Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2021


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, yositosi είπε

Στο ρεζουμέ... ! Το προιόν έγινε πιο εμπορικό στις μάζες. Η μερτσέντα ως πρωταθλήτρια παίρνει το πακέτο, ο κοτσίδας που έχει αρχίσει να κουράζει άπαντες από ένα σημείο και μετά με τα διάφορα statements του έφαγε ψιλο-καρπαζιά, φάνηκε και ένα νέο πρόσωπο και καλά για να "φρεσκαριστεί λίγο το κλίμα", η ίντριγκα βαράει κόκκινο και everybody is happy (εκτός από τα fan-boys που θα σφάζονται πάντα :D 

1η ερώτηση:Το προιόν έγινε τυχαία ή όχι,πιο εμπορικό στις μάζες; Ένα "θαύμα" εκτόξευσε την εμπορικότητα ή πριν ξεκινήσει η σεζόν υπήρξε συμφωνία κυρίων (μεταξύ ομάδων και οδηγών) για εκτόξευση της εμπορικότητας του προιόντος με τον έναν ή τον άλλο τρόπο;Μήπως όλα αυτά που είδαμε την σεζόν του 2021 δεν ήταν τίποτα άλλο απο ένα θεατράκι; Μήπως αυτή η μάχη μεταξύ Μαξ-Λιούις ήταν σκηνοθετημένη εξ'αρχής;

2η ερώτηση:Μήπως η σεζόν του 2022 θα έχει ακόμη μεγαλύτερα "θαύματα",προγραμματισμένα και αυτά για να χεστούν όλοι στο τάλιρο (οδηγοί-κατασκευαστές-FIA);

Επεξ/σία από vkey
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

10 λεπτά πριν, Narayan είπε

Το θέμα είναι πως βγήκε απόφαση που λέει ούτε λίγο ούτε πολύ, πως ξέρετε κύριοι, έτσι λέει ο κανονισμός αλλά στην τελική ο αλυτάρχης μπορεί να αποφασίσει ό,τι γουστάρει, ακόμα κι αν δεν είναι προς το συμφέρον της ασφάλειας των οδηγών. Φανταστείτε να επιτραπεί τέτοια επιλεκτική εφαρμογή και στον κανονισμό 38, δεν θα βλέπουμε αγώνες αλλά συγκρουόμενα το 2022! 

Φαντάζομαι πως το σημείο που αναφέρεται στην δυνατότητα επιβολής της θέσης του αλυτάρχη, είναι για να διασφαλιστεί η ΑΣΦΑΛΕΙΑ των οδηγών, που είναι και απο τις βασικές δουλειές του. Όχι για να κάνει έναν αγώνα σόου, ανεξάρτητα απο την ασφάλεια τους.

Έχουν πεί ήδη πολλοί, το πόσο απλό θα ήταν να ρίξουν μια κόκκινη σημαία ΑΜΕΣΑ με το ατύχημα, ήταν δεν ήταν ανάγκη, απο τη στιγμή που είχα αποφασίσει να μην το λήξουν πισω απο SC όπως υποστηρίζουν. Αυτό το πράγμα που έγινε είναι κυριολεκτικά ο πρόεδρος του εδεσσαικού που έγινε race director.

Παρότι ο Massi δε φταίει απόλυτα κατα τη γνώμη μου, δεν έχει θέση πλέον εκεί, πρέπει να παραιτηθεί απο μόνος του, ή να τον παραιτήσουν. Ο άλλος μπορεί να είναι χειρότερος, αλλα αυτός πάει πλέον με τη ρετσινιά.

4 λεπτά πριν, vkey είπε

1η ερώτηση:Το προιόν έγινε τυχαία ή όχι,πιο εμπορικό στις μάζες; Ένα "θαύμα" εκτόξευσε την εμπορικότητα ή πριν ξεκινήσει η σεζόν υπήρξε συμφωνία κυρίων (μεταξύ ομάδων και οδηγών) για εκτόξευση της εμπορικότητας του προιόντος με τον έναν ή τον άλλο τρόπο;Μήπως όλα αυτά που είδαμε την σεζόν του 2021 δεν ήταν τίποτα άλλο απο ένα θεατράκι; Μήπως αυτή η μάχη μεταξύ Μαξ-Λιούις ήταν σκηνοθετημένη εξ'αρχής;

2η ερώτηση:Μήπως η σεζόν του 2022 θα έχει ακόμη μεγαλύτερα "θαύματα",προγραμματισμένα και αυτά για να χεστούν όλοι στο τάλιρο (οδηγοί-κατασκευαστές-FIA);

Πάρα πολλοί εμπλεκόμενοι για να μείνει κρυφό κάτι τέτοιο. Για να κερδίσουν 1-2 χρονιές (γιατι πόσα χρόνια θα γίνονται θαύματα χωρίς να πάρουμε χαμπάρι;) θα κινδύνευαν να καταστρέψουν ένα προϊόν δισεκατομμυρίων.

Πήραν αποφάσεις για να κάνουν αυτή την κόντρα πιο έντονη, την έσπρωξαν και αυτοί και παρασκηνιακά, αλλα να τη σκηνοθέτησαν από την αρχή μου μοιάζει εκτός πραγματικότητας.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, papp0us είπε

Φαντάζομαι πως το σημείο που αναφέρεται στην δυνατότητα επιβολής της θέσης του αλυτάρχη, είναι για να διασφαλιστεί η ΑΣΦΑΛΕΙΑ των οδηγών, που είναι και απο τις βασικές δουλειές του. Όχι για να κάνει έναν αγώνα σόου, ανεξάρτητα απο την ασφάλεια τους.

Έχουν πεί ήδη πολλοί, το πόσο απλό θα ήταν να ρίξουν μια κόκκινη σημαία ΑΜΕΣΑ με το ατύχημα, ήταν δεν ήταν ανάγκη, απο τη στιγμή που είχα αποφασίσει να μην το λήξουν πισω απο SC όπως υποστηρίζουν. Αυτό το πράγμα που έγινε είναι κυριολεκτικά ο πρόεδρος του εδεσσαικού που έγινε race director.

Παρότι ο Massi δε φταίει απόλυτα κατα τη γνώμη μου, δεν έχει θέση πλέον εκεί, πρέπει να παραιτηθεί απο μόνος του, ή να τον παραιτήσουν. Ο άλλος μπορεί να είναι χειρότερος, αλλα αυτός πάει πλέον με τη ρετσινιά.

Πάρα πολλοί εμπλεκόμενοι για να μείνει κρυφό κάτι τέτοιο. Για να κερδίσουν 1-2 χρονιές (γιατι πόσα χρόνια θα γίνονται θαύματα χωρίς να πάρουμε χαμπάρι;) θα κινδύνευαν να καταστρέψουν ένα προϊόν δισεκατομμυρίων.

Πήραν αποφάσεις για να κάνουν αυτή την κόντρα πιο έντονη, την έσπρωξαν και αυτοί και παρασκηνιακά, αλλα να τη σκηνοθέτησαν από την αρχή μου μοιάζει εκτός πραγματικότητας.

Μήπως απο τα λεγομενά σου βγαίνει το εξής συμπέρασμα; Μήπως η F1 μοιάζει με ένα τσίρκο,όπου ο διευθυντής του τσίρκου για να προσελκύσει περισσότερο κόσμο αλλάζει σε ανύποπτο χρόνο το είδος των ζογκλερικών χωρίς τα ζώα (που είναι οι οδηγοί) να το γνωρίζουν και στην προσπαθειά τους τα ζώα για να τα καταφέρουν στα καινούργια δεδομένα παράγουν ένα εξωπραγματικό-εκπληκτικό θέαμα που κάνει τους θεατές να ζητωκραυγάζουν περισσότερο και να μένουν περισσότερο ευχαριστημένοι για την παράσταση που απόλαυσαν σε σχέση με όλες τις άλλες προηγούμενες;

55 λεπτά πριν, Narayan είπε

 

Αν θέλετε την άποψή μου, αν δεν το προχωρήσει στα δικαστήρια τελικά, σημαίνει πως κάτι τους έχουν "τάξει" για του χρόνου. Οι δικαιολογίες τύπου "για να μην ζημιωθεί το άθλημα" είναι ισχνές και δεν μπορεί η ομάδα να αλλάζει 180 μοίρες πορεία σε λίγα 24ωρα.

Η ιστορία ,μου θύμισε το βράδυ της 9ης Απριλίου του 2000

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, haHa είπε

 

Δεν μπορουσαν να αφησουν να γινουν unlapped τοτε που λεει ο Αλονσο(55o/58 γυρο) ολα τα lapped μονοθεσια για αυτους τους 2 λογους:
α) δεν ειχαν φθασει ακομα ολα τα μονοθεσια την ουρα του SC (δειτε την πιστα κατω δεξια)
β) υπηρχε ο γερανος μεσα στην πιστα με το αυτοκινητο να αιωρειται.

 

Ο γερανος ηταν στην πιστα και κατα την αρχη του 56ου γυρου. Ακομα και κατα τον 57ο γυρο, δεν ειχαν φθασει πληρως ολα τα μονοθεσια στην ουρα του SC, για αυτο παρθηκε η πρωτακουστη αποφαση να γινουν unlapped μονο μερικα απο τα lapped μονοθεσια. Τα υπολοιπα δεν προλαβαιναν.

 

Αρα οταν τα μονοθεσια που ηταν αναμεσα σε Σερ και Μαξ εκαναν unlap, υπηρχε ο γερανος ακομα στην πιστα μεσα;

Αν ναι, ειναι νομιμο αυτο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, vkey είπε

1η ερώτηση:Το προιόν έγινε τυχαία ή όχι,πιο εμπορικό στις μάζες; Ένα "θαύμα" εκτόξευσε την εμπορικότητα ή πριν ξεκινήσει η σεζόν υπήρξε συμφωνία κυρίων (μεταξύ ομάδων και οδηγών) για εκτόξευση της εμπορικότητας του προιόντος με τον έναν ή τον άλλο τρόπο;Μήπως όλα αυτά που είδαμε την σεζόν του 2021 δεν ήταν τίποτα άλλο απο ένα θεατράκι; Μήπως αυτή η μάχη μεταξύ Μαξ-Λιούις ήταν σκηνοθετημένη εξ'αρχής;

2η ερώτηση:Μήπως η σεζόν του 2022 θα έχει ακόμη μεγαλύτερα "θαύματα",προγραμματισμένα και αυτά για να χεστούν όλοι στο τάλιρο (οδηγοί-κατασκευαστές-FIA);

εφόσον ενεπλάκησαν εταιρείες, πληρώθηκαν κάποια ΔΙΣ για το management, τότε καταλαβαίνουμε ότι με τον Α ή με τον Β τρόπο θα πρέπει να βγει κερδοφορία. Αρχίσαμε με τα Νετφλιξ, που ώθησαν λιγουλάκι την ίντριγκα (τότε μεταξύ Αμπιταμπούλ και Spice Girl - που ειναι σταθερός παρονομαστής).

Μπορεί πολλά ναι, μπορεί πολλά τίποτα. Γενικά άπλετος χώρος για αμέτρητα σενάρια ίντριγκας και εγώ δεν ξέρω τι άλλο.

Από την άλλη ούτως ή άλλως τόσο καιρό ενα σκασμό παράδοξα έχουμε. Π.χ. τα budget... ΟΛΟΙ διατυμπανίζονται ότι ειναι για να το κάνουν πιο βιώσιμο για τους "φτωχούς"! Οι φτωχοί για τους οποιους νοιαζόμαστε κρέμονται από τα @ρχίδια των πλουσίων που τους πουλάνε μοτέρ. Οι πλούσιοι ούτως ή άλλως πουλάνε πολύ ακριβά το διαφημιστικό χώρο πάνω τους, και στο τέλος της ημέρας έχουν ένα πολύ ωραίο τρόπο να διασφαλίζουν ότι δεν θα γίνει χοντρό καφριλίκι μεταξύ τους (και κάποιος να σπάσει την άτυπη συμφωνία και να τα χώσει χοντρά για να ξεφύγει)... και διασφαλίζουν ότι σαν ομάδες παραμένουν κερδοφόρες! Ετσι οι φτωχοί απλά να υπάρχουν, και οι μεγάλοι να βγάζουν περισσοτερα για τις στελεχάρες τους!! Το ίδιο νόμισμα, δύο όψεις και ο καθένας κατά το δοκούν λανσάρει ότι γουστάρει.

Πολλά τα λεφτά, πάρα πολλά τα λεφτά και ποτέ δεν πρόκειται κανενας να μάθει το τι παίζει. Απλά τουλάχιστον αν κάτι γίνεται σκηνοθετημένο, τουλάχιστον να γίνεται με πιο "χολυγουντιανό στυλ" γιατί το όλο αυτό σκηνικό που έχει παιχτεί είτε είναι ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ βλακεία από κάποια άτομα που δεν θα έπρεπε να βρίσκονται στη θέση που βρίσκονται (κάτι που όμως εν μέρη μου φαίνεται παράλογο μιας και μιλάμε για εταιρείες που διαχειρίζονται ΔΙΣ τόσα χρόνια και άρα δεν γινεται να είναι ΤΟΣΟ στοκοι!), ή είναι μια ίντριγκα για να γίνει ντόρος για όλο το off season και να ανυπομονούν τα απανταχου φαν μπόις να δουν τι θα κάνει το εκάστοτε καμάρι τους!

Επεξ/σία από yositosi
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, tommy^ είπε

Αρα οταν τα μονοθεσια που ηταν αναμεσα σε Σερ και Μαξ εκαναν unlap, υπηρχε ο γερανος ακομα στην πιστα μεσα;

Αν ναι, ειναι νομιμο αυτο;

Οχι, δεν ηταν μεσα ο γερανος στη μεση του 57ου γυρου που εκαναν unlap τα μονοθέσια. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Copy paste από το motor.gr  Αν δεν ισχύει πες μου να το κατεβάσω @haHa

 

Επειδή έχει δημιουργηθεί πολύ μεγάλη φασαρία γύρω από τα άρθρα 48.12 και 48.13 των κανονισμών, δηλαδή αυτούς που η FIA έκανε κουρελόχαρτα, ας δούμε τι ισχύει.

“Αν ο αλυτάρχης κρίνει ότι είναι ασφαλές, στέλνει σήμα σε όλους τους οδηγούς μέσω του επίσημου συστήματος επικοινωνίας, ώστε ΌΛΑ τα αυτοκίνητα που έχουν δεχτεί γύρο (ή γύρους) να προσπεράσουν το safety car. Όταν τα ντλουμπαρισμένα μονοθέσια περάσουν το safety car κινούνται όσο πιο γρήγορα γίνεται ώστε να βρεθούν στην “ουρά” της κατάταξης, αλλά χωρίς να κάνουν προσπέραση μεταξύ τους. Όταν τα ντουμπλαρισμένα μονοθέσια έχουν περάσει το safety car, εκείνο θα μπει στο pits στο τέλος του επόμενου γύρου.

Σε περίπτωση που ο αλυτάρχης κρίνει ότι δεν είναι ασφαλές, μπορεί να απαγορεύσει στα ντουμπλαρισμένα αυτοκίνητα να προσπεράσουν το safety car ώστε να βρεθούν στην “ουρά” της κατάταξης.”

Για να το φέρουμε στα δεδομένα του Αμπού Ντάμπι, όταν βγήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας υπήρχαν 8 ντουμπλαρισμένα μονοθέσια. Οι Norris, Alonso, Ocon, Leclerc, Vettel, Ricciardo, Stroll και Schumacher. Τα μονοθέσια των πέντε πρώτων ήταν ανάμεσα σε εκείνα του Hamilton και του Verstappen, καθώς τους είχε ρίξει γύρο ο Βρετανός αλλά όχι ο Ολλανδός.

Οι νόμιμες εναλλακτικές

Σύμφωνα με τον κανονισμό υπήρχαν δύο εναλλακτικές. Aν τηρούνταν οι κανονισμοί και στις δύο περιπτώσεις θα έπαιρνε το πρωτάθλημα ο Hamilton.

Η μία ήταν να μη δοθεί εντολή σε αυτούς τους 8 για προσπέραση του safety car. Έτσι ακόμα και αν αυτό έφευγε στο τέλος του γύρου 57, ο Verstappen θα έπρεπε να ρίξει γύρο σε αυτούς τους 5 και μετά να φτάσει στον Hamilton. Όσο και αν οι πέντε οδηγοί ήξεραν ότι είναι υποχρεωμένοι να κάνουν στην άκρη, ταυτόχρονα θα είχαν και μάχη μεταξύ τους οπότε είναι σχεδόν αδύνατο ο Verstappen να προλάβαινε να φτάσει τον Βρετανό και να τον προσπεράσει μέσα σε ένα γύρο. Άρα ο τίτλος μπορεί να θεωρηθεί σχεδόν βέβαιο ότι θα πήγαινε στον Hamilton.

Η δεύτερη εναλλακτική ήταν να δοθεί εντολή και στους 8 να προσπεράσουν το safety car στον γύρο 57. Αυτό σημαίνει ότι εκείνο θα έμπαινε στα pits στο τέλος του γύρου 58, δηλαδή τη στιγμή που θα τελείωνε και ο αγώνας. Άρα ο τίτλος θα πήγαινε 

στον Hamilton.

Η δεύτερη εναλλακτική ήταν να δοθεί εντολή και στους 8 να προσπεράσουν το safety car στον γύρο 57. Αυτό σημαίνει ότι εκείνο θα έμπαινε στα pits στο τέλος του γύρου 58, δηλαδή τη στιγμή που θα τελείωνε και ο αγώνας. Άρα ο τίτλος θα πήγαινε σίγουρα στον Hamilton.

Επεξ/σία από dafnoula13
  • Like 6
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ πάντως μια παρατήρηση να κάνω... Βλέπω κόσμο εδώ μέσα που υποστηρίζει τον Ολλανδό "κύριο" και φανατίζεται και προκαλεί και εκφράζεται εδώ μέσα σαν να είναι γήπεδο...χμμμμ... κρίμα... Μεγάλο κόμπλεξ βγαίνει... Εμείς στην πολύπαθη Williams τι να πούμε δηλαδή; Και κάτι τελευταίο για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους... πιστεύω ότι ο συγκεκριμένος αγώνας ήταν ένας από τους καλύτερους αν όχι ο καλύτερος σε απόδοση στην τεράστια καριέρα του Χάμιλτον. Αυτό λέει παρά πάρα πολλά για όλο αυτό το τσίρκο που είδαμε την Κυριακή.

Επεξ/σία από dimoskoutr
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οτι θέλετε αρκει να μην επαναλαμβάνεται τα ιδια και τα ιδια καμια 30 αρια σελιδες.Ελεος ποια.

Επεξ/σία από SPY_oo7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, dafnoula13 είπε

Copy paste από το motor.gr  Αν δεν ισχύει πες μου να το κατεβάσω @haHa

 

Επειδή έχει δημιουργηθεί πολύ μεγάλη φασαρία γύρω από τα άρθρα 48.12 και 48.13 των κανονισμών, δηλαδή αυτούς που η FIA έκανε κουρελόχαρτα, ας δούμε τι ισχύει.

“Αν ο αλυτάρχης κρίνει ότι είναι ασφαλές, στέλνει σήμα σε όλους τους οδηγούς μέσω του επίσημου συστήματος επικοινωνίας, ώστε ΌΛΑ τα αυτοκίνητα που έχουν δεχτεί γύρο (ή γύρους) να προσπεράσουν το safety car. Όταν τα ντλουμπαρισμένα μονοθέσια περάσουν το safety car κινούνται όσο πιο γρήγορα γίνεται ώστε να βρεθούν στην “ουρά” της κατάταξης, αλλά χωρίς να κάνουν προσπέραση μεταξύ τους. Όταν τα ντουμπλαρισμένα μονοθέσια έχουν περάσει το safety car, εκείνο θα μπει στο pits στο τέλος του επόμενου γύρου.

Σε περίπτωση που ο αλυτάρχης κρίνει ότι δεν είναι ασφαλές, μπορεί να απαγορεύσει στα ντουμπλαρισμένα αυτοκίνητα να προσπεράσουν το safety car ώστε να βρεθούν στην “ουρά” της κατάταξης.”

Για να το φέρουμε στα δεδομένα του Αμπού Ντάμπι, όταν βγήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας υπήρχαν 8 ντουμπλαρισμένα μονοθέσια. Οι Norris, Alonso, Ocon, Leclerc, Vettel, Ricciardo, Stroll και Schumacher. Τα μονοθέσια των πέντε πρώτων ήταν ανάμεσα σε εκείνα του Hamilton και του Verstappen, καθώς τους είχε ρίξει γύρο ο Βρετανός αλλά όχι ο Ολλανδός.

Οι νόμιμες εναλλακτικές

Σύμφωνα με τον κανονισμό υπήρχαν δύο εναλλακτικές. Aν τηρούνταν οι κανονισμοί και στις δύο περιπτώσεις θα έπαιρνε το πρωτάθλημα ο Hamilton.

Η μία ήταν να μη δοθεί εντολή σε αυτούς τους 8 για προσπέραση του safety car. Έτσι ακόμα και αν αυτό έφευγε στο τέλος του γύρου 57, ο Verstappen θα έπρεπε να ρίξει γύρο σε αυτούς τους 5 και μετά να φτάσει στον Hamilton. Όσο και αν οι πέντε οδηγοί ήξεραν ότι είναι υποχρεωμένοι να κάνουν στην άκρη, ταυτόχρονα θα είχαν και μάχη μεταξύ τους οπότε είναι σχεδόν αδύνατο ο Verstappen να προλάβαινε να φτάσει τον Βρετανό και να τον προσπεράσει μέσα σε ένα γύρο. Άρα ο τίτλος μπορεί να θεωρηθεί σχεδόν βέβαιο ότι θα πήγαινε στον Hamilton.

Η δεύτερη εναλλακτική ήταν να δοθεί εντολή και στους 8 να προσπεράσουν το safety car στον γύρο 57. Αυτό σημαίνει ότι εκείνο θα έμπαινε στα pits στο τέλος του γύρου 58, δηλαδή τη στιγμή που θα τελείωνε και ο αγώνας. Άρα ο τίτλος θα πήγαινε 

στον Hamilton.

Η δεύτερη εναλλακτική ήταν να δοθεί εντολή και στους 8 να προσπεράσουν το safety car στον γύρο 57. Αυτό σημαίνει ότι εκείνο θα έμπαινε στα pits στο τέλος του γύρου 58, δηλαδή τη στιγμή που θα τελείωνε και ο αγώνας. Άρα ο τίτλος θα πήγαινε σίγουρα στον Hamilton.

Ετσι ακριβώς, το ειχαμε γραψει εξαρχης:

Στις 12/12/2021 στις 7:53 ΜΜ, haHa είπε

Ας αρχισουμε με μια παραδοχη:
τα SC ανακατευουν την τραπουλα και μπορει να συμφερουν τον 1ο ή τον 2ο ή τον 10ο.
Δεν μπορουμε να κανουμε κατι για αυτο, ετσι ειναι τα πραγματα.

Οταν βγαινει SC και η πιστα εχει καθαρισει απο το μονοθεσιο που τρακαρε, υπαρχουν 2 επιλογες:
α) αφηνεις τα μονοθεσια που ηταν 1 γυρο πισω, να προσπερασουν ολους(κ αι το SC), να πανε σχετικα γρηγορα αλλα προσεκτικα και χωρις αγωνα μεταξυ τους και να φθασουν στο πισω μερος της ουρας του SC. Το SC μπορει να μπει το νωριτερο 1 γυρο μετα αφοτου αφησαν τα lapped μονοθεσια να φυγουν μπροστα.
β) δεν αφηνεις τα μονοθεσια που ηταν 1 γυρο πισω να προσπερασουν, οποτε οταν μπει μεσα το SC,  οσοι ηταν πισω απο lapped μονοθεσια, τα προσπερνανε γιατι τα lapped εχουν μπλε σημαιες.

Αυτο που εγινε τωρα ηταν ενας συνδυασμος των 2 που ειναι εναντια στους κανονισμους:
αφησαν τα lapped μονοθεσια να φυγουν μπροστα(μαλιστα δεν τα αφησαν ολα, αλλα μονο αυτα που ηταν μεταξυ Χαμ και Μαξ) ΚΑΙ μπηκε το SC στον ιδιο γυρο που τα lapped μονοθεσια εφυγαν μπροστα.
Αυτο ζητησε ο Horner, αυτο εγινε, αλλα ειναι εναντια στους κανονισμους:
 


image.png.fab1d6adb7eb59692edf6b8d0f4e97ce.png
 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, SPY_oo7 είπε

Οτι θέλετε αρκει να μην επαναλαμβάνεται τα ιδια και τα ιδια καμια 30 αρια σελιδες.

Να πούμε τίποτε για το πόσο δίκαια και σωστά πήρε τον τίτλο ο Ολλανδός αν βολεύει... Το έχουμε;

Επεξ/σία από dimoskoutr
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οχι.Ο Ολλανδός τον πηρε τον τιτλο και δεν αλλαζει αυτο οσο κλαμα και να ριξετε.Εσείς θα κλαιτε και στο θεμα για το  F1 2022 οταν θα κλειδωσει αυτο.

Επεξ/σία από SPY_oo7
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, george200-13 είπε

Ναι οκ δεν μου αρεσουν και εμενα οι θεωριες συνωμοσιας αλλα εγω αν ημουν στην θεση του τοτο δεν ξερω πως θα ενιωθα μετα απο τοσο αγωνα και παθος για την F1 και σιγουρα θα τους πηγαινα μεχρι τελους. Η μερσεντες οτι και να κανει στο στοχαστρο θα βρεθει αφου ετσι και αλλιως τρωει ξυλο απο τους οπαδους της f1 οπου βρεθει και σταθει.

Τωρα το κατα ποσο ο μαξ το πηρε στην πιστα ειναι debatable. Το αξιζε  φετος ο max? Φυσικα και το αξιζε. Οπως και ο Ham. Και οι δυο τους ηταν καταπληκτικοι φετος. Ομως οπως και να εχει βρεθηκαν ισοβαθμοι στον τελευταιο αγωνα που οπως και να το κανεις οπως και να το δεις ο ham ηταν απιαστος.

Αν εβγαινε safety car 2 γυρους πριν και γινοταν κανονικα η διαδικασια και ξαναξεκιναγε ο αγωνας ναι θα ελεγα thats formula 1 bitches παναξιος νικητης αγωνα ο max και οτι αυτα μπορουν να συμβουν στην formula 1 και γι αυτο την αγαπαμε. Τα καραγκιοζιλικια ομως με το να αφηνουν τους μισους να κανουν unlap μονο και μονο για να δουμε μαχη max-ham και να αποκτανε advantage σε σχεση με τους αλλους που εμειναν πισω οχι αυτο δεν ειναι formula 1 αλλα reality show.

Οτι και να λεμε ο αγωνας κανονικα επρεπε να ειχε ληξει υπο safety car συμφωνα με τους κανονισμους. Και αυτο δεν ειναι αποψη ειναι δεδομενα.

Υ.Γ Επισης το ολο κονσεπτ που διαφημιζει η liberty media last lap championship decider σε ολα τα social media απευθυνεται μονο στους θεατες του λεγομενους "αμερικανοποιημενους" για αυτους δηλαδη που εγινε reality show ο τελευταιος αγωνας. Ολοι οσοι ειχαμε ιδεα απο F1 ξεραμε μολις ειδαμε την ειδοποιηση safety car in this lap οτι ολα θα ειχαν τελειωσει πριν το τελος του sector 2.

Ο Χάμιλτον ήταν άπιαστος στον αγώνα γιατί έφυγε μπροστά στην εκκίνηση.

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, liakjim είπε

Ο Χάμιλτον ήταν άπιαστος στον αγώνα γιατί έφυγε μπροστά στην εκκίνηση.

να καθόταν μήπως να τον περίμενε? :D . Ακόμα και όταν το κινητό τείχος έκανε τη δουλειά όλου του έτους μαζεμένη, και μαζεύτηκε η διαφορά... και πάλι κατευθείαν εξαφανίστηκε μπροστά!!

Ακόμα και 2ος να ξεκινούσε, με τα λάστιχα που είχε ο Ver, ο Ham απλά θα έπρεπε να περίμενε να "τελειώσουν" και να τον περάσει χωρίς να ρισκάρει το παραμικρό, που ενδεχομένως θα αποζητούσε ο ver αν έβλεπε ότι κινδυνεύει να φάει προσπέρασμα. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Άρα λοιπόν το αμάξι του αλυτάρχη έπρεπε  να φύγει στον επόμενο γύρο που ταυτόχρονα ήταν το τέλος του τελευταίου γύρου άρα και του αγώνα? 

Επεξ/σία από tommy^
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...