nek. Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2020 Το συμβόλαιο που έχω με τη wind έληξε στις 28-11 και μιας και πλέον έχω σύνδεση από την inalan, πήγα σήμερα από ένα κατάστημα για να ζητήσω διακοπή της σύνδεσης και ο υπάλληλος μου λέει ότι η διακοπή θα γίνει μέσα Γενάρη, γιατί πρέπει να εκδοθεί ακόμα ένας λογαριασμός. Κατανοώ το γεγονός να μη γίνεται αμέσως η διαδικασία, αλλά από μέσα Δεκέμβρη που βγαίνει ο επόμενος λογαριασμός, μέχρι μέσα Γενάρη που θα πραγματοποιηθεί η διακοπή, δεν είναι μεγάλο διάστημα; Μου χτυπάει λίγο άσχημα να πληρώνω ενάμιση μήνα χωρίς λόγο. Το ερώτημα είναι αν υπάρχει κάτι μεμπτό στην καθυστέρηση της διακοπής ή εγώ έπρεπε να μεριμνήσω και να τη ζητήσω νωρίτερα;
kallonos Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2020 Στο συμβόλαιο αναγράφει. Μου φαίνεται είναι 2 εργάσιμες μέρες από την ημέρα υποβολής. Αν δεν έχεις το συμβόλαιο πες να στο στειλουν.
JOHN ONLY Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2020 Δεν πρόκειται να σου δεχτούν έτσι απλά. Οι τύποι είναι τραγικοί. Όταν πας να ζητήσεις να στείλουν φαξ με το αίτημα σου στα κεντρικά και την ταυτότητα σου για διακοπή της σύνδεσης σου και να πάρεις αντίγραφο. Ότι σου είπε δεν ισχύει περί έκδοσης λογαριασμού.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα