Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2021


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, haHa είπε

Το πρόβλημα της Rb φαίνεται γλαφυρα στο μήνυμα σου:

Αναφερεις τον Bottas που επαιξε το κομματι του στην στρατηγική, ενω ο Perez δεν αναφερθηκε πουθενά στο μήνυμα σου. 

 

4 αγωνες και δεν εχει εμφανιστεί ακομα ο Perez, η απουσία του κοστιζει και ετσι δεν μπορεί να κανει στρατηγική οοως η Mercedes που χρησιμοποιεί και τα 2 μονοθέσια. 

Σκέφτομαι ότι ίσως τελικά δεν είναι θέμα Perez, Gasly, Albon, Ric. Δεν γίνεται να βγει μέτριο το μισό γκριντ για να βαφτίσουμε ισοδύναμη την RBR με την Merc. Η δυναμική της RBR δεν είναι το τι κάνει ο Μαξ με αυτή αλλά τι κάνουν οι teammate του. H Merc δεν είναι πανίσχυρη γιατί ο Χαμ σαρώνει, αλλά γιατί ο Μπόττας έχει μίνιμουμ την 3η θέση αν οδηγήσει σαν έναν μέσος οδηγός του γκριντ. H 2η RBR δεν έχει σίγουρα σαν μινίμουμ την 3η θέση αν ο πιλότος της οδηγήσει σαν ένας μέσος οδηγός του γκριντ.

(Δεν αναιρώ τον Χαμ. Τα έχω γράψει πολλάκις πόσο οδηγάρα είναι. Απλά ο Μαξ παλεύει με θεούς και δαίμονες και θεωρώ ότι πέρσι και φέτος ειναι championship material, αλλά όχι στο ιδανικό μονοθέσιο.)

Τεσπά, αναμέναμε τέτοια συμπεριφορά στα gp πριν τη θερινή διακοπή. Εφόσον η RBR δεν μεγιστοποιήσε το κέρδος στα 2 καλά της gp, ας ελαχιστοποιήσει τώρα τις απώλειες. Θα έχει τις ευκαιρίες της μετά το καλοκαίρι.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

7 λεπτά πριν, ghostrider είπε

χιλιες φορε να αφηνανε να νικησει ο bottas και να ηταν μπροστα ο max απο τον ham. θα δημιουργουσε ενταση στην Merc και χασμα αναμεσα στους 2 οδηγους της.

Αυτό για το πρωτάθλημα οδηγών, ναι έχει λογική. Για το κατασκευαστών όμως θα ήταν επίφοβο μη φάνε και 1-2 από την Μερκ. Όχι ότι βλέπω να έχουν πολλές ελπίδες για το κατασκευαστών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, turbakiasss είπε

Το πρόβλημα της RB είναι ότι δεν έχει ξεκάθαρο στόχο. Πρέπει να συνειδητοποιήσει ότι το πρωτάθλημα κατασκευαστών είναι χαμένο χωρίς ανταγωνιστικό νο.2 μονοθέσιο όποτε πρέπει να επικεντρωθούν στον Χάμιλτον. Άρα, βάζεις μέσα Μαξ με σκοπό να τον κρατήσεις μπροστά από τον Χάμιλτον!

Το σκεφτόμουν και εγώ αυτό. Λογικά αμα το συζήταμε εδώ μεταξύ μας, μάλλον το χουν σκεφτεί και αυτοί. Το θέμα είναι και να τον έβαζαν μέσα δεν εξασφάλιζαν ότι θα μείνει μπροστά. Τη στιγμή πριν κάνει πιτ ο Χαμ είχε μειώσει στο ελάχιστο τη διαφορά. Λογικά και μέσα να έμπαινε ο Μαξ δεν θα τον κρατούσε πίσω του.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Driver of the day: Σαρλ.

Κοίτα, έκανε δύσκολη τη ζωή στον BOT αλλά τα δεδομένα και χαρακτηριστικά της πίστας ήταν υπέρ του. Στην τελική, εκκίνησε 4ος και τερμάτισε εκεί. Εγώ ψήφισα GAS πάντως. Εκκίνησε 12ος, έλαβε 5 δευτερόλεπτα ποινή και παρόλα αυτά έκανε αρκετές προσπεράσεις και τερμάτισε 10ος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν πήραν ρίσκο, ίσως ήλπιζαν σε κανα safety car... Τέλος πάντων. Καλός αγώνας ήταν.

Η Red Bull φαίνεται λίγο-πολύ ισάξια με την Mercedes λόγω της υπερ-προσπάθειας του Verstappen. 

Ένα κλικ πιο κάτω από αυτούς Ferrari-McLaren, και λιγάκι παρακάτω Alpha Tauri-Alpine.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, greenfan20 είπε

Σκέφτομαι ότι ίσως τελικά δεν είναι θέμα Perez, Gasly, Albon, Ric. Δεν γίνεται να βγει μέτριο το μισό γκριντ για να βαφτίσουμε ισοδύναμη την RBR με την Merc. Η δυναμική της RBR δεν είναι το τι κάνει ο Μαξ με αυτή αλλά τι κάνουν οι teammate του. H Merc δεν είναι πανίσχυρη γιατί ο Χαμ σαρώνει, αλλά γιατί ο Μπόττας έχει μίνιμουμ την 3η θέση αν οδηγήσει σαν έναν μέσος οδηγός του γκριντ. H 2η RBR δεν έχει σίγουρα σαν μινίμουμ την 3η θέση αν ο πιλότος της οδηγήσει σαν ένας μέσος οδηγός του γκριντ.

(Δεν αναιρώ τον Χαμ. Τα έχω γράψει πολλάκις πόσο οδηγάρα είναι. Απλά ο Μαξ παλεύει με θεούς και δαίμονες και θεωρώ ότι πέρσι και φέτος ειναι championship material, αλλά όχι στο ιδανικό μονοθέσιο.)

Τεσπά, αναμέναμε τέτοια συμπεριφορά στα gp πριν τη θερινή διακοπή. Εφόσον η RBR δεν μεγιστοποιήσε το κέρδος στα 2 καλά της gp, ας ελαχιστοποιήσει τώρα τις απώλειες. Θα έχει τις ευκαιρίες της μετά το καλοκαίρι.

Ο Perez δεν οδηγει σαν μεσος οδηγος του grid οταν τον περνανε Norris και Leclerc με αισθητα υποδεέστερα μονοθέσια. 

Χαρακτηρστικο είναι οτι δεν τον εχουν δειξει καλα-καλα οι καμερες εδω και 4 αγωνες. 

 

Ο Bottas εδω και χρόνια οδηγει πολυ καλυτερα απο οποιοδήποτε 2ο οδηγο RB/Ferrari κλπ. Η τελευταία φορα που ειχε καλο διδυμο οδηγων η RB ηταν οταν ειχε τον Max/Ricciardo και τοτε εκανε στρατηγικες που επαιζαν και οι 2 οδηγοι. 

Τωρα ο Max είναι στο ελεος 2 Mercedes. 

 

Οπως και να εχει, η Βαρκελώνη είναι πολυ δυνατη πιστα για Mercedes και οτι την κοντραρε καπως ο Verstappen μόνος του, δειχνει οτι θα συνεχισουμε να εχουμε δυματη μαχη για πρωτάθλημα και θα εναλλασσεται απο εδω και περα το ποιο μονοθεσιο θα είναι οριακα πιο γρήγορο ανάλογα την πιστα. 

Να δούμε στο Μονακο πως θα είναι τα πράγματα. Η αίσθηση μου λεει pole για Max και απο εκει και περα έλεγχο του ρυθμου. 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, haHa είπε

Ο Perez δεν οδηγει σαν μεσος οδηγος του grid οταν τον περνανε Norris και Leclerc με αισθητα υποδεέστερα μονοθέσια. 

Χαρακτηρστικο είναι οτι δεν τον εχουν δειξει καλα-καλα οι καμερες εδω και 4 αγωνες. 

 

Ο Bottas εδω και χρόνια οδηγει πολυ καλυτερα απο οποιοδήποτε 2ο οδηγο RB/Ferrari κλπ. Η τελευταία φορα που ειχε καλο διδυμο οδηγων η RB ηταν οταν ειχε τον Max/Ricciardo και τοτε εκανε  στρατηγικες που επαιζαν και οι 2 οδηγοι. 

Προσπαθώ να εξηγήσω πως ο Γκασλί που πέρσι πέταγε με την ΑΤ, στην RBR είχε γίνει περίγελος. Πως ο Άλμπον που έκανε πολύ καλό πρώτο μισό με την TR, χρειάστηκε 17 gp για να πάρει το πρώτο βάθρο με την RBR. Πως o Πέρεζ που πέρσι ήταν Νο.4 στην κατάταξη δεν διεκδικεί βάθρα με την RBR. Δεν μπορώ να πιστέψω οτι μόνιμα φταίνε οι οδηγοί. Μου φαίνεται ότι ο Μαξ κάνει τέτοιο overachieving την τελευταία 2ετια που δεν το έχουμε συνειδητοποιήσει.

Επεξ/σία από greenfan20
  • Like 2
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, greenfan20 είπε

Πως o Πέρεζ που πέρσι ήταν Νο.4 στην κατάταξη δεν διεκδικεί βάθρα με την RBR

αυτο νομιζω ειναι αλλο πραγμα απο τα αλλα που αναφερεις...ροζ μερσεντες ειπαμε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, greenfan20 είπε

Προσπαθώ να εξηγήσω πως ο Γασκλί που πέρσι πέταγε με την ΑΤ, στην RBR είχε γίνει περίγελος. Πως ο Άλμπον που έκανε πολύ καλό πρώτο μισό με την TR, χρειάστηκε 17 gp για να πάρει το πρώτο βάθρο με την RBR. Πως o Πέρεζ που πέρσι ήταν Νο.4 στην κατάταξη δεν διεκδικεί βάθρα με την RBR. Δεν μπορώ να πιστέψω οτι μόνιμα φταίνε οι οδηγοί. Μου φαίνεται ότι ο Μαξ κάνει τέτοιο overachieving την τελευταία 2ετια που δεν το έχουμε συνειδητοποιήσει.

Ισχυει. Max και Hamilton οδηγουν σε αλλο επιπεδο εδω και 2+ χρονια. Οι δευτεροι οδηγοι με εξαίρεση τον Bottas δεν ειναι πουθενά στο χαρτη και αυτο κοστιζει στην RB.

Χρειαζεται εναν 1.5 (οχι 2ο)οδηγό σαν τον Ricciardo ή τον Bottas. Να είναι πολυ κοντα στο υψηλο εππεδο των Hamilton/Max και οχι εναν αιωνα πισω. 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Αλεξανδρος A.92 είπε

αυτο νομιζω ειναι αλλο πραγμα απο τα αλλα που αναφερεις...ροζ μερσεντες ειπαμε.

Δηλαδή ο Πέρεζ δεν είναι αρκετά καλός για Νο.2; Στο περσινό θρεντ όλοι γράφαμε να τον κλείσει η RBR αντί του Χουλκ. Ποιος οδηγός είναι αρκετά καλός για να κάτσει δίπλα στον Μαξ τελικά; Αυτό που γράφω είναι ότι ίσως δεν υπαρχει τέτοιος οδηγός. Ότι ο Μαξ οδηγάει τόσο καλά που πάει το μονοθέσιο παραπάνω από αυτό που είναι και όποιον και να βάλεις δίπλα του φαίνεται ανεπαρκής. Οτι δεν φταίει ο Περεζ, ο Γκασλί ή ο Αλμπον αλλά το μονοθέσιο τόσο πάει (πήγαινε, φέτος ναι είναι πιο κοντά στην Μερκ). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, greenfan20 είπε

Δηλαδή ο Πέρεζ δεν είναι αρκετά καλός για Νο.2; Στο περσινό θρεντ όλοι γράφαμε να τον κλείσει η RBR αντί του Χουλκ

Αλλο ειπα αλλο καταλαβες...ο Perez μια χαρα ικανος ειναι για να κατσει σαν no2 και στην RBR και την Ferrari και στην McLaren και στην Merc...Αυτο που σου  εγραψα εγω ειναι οτι τα παραπανω δεν εχουν σχεση με την περσινη 4η θεση του. Εχουν σχεση με την καλη του πορεια γενικοτερα. Περσυ ηταν ενα πυροτεχνημα.

3 λεπτά πριν, greenfan20 είπε

Αυτό που γράφω είναι ότι ίσως δεν υπαρχει τέτοιος οδηγός

Φυσικα και δεν υπαρχει, εκτος αν ξερουμε καποιον που να ειναι τοσα χρονια στην RBR και να εχουν στησει το μονοθεσιο πανω του..Εκει την πατανε οι αλλη οδηγοι καθως και η RBR.

Επεξ/σία από Αλεξανδρος A.92
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, haHa είπε

Ισχυει. Max και Hamilton οδηγουν σε αλλο επιπεδο εδω και 2+ χρονια. Οι δευτεροι οδηγοι με εξαίρεση τον Bottas δεν ειναι πουθενά στο χαρτη και αυτο κοστιζει στην RB.

Χρειαζεται εναν 1.5 (οχι 2ο)οδηγό σαν τον Ricciardo ή τον Bottas. Να είναι πολυ κοντα στο υψηλο εππεδο των Hamilton/Max και οχι εναν αιωνα πισω. 

Μαζί σου, αλλά δύσκολο. Άντε πείσε τον Ρικ να γίνει Νο.2. Όταν τον προετοιμάζανε για κάτι τέτοιο (το '18 στην Κίνα ο Ρικ είχε ξεκινήσει σαν διεκδικητής πρωταθλήματος και στις κατατακτήριες αντί να του δίνει το slipstream ο Μax το έδινε ο Ric σε αυτόν), ο Αυστραλός προς τιμήν του προτίμησε να αλλάξει ομάδα. Ο Σάινθ που άνηκε στην RBR, μόλις έληξε η σεζόν του στη Ρενό προτίμησε να μην συζήτησει για να γίνει το Νο.2 στην RBR και επέλεξε να πάει στην Μακλάρεν. Δεν είναι εύκολο σε έναν άνθρωπο που κάνει πρωταθλητισμό όλη του τη ζωή να του πεις να γίνει Νο.2.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό ακριβώς.

Ενα μονοθέσιο στήνεται συνήθως πάνω στον νο1 οδηγό και τις οδηγικές του προτιμήσεις με αποτέλεσμα ορισμένες φορές ο πιο νεοαποκτηθείς οδηγος ακόμα κι αν είναι καλός να μην μπορεί να αποδώσει.

Πέρα από την αδιαμφισβήτητη ταχύτητα του Μαξ, κάτι τέτοιο συμβαίνει και στην RBR.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...