Προς το περιεχόμενο

Gaming Monitors News/Comparison


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 5,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
19 ώρες πριν, music_lover είπε

Ναι είναι γνωστό αυτό, το παθαίνουν.

Ένα ένα τα μαθαίνουμε....οι "reviewers" δεν τα είδαν αυτά;

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 18/5/2025 στις 10:56 ΠΜ, 7nisiotis είπε

 

 χμ .....??

 

Tελικα τα qd oled εχουν shifted blacks ή crushed blacks ας αποφασισουν οι "ειδικοι" του reddit.

Τα black level tests που εχουν ανεβασει ειδικα στα σχολια ειναι για να γελας ,διαφορα δεν ειδα στο lagomblack level test. Υποψιν αν με το που ανοιξεις το μονιτορ και πας να δεις τα black levels μπορει να μην τα δειχνει σωστα ,θελει μερικα δευτερα να "νιωσει" το πανελ. Επισης πολλες φορες μετα απο αλλαγη mode  του Monitor τα patterns του lagom παλι δεν φαινονται σωστα θελει refresh ο browser. 

Αριστερα με κρυο το πανελ και δεξια μετα απο 45 λεπτα παρατημενο στο παιχνιδι

spacer.png

 

 

 

Επεξ/σία από akoinonitos
  • Like 1
Δημοσ.
12 minutes ago, akoinonitos said:

Tελικα τα qd oled εχουν shifted blacks ή crushed blacks ας αποφασισουν οι "ειδικοι" του reddit.

Τα black level tests που εχουν ανεβασει ειδικα στα σχολια ειναι για να γελας ,διαφορα δεν ειδα στο lagomblack level test. Υποψιν αν με το που ανοιξεις το μονιτορ και πας να δεις τα black levels μπορει να μην τα δειχνει σωστα ,θελει μερικα δευτερα να "νιωσει" το πανελ. Επισης πολλες φορες μετα απο αλλαγη mode  του Monitor τα patterns του lagom παλι δεν φαινονται σωστα θελει refresh ο browser. 

Αριστερα με κρυο το πανελ και δεξια μετα απο 45 λεπτα παρατημενο στο παιχνιδι

spacer.png

 

 

 

Φαίνεται ξεκάθαρα το elevate black στο δεξιά, είναι γνωστό θέμα των gaming qd-oled και δεν φτιάχνεται ούτε με calibration.

Ακόμα με το σαπακι της dell παιδεύεστε;

Πέτα το από την ταράτσα, να μην μείνει τίποτα, ούτε για ανταλλακτικά.

Διαφορετικά χάρισε το σε όποιον σε κακολογει.. και άστον να παιδευεται.

Και πάνε πάρε το πάνελ το καλό, το πάνελ το σωστό!

αν τους πεις οτι ειχες και dell qdoled θα σε κάνουν και έκπτωση. 😛

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, prefuse είπε

Φαίνεται ξεκάθαρα το elevate black στο δεξιά, είναι γνωστό θέμα των gaming qd-oled και δεν φτιάχνεται ούτε με calibration.

Ακόμα με το σαπακι της dell παιδεύεστε;

Πέτα το από την ταράτσα, να μην μείνει τίποτα, ούτε για ανταλλακτικά.

Διαφορετικά χάρισε το σε όποιον σε κακολογει.. και άστον να παιδευεται.

Και πάνε πάρε το πάνελ το καλό, το πάνελ το σωστό!

αν τους πεις οτι ειχες και dell qdoled θα σε κάνουν και έκπτωση. 😛

spacer.png

spacer.png

οι φωτο πριν το zoom , μελετησε τες και πες αν η διαφορα που βλεπεις που μονο σε ενα σημειο φαινεται και ειναι στο δεξιο κτηριο κατω απο την στεγη οφειλεται σε shifted blacks η στην καμερα του κινητου.

Το πανελ το καλο ποιο ειναι?   αυτο με το μεγαλο λευκο led που ξεβαφει? :P

Aυτοι στο xda εκαναν review και το 2725df βλεπω και βρηκαν οτι με hdmi περιοριζεται λεει στα 240hz.

Μαλιστα ,σοβαροι reviewers και αυτοι :ph34r:

Screenshot_20250519_165752_SamsungInternet.jpg.7452ecc48df88fa1bd22b047a1ad7b45.jpg

κακως σχολιαζω μου φαινεται

Επεξ/σία από akoinonitos
Δημοσ.
11 minutes ago, akoinonitos said:

spacer.png

spacer.png

οι φωτο πριν το zoom , μελετησε τες και πες αν η διαφορα που βλεπεις που μονο σε ενα σημειο φαινεται και ειναι στο δεξιο κτηριο κατω απο την στεγη οφειλεται σε shifted blacks η στην καμερα του κινητου.

Το πανελ το καλο ποιο ειναι?   αυτο με το μεγαλο λευκο led που ξεβαφει? :P

Ξεκάθαρη διάφορα που ούτε με firmware update ούτε με calibration διορθώνεται.

Μοναδική λύση, αγγελία και αγορά νέου πάνελ display HDR 1000 certification για να απολαμβάνεις πραγματικό HDR χωρίς tone mapping.

Κανένα πάνελ δεν ξεβαφει, αν το χρησιμοποιούμε εντός προδιαγραφών γιατί το περισσότερο content είναι εντός rec709/sRGB και P3. Αν ξεβαφ είναι γιατί θέλετε παραπάνω saturation από όσο έχει το υλικό που παρακολουθείτε.

Εσείς μελετήσετε τίποτα; 😛

Είχατε πολύ homework.

  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, prefuse είπε

Ξεκάθαρη διάφορα που ούτε με firmware update ούτε με calibration διορθώνεται.

Μοναδική λύση, αγγελία και αγορά νέου πάνελ display HDR 1000 certification για να απολαμβάνεις πραγματικό HDR χωρίς tone mapping.

Κανένα πάνελ δεν ξεβαφει, αν το χρησιμοποιούμε εντός προδιαγραφών γιατί το περισσότερο content είναι εντός rec709/sRGB και P3. Αν ξεβαφ είναι γιατί θέλετε παραπάνω saturation από όσο έχει το υλικό που παρακολουθείτε.

Εσείς μελετήσετε τίποτα; 😛

Είχατε πολύ homework.

Spoiler

Σε sdr ειναι δεν ειναι σε hdr :P

Να δεις το βιντεο του φιλου σου του hdtv με το aw3423dw και την 42αρα c2. 2 ειναι η επιλογες η θα ειναι πιο σκοτεινο (filmaker με σωστα χρωματα) η θα ειναι πιο φωτεινο (game mode)  αλλα θα ξεβαφει:P

Αληθεια ,εχουν p3 mode οι lg 42αρες? 

 

Επεξ/σία από akoinonitos
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, akoinonitos said:

Σε sdr ειναι δεν ειναι σε hdr :P

Γενικά το γράφω βρε ακοινονητος, όχι για τα ss σου.

Το άρθρο του Άγγλου από TFT center που είχες βάλει προ ημερών, έτυχε να το διαβάσω πριν λίγο καιρό. Κατάλαβες ότι ήταν advertorial της Samy έτσι; Γνωρίζεις υποθέτω τι είναι.. έγραφε και για κάτι γκρί, περίεργους οργανισμούς experience, που ανέλαβαν να βγάλουν ένα σύστημα αξιολόγησης για τους αφελής που κοιτάνε τα σκορ  αξιολογήσεων γιατί δεν κατανοούν τίποτα άλλο από όσα γράφονται. Λογικό από την μια, αλλά επιστημονικά αβάσιμο και παραπλανητικό.

Λίγο που έψαξα και το αναφέρει και στο άρθρο είναι χρηματοδοτούμενη από samy.. γιατι η Samy που πάντα ήταν άριστη στο να κοροιδευει το κοινό της με τόση μαεστρία, ένιωσε ξαφνικά δευτεραντζα σε κοροϊδία... που η LG μετράει μόνο peak brightness και έτσι έβγαιναν οι οθόνες τις 30% πιο σκοτεινές.. δηλαδή πας να κοροδεψς την γριά π0υ...@ ρε LG? Τόσο κόπο έκανε για αυτή την θέση και ξαφνικά αυτή που κορόιδευε, βγήκε 2η σε κοροϊδία... Ούτε η Nvidia δεν φτάσει σε τέτοιο πάτο, αν και έχει ξεπεράσει τον πάτο προ πολλού...έχει βίντεο ξανά ο gamers Nexus.

Spoiler

 

 

Τώρα το θέμα είναι αν χρειάζεται όλη αυτή η φωτεινότητα 1000-4000nits, ειδικά σε σκοτεινό περιβάλλον που συνήθως βλέπουμε ταινίες και games. αλλά αφού θέλετε silly nit numbers, θα τα έχετε σε μικρές, βασανιστικές δόσεις. 

Μεγάλος δάσκαλος η apple σε αυτό τον τομέα! 

Πουλάει κομμουνιστικό κλειστό οικοσύστημα και σχεδιασμό, ίδιο για σχεδόν μια δεκαετία τώρα, σε άκρα καπιταλιστικές αγορές και μάζες που θέλουν να διαφέρουν, έχοντας όμως όλοι το ίδιο 😛 

Αλλά τα 10.000 nits δεν είναι καθόλου εύκολο και τεχνικά.. πέρα από την άσκοπη σπατάλη ενέργειας για να παίζουν μερικές εκατοντάδες χιλιάδες τραχανοπλαγιαδες games με 4000nits
😛

Δηλαδή και αύριο να καταφέρουν και να δώσουν 10.000 nits θα πρέπει να λυθεί και το πρόβλημα της ενέργειας. Ειδικά όταν πρόκειται για καταναλωτικό αγαθό που μπορεί να πωλείται κατα δισεκατομμύρια μονάδες.

Παρόλαυτα τα περισσότερα που γράφει στο advertorial ο Άγγλος και οι υπόλοιποι, ισχύουν, το θέμα είναι ότι δεν γράφει ότι για να υπάρξει αυτός ο κορεσμός θα πρέπει να είμαστε στα όρια ή και εκτός, ενός μεγάλου colorspace όπως είναι το p3. Δηλαδή παίζει να τα δούμε ελάχιστες φορές ή και καθόλου κατά την διάρκεια μιας ταινίας πχ.

Καμία τηλεόραση δεν έχει P3 από όσο γνωρίζω. Αλλά αυτό δεν λέει κάτι για την δική σας χρήση.

Ας αφήσουμε το νήμα στην ησυχία του όμως. Εξάλλου κάνεις δεν τα διαβάζει.

ΥΓ φίλε gamer άσε τα HDR, τα test, link, calibration και τα ss και απόλαυσε οποίο μόνιτορ και αν έχεις. Εμείς παίζαμε 8bit σε CRT και το κατευχαριστιόμασταν.

Επεξ/σία από prefuse
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, prefuse said:

Καμία τηλεόραση δεν έχει P3 από όσο γνωρίζω. Αλλά αυτό δεν λέει κάτι για την δική σας χρήση.

Σε πολλές ταινίες θα δεις μέσα στον Rec.2020 container να έχει BT.2020, 10-bit, ST.2084. Αν διαβάσεις όμως τα mastering display color volume metadata (SMPTE ST 2086) θα δεις ότι τα primaries είναι αυτά του P3-D65.

Οι σύγχρονες τηλεοράσεις όπως μπορείς να δεις από τα review του rtings όταν παίζουν HDR έχουν 100% κάλυψη στο P3-D65.

Άρα οι τηλεοράσεις δεν σου επιτρέπουν να διαλέξεις το P3 αλλά είναι φτιαγμένες ώστε να το προβάλουν σωστά στην συντριπτική πλειονότητα του HDR content που το χρησιμοποιεί.

5 hours ago, akoinonitos said:

Tελικα τα qd oled εχουν shifted blacks ή crushed blacks ας αποφασισουν οι "ειδικοι" του reddit.

Δεν έχω κάτσει ποτέ να δω προσωπικά τις διαφορές γιατί δεν έχω qd-oled και επειδή το θεωρώ ασήμαντο αλλά έχω διαβάσει ότι υπάρχει λίγο gamma shift όταν ζεσταίνεται η οθόνη στα qd-oled. Κάποιοι γράφουν ότι η οθόνη σου όσο είναι κρύα κάνει λίγο crush τα blacks και μόλις ζεσταίνεται το gamma γίνεται σωστό.

Επεξ/σία από elpenor
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
45 minutes ago, elpenor said:

Σε πολλές ταινίες θα δεις μέσα στον Rec.2020 container να έχει BT.2020, 10-bit, ST.2084. Αν διαβάσεις όμως τα mastering display color volume metadata (SMPTE ST 2086) θα δεις ότι τα primaries είναι αυτά του P3-D65.

Οι σύγχρονες τηλεοράσεις όπως μπορείς να δεις από τα review του rtings όταν παίζουν HDR έχουν 100% κάλυψη στο P3-D65.

Άρα οι τηλεοράσεις δεν σου επιτρέπουν να διαλέξεις το P3 αλλά είναι φτιαγμένες ώστε να το προβάλουν σωστά στην συντριπτική πλειονότητα του HDR content που το χρησιμοποιεί.

δεν χρειάζεται να τα γνωρίζετε όλα αυτά παρά μόνο αν παραδίδεται για πλατφόρμες όπως Netflix, Disney plus.

Το P3 δεν είναι πρότυπο broadcast και άρα δεν υπάρχει λόγος να το υποστηρίζουν οι τηλεοράσεις, αφού δεν είναι επαγγελματικά μόνιτορ.

Τα primaries φυσικά είναι του P3 γι'αυτό λέμε ότι δεν θα δείτε rec2020 υλικό/χρώματα, γιατί αυτό καλύπτουν 100% οι τηλεοράσεις. Δεν μπορείς να κάνεις color correction και grade κάτι που δεν έχεις 100% κάλυψη ή τουλάχιστον ένα μεγάλο ποσοστό.

Πρέπει κάποιος να είναι πολύ μερακλής για να κάνει ζυγοστάθμιση...και να πηγαίνει  συνεργείο με 3.. ρόδες :P

 

 

 

Επεξ/σία από prefuse
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 hours ago, akoinonitos said:

Aυτοι στο xda εκαναν review και το 2725df βλεπω και βρηκαν οτι με hdmi περιοριζεται λεει στα 240hz.

Τρομερό limitation τα 240hz, ειδικά αν δεν είσαι επαγγελματίας competitive player. Πως θα παίζεις με μόνο 240hz και με 5090 Tetris 3D, γιατί μόνο αυτό ίσως  πιάσει τα 240fps.

Καλά τα γράφει; Αν όχι παρακαλώ ρίξτε καντήλια και διορθώσετε.. με λίγα λόγια τα 144hz είναι υπεραρκετά για όλους όσους παίζουν single player games, πλην τους επαγγελματίες eSports.

Spoiler

With an RTX 5090 (assumed next-gen flagship GPU following the 4090, likely based on Blackwell architecture) and the latest high-end CPU (e.g., a hypothetical Ryzen 9950X or Intel 15th Gen Core i9, expected Q4 2025), you're looking at absolute top-tier performance in all modern AAA games. Here's a breakdown of expected FPS at 4K Ultra settings, assuming DLSS/FSR is used where applicable and no CPU bottleneck.


Estimated FPS (4K Ultra) with RTX 5090 + Top CPU:

1. Cyberpunk 2077 (Phantom Liberty, RT Overdrive + DLSS 3.5)

  • 120–160 FPS (DLSS 3.5 Frame Gen ON)
  • Without Frame Gen, expect ~80–100 FPS.
  • Native 4K (no DLSS): ~60–70 FPS with full path tracing.

2. The Last of Us Part I (PC)

  • 100–140 FPS with Ultra settings + DLSS
  • Native 4K: ~80–100 FPS depending on patch optimization.

3. Red Dead Redemption 2

  • 110–150 FPS on Ultra + TAA/DLSS
  • Native 4K: ~90–100 FPS

4. Ghost of Tsushima: Director's Cut (PC, May 2024)

  • 130–160 FPS with Ultra settings + DLSS
  • Native 4K: 90–120 FPS

5. Black Myth: Wukong (Monkey protagonist, releasing Aug 2024)

  • Estimated: 100–130 FPS with DLSS
  • Native 4K Ultra: ~80–90 FPS

6. Elden Ring: Shadow of the Erdtree DLC

  • 60 FPS cap unless unlocked via mod
  • With unlock mod: 150–200 FPS+ depending on scene
  • Native 4K: easily over 120 FPS

Other Heavy AAA Games (2023–2025)

Alan Wake II

  • Full path tracing with DLSS 3.5: 100–140 FPS
  • Native 4K: ~50–60 FPS (very demanding)

Starfield

  • 80–100 FPS Ultra settings + FSR
  • Native 4K: ~60–70 FPS (heavily CPU-dependent)

Hogwarts Legacy

  • 120–160 FPS with DLSS on Ultra
  • Native 4K: ~90–100 FPS

Resident Evil 4 Remake

  • 150–200 FPS at 4K Ultra
  • Very optimized game

Spider-Man 2 (if ported to PC by 2025)

  • Likely 120–160 FPS with DLSS
  • Native 4K: ~90–110 FPS

Summary:

With the 5090 + next-gen CPU, you're getting:

  • 60–100+ FPS native 4K in every game.
  • 100–180+ FPS with DLSS/FSR, even in the most demanding titles like Cyberpunk with RT Overdrive.
  • The GPU is likely 2× the raster power of a 4090 and 3×+ in ray tracing with DLSS 3.5 enhancements (e.g., Ray Reconstruction).

 

Spoiler

Even on a 360 Hz panel, your GPU/CPU combo still has to render each frame—if your system is only pushing, say, 200 FPS in Cyberpunk, that’s all you’ll see, no matter how fast the screen can refresh. The monitor’s refresh rate simply sets the maximum number of distinct frames it can show per second.

How it works in practice:

  • Monitor refresh rate (Hz) = how many times per second the display can update with a new frame.
  • Game FPS = how many frames per second your GPU + CPU are actually rendering.
  • If FPS < Hz, the monitor will simply repeat the last frame until a new one arrives (so e.g. a 200 FPS game on a 360 Hz screen just shows 200 unique images, with some repeats).
  • If FPS > Hz, you either:
    • get frame tearing (if vsync is off),
    • or your GPU will wait for the next refresh (if vsync is on), capping your visible FPS to the monitor’s Hz,
    • or you’ll use variable-rate sync (G-Sync/FreeSync) to let the GPU push as many as it can up to the panel’s limit while avoiding tearing.

So should you bother with 360 Hz?

  • If your high-end PC could routinely push well over 240 FPS in the titles you care about—especially esports/twitch shooters like CS2, Valorant, Apex Legends—then a 360 Hz screen can shave a few milliseconds off your input lag and give you marginally smoother motion.
  • If your typical in-game FPS sits in the 150–240 range (even on “easy” maps or lower settings), a 240 Hz panel will show you every one of those frames without wasting (or “missing out” on) any above 240, and you’ll save money.

Diminishing returns & human perception

  • Most players perceive a big jump from 60→144 Hz.
  • The difference between 144→240 Hz is smaller but still noticeable to trained eyes.
  • Going 240→360 Hz yields only a tiny extra smoothing and latency drop—many won’t see or feel it unless they’re very sensitive or in a pro-level environment.

Bottom line

  • GPU-bound? If your PC can’t hit 300 + FPS in your favorite games, a 360 Hz monitor won’t magically raise your FPS.
  • Cost-effective sweet spot? For most ultra-high-end rigs today, 240 Hz is easier to fully utilize and significantly cheaper (and still lightning-smooth).
  • Esports edge? If you chase every last millisecond of latency and can push 300–400 FPS in your go-to titles, then 360 Hz might be worth it. Otherwise, 240 Hz gives you virtually all the benefit.

 

Επεξ/σία από prefuse
Δημοσ.
22 ώρες πριν, akoinonitos είπε

Tελικα τα qd oled εχουν shifted blacks ή crushed blacks ας αποφασισουν οι "ειδικοι" του reddit.

Τα black level tests που εχουν ανεβασει ειδικα στα σχολια ειναι για να γελας ,διαφορα δεν ειδα στο lagomblack level test. Υποψιν αν με το που ανοιξεις το μονιτορ και πας να δεις τα black levels μπορει να μην τα δειχνει σωστα ,θελει μερικα δευτερα να "νιωσει" το πανελ. Επισης πολλες φορες μετα απο αλλαγη mode  του Monitor τα patterns του lagom παλι δεν φαινονται σωστα θελει refresh ο browser. 

Αριστερα με κρυο το πανελ και δεξια μετα απο 45 λεπτα παρατημενο στο παιχνιδι

spacer.png

 

 

 

Μην περιορίζεσαι σε ένα και μόνο μοντέλο, στην αγορά υπάρχουν δεκάδες μοντέλα με διαφορετικά συστήματα ψύξης που δεν ξέρουμε πως συμπεριφέρονται μετά από Χ χρονικό διάστημα.

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, prefuse είπε

Τρομερό limitation τα 240hz, ειδικά αν δεν είσαι επαγγελματίας competitive player. Πως θα παίζεις με μόνο 240hz και με 5090 Tetris 3D, γιατί μόνο αυτό ίσως  πιάσει τα 240fps.

Καλά τα γράφει; Αν όχι παρακαλώ ρίξτε καντήλια και διορθώσετε.. με λίγα λόγια τα 144hz είναι υπεραρκετά για όλους όσους παίζουν single player games, πλην τους επαγγελματίες eSports.

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

With an RTX 5090 (assumed next-gen flagship GPU following the 4090, likely based on Blackwell architecture) and the latest high-end CPU (e.g., a hypothetical Ryzen 9950X or Intel 15th Gen Core i9, expected Q4 2025), you're looking at absolute top-tier performance in all modern AAA games. Here's a breakdown of expected FPS at 4K Ultra settings, assuming DLSS/FSR is used where applicable and no CPU bottleneck.


Estimated FPS (4K Ultra) with RTX 5090 + Top CPU:

1. Cyberpunk 2077 (Phantom Liberty, RT Overdrive + DLSS 3.5)

  • 120–160 FPS (DLSS 3.5 Frame Gen ON)
  • Without Frame Gen, expect ~80–100 FPS.
  • Native 4K (no DLSS): ~60–70 FPS with full path tracing.

2. The Last of Us Part I (PC)

  • 100–140 FPS with Ultra settings + DLSS
  • Native 4K: ~80–100 FPS depending on patch optimization.

3. Red Dead Redemption 2

  • 110–150 FPS on Ultra + TAA/DLSS
  • Native 4K: ~90–100 FPS

4. Ghost of Tsushima: Director's Cut (PC, May 2024)

  • 130–160 FPS with Ultra settings + DLSS
  • Native 4K: 90–120 FPS

5. Black Myth: Wukong (Monkey protagonist, releasing Aug 2024)

  • Estimated: 100–130 FPS with DLSS
  • Native 4K Ultra: ~80–90 FPS

6. Elden Ring: Shadow of the Erdtree DLC

  • 60 FPS cap unless unlocked via mod
  • With unlock mod: 150–200 FPS+ depending on scene
  • Native 4K: easily over 120 FPS

Other Heavy AAA Games (2023–2025)

Alan Wake II

  • Full path tracing with DLSS 3.5: 100–140 FPS
  • Native 4K: ~50–60 FPS (very demanding)

Starfield

  • 80–100 FPS Ultra settings + FSR
  • Native 4K: ~60–70 FPS (heavily CPU-dependent)

Hogwarts Legacy

  • 120–160 FPS with DLSS on Ultra
  • Native 4K: ~90–100 FPS

Resident Evil 4 Remake

  • 150–200 FPS at 4K Ultra
  • Very optimized game

Spider-Man 2 (if ported to PC by 2025)

  • Likely 120–160 FPS with DLSS
  • Native 4K: ~90–110 FPS

Summary:

With the 5090 + next-gen CPU, you're getting:

  • 60–100+ FPS native 4K in every game.
  • 100–180+ FPS with DLSS/FSR, even in the most demanding titles like Cyberpunk with RT Overdrive.
  • The GPU is likely 2× the raster power of a 4090 and 3×+ in ray tracing with DLSS 3.5 enhancements (e.g., Ray Reconstruction).

 

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Even on a 360 Hz panel, your GPU/CPU combo still has to render each frame—if your system is only pushing, say, 200 FPS in Cyberpunk, that’s all you’ll see, no matter how fast the screen can refresh. The monitor’s refresh rate simply sets the maximum number of distinct frames it can show per second.

How it works in practice:

  • Monitor refresh rate (Hz) = how many times per second the display can update with a new frame.
  • Game FPS = how many frames per second your GPU + CPU are actually rendering.
  • If FPS < Hz, the monitor will simply repeat the last frame until a new one arrives (so e.g. a 200 FPS game on a 360 Hz screen just shows 200 unique images, with some repeats).
  • If FPS > Hz, you either:
    • get frame tearing (if vsync is off),
    • or your GPU will wait for the next refresh (if vsync is on), capping your visible FPS to the monitor’s Hz,
    • or you’ll use variable-rate sync (G-Sync/FreeSync) to let the GPU push as many as it can up to the panel’s limit while avoiding tearing.

So should you bother with 360 Hz?

  • If your high-end PC could routinely push well over 240 FPS in the titles you care about—especially esports/twitch shooters like CS2, Valorant, Apex Legends—then a 360 Hz screen can shave a few milliseconds off your input lag and give you marginally smoother motion.
  • If your typical in-game FPS sits in the 150–240 range (even on “easy” maps or lower settings), a 240 Hz panel will show you every one of those frames without wasting (or “missing out” on) any above 240, and you’ll save money.

Diminishing returns & human perception

  • Most players perceive a big jump from 60→144 Hz.
  • The difference between 144→240 Hz is smaller but still noticeable to trained eyes.
  • Going 240→360 Hz yields only a tiny extra smoothing and latency drop—many won’t see or feel it unless they’re very sensitive or in a pro-level environment.

Bottom line

  • GPU-bound? If your PC can’t hit 300 + FPS in your favorite games, a 360 Hz monitor won’t magically raise your FPS.
  • Cost-effective sweet spot? For most ultra-high-end rigs today, 240 Hz is easier to fully utilize and significantly cheaper (and still lightning-smooth).
  • Esports edge? If you chase every last millisecond of latency and can push 300–400 FPS in your go-to titles, then 360 Hz might be worth it. Otherwise, 240 Hz gives you virtually all the benefit.

 

Δεν καταλαβες. Το θεμα  ειναι οτι εκαναν review ενα μονιτορ και γραφουν λαθος πραγματα. Δεν πεφτεις στα 240hz με hdmi αλλα στα 144hz 

Μόλις τώρα, music_lover είπε

Μην περιορίζεσαι σε ένα και μόνο μοντέλο, στην αγορά υπάρχουν δεκάδες μοντέλα με διαφορετικά συστήματα ψύξης που δεν ξέρουμε πως συμπεριφέρονται μετά από Χ χρονικό διάστημα.

Αφου για τα dell λενε ρε συ. Ιδια ψυξη εχουν ολα , 1 fan.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 minutes ago, akoinonitos said:

Δεν καταλαβες. Το θεμα  ειναι οτι εκαναν review ενα μονιτορ και γραφουν λαθος πραγματα. Δεν πεφτεις στα 240hz με hdmi αλλα στα 144hz 

Απλά εγώ το πήγα ένα βήμα παραπέρα. Ότι είτε 144 είτε 240 πολύ λίγοι θα καταλάβουν την διαφορά και αν την καταλάβουν.. πέρα από το ότι για να πας πάνω από 144 σε 4k και αν πας...θα πρέπει αναγκαστικά να έχεις 5090, top CPU/ψύξη κτλ.. 

Κοινώς καλύτερα ένα πιο ισορροπημένο μόνιτορ με καλύτερο factory calibration, καλύτερο panel uniformity κτλ παρά άχρηστα hz και nits. Αλλά αυτά είναι εύκολα μετρήσιμα και συγκρίσιμα και αυτά πουλάνε. Οπότε αυτά κοιτάζουν να ανεβάσουν

Επεξ/σία από prefuse

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...