Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Λόγω λάθος στο μέγεθος μιας φόρμας Adidas αποφάσισα να τη γυρίσω πίσω στο επίσημο site της adidas

ώστε να μου επιστραφούν τα χρήματα.Εκτύπωσα την φόρμα επιστροφής ατελώς μέσω adidas με προκαθορισμένο τρακινγκ και με οδηγίες παράδοσης στα ΕΛΤΑ.

Ολα καλά μέχρι τώρα.Παρέδωσα το δέμα στα ΕΛΤΑ και μετα 4 ήμερες κάνω τρακινγκ το δέμα και βλέπω κατάσταση: "κατάθεση σε θυρίδα".

Καταλαβαίνω ότι κάτι δεν πάει καλά και πάω στο κατάστημα σήμερα,βρίσκω τον υπάλληλο και των ρωτάω που βρίσκεται το δέμα 4 ημέρες τώρα,

βγαίνει και ο διευθυντης και αρχίζουν να ψάχνουνε μαζί αλλά μάταια.Ούτε το βρίσκουν ούτε ξέρουν που βρίσκεται.

Μου ζητάνε το τηλέφωνο και τα στοιχεία και απλά μου λένε ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου.

Τι μπορώ να κάνω;

Σκέφτομαι να καταθέσω γραπτώς ερώτημα ώστε να υποχρεωθούν να απαντήσουν γραπτως τι έγινε το δέμα μου.

Να κάνω και καταγγελία στην ΕΕΤΤ;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα χαμένα - συστημένα χωρίς ασφάλιση αποζημιώνονται προς 36€

Για τα ΕΛΤΑ χαμένο θεωρείται μετά τους 6 μήνες από την ημερομηνία αποστολής

Επεξ/σία από cacofonix-3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...