Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2021


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

9 λεπτά πριν, MrRush είπε

Εκτός πίστας θα ήταν 4 ρόδες πέρα από την άσπρη γραμμή που δεν έγινε. 

Ή αν το πούμε ανάποδα.

Θα έτρωγε ποινή ο Χάμιλτον αν έκανε προσπέραση με τον ίδιο τρόπο ; Φυσικά και όχι. Ήταν εντός πίστας. Οπότε δεν ήταν εκτός. Οπότε δεν τίθεται θέμα ποινής για φερσταπεν.

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, liakjim είπε

Είναι ο Χάμιλτον εκτός πίστας;

 

3 ώρες πριν, MrRush είπε

Εκτός πίστας θα ήταν 4 ρόδες πέρα από την άσπρη γραμμή που δεν έγινε. 

 

2 ώρες πριν, liakjim είπε

Ή αν το πούμε ανάποδα.

Θα έτρωγε ποινή ο Χάμιλτον αν έκανε προσπέραση με τον ίδιο τρόπο ; Φυσικά και όχι. Ήταν εντός πίστας. Οπότε δεν ήταν εκτός. Οπότε δεν τίθεται θέμα ποινής για φερσταπεν.

Μαλλον δεν το εγραψα σωστα και το 'εκτος πιστας' μπερδευει. Για αυτο εβαλα τον κανονισμο οπου δεν προκυπτει πουθενα αυτο που γραφετε. Δεν περιμενω βεβαια να ανακαλεσει καποιος την ανακριβεια, αλλα κουβεντα να γινεται.

Για τους υπολοιπους λοιπον, ο κανονισμος ειναι σαφης:
πρεπει να αφησεις πλατος ενος μονοθεσιου οταν ο αλλος ειναι διπλα σου σε ΕΥΘΕΙΑ.

Εδω τι ελεγε μεσα στην χρονια ο Masi:
https://www.formula1.com/en/latest/article.race-director-masi-explains-reasoning-behind-controversial-penalties-for.1gy9p6YCdOUcjZgh6Wzmzq.html

Αναφορά σε κείμενο

“Obviously the stewards had a look at all three,” said Masi. “In Sergio’s case with Lando, he was wholly alongside Lando and therefore there is an onus to leave a car’s width to the edge of the track. And then the same in the reverse with Checo [Perez] and Charles at the exit of Turn 4.

“And then Checo and Charles again at the exit of Turn 6, [the stewards’] view was – and I don’t sit in the stewards’ room to deliberate – that in all three circumstances, a car’s width should have been left to the edge of the track because the two cars were alongside each other.”

 

Παραδειγμα: Monza 2021 Ocon-Vettel, οπου ο Ocon πηρε ποινη 5 sec γιατι στην ΕΥΘΕΙΑ δεν αφησε πλατος ενος μονοθεσιου στον Vettel:

image.png.f9aafd8aa82466e09292facb966198cf.png

 

image.png.b9cff9c1c2e7fb73c3a992720396dbc8.png

A61QX7.gif

 

 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, haHa είπε

 

 

Μαλλον δεν το εγραψα σωστα και το 'εκτος πιστας' μπερδευει. Για αυτο εβαλα τον κανονισμο οπου δεν προκυπτει πουθενα αυτο που γραφετε. Δεν περιμενω βεβαια να ανακαλεσει καποιος την ανακριβεια, αλλα κουβεντα να γινεται.

Για τους υπολοιπους λοιπον, ο κανονισμος ειναι σαφης:
πρεπει να αφησεις πλατος ενος μονοθεσιου οταν ο αλλος ειναι διπλα σου σε ΕΥΘΕΙΑ.

Εδω τι ελεγε μεσα στην χρονια ο Masi:
https://www.formula1.com/en/latest/article.race-director-masi-explains-reasoning-behind-controversial-penalties-for.1gy9p6YCdOUcjZgh6Wzmzq.html

 

 

Παραδειγμα: Monza 2021 Ocon-Vettel, οπου ο Ocon πηρε ποινη γιατι στην ΕΥΘΕΙΑ δεν αφησε πλατος ενος μονοθεσιου στον Vettel:

image.png.4357ce4e6cd1f0e81527fded8c2b6cd7.png

 

image.png.b9cff9c1c2e7fb73c3a992720396dbc8.png

 

 

Δεν απάντησες.

Αν το frame Χάμιλτον - Φερσταπεν ήταν στην πραγματικότητα προσπέραση του Χάμιλτον, δηλαδή ερχόταν από πίσω με μεγαλύτερη ταχύτητα, θα έλεγες ότι πέρασε ενώ ήταν εκτός πίστας, ναι ή όχι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, liakjim είπε

Δεν απάντησες.

Αν το frame Χάμιλτον - Φερσταπεν ήταν στην πραγματικότητα προσπέραση του Χάμιλτον, δηλαδή ερχόταν από πίσω με μεγαλύτερη ταχύτητα, θα έλεγες ότι πέρασε ενώ ήταν εκτός πίστας, ναι ή όχι;

Φυσικα και θα επιτρεποταν, γιατι δεν θα ηταν ολο το μονοθεσιο εκτος πιστας οπως οριζει ο κανονισμος.

Και αντιστοιχα, αλλος κανονισμος οριζει οτι στην ΕΥΘΕΙΑ πρεπει ο αμυνομενος να αφησει πλατος ενος μονοθεσιου οταν εχει καποιον διπλα του.
Δεν μιλαει ο κανονισμος για 'εκτος πιστας' οπως συνεχιζεις για τους δικους σου προφανεις λογους να αναφερεις, μιλαει για 'must leave a car’s width to the edge of the track'.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, haHa είπε

Φυσικα και θα επιτρεποταν, γιατι δεν θα ηταν ολο το μονοθεσιο εκτος πιστας οπως οριζει ο κανονισμος.

Και αντιστοιχα, αλλος κανονισμος οριζει οτι στην ΕΥΘΕΙΑ πρεπει ο αμυνομενος να αφησει πλατος ενος μονοθεσιου οταν εχει καποιον διπλα του.
Δεν μιλαει ο κανονισμος για 'εκτος πιστας' οπως συνεχιζεις για τους δικους σου προφανεις λογους να αναφερεις, μιλαει για 'must leave a car’s width to the edge of the track'.

Μάλλον κάτι δεν έχεις καταλάβει καλά λοιπόν.

Στο 1:13. Ο Χάμιλτον έρχεται από πίσω να κάνει προσπέραση. Ο Χάμιλτον παρέμεινε εντός πίστας. Καμία συζήτηση για οποιαδήποτε ποινή.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, liakjim είπε

Μάλλον κάτι δεν έχεις καταλάβει καλά λοιπόν.

Στο 1:13. Ο Χάμιλτον έρχεται από πίσω να κάνει προσπέραση. Ο Χάμιλτον παρέμεινε εντός πίστας. Καμία συζήτηση για οποιαδήποτε ποινή.

Τωρα θυμηθηκα ποιος εισαι και γιατι επιμενεις να μιλας για 'εντος πιστας' οταν ο κανονισμος για αμυνα μιλαει για 'leave a car’s width to the edge of the track' και οχι για 'εντος πιστας', οπως σου επισημανθηκε στα προηγουμενα μηνυματα.

Ειναι 2 διαφορετικα πραγματα που τα καταλαβαινει και ενα 10χρονο, ειδικα απο την στιγμη που εξηγηθηκαν και υπηρξε η ποινη και η δικαιολογηση (με αναφορα στον κανονισμο απο τους αγωνοδικες) για το περιστατικο Ocon-Vettel Monza 2021.

A61QX7.gif

 

image.png.7150b1924fffe98de8448cdb8aeea236.png

 

 

Παμε παρακατω, το ενδιαφερον που προκυψε απο την συζητηση ειναι πως κλεινουν τα ματια τους μερικοι σε κατι προφανες και ποσο σοβαρα πρεπει να τους παιρνουμε.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, haHa είπε

Τωρα θυμηθηκα ποιος εισαι και γιατι επιμενεις να μιλας για 'εντος πιστας' οταν ο κανονισμος για αμυνα μιλαει για 'leave a car’s width to the edge of the track' και οχι για 'εντος πιστας', οπως σου επισημανθηκε στα προηγουμενα μηνυματα.

Ειναι 2 διαφορετικα πραγματα που τα καταλαβαινει και ενα 10χρονο, ειδικα απο την στιγμη που εξηγηθηκαν και υπηρξε η ποινη και η δικαιολογηση (με αναφορα στον κανονισμο απο τους αγωνοδικες) για το περιστατικο Ocon-Vettel Monza 2021.

A61QX7.gif

 

image.png.7150b1924fffe98de8448cdb8aeea236.png

 

 

Παμε παρακατω, το ενδιαφερον που προκυψε απο την συζητηση ειναι πως κλεινουν τα ματια τους μερικοι σε κατι προφανες και ποσο σοβαρα πρεπει να τους παιρνουμε.

Καμία σχέση το ένα συμβάν με τον Οκόν που έπεσε πάνω στο φέτελ που πήγαινε ευθεία σε σχέση με τον χάμιλτον που ήρθε πίσω από τον φερστάπεν και πήγε να περάσει ενώ βρισκόταν ΕΝΤΟΣ πίστας όπως παραδέχτηκες και πιο πάνω.

Οπότε, ναι, πάμε παρακάτω....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά, θα τρελαθούμε τελείως; Leave a car's width -> Να υπάρχει χώρος εντός ορίων πίστας για να είναι δίπλα δίπλα το μονοθέσιο ώστε να προσπαθήσει να κάνει την προσπέραση. Το μέσα στην πίστα είναι relevant καθώς ο Verstappen άφησε χώρο ώστε ο Hamilton να είναι δίπλα του αλλά στο σημείο που τον έφτασε, δεν μπορούσε να κάνει καμία κίνηση. Άφησε τον χώρο, απλά άφησε ακριβώς όσο χώρο χρειαζόταν για να μην βγει εκτός ορίων ο άλλος και όχι αρκετό χώρο ώστε να είναι άνετα να γίνει η οποιαδήποτε κίνηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, MrRush είπε

Ρε παιδιά, θα τρελαθούμε τελείως;

Δεν χρειάζεται. Δεν υπάρχει κάτι το μεμπτό δούμε εδώ. Εκτός αν λέγεσαι Άλμπον...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, MrRush είπε

Ρε παιδιά, θα τρελαθούμε τελείως; Leave a car's width -> Να υπάρχει χώρος εντός ορίων πίστας για να είναι δίπλα δίπλα το μονοθέσιο ώστε να προσπαθήσει να κάνει την προσπέραση. Το μέσα στην πίστα είναι relevant 

Ξεχνα τα εκτος και εντος πιστας, αυτα επιμενει και τα γραφει ο αλλος που δεν τον παιρνει κανεις στα σοβαρα.

Τα υπολοιπα που γραφεις για το leave a car's width ειναι αποκλειστικα δικη σου ερμηνεια.
Αλλα δεν χρειαζεται να δωσουμε καμια ερμηνεια, ουτε εγω, ουτε εσυ, ουτε κανενας.
Ο κανονισμος ειναι σαφης: "leave a car’s width to the edge of the track"

Το ειχε πει και ο Masi:
https://www.formula1.com/en/latest/article.race-director-masi-explains-reasoning-behind-controversial-penalties-for.1gy9p6YCdOUcjZgh6Wzmzq.html

Αναφορά σε κείμενο

“Obviously the stewards had a look at all three,” said Masi. “In Sergio’s case with Lando, he was wholly alongside Lando and therefore there is an onus to leave a car’s width to the edge of the track. And then the same in the reverse with Checo [Perez] and Charles at the exit of Turn 4.

“And then Checo and Charles again at the exit of Turn 6, [the stewards’] view was – and I don’t sit in the stewards’ room to deliberate – that in all three circumstances, a car’s width should have been left to the edge of the track because the two cars were alongside each other.”


Τον κανονισμο τον εχουν αναφερει και οι αγωνοδικες, εδω απο το επισημο site της FIA:
"...failed to leave a car width between his own car and the edge of the track on the approach to the corner (as is required in the regulation)..."

16 ώρες πριν, MrRush είπε

 Άφησε τον χώρο, απλά άφησε ακριβώς όσο χώρο χρειαζόταν για να μην βγει εκτός ορίων ο άλλος και όχι αρκετό χώρο ώστε να είναι άνετα να γίνει η οποιαδήποτε κίνηση.

Οχι, δεν αφησε χωρο πλατους ενος μονοθεσιου μεχρι την ακρη της πιστας οπως πρεπει βασει regulation, δηλαδη δεν εκανε 'leave a car width between his own car and the edge of the track'.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, haHa είπε

Ξεχνα τα εκτος και εντος πιστας, αυτα επιμενει και τα γραφει ο αλλος που δεν τον παιρνει κανεις στα σοβαρα.

Τα υπολοιπα που γραφεις για το leave a car's width ειναι αποκλειστικα δικη σου ερμηνειας.
Αλλα δεν χρειαζεται να δωσουμε καμια ερμηνεια, ουτε εγω, ουτε εσυ, ουτε κανενας.
Ο κανονισμος ειναι σαφης: "leave a car’s width to the edge of the track"

Το ειχε πει και ο Masi:
https://www.formula1.com/en/latest/article.race-director-masi-explains-reasoning-behind-controversial-penalties-for.1gy9p6YCdOUcjZgh6Wzmzq.html



Το ειπαν και οι αγωνοδικες στη Monza κανοντας αναφορα στα regulations, εδω απο το επισημο site της FIA:
"...the driver of Car 31 failed to leave a car width between his own car and the edge of the track on the approach to the corner (as is required in the regulation)..."

 

Οχι, δεν αφησε χωρο πλατους ενος μονοθεσιου μεχρι την ακρη της πιστας οπως πρεπει βασει κανονισμων, δηλαδη δεν εκανε 'leave a car width between his own car and the edge of the track'.

Ακόμα επαναλαμβάνεις αυτά που και ένα δεκάχρονο θα καταλάβαινε ότι δλδ το σκηνικό μόντζα δεν έχει καμία σχέση;

Δεν υπάρχει ούτε ένας σοβαρός στον πλανήτη γη που να αναφέρει κάτι το μεμπτό για την προσπάθεια προσπέρασης του Χαμ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 21/12/2021 στις 3:19 ΜΜ, ~mxls~ είπε

Αν δεν ξέραμε ότι όλη η σεζόν κρίθηκε (αποφάσισε ο Μιχάλης Μάσης δηλαδή) τελευταίο γύρο, θα υπέθετε κανείς ότι θα ήταν εύκολη επικράτηση του Μαξ με αυτά τα stats.

Τα stats δειχνουν αυτο που λεγαμε: η RB ειχε συνολικα μεσα στην σεζον τo ταχυτερο μονοθεσιο.
Εδω και απο τον ιδιο τον Adrian Newey:


NEWEY SAYS RED BULL HAD A QUICKER CAR ON BALANCE OVER 2021 SEASON

image.png.d0e0c73d23a534b8f06cae94f5d89d4e.png

 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμενα αυτο που με ενοχλει ειναι η ατακα:
Κερδιζει ο Μαξ - > ειναι οδηγαρα
Κερδιζει ο Σερ - > οδηγει ανωτερο μονοθεσιο.

Και οι 2 ειναι κορυφαιοι. Και για μενα, παρολο το κραξιμο που εχω ριξει στον Σερ Κλαψα, ειναι φουλ ανταγωνιστικος παρολη την "ηλικια" του.
Για το unfollow που εκανε στην F1 δεν επεσα απο τα συννεφα. Για τον Χαμ μιλαμε. Γελοιος σε κατι τετοια (εκτος απο το ντυσιμο φυσικα). 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...