CheOnWeb Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2020 22 minutes ago, mitsuyoshi said: Λοιπόν το απλό resolve out of the box δεν το βλέπει. Το διαβάζει μόνο ως ήχο, και δεν παίζει κιόλας. Ξέρεις αν πρέπει να ρυθμίσω κάτι? Δεν νομίζω ότι είναι θέμα ρύθμισης. Κάποιοι κατασκευαστές καμερών ζητάνε license για τα 10μπιτα αρχεία τους, οπότε η blackmagic αναγκάζεται να το πληρώσει και το δίνει μόνο για το Studio. Οπότε ή βρίσκεις Resolve Studio ή ψάχνεις για άλλον free converter που να κάνει H265 to DNxHR σε batch mode για να μην τα κάνεις ένα-ένα. Εγώ έχω το Studio, οπότε αν έχεις ένα μικρό κομματάκι h265 που δεν σε νοιάζει να το δω, μπορείς να μου το στείλεις να σου πω αν το βλέπει.
mitsuyoshi Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2020 1 ώρα πριν, CheOnWeb είπε Δεν νομίζω ότι είναι θέμα ρύθμισης. Κάποιοι κατασκευαστές καμερών ζητάνε license για τα 10μπιτα αρχεία τους, οπότε η blackmagic αναγκάζεται να το πληρώσει και το δίνει μόνο για το Studio. Οπότε ή βρίσκεις Resolve Studio ή ψάχνεις για άλλον free converter που να κάνει H265 to DNxHR σε batch mode για να μην τα κάνεις ένα-ένα. Εγώ έχω το Studio, οπότε αν έχεις ένα μικρό κομματάκι h265 που δεν σε νοιάζει να το δω, μπορείς να μου το στείλεις να σου πω αν το βλέπει. Studio το βλέπει κανονικά! Ωραίος! Πιστεύεις μια καλή λύση για lossless export που να διατηρεί μία άλφα ευελιξία στον χειρισμό είναι αυτή? Έχω συνηθήσει κάπως να δουλεύω με .mov αρχεία και τον όγκο τους.. Έχεις να προτείνεις κάτι καλύτερο σε μέγεθος/χειρισμό που να μη χάνει πολύ σε ποιότητα? Btw διαλέγω το 444 γιατί δε μου έχει 422 σε 10bit.
CheOnWeb Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Νομίζω ότι το 4:4:4 θα βγει πολύ μεγάλο σε όγκο και δεν έχει και νόημα αφού η πηγή είναι 4:2:2. Δεν σου δίνει DNxHR HQX 10-bit? Ίσως αξίζει να ψάξεις και μια άλλη εναλλακτική, που δεν ξέρω όμως αν είναι εφικτή. Ο καινούριος Adobe Media Encoder (CC2019 or later) υποστηρίζει prores encoding στα windows. Αν υπήρχε τρόπος να δει τα H265 (δεν το έχω ψάξει) θα μπορούσες να δοκιμάσεις να κάνεις το υλικό σου prores, που υποστηρίζει 10bit σε χαμηλότερα bitrates για να γλυτώσεις όγκο αρχείων χωρίς να χάσεις σε ποιότητα. Έκανα μια δοκιμή με H265 8bit στον Adobe Media Encoder CC2019 και το βλέπει κανονικά (φαντάζομαι και το premiere που δεν έχω), άρα όντως το θέμα είναι το 10μπιτο, όπως υποψιαζόμουνα. Δεν έχω 10μπιτο αρχείο όμως να το ψάξω περισσότερο. Αν έχεις κανένα μικρό κομματάκι (από κάμερα όμως, απείραχτο δηλαδή) στείλε να κάνω καμμιά δοκιμή. Επεξ/σία 7 Νοεμβρίου 2020 από CheOnWeb
mitsuyoshi Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2020 1 ώρα πριν, CheOnWeb είπε Νομίζω ότι το 4:4:4 θα βγει πολύ μεγάλο σε όγκο και δεν έχει και νόημα αφού η πηγή είναι 4:2:2. Δεν σου δίνει DNxHR HQX 10-bit? Ίσως αξίζει να ψάξεις και μια άλλη εναλλακτική, που δεν ξέρω όμως αν είναι εφικτή. Ο καινούριος Adobe Media Encoder (CC2019 or later) υποστηρίζει prores encoding στα windows. Αν υπήρχε τρόπος να δει τα H265 (δεν το έχω ψάξει) θα μπορούσες να δοκιμάσεις να κάνεις το υλικό σου prores, που υποστηρίζει 10bit σε χαμηλότερα bitrates για να γλυτώσεις όγκο αρχείων χωρίς να χάσεις σε ποιότητα. Έκανα μια δοκιμή με H265 8bit στον Adobe Media Encoder CC2019 και το βλέπει κανονικά (φαντάζομαι και το premiere που δεν έχω), άρα όντως το θέμα είναι το 10μπιτο, όπως υποψιαζόμουνα. Δεν έχω 10μπιτο αρχείο όμως να το ψάξω περισσότερο. Αν έχεις κανένα μικρό κομματάκι (από κάμερα όμως, απείραχτο δηλαδή) στείλε να κάνω καμμιά δοκιμή. DM
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα