Προς το περιεχόμενο

Παραγγελίες από black friday 2020 και μετά


nikolastas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αρχίζω αυτό το thread ώστε να έχουμε όλοι μια ιδέα για το πότε περίπου θα παραδοθούν οι παραγγελία μας . Οι δικές μου έχουν ως εξής :

Παράδοση καταστήματος:27-11

Αυτή τη στιγμή είναι προς παράδοση από τις 10 το πρωί και η ώρα είναι 10 παρά  Το βράδυ.

Παράδοση καταστήματος :28-11 απόγευμα

Δεν έχει κουνηθεί από σημείο παράδοσης

 

 

 

 

Επεξ/σία από nikolastas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εμένα το χει στείλει από 25/11 και μέχρι σήμερα είναι στο Περιστέρι(ελτα courier).Μια βδομάδα δηλαδή δεν έχει κουνηθεί.

Επεξ/σία από Iliaskrs
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ περιμένω οθόνη που εστάλη από Αθήνα την προηγούμενη Παρασκευή και από τη Δευτέρα έχει σε Transit για να έρθει εδώ. Λογικά άνοιξε πόρταλ σε παράλληλο σύμπαν και κατάπιε το φορτηγό. 😃

ACS είναι παρεπιπτόντως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγορά από Γερμανό στις 22/11. Δόθηκε tracking number στις 23/11.

Στις 27/11 τα elta courier επιμένουν ότι δεν έχουν παραλάβει ακόμη το δέμα και το tracking number είναι κολλημένο στις αποθήκες της αλυσίδας.

Σήμερα το πρωί στις 7 εξακολουθεί να είναι στην Αθήνα.

Ελέγχω από περιέργεια κατά τις 9 μήπως κουνήθηκε τίποτα και βλέπω το δέμα να έχει φτάσει και να είναι προς παράδοση. Στις 1 το μεσημέρι το είχα και στα χέρια μου!

Ένα μεγάλο μπράβο στα elta courier. Κατάφεραν να διακτινίσουν αντικείμενα σε 700χμ απόσταση!🤣

  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάμε λοιπον να δούμε για Θεσσαλονίκη

Αμαζον Ισπανίας: Παραγγελία 24/11 παρέλαβα χθες

Ebay Uk: Παραγγελία 27/11 θα παραδωθεί μέχρι 16/12, το γνώριζα από την αρχή

Πλαίσιο : 1η παραγγελια 26/11 για ετοιμοπαράδοτο προϊον, μήνυμα sms οτι θα γίνει παράδοση 30/11, μετά λέγανε οτι δεν έστειλαν ποτέ μηνυμα και οτι είναι για παράδοση στις 1/12 , τελικά θα γίνει παράδοση με ελτα κουριερ άγνωστο το ποτε έχει κολλήσει εδω και 2 μερες στο ΚΤΕΠ Σταυρούπολης

Πλαίσιο : 2η παραγγελία 30/11 για ετοιμοπαράδοτα προϊόντα, εχει δωθεί σε speedex και θα παραλάβω απ οτι λένε 8/12

Media Markt: παραγγελία 27/11 για ετοιμοπαράδοτα προϊόντα, στο σαιτ τους φαινόταν οτι μου έχουν παραδώσει, στο τηλεφωνικό κέντρο λέγαν οτι είχαν συστημικό πρόβλημα και θα με καλέσουν αυτοί, δεν κάλεσαν ποτέ, χθες τους ξανακάλεσα εγώ, μου έδωσαν tracking και μου είπαν το εξής θεικό: Δεν ξέρουμε με ποια κουριερ το έχουμε στείλει, δοκιμαστε το τρακινγκ και θα το βρείτε. Βρήκα δυστυχως οτι είναι acs. Μπαίνω βλέπω οτι είναι απο 28 Θεσσαλονίκη και μέχρι σήμερα δεν έχει παραδοθεί. Παίρνω τηλέφωνο acs και μου λένε οτι χρειάζεται 4 με 5 μέρες για να πάει απο το ένα σημείο τους στη Θεσσαλονίκη στο άλλο. 4 με 5 μερες για την ίδια πόλη. Και όπως μου είπε μετά θα χρειαστούν άλλες 3 μέρες. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ

Μέσω αμαζον και ebay οι αγορές ήταν πάνω απο 2000€

Απο τα ελληνικά καταστήματα 400€

Αυτες τις περιπέτειες αντιμετωπίζω, το μάθημα μου το πήρα, ΠΟΤΕ ξανά απο ελλάδα παραγγελία.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για ACS πήγα εγώ σήμερα στο κοντινότερο κατάστημα (Ντεπώ, Θεσσαλονίκη) να ρωτήσω για αποστολή που τρεις μέρες τώρα γράφει ότι φεύγει από το κέντρο διανομής. Λέω μήπως δεν έχει σκαναριστεί στο μαγαζί αλλά μπορεί να παραδοθεί, μήπως παράπεσε, στη χειρότερη απλά φεύγω με άδεια χέρια, τουλάχιστον κάνω μια βόλτα να σπάσει το συνεχόμενο μέσα. Το τηλέφωνο δεν είναι επιλογή αφού δεν το σηκώνουν ποτέ.

Ουρά δεν είχε μεγάλη, με το που μπαίνω κι εξηγώ τη φάση στην κοπέλα στο γκισέ (χωρίς να μου έχει ξεκάθαρα απευθύνει το λόγο), σηκώνει το βλέμμα της, με κοιτάει επιθετικά και με ρωτάει "Και που ξέρεις ότι είναι εδώ;", "Αφού έφυγε από το κέντρο διανομής πριν τρεις μέρες" "Δεν έχει σημασία, μπορεί να είναι σε καρότσα και να περιμένει να έρθει, δεν το ξέρεις ότι είναι εδώ, θα σου πει το τράκινγκ πότε να έρθεις", με το ίδιο επιθετικό ύφος. Άλλο και το τελευταίο, που δείχνει ότι πλέον και οι ίδιοι περισσότερο σαν τοπική αποθήκη το βλέπουν παρά κούριερ. 

Ντάξει κατανοώ την δουλειά που έχουν οι υπάλληλοι και δε ζητάμε να μας υποδέχονται με χαμόγελα μέχρι τ' αυτιά, αλλά παιδιά άμα είναι να βλέπετε τους πελάτες ως εχθρούς, ε δε πάει παρακάτω, πάει; Δεν είμαι ο άνθρωπος που θα κάνει φασαρία, έφυγα με ένα "Καλώς, ευχαριστώ" αλλά είμαι σίγουρος ότι άλλοι πιο θερμόαιμοι θα το έπαιρναν πιο προσωπικά και θα την λέγανε στην κοπέλα και που καμία ευθύνη δεν έχει για το που βρίσκεται το εκάστοτε δέμα. Εξυπηρέτηση πελατών λέγεται.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, Random User είπε

Για ACS πήγα εγώ σήμερα στο κοντινότερο κατάστημα (Ντεπώ, Θεσσαλονίκη) να ρωτήσω για αποστολή που τρεις μέρες τώρα γράφει ότι φεύγει από το κέντρο διανομής. Λέω μήπως δεν έχει σκαναριστεί στο μαγαζί αλλά μπορεί να παραδοθεί, μήπως παράπεσε, στη χειρότερη απλά φεύγω με άδεια χέρια, τουλάχιστον κάνω μια βόλτα να σπάσει το συνεχόμενο μέσα. Το τηλέφωνο δεν είναι επιλογή αφού δεν το σηκώνουν ποτέ.

Ουρά δεν είχε μεγάλη, με το που μπαίνω κι εξηγώ τη φάση στην κοπέλα στο γκισέ (χωρίς να μου έχει ξεκάθαρα απευθύνει το λόγο), σηκώνει το βλέμμα της, με κοιτάει επιθετικά και με ρωτάει "Και που ξέρεις ότι είναι εδώ;", "Αφού έφυγε από το κέντρο διανομής πριν τρεις μέρες" "Δεν έχει σημασία, μπορεί να είναι σε καρότσα και να περιμένει να έρθει, δεν το ξέρεις ότι είναι εδώ, θα σου πει το τράκινγκ πότε να έρθεις", με το ίδιο επιθετικό ύφος. Άλλο και το τελευταίο, που δείχνει ότι πλέον και οι ίδιοι περισσότερο σαν τοπική αποθήκη το βλέπουν παρά κούριερ. 

Ντάξει κατανοώ την δουλειά που έχουν οι υπάλληλοι και δε ζητάμε να μας υποδέχονται με χαμόγελα μέχρι τ' αυτιά, αλλά παιδιά άμα είναι να βλέπετε τους πελάτες ως εχθρούς, ε δε πάει παρακάτω, πάει; Δεν είμαι ο άνθρωπος που θα κάνει φασαρία, έφυγα με ένα "Καλώς, ευχαριστώ" αλλά είμαι σίγουρος ότι άλλοι πιο θερμόαιμοι θα το έπαιρναν πιο προσωπικά και θα την λέγανε στην κοπέλα και που καμία ευθύνη δεν έχει για το που βρίσκεται το εκάστοτε δέμα. Εξυπηρέτηση πελατών λέγεται.

στο λέω σαν επαγγελματίας που έχω eshop. το τι έχει γίνει με τις κούριερ ούτε μπορείς να το φανταστείς. 

είχα δέματα με μία κούριερ κολημμένα για 15 ημέρες κάπου στο πουθενά. φώναζαν οι πελάτες, από την Δευτέρα ξεκίνησαν να φεύγουν από το κέντρο διανομής. 

με την δεύτερη κούριερ που συνεργάζομαι δέματα από 26/11 είναι καθ οδόν προς Μεταμόρφωση, Γλυφάδα, Θεσσαλονίκη και Κέρκυρα. η παραλαβή των δεμάτων έγινε Αθήνα και όχι από κάποιο χωριό.

σε ένα κατάστημα που έκανα παραγγελία κάτι ρούχα δώρο για την γυναίκα μου από προχθές το κατάστημα μου λέει πως έχει παραδώσει, όμως το tracking που μου έχουν δώσει δείχνει πως η παραγγελία είναι ακόμη στο κατάστημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχουμε και λέμε:

- 5 παραγγελίες στις 24-25/1 με ενημέρωση για παράδοση στην Αθήνα από Γενική Ταχυδρομική με tracking nr. είναι κολλημένες στη Θεσσαλονίκη (ΝΤΕΠΩ) εδώ και 1 εβδομάδα (ρούχα, παπούτσια και καλλυντικά). 

- Για 1 παραγγελία επίσης από Θεσσαλονίκη στις 25/11 έχουμε μόνο ένα ξερό SMS με ένα tracking nr. και τίποτε άλλο (τσάντα). Το ψάχνω... 

- 2 παραγγελίες από Αθήνα στις 26/11 αγνοούνται, αν και οι πωλητές μας υποσχέθηκαν πως θα τα παραλάβουμε άμεσα με ACS (καλλυντικά). 

- Επείγουσα παραγγελία ετοιμοπαράδοτων μελανιών εκτυπωτή από plaisio στις 27/11 ήταν να παραδοθεί αύριο 4/12 και έστειλαν mail για παράδοση στις 9/12. Τηλεφώνησα για να τους παρακαλέσω να τα στείλουν νωρίτερα γιατί δεν μπορώ να δουλέψω και μου είπαν πως δεν τα έχουν αυτήν τη στιγμή, έχουν γίνει πολλές παραγγελίες κλπ. κλπ. 

Έχω την εντύπωση ότι πολλοί από εμάς που ψωνίζαμε συστηματικά από ηλεκτρονικά καταστήματα θα αναθεωρήσουμε τη στάση μας και θα σταματήσουμε τις αγορές αυτές τις ζόρικες μέρες. Ήδη έχουμε αποκλείσει τα ψώνια των Χριστουγέννων μέσω διαδικτύου. Αν ανοίξουν τα καταστήματα, έχει καλώς, αλλιώς από του χρόνου και βλέπουμε. Το μεγάλο πρόβλημα όμως εντοπίζεται σε αναλώσιμα και άλλα είδη απαραίτητα για τη δουλειά μας (όσο υπάρχει κι αυτή).... 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα παιδιά, μία από τα ίδια και εγώ.

Επτά παραγγελίες από Ελληνικά καταστήματα από τις 27.11.20 και μέχρι σήμερα δεν έχω παραλάβει ούτε μία, έστω για να σπάσουμε το ρόδι. Τα τέσσερα προϊόντα είναι με ACS, δύο με Γενική Ταχυδρομική και ένα με EltaCourier. Εντάξει σίγουρα παρασύρθηκα επειδή έβλεπα τις εκπτώσεις, ωστόσο η μία από αυτές τις αγορές ήταν η πιο σημαντική καθ' ότι έσπασα κατά λάθος το κινητό μου και έπρεπε να το αντικαταστήσω άμεσα για πολλούς λόγους, αλλά κυρίως λόγω εργασίας. Το κινητό μου τηλέφωνο λοιπόν, το παρήγγειλα από το You.gr με την πίστη ότι επειδή ανήκουν στον ίδιο όμιλο (Info Quest) με την ACS θα υπήρχε μία καλύτερη ανταπόκριση. Μην τα πολύ λέω, από τις 27.11 που έγινε η παραγγελία, τιμολογήθηκε και έφυγε από τις εγκαταστάσεις της InfoQuest στις 28.11, πήγε στο Κέντρο Διανομής (Ρέντη), στις 30.11 έφυγε από το Κέντρο Διανομής για το Κατάστημα Εξυπηρέτησης στο Χαϊδάρι και ακόμα πάει.. Που πάει; 7 χλμ. απόσταση είναι. Αγνοείται η τύχη του. 

Πολύ κρίμα, γιατί υπήρχαν αρκετές προσφορές στο Amazon, αλλά θεώρησα σωστό να αγοράσω από Ελλάδα μιας και κάνανε μία αξιοπρεπή προσπάθεια εκπτώσεων (σε καμία περίπτωση βέβαια επιπέδου Black Friday), να μην φύγουν τα χρήματα εκτός και να λάβω τα προϊόντα της οικογένειας πιο άμεσα. Απογοήτευση. Και ειδικά οι εταιρείες Courier δεν δικαιολογούνται με τίποτα, καθ' ότι είχαν εμπειρία από το πρώτο lock down που είχαν γίνει παρόμοιες καταστάσεις (και όλοι μας δείξαμε και υπομονή και ανεκτικότητα) και δεν έκαναν κανένα σωστό προγραμματισμό. Δυστυχώς αυτή είναι η κατάσταση στην Ελλάδα με τη δήθεν επιχειρηματικότητα. Ότι αρπάξουν παιδιά, καμία σοβαρή επένδυση δεν γίνεται σε τεχνολογία και ανθρώπινο δυναμικό. Ξέρανε ότι θα βουλιάξουν, είχαν όλα τα στοιχεία, ωστόσο το αφήσανε να συμβεί, αλλά τα κέρδη, κέρδη και η ανεργία καλπάζει. Καμία δικαιολογία. 

Υ.Γ. Για να είμαι απολύτως δίκαιος, υπάρχουν και φωτεινές εξαιρέσει. Μία μου παραγγελία ήταν φωτογραφική μηχανή. Την παρήγγειλα βράδυ Δευτέρας (30.11.20) από κατάστημα στο κέντρο της Αθήνα. Ε, λοιπόν,  σας πληροφορώ την επόμενη ημέρα, Τρίτη μεσημέρι, με πήρε ένα παιδί, να κατέβω κάτω από το σπίτι μου, να παραλάβω τη φωτογραφική μηχανή. Ήταν ένας από τους υπαλλήλους του καταστήματος με μηχανάκι και από το να μπλέξει με courier, θεώρησε σωστότερο να μου την φέρει ο ίδιος. Respect σε αυτό το κατάστημα και τον επαγγελματία που του ανήκει. 

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή ακούω αρκετές φορές ότι καλύτερα να είχα πάρει από εξωτερικό να πω το εξής. Αυτή τη στιγμή που δεν έχουν άνθρωποι να φάνε ή έχουν κλειστό μαγαζί λόγω COVID και ΕΜΕΙΣ παραπονιόμαστε για καθυστέρηση προϊόντων λέγοντας καλύτερα από εξωτερικό είναι λίγο αντιφατικό. Απλά λέω να κάνουμε υπομονή και να δούμε πως εξελίσσονται οι παραγγελίες πάντως πρέπει σήμερα οι παραγγελίες από 28 -11 από ΓΤ να ξεκίνησαν (ΑΘΗΝΑ πάντα λέω). Υπομονή και πιστεύω ότι πήραμε την σωστή απόφαση για να στηρίξουμε τα ελληνικά μαγαζιά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επανέρχομαι, γιατί 6 παραγγελίες από Γερμανία και Αγγλία (από ειδικές λάμπες FML μέχρι ρούχα της οικογένειας και κρεβάτι για το σκυλάκι μας) που είχαν γίνει 24-27/11 έχουν ΟΛΕΣ παραδοθεί με DHL, DPD και UPS (τα 2 τελευταία πακέτα σήμερα). Φυσικά, δεν έχω παραλάβει τα μελάνια του εκτυπωτή μου και καμία απολύτως κίνηση δεν παρατηρείται στα δέματα του εσωτερικού. Αν λοιπόν αγοράσω τα είδη που θέλω από το εξωτερικό και αρνηθώ την παραλαβή (γύρω στα Χριστούγεννα την υπολογίζω) των πακέτων αυτών θα θεωρηθώ αναξιόπιστος πελάτης; 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, marva είπε

Επανέρχομαι, γιατί 6 παραγγελίες από Γερμανία και Αγγλία (από ειδικές λάμπες FML μέχρι ρούχα της οικογένειας και κρεβάτι για το σκυλάκι μας) που είχαν γίνει 24-27/11 έχουν ΟΛΕΣ παραδοθεί με DHL, DPD και UPS (τα 2 τελευταία πακέτα σήμερα). Φυσικά, δεν έχω παραλάβει τα μελάνια του εκτυπωτή μου και καμία απολύτως κίνηση δεν παρατηρείται στα δέματα του εσωτερικού. Αν λοιπόν αγοράσω τα είδη που θέλω από το εξωτερικό και αρνηθώ την παραλαβή (γύρω στα Χριστούγεννα την υπολογίζω) των πακέτων αυτών θα θεωρηθώ αναξιόπιστος πελάτης; 

Πόσο πλήρωσες ταχυδρομικά για καθεμιά από τις παραγγελίες του εξωτερικού και πόσο ταχυδρομικά για καθεμιά από αυτές του εσωτερικού;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 2/12/2020 στις 9:46 ΜΜ, nikolastas είπε

Αρχίζω αυτό το thread ώστε να έχουμε όλοι μια ιδέα για το πότε περίπου θα παραδοθούν οι παραγγελία μας . Οι δικές μου έχουν ως εξής :

Παράδοση καταστήματος:27-11

Αυτή τη στιγμή είναι προς παράδοση από τις 10 το πρωί και η ώρα είναι 10 παρά  Το βράδυ.

Παράδοση καταστήματος :28-11 απόγευμα

Δεν έχει κουνηθεί από σημείο παράδοσης

 

 

 

 

ενημέρωση :

Το πρώτο δέμα παραδόθηκε χτες(speedex) . Δευτέρα αναμένω από την ΓΤ την αποστολή (είναι ήδη στο κατάστημα ). Οπότε εγώ είμαι καλά i guess. Νομίζω έχει ξεκολλήσει λίγο το πράγμα. Πολύ καλύτερα από προηγούμενες μέρες (εκτός από ACS).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, spartak1 είπε

Πόσο πλήρωσες ταχυδρομικά για καθεμιά από τις παραγγελίες του εξωτερικού και πόσο ταχυδρομικά για καθεμιά από αυτές του εσωτερικού;

Φίλε μου, με όλο τον σεβασμό, γιατί το ρωτάς αυτό; Πες μας το σκεπτικό σου. Γιατί αν θες να πεις ότι πλήρωσε πιο ακριβά τις υπηρεσίες αποστολής από το εξωτερικό, σε σχέση με το εσωτερικό, λογικό δεν είναι; Αν το δούμε αναλογικά το προϊόν που παρήγγειλε από τη Θεσσαλονίκη (για παράδειγμα, μην πω Αθήνα) θα διανύσει τα ίδια χιλιόμετρα και θα απασχολήσει το ίδιο προσωπικό, με εκείνο που αγόρασε κάποιος από τη Γερμανία; Έχουμε τρελαθεί τελείως; Αυτό έφταιξε στα ελληνικά κούριερ που θέλουν να απομυζούν το ελάχιστο προσωπικό τους και να μεγιστοποιούν τα κέρδη τους; (Αν ρώτησες για άλλο λόγο και δεν κατάλαβα καλά, σου ζητάω συγγνώμη, αλλά έχω κουραστεί στην Ελλάδα να ψάχνουμε πάντα για δικαιολογίες).

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, spyroseva είπε

Φίλε μου, με όλο τον σεβασμό, γιατί το ρωτάς αυτό; Πες μας το σκεπτικό σου. Γιατί αν θες να πεις ότι πλήρωσε πιο ακριβά τις υπηρεσίες αποστολής από το εξωτερικό, σε σχέση με το εσωτερικό, λογικό δεν είναι; Αν το δούμε αναλογικά το προϊόν που παρήγγειλε από τη Θεσσαλονίκη (για παράδειγμα, μην πω Αθήνα) θα διανύσει τα ίδια χιλιόμετρα και θα απασχολήσει το ίδιο προσωπικό, με εκείνο που αγόρασε κάποιος από τη Γερμανία; Έχουμε τρελαθεί τελείως; Αυτό έφταιξε στα ελληνικά κούριερ που θέλουν να απομυζούν το ελάχιστο προσωπικό τους και να μεγιστοποιούν τα κέρδη τους; (Αν ρώτησες για άλλο λόγο και δεν κατάλαβα καλά, σου ζητάω συγγνώμη, αλλά έχω κουραστεί στην Ελλάδα να ψάχνουμε πάντα για δικαιολογίες).

Εχει τη σημασια που αντιλαμβάνεσαι. Στο εσωτερικό μπορεί να μην πλήρωσε καθόλου ταχυδρομικά (να ήταν δωρεαν). Οπότε ναι προφανώς και έχει σημασία αν πληρωσε και πόσο. Για τα όσα γράφεις για τις Ελληνικές κουριερ συμφωνώ(θέλουν να απομυζούν το ελάχιστο προσωπικό τους και να μεγιστοποιούν τα κέρδη τους).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...