Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Προβλήματα μετά από επαναφόρτιση μπαταρίας


Katerinadou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

Ποιος είναι δηλαδή ο σωστός τρόπος να δώσουμε ρεύμα από ένα αμάξι σε ένα άλλο?

Με καλώδια  (αλλά όχι κινέζικα) όπως κάνουμε όλοι από αυτοκίνητο που φοράει 12βολτη μπαταρία κοντά στα Αμπερ τα δικά μας γιατί αν είναι παρακάτω το πιο πιθανό δεν θα παίρνει μπρος. Το έπαθε ο γιος μου με pegeot rally 1600 που προσπαθούσε να το βάλει μπρος από μπαταρία seicento και δεν έπαιρνε γιατί ήταν 40άρα ενώ η δική του 65αρα. Πήγα εγώ με 65άρα και πήρε.

Ο μόνος φόβος είναι να σου δώσει ρεύμα κάποιο μεγάλο φορτηγό με 24 βολτ και να πάθει κανένα εγκεφαλικό το ηλεκτρικό σου κύκλωμα.😁

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 52
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Το φορτισμα μπαταριας θελει 24ωρο και ΔΕΝ γινεται με την μπαταρια πανω στο αυτοκινητο. Jump start κανουμε απο αυτοκινητο σε αυτοκινητο (η με jump starter) που απλα παιρνει μπροστα το αμαξι και η

μαλλον οι δικες σου μηχανολογικες αλλα κυριως ηλεκτρολογικες γνωσεις φανταζομαι ειναι επιπεδου ...νηπιου. Ευτηχως η κοπελα ακουσε τη συμβουλη και θα παει σε ηλεκτρολογο.   Θα ηθελα να μου αν

καθαρισε και σφιξε καλα τους πολους της μπαταριας εμένα εβγαζε και check engine γιατι δεν ανοιγε σωστα την ηλεκτρικη πεταλουδα κατα το μιζαρισμα banner hankook Yuasa

Δηλαδή ποτέ δεν συνδέουμε τα καλώδιο και στους δύο πόλους της μπαταρίας?

2 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Με καλώδια  (αλλά όχι κινέζικα) όπως κάνουμε όλοι από αυτοκίνητο που φοράει 12βολτη μπαταρία κοντά στα Αμπερ τα δικά μας γιατί αν είναι παρακάτω το πιο πιθανό δεν θα παίρνει μπρος. Το έπαθε ο γιος μου με pegeot rally 1600 που προσπαθούσε να το βάλει μπρος από μπαταρία seicento και δεν έπαιρνε γιατί ήταν 40άρα ενώ η δική του 65αρα. Πήγα εγώ με 65άρα και πήρε.

Ο μόνος φόβος είναι να σου δώσει ρεύμα κάποιο μεγάλο φορτηγό με 24 βολτ και να πάθει κανένα εγκεφαλικό το ηλεκτρικό σου κύκλωμα.😁

Το λινκ του Τζόσουα όμως λέει για συγκεκριμένες κινήσεις κατά την σύνδεση των καλωδίων

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Με καλώδια  (αλλά όχι κινέζικα) όπως κάνουμε όλοι από αυτοκίνητο που φοράει 12βολτη μπαταρία κοντά στα Αμπερ τα δικά μας γιατί αν είναι παρακάτω το πιο πιθανό δεν θα παίρνει μπρος. Το έπαθε ο γιος μου με pegeot rally 1600 που προσπαθούσε να το βάλει μπρος από μπαταρία seicento και δεν έπαιρνε γιατί ήταν 40άρα ενώ η δική του 65αρα. Πήγα εγώ με 65άρα και πήρε.

Ο μόνος φόβος είναι να σου δώσει ρεύμα κάποιο μεγάλο φορτηγό με 24 βολτ και να πάθει κανένα εγκεφαλικό το ηλεκτρικό σου κύκλωμα.😁

Γιατί να μην πάρει μπροστα;Μάλλον δεν το έκαναν σωστά.

ΤΟ φορτηγό αν ξέρεις έστω και τα βασικά το κάνεις όπως και σε και όποιο 12βολτο όχημα.Συνδέεις μονο την μια μπαταρία του φορτηγού με το αμάξι σου.

 

 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
27 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

Δηλαδή ποτέ δεν συνδέουμε τα καλώδιο και στους δύο πόλους της μπαταρίας?

Το λινκ του Τζόσουα όμως λέει για συγκεκριμένες κινήσεις κατά την σύνδεση των καλωδίων

Ε τότε τι να πω ακολούθα το λινκ του τζόσουα 😁 Εγώ δικές μου εμπειρίες κατέθεσα δεν είμαι ηλεκτρολόγος;;

10 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Γιατί να μην πάρει μπροστα;Μάλλον δεν το έκαναν σωστά.

ΤΟ φορτηγό αν ξέρεις έστω και τα βασικά το κάνεις όπως και σε και όποιο 12βολτο όχημα.Συνδέεις μονο την μια μπαταρία του φορτηγού με το αμάξι σου.

Νομίζω εξήγησα.Αν προσπαθείς να βάλεις μπροστά αυτοκίνητο που ο κατασκευαστής λέει ότι η μπαταρία πρέπει να είναι 65 αμπέρ με μπαταρία 40 αμπέρ η οποία δεν έχει τη δύναμη της πρώτης τότε το πιο πιθανό να μην παίρνει μπροστά. Μου έχει τύχει για αυτό το έγραψα.

Δεν μιλάω για τους γνώστες . 🙂Εδώ άλλοι δεν ξέρουν να συνδέσουν τα καλώδια στους πόλους και βάζουν φωτιά στο κύκλωμα εσύ μιλάς για βασικά.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
14 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Δεν θα ήταν άσχημο κάποιος που δεν έχει πρόσβαση σε άλλο αμάξι κλπ να σκεφτεί την αγορα battery booster.

Battery Jump Starter και αυτο μπορει να σου καψει εγκεφαλο υπο ορισμενες συνθηκες.

Υπαρχουν καποιες συσκευες (battery maintenance) που τις συνδεεις στην μπαταρια οταν δεν δουλευεις το αμαξι (αυτες με την σειρα τους στο ρευμα) και σου κρατανε την μπαταρια σε καλα επιπεδα. Βεβαια αυτο προυποθετει να εχεις γκαραζ.

Απο εκει και περα η καλυτερη λυση ειναι οντως ενα battery jump starter αλλα ποιοτικο, οχι αυτα των 50-100ε που αγοραζει κατα κορον ο κοσμος. Δεν εχουν προστασιες σε περιπτωση που παει κατι στραβα.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Ε τότε τι να πω ακολούθα το λινκ του τζόσουα 😁 Εγώ δικές μου εμπειρίες κατέθεσα δεν είμαι ηλεκτρολόγος;;

Νομίζω εξήγησα.Αν προσπαθείς να βάλεις μπροστά αυτοκίνητο που ο κατασκευαστής λέει ότι η μπαταρία πρέπει να είναι 65 αμπέρ με μπαταρία 40 αμπέρ η οποία δεν έχει τη δύναμη της πρώτης τότε το πιο πιθανό να μην παίρνει μπροστά. Μου έχει τύχει για αυτό το έγραψα.

Δεν μιλάω για τους γνώστες . 🙂Εδώ άλλοι δεν ξέρουν να συνδέσουν τα καλώδια στους πόλους και βάζουν φωτιά στο κύκλωμα εσύ μιλάς για βασικά.

Μου φαίνεται περίεργο.Με τα ίδια καλώδια το βάλατε μπροστά;Η άδεια  μήπως ήταν βραχυκυκλωμένη;Ή πειραγμένο το 106 με πολυ υψηλότερη συμπίεση;

Επεξ/σία από Ukforthemoment
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
11 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Μου φαίνεται περίεργο.Με τα ίδια καλώδια το βάλατε μπροστά;Η άδεια  μήπως ήταν βραχυκυκλωμένη;Ή πειραγμένο το 106 με πολυ υψηλότερη συμπίεση;

Είπα ότι ένα πεζό ραλλύ 207 αυτό με τα 150 άλογα που είχε μείνει  με μπαταρία 65άρα και το άλλο fiat seicento 900 κυβικά με 40άρα μπαταρία. Μια χαρά ήταν η μπαταρία από το φιατάκι της συζύγου και να δουλεύει το είχανε  αλλά δεν είχε τη δύναμη να γυρίσει να πάρει μπροστά το πεζό.

Πήγα με το δικό μου που έχω και εγώ 65άρα μπαταρία με τα ίδια καλώδια και πήρε αμέσως μπρος.Για αυτό το γράφω εμπειρικά μήπως τύχει και σε κάποιον άλλο το ίδιο να ξέρει και να μην ψάχνετε τι φταίει.Ελπίζω να κατάλαβες γιατί δεν πρόκειται να επανέλθω.

  • Confused 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Είπα ότι ένα πεζό ραλλύ 207 αυτό με τα 150 άλογα που είχε μείνει  με μπαταρία 65άρα και το άλλο fiat seicento 900 κυβικά με 40άρα μπαταρία. Μια χαρά ήταν η μπαταρία από το φιατάκι της συζύγου και να δουλεύει το είχανε  αλλά δεν είχε τη δύναμη να γυρίσει να πάρει μπροστά το πεζό.

Πήγα με το δικό μου που έχω και εγώ 65άρα μπαταρία με τα ίδια καλώδια και πήρε αμέσως μπρος.Για αυτό το γράφω εμπειρικά μήπως τύχει και σε κάποιον άλλο το ίδιο να ξέρει και να μην ψάχνετε τι φταίει.Ελπίζω να κατάλαβες γιατί δεν πρόκειται να επανέλθω.

Συγκεκριμένα έγραψες Το έπαθε ο γιος μου με pegeot rally 1600  .Συγνωμη που νόμιζα ότι ήταν 106!!!Για την άδεια μπαταρία έγραψα αν ήταν βραχυκυκλωμένη,αν ήταν η γεμάτη δεν θα δουλευε.

Οκ ,ότι πεις,δεν υπάρχει λόγος να χαλάσουμε τις καρδιές μας.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 11/11/2020 στις 7:50 ΜΜ, Salvation81 είπε

Battery Jump Starter και αυτο μπορει να σου καψει εγκεφαλο υπο ορισμενες συνθηκες.

Υπαρχουν καποιες συσκευες (battery maintenance) που τις συνδεεις στην μπαταρια οταν δεν δουλευεις το αμαξι (αυτες με την σειρα τους στο ρευμα) και σου κρατανε την μπαταρια σε καλα επιπεδα. Βεβαια αυτο προυποθετει να εχεις γκαραζ.

Απο εκει και περα η καλυτερη λυση ειναι οντως ενα battery jump starter αλλα ποιοτικο, οχι αυτα των 50-100ε που αγοραζει κατα κορον ο κοσμος. Δεν εχουν προστασιες σε περιπτωση που παει κατι στραβα.

Με 100 ευρώ παίρνεις καλό jump starter αν ψάξεις. Με προστασία για λάθος συνδεσμολογία, over load - voltage protection κτλ

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, achilles_g_ είπε

Με 100 ευρώ παίρνεις καλό jump starter αν ψάξεις. Με προστασία για λάθος συνδεσμολογία, over load - voltage protection κτλ

Εχω δυο, εναν των 100 και εναν των 400 που ειναι και για φορτηγα. Αν δεις τι προστασιες εχει ο ενας και τι ο αλλος θα σου πεσουν τα μαλλια (βεβαια οκ δεν λεω να παρει ο κοσμος των 400 αλλα μερικοι πανε και περνουν οτι πιο φτηνο βρουν).

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
47 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Εχω δυο, εναν των 100 και εναν των 400 που ειναι και για φορτηγα. Αν δεις τι προστασιες εχει ο ενας και τι ο αλλος θα σου πεσουν τα μαλλια (βεβαια οκ δεν λεω να παρει ο κοσμος των 400 αλλα μερικοι πανε και περνουν οτι πιο φτηνο βρουν).

Η μεγαλύτερη προστασία όλων είναι ο χρήστης να ξέρει τι κάνει. 

Ακόμα και όχι πολύ σχετικός να είναι, να έχει εστω διαβάσει το manual και να του κόβει λιγάκι.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή τους κάνω Ηλεκτρολογικό+ ηλεκτρόνικο σύστημα αυτοκινήτου στα επας ΟΑΕΔ, έχει μεγάλη διαφορά ο μηχανικός με τον ηλεκτρολόγο... Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι ο πρώτος δεν πρέπει να έχει ΒΑΣΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ του ΗΣΑ

 

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αχμ..πως εξηγείται πως έβαλα μπροστά με δυο πολυκαιρισμένες μπαταρίες, από ups (τις κοινές 7Ah) αυτοκίνητο που κανονικά έχει 45Ah?

Αυτό το, να έχει ίδια Ah ή cca κλπ, η βοηθητική, με την προβληματική, πρώτη φορά το συναντώ.

Ούτε τα περίφημα booster με τις μπαταρίες Λιθίου, έχουν τα ίδια Ah με του αυτοκινήτου.

Επεξ/σία από _BASSstarlet_
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.