ikonio Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2020 Μπορείς να τα φέρεις σε επαφή απλώς για να δεις τι γινεται, αν θέλεις κάτι πιο μόνιμο νομίζω ότι χωράει μέσα ένα jumper από παλιό cd rom ή σκληρό δίσκο.
Επισκέπτης Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2020 3 λεπτά πριν, ikonio είπε Μπορείς να τα φέρεις σε επαφή απλώς για να δεις τι γινεται, αν θέλεις κάτι πιο μόνιμο νομίζω ότι χωράει μέσα ένα jumper από παλιό cd rom ή σκληρό δίσκο. Έγινε,Θα το δοκιμάσω και αυτό. Ευχαριστώ Λοιπόν,τα ενωσα αυτά τα δύο και το μόνο που άλλαξε ήταν να υπερθερμανθει το καλώδιο της εντολής για ξεκλείδωμα π πάτησα και άρχισε να λιώνει,τα αποσύνδεσα ολα αμέσως εννοείται Λοιπόν,τα ενωσα αυτά τα δύο και το μόνο που άλλαξε ήταν να υπερθερμανθει το καλώδιο της εντολής για ξεκλείδωμα π πάτησα και άρχισε να λιώνει,τα αποσύνδεσα ολα αμέσως εννοείται
ikonio Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Πιο πάνω σου είχα γράψει κάποια χρώματα για τα καλώδια της εντολής. Μου είπες ότι τα είχες βρει και ότι δεν ήταν ίδια με αυτά που έγραψα. Ο όρος αρνητική εντολή σημαίνει ότι εάν πάρεις το ένα καλώδιο και το ακουμπήσεις στιγμιαία στη γείωση τότε το αυτοκίνητο θα εκτελέσει την εντολή που θέλεις κάθε φορά (ανέβασμα ή κατέβασμα). Το έχεις επιβεβαιώσει? Υπάρχει πιθανότητα να έχεις βρει την τροφοδοσία του μοτέρ των κλειδαριών και όχι την εντολή; Πως κατέληξες στα συγκεκριμένα καλώδια; Αυτό που καταλαβαίνω απο ότι γράφεις είναι ότι στην άλλη άκρη δεν έχεις κάτι που δέχεται εντολή αλλά τροφοδοσία, είναι πολύ πιθανό να έχεις πετύχει το μοτέρ της κλειδαριάς και όχι την εντολή του με αποτέλεσμα το κιτ να δίνει τροφοδοσία και να κινούνται οι ασφάλειες του αυτοκινήτου μέχρι τη μέση, η υπερθέρμανση δείχνει ότι κάτι ενεργοβόρο υπάρχει από την άλλη πλευρά και σίγουρα όχι το καλώδιο εντολής Επεξ/σία 16 Νοεμβρίου 2020 από ikonio
Επισκέπτης Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2020 43 λεπτά πριν, ikonio είπε Πιο πάνω σου είχα γράψει κάποια χρώματα για τα καλώδια της εντολής. Μου είπες ότι τα είχες βρει και ότι δεν ήταν ίδια με αυτά που έγραψα. Ο όρος αρνητική εντολή σημαίνει ότι εάν πάρεις το ένα καλώδιο και το ακουμπήσεις στιγμιαία στη γείωση τότε το αυτοκίνητο θα εκτελέσει την εντολή που θέλεις κάθε φορά (ανέβασμα ή κατέβασμα). Το έχεις επιβεβαιώσει? Υπάρχει πιθανότητα να έχεις βρει την τροφοδοσία του μοτέρ των κλειδαριών και όχι την εντολή; Πως κατέληξες στα συγκεκριμένα καλώδια; Αυτό που καταλαβαίνω απο ότι γράφεις είναι ότι στην άλλη άκρη δεν έχεις κάτι που δέχεται εντολή αλλά τροφοδοσία, είναι πολύ πιθανό να έχεις πετύχει το μοτέρ της κλειδαριάς και όχι την εντολή του με αποτέλεσμα το κιτ να δίνει τροφοδοσία και να κινούνται οι ασφάλειες του αυτοκινήτου μέχρι τη μέση, η υπερθέρμανση δείχνει ότι κάτι ενεργοβόρο υπάρχει από την άλλη πλευρά και σίγουρα όχι το καλώδιο εντολής Τις εντολές τις βρήκα με τον εξής τρόπο: μέτρησα με το πολυμετρο έχοντας σταθερά το μαύρο στην γείωση και με το κόκκινο μέτρησα όλα τα καλώδια μια φορά με το ξεκλείδωμα και μια με το κλείδωμα και αυτά τα δύο που μου έφεραν 12 βολτ ήταν οι εντολές. Μετρώντας βέβαια βρήκα κάποια που είχαν τάση 0.45 έως 0.79 βολτ
ikonio Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Τότε κατά 99% έχεις μετρήσει την τάση που πάει στο μοτέρ στο κλείδωμα και αντίστοιχα στο ξεκλείδωμα κάτι που είναι λάθος. Το Corsa μεταφέρει στην καλωδίωση της πόρτας εκτός από τις τροφοδοσίες του μοτέρ και δύο καλώδια - εντολές, τα οποία όταν πατάς κάτω την ασφάλεια ή την σηκώνεις αντιστοιχούν σε έναν "διακόπτη" που γειώνει το εκάστοτε καλώδιο ώστε με τη σειρά της η μονάδα του αυτοκινήτου να δώσει κίνηση στο μοτέρ. Αυτό που μέτρησες εσύ είναι ακριβώς η τροφοδοσία που έρχεται από το αυτοκίνητο και όχι την εντολή. Άρα και με την συνδεσμολογία που έχεις κάνει το κιτ προσπαθεί να τροφοδοτήσει ένα μοτέρ το οποίο δεν μπορεί, γι αυτό και οι ασφάλειες πάνε μέχρι τη μέση. Ψάξε τα χρώματα στα καλώδια όπως στα έγραψα και αφού βεβαιωθείς ότι το αυτοκίνητο είναι όντως του 2004 και όχι μοντέλο από το 2000 μέχρι το 2003. Σε αυτή τη περίπτωση θα πρέπει να κοιτάξω να σου πω τι χρώμα καλωδίων έχει εκείνο το μοντέλο. Μόλις βρεις τα χρώματα που σε ενδιαφέρουν πάρε μια γραμμή από το καθένα και ακούμπησέ τα στο σασί στιγμιαία, θα δεις ότι το αυτοκίνητο θα κλειδώσει ή θα ξεκλειδώσει. Εκεί θα πρέπει να συνδέσεις το κιτ που έχεις πάρει. Πρόσεξε, οι εντολές είναι αρνητικές και ΜΟΝΟ, αν δοκιμάσεις με θετική εντολή στην καλύτερη θα κάψεις πάλι κάποια ασφάλεια, στην χειρότερη θα κάψεις πολλά περισσότερα. Επεξ/σία 16 Νοεμβρίου 2020 από ikonio 1
Επισκέπτης Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2020 Οπότε ανακεφαλαιωνουμε. Συνδέω τις εντολές όπως μ έγραψες πιο πριν, συνδέω σύμφωνα με negative trigger και θεωρητικά ειμαι κομπλέ? Τα δύο αυτά π είπαμε να ενώσω για τον χρόνο τα απομονώνω ώστε να μην ακουμπάνε για αρχή? Το αυτοκίνητο, αν δεν κάνω λάθος 99% είναι του 2004.
ikonio Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2020 Ακριβώς έτσι, πρώτα εντοπίζεις ένα από τα καλώδια στα χρώματα που σου έγραψα και δοκιμάζεις με το σασί. Μόνο έτσι θα βεβαιωθείς ότι πράγματι έχεις βρει το σωστό καλώδιο χωρίς να μπει το κιτ στη μέση. Ξεκίνα με το ένα από τα δύο να δεις εάν είναι οκ και μετά πας στο άλλο. Τότε και μόνο τότε βάζεις ξανά το κιτ στο παιχνίδι. Φυσικά τα πιν για τη χρονική καθυστέρηση τα αφαιρείς δεν χρειάζονται. Αν δεν βρίσκεις τα καλώδια μπορεί να έχεις την πλεξούδα από το προηγούμενο μοντέλο αν είναι πάνω στην αλλαγή, οπότε μου λες για να κοιτάξω αν εκείνο έχει άλλα χρώματα.
Επισκέπτης Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2020 2 ώρες πριν, ikonio είπε Ακριβώς έτσι, πρώτα εντοπίζεις ένα από τα καλώδια στα χρώματα που σου έγραψα και δοκιμάζεις με το σασί. Μόνο έτσι θα βεβαιωθείς ότι πράγματι έχεις βρει το σωστό καλώδιο χωρίς να μπει το κιτ στη μέση. Ξεκίνα με το ένα από τα δύο να δεις εάν είναι οκ και μετά πας στο άλλο. Τότε και μόνο τότε βάζεις ξανά το κιτ στο παιχνίδι. Φυσικά τα πιν για τη χρονική καθυστέρηση τα αφαιρείς δεν χρειάζονται. Αν δεν βρίσκεις τα καλώδια μπορεί να έχεις την πλεξούδα από το προηγούμενο μοντέλο αν είναι πάνω στην αλλαγή, οπότε μου λες για να κοιτάξω αν εκείνο έχει άλλα χρώματα. Το δοκίμασα σύμφωνα με αυτά που μ είπες και δουλεύει,αλλά υπάρχει το εξής πρόβλημα τώρα. Μόνο κλειδώνει,δεν ξεκλειδώνει. Πατώντας είτε το πλήκτρο για κλείδωμα είτε για ξεκλείδωμα το αυτοκίνητο κλειδώνει 6 λεπτά πριν, Θάνος 06 είπε Το δοκίμασα σύμφωνα με αυτά που μ είπες και δουλεύει,αλλά υπάρχει το εξής πρόβλημα τώρα. Μόνο κλειδώνει,δεν ξεκλειδώνει. Πατώντας είτε το πλήκτρο για κλείδωμα είτε για ξεκλείδωμα το αυτοκίνητο κλειδώνει Να ενημερώσω ότι από τα καλώδια που μ είπες δεν βρήκα κόκκινο καφέ σκούρο αλλά κόκκινο κίτρινο,και το δοκίμασα με αυτό
ikonio Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2020 Στο παλιότερο μοντέλο έχει σαν αντιστοιχία ένα καλώδιο κόκκινο-κίτρινο και στο ίδιο φύλλο γράφει ότι για ξεκλείδωμα έχει ένα μπλε-κόκκινο με την υποσημείωση ότι στη φάση του ξεκλειδώματος θα ανεβαίνει μόνον η κλειδαριά του οδηγού, λόγω ιδιαιτερότητας του αυτοκινήτου. Αυτό σημαίνει ότι από το κιτ σου ένα καλώδιο θα φεύγει προς το κόκκινο-κίτρινο και ένα δεύτερο καλώδιο θα φεύγει προς το μπλε κόκκινο. Ισχύει το negative. Αν θέλεις να σε βοηθήσω περισσότερο με το σχέδιο ανέβασε τη σελίδα από το μάνιουαλ που δείχνει τα positive negative.
Επισκέπτης Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 18 λεπτά πριν, ikonio είπε Στο παλιότερο μοντέλο έχει σαν αντιστοιχία ένα καλώδιο κόκκινο-κίτρινο και στο ίδιο φύλλο γράφει ότι για ξεκλείδωμα έχει ένα μπλε-κόκκινο με την υποσημείωση ότι στη φάση του ξεκλειδώματος θα ανεβαίνει μόνον η κλειδαριά του οδηγού, λόγω ιδιαιτερότητας του αυτοκινήτου. Αυτό σημαίνει ότι από το κιτ σου ένα καλώδιο θα φεύγει προς το κόκκινο-κίτρινο και ένα δεύτερο καλώδιο θα φεύγει προς το μπλε κόκκινο. Ισχύει το negative. Αν θέλεις να σε βοηθήσω περισσότερο με το σχέδιο ανέβασε τη σελίδα από το μάνιουαλ που δείχνει τα positive Σαν καλώδιο το βρήκα κόκκινο μπλε,λογικά το ίδιο είναι? 2 λεπτά πριν, Θάνος 06 είπε Σαν καλώδιο το βρήκα κόκκινο μπλε,λογικά το ίδιο είναι? Επεξ/σία 17 Νοεμβρίου 2020 από Θάνος 06
ikonio Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2020 Το ίδιο είναι μπλε-κόκκινο ή κόκκινο-μπλε, δοκιμάζεις για σιγουριά με τη μέθοδο που σου είπα σε προηγούμενο ποστ. Στο κιτ τώρα ενώνεις κίτρινο και κίτρινο-μαύρο καλώδιο μαζί και τα γειώνεις στο σασί. Κατόπιν παίρνεις τα λευκό για κλείδωμα και λευκό μαύρο για ξεκλείδωμα. Ήτοι, ενώνεις το λευκό καλώδιο του κιτ με το κόκκινο-κίτρινο του αυτοκινήτου και το λευκό-μαύρο με το μπλε-κόκκινο. Τα πορτοκαλί καλώδια του κιτ μένουν στον αέρα ξεχωριστά ΔΕΝ τα ενώνεις δηλαδή μεταξύ τους ούτε με οτιδήποτε άλλο. Αυτή είναι η σωστή αρνητική εντολή. Προσοχή πριν κάνεις το οτιδήποτε δες ότι όντως το μπλε-κόκκινο καλώδιο κάνει το ξεκλείδωμα χωρίς το κιτ συνδεδεμένο 1
Επισκέπτης Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2020 1 ώρα πριν, ikonio είπε Το ίδιο είναι μπλε-κόκκινο ή κόκκινο-μπλε, δοκιμάζεις για σιγουριά με τη μέθοδο που σου είπα σε προηγούμενο ποστ. Στο κιτ τώρα ενώνεις κίτρινο και κίτρινο-μαύρο καλώδιο μαζί και τα γειώνεις στο σασί. Κατόπιν παίρνεις τα λευκό για κλείδωμα και λευκό μαύρο για ξεκλείδωμα. Ήτοι, ενώνεις το λευκό καλώδιο του κιτ με το κόκκινο-κίτρινο του αυτοκινήτου και το λευκό-μαύρο με το μπλε-κόκκινο. Τα πορτοκαλί καλώδια του κιτ μένουν στον αέρα ξεχωριστά ΔΕΝ τα ενώνεις δηλαδή μεταξύ τους ούτε με οτιδήποτε άλλο. Αυτή είναι η σωστή αρνητική εντολή. Προσοχή πριν κάνεις το οτιδήποτε δες ότι όντως το μπλε-κόκκινο καλώδιο κάνει το ξεκλείδωμα χωρίς το κιτ συνδεδεμένο Σε ευχαριστώ πολύ φίλε,όλα δουλεύουν άψογα τώρα όπως πρέπει. Ήσουν κατατοπιστικοτατος σε όλα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα