Προς το περιεχόμενο

Αγορά σώματος


AngieN11

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα σας!! Θα ήθελα τα φώτα σας, σαν πιο έμπειροι..

Είμαι ερασιτέχνης φωτογράφος (το ψάχνω μόνη μου) με canon 1000D..

Θέλω να πάρω ένα άλλο σώμα (κατά προτίμηση να τραβάει βίντεο) και να είναι mirrorless.

Θέλω να ρωτήσω λοιπόν ποιο σώμα canon μου προτείνετε (σχετικά οικονομικο και canon γιατί έχω εξοπλισμό) 

Και αν οι φακοι της dslr κάνουν στην mirrorless..

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων 😊

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα χρειαστείς αντάπτορα, αλλά με αυτόν τους χρησιμοποιείς κανονικά, ειδικά αν είναι Canon.

Οι επιλογές σου νομίζω είναι Μ100 στα ~300 ευρώ (έχει βγει και Μ200 αλλά στα ~500 ευρώ δε νομίζω να αξίζει) που είναι basic σώμα χωρίς view finder αλλά ΟΚ autofocus και αισθητήρα.

Μετά Μ6 Mark II που είναι ας πούμε το κορυφαίο crop σώμα της Canon αλλά εκεί πας στα ~800? ευρώ

και μετά (που νομίζω αξίζει αν μπορείς) η EOS RP που με αντάπτορα για τους φακούς σου τη βρίσκεις λίγο πάνω από 1000 ευρώ. Εκείς πας στο νέο mount της Canon το RF που μελοντικά θα έχει και τη μεγαλύτερη ποικιλία φακών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω έναν 50αρη και έναν 70-300mm.. Στο budget γύρω στα 300-400€ είμαι.. 

Οταν βάλω ανταπτορα, οι λειτουργίες θα είναι οι ίδιες;; δηλαδή σαν να μην τον έχω;; 

Δεν έχω σκεφτεί να αλλάξω εταιρεία... Νομίζω ότι η Canon είναι η πιο καλή από ότι έχω δει.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, AngieN11 είπε

Έχω έναν 50αρη και έναν 70-300mm.. Στο budget γύρω στα 300-400€ είμαι.. 

Οταν βάλω ανταπτορα, οι λειτουργίες θα είναι οι ίδιες;; δηλαδή σαν να μην τον έχω;; 

Δεν έχω σκεφτεί να αλλάξω εταιρεία... Νομίζω ότι η Canon είναι η πιο καλή από ότι έχω δει..