα περισσότερα είναι από τα τμήματα μάρκετινγκ των εταιριών και όχι από επαγγελματίες που ασχολούνται με το θέμα αυτό. Τέλος και να συνδέσετε 5090 σε latest and greatest OLED το πρόβλημα είναι στο PC όσον αφορά το hdr pipeline και χωρίς τις σωστές ρυθμίσεις, πολύ πιθανό να παίζει χειρότερα από κονσόλα, ειδικά από την απόσταση θέασης. Τέλος πόσοι έχουν κάρτα γραφικών xx90, xx80 και 4k μόνιτορ για να δουν τις οποίες διάφορες HDR, ειδικά όταν η απόσταση θέασης απο την tv δύσκολα αναδεικνύει τις οποίες διάφορες 2k vs 4k. Πάντα τα PC με σωστές ρυθμίσεις και calibration είναι ικανά να δώσουν την μέγιστη δυνατή ποιότητα, πόσοι όμως έχουν τις γνώσεις και το budget όχι μόνο για να αγοράσουν ακριβες GPU αλλά και να ρυθμίσουν σωστά όλο το signal chain με τα κατάλληλα εργαλεία; Πολλες υποθεσεις και λανθασμενες παραδοχες... Τα εχεις γραψει εκτενως στο πλαισιο της ''αντιπαραθεσης'' με τον Pirmen. Δεν χρειαζεται αλλη ανακυκλωση το νημα, αυτη ειναι η γνωμη μου. 1
Vassilis_24 Δημοσ. 29 Απριλίου Δημοσ. 29 Απριλίου Στις 27/4/2025 στις 3:55 ΜΜ, akoinonitos είπε υπαρχει και αυτη η επιλογη https://www.quickshop.gr/el/product/ElectronicsN-ELECTRONICS/PcGamingN-GAMING/GamingMonitorsN-GAMING-MON/Monitors32GamN-GAM-MON-32/AOC Q27G3XMN_slh_BK VA Gaming Monitor 27_dapo_ QHD 2560x1440 180Hz/?ref=bestprice.gr&__bpgid=MXo2N0EwbzlRUXMsMVl+MHEmanxRSHI%3d https://www.rtings.com/monitor/tools/compare/aoc-q27g3xmn-vs-xiaomi-g-pro-27i/41611/71604 Αυτή είναι VA, καλύτερες οι ips για μόνιτορ.
prefuse Δημοσ. 29 Απριλίου Δημοσ. 29 Απριλίου (επεξεργασμένο) 37 minutes ago, kostiger said: Πολλες υποθεσεις και λανθασμενες παραδοχες... Τα εχεις γραψει εκτενως στο πλαισιο της ''αντιπαραθεσης'' με τον Pirmen. Δεν χρειαζεται αλλη ανακυκλωση το νημα, αυτη ειναι η γνωμη μου. Διάβασες τι γράφει ο Yedlin; Βασικα καλύτερα να μην διαβάσεις, η άγνοια είναι πολλές φορές προτιμότερη και πιο εύκολη γιατί μετά μπλέκεται με άλλα και μόνο games δεν παίζεται 😛 Τέλος πάντων ας πίστευει ο καθένας ότι θέλει. Τα δεδομένα υπάρχουν και όποιος επιθυμεί και έχει βασικές γνώσεις, μπορεί να τα βρει. Οποίοι έχουμε τις βασικές γνώσεις, τα έχουμε διαπιστώσει και με πράξεις. Δεν ξυπνήσαμε μια μέρα και είπαμε ας ασχοληθούμε σημερα με το HDR. Οι υπόλοιποι ας ακολουθήσουν τι λέει η αγαπημένη τους εταιρεία όπου ψωνίζουν τα προϊόντα της. Δεν είναι τυχαία τα γραφήματα των apple, Nvidia, Intel whatever που είναι γενικά και αόριστα και για "αφελής", δυστυχώς οι εταιρείες γνωρίζουν πολύ καλά που απευθύνονται Επεξ/σία 29 Απριλίου από prefuse
kostiger Δημοσ. 29 Απριλίου Δημοσ. 29 Απριλίου 10 λεπτά πριν, prefuse είπε Διάβασες τι γράφει ο Yedlin; Τέλος πάντων ας πίστευει ο καθένας ότι θέλει. Τα δεδομένα υπάρχουν και όποιος τα αναζητήσεις και έχει βασικές γνώσεις θα τα βρει. Οποίοι έχουμε τις βασικές γνώσεις, τα έχουμε διαπιστώσει και με πράξεις. Οι υπόλοιποι ακολουθούν τι λέει η αγαπημένη τους εταιρεία όπου ψωνίζουν τα προϊόντα της. Δεν είναι τυχαία τα γραφήματα των apple, Nvidia, Intel whatever που είναι γενικά και αόριστα και για "αφελής", δυστυχώς οι εταιρείες γνωρίζουν πολύ καλά που απευθύνονται. Μακάριοι οι πτωχοί τω πνευματι λοιπόν. Εγινε. Θα σας ειδοποιησουμε. 1
music_lover Δημοσ. 29 Απριλίου Δημοσ. 29 Απριλίου Χαλαρώστε παιδιά, δεν έβγαλε άχρηστα τα pc μας, είπε το προφανές, ότι η όλη εμπειρία hdr και πολυκάναλου ήχου είναι ανώτερη στις κονσόλες λόγω καλύτερης υποστήριξης από το λειτουργικό τους σε σχέση με τα windows, ήταν συγκεκριμένος, δεν είπε πουθενά ότι είναι ανώτερη γενικά η εμπειρία σε σχέση με ένα gaming pc, μην βαράτε 😂
Arkin Δημοσ. 29 Απριλίου Δημοσ. 29 Απριλίου Επειδη εχω πολλα χρονια εμπειρια σε μεγαλες οθονες 55/65 με 5.1 ηχοσυστημα των 2000 ευρω και κονσολα θα πω οτι το pc gaming με monitor δεν συγκρινετε με τιποτα. Περα απο το κουραστικο του πραγματος στις μεγαλες οθονες συγκριτικα με ενα λογικο monitor ουτε το χειριστηριο συγκρινετε το οποιο ειναι αναπηρο συγκριτικα με ενα σωστο ποντικι ουτε η αποκριση ουτε το motion clarity. Καλες οι μεγαλες τηλεορασεις αλλα για ταινιες σειρες οχι για σοβαρο gaming. Για κανα fifa η κανα σαπιο COD και racing ειναι οκ. Οσον αφορα τον ηχο ενα σωστο ακουστικο ειναι το ιδιο και ανωτερο και δεν ενοχλεις κιολας συγκριτικα με ενα δυνατο 5.1/7.1. Καμια 15αρια χρονια επαιζα σε μεγαλη οθονη με χειριστηριο κονσολα και σοβαρο 5.1 και 8 χρονια εχω σε pc gaming. Αλλο το ενα αλλο το αλλο οποιος θελει σοβαρο gaming ενα καλο monitor με optical ποντικι μηχανικο πληκτρολογιο αμεση αποκριση και καλα ακουστικα ειναι το ιδανικο. Ολα τα αλλα ειναι ημιμετρα. 3
music_lover Δημοσ. 29 Απριλίου Δημοσ. 29 Απριλίου Στα του θέματος, πρόσφατα πέρασα από Dell Store στο Cosmos και έμαθα ότι αναμένεται αρχές Μαΐου η νέα 27αρα 4k OLED οθόνη της Dell, η AW2725Q με τιμή μεταξύ των μοντέλων 27/2κ (785 ευρώ) και 32/4k (1050 ευρώ), γύρω δλδ στα 900 ευρώ. Είναι μια οθόνη που περιμένω καιρό γιατί το γραφείο μου δεν χωράει πάνω από 27άρι monitor. Με προβληματίζει όμως το γεγονός ότι το PQ EOTF tracking του είναι off σε όλα τα modes και ότι το color accuracy του από το εργοστάσιο δεν είναι και στο καλύτερο επίπεδο σε αντίθεση με το μεγάλο του αδέλφι που τα πάει καλύτερα, την AW3225QF με την οποία κατά τα άλλα μοιάζουν πολύ αφού είναι της ίδιας γενιάς panel..είχαμε μια ελπίδα για κάτι φωτεινότερο, αλλά δεν. Υπάρχει φυσικά ο προβληματισμός πως θα οδηγηθεί ένα 4k panel αλλά έλα μωρέ, μην κολλάτε σε μικρολεπτομέρειες των +1000ευρώ σε gpu😆
kostiger Δημοσ. 29 Απριλίου Δημοσ. 29 Απριλίου https://www.pcworld.com/article/2767650/alienware-newest-34-inch-oled-gaming-monitor-is-faster-and-cheaper.html 2
camel555 Δημοσ. 29 Απριλίου Δημοσ. 29 Απριλίου Όσοι έχετε oled, το dark theme στα windows και στο browser είναι απαραίτητα, αν έχεις αφήσει ενεργές τις επιλογές φροντίδας του monitor; Το ρωτάω γιατί παρόλο που στο κινητό το dark theme το έχω ενεργό, στον υπολογιστή μου κάθεται "κάπως" στα μάτια.... Πιστεύετε τα default settings στα monitors στο oled care, μαζί με το να σβήνει η οθόνη μετά από 1-2 λεπτά αδράνειας, καθώς και να είναι κρυμμένη η taskbar, είναι αρκετά; άντε και κάνα slideshow στα wallpapers μέχρι να σβήνει η οθόνη...
Grisos Δημοσ. 30 Απριλίου Δημοσ. 30 Απριλίου 10 ώρες πριν, camel555 είπε Όσοι έχετε oled, το dark theme στα windows και στο browser είναι απαραίτητα, αν έχεις αφήσει ενεργές τις επιλογές φροντίδας του monitor; Το ρωτάω γιατί παρόλο που στο κινητό το dark theme το έχω ενεργό, στον υπολογιστή μου κάθεται "κάπως" στα μάτια.... Πιστεύετε τα default settings στα monitors στο oled care, μαζί με το να σβήνει η οθόνη μετά από 1-2 λεπτά αδράνειας, καθώς και να είναι κρυμμένη η taskbar, είναι αρκετά; άντε και κάνα slideshow στα wallpapers μέχρι να σβήνει η οθόνη... Καλημέρα! Αρχικά εγώ έχω Windows 10 και όχι 11, τα οποία θεωρώ ότι φαίνονται καλύτερα αλλά είναι εντελώς σάπχια. Προσωπικά, έχω Wallpaper Engine, αγορασμένο από Steam στο 4ευρω, με theme προσεγμένα επιλεγμένο ώστε να μην επιβαρύνει CPU/GPU και hidden taskbar. Μέχρι πράσφατα, ενώ είχα την οθόνη να κλείνει στο 5λεπτο, δεν έκλεινε ποτέ. Από τότε που άλλαξα mouse και ξήλωσα το swarm της Roccat, ως δια μαγείας κλείνει. Οπότε το Pixel Refresh το κάνει πιο σπάνια πλέον μιας και στο 4ωρο θα κλείσει σίγουρα. Από κει και πέρα, αποφέυγω παράθυρα docked δίπλα-δίπλα και δεν έχω εικονίδια στην επιφάνεια. Υπερβολή; Μπορεί. Αλλά τα έχω συνηθίσει οπότε δεν με πειράζει. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα