Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, macgyver3 είπε

Τους πηρα το πρωι τηλεφωνο.Η αιτηση απο 14/02.

Χωρις να εκδοθει λογαριασμος δεν μπορουμε - γνωριζουμε τον κωδικο πελατη.

Τουλαχιστον αυτη την απαντηση εδωσαν σε εμενα

Δηλαδη ειμαστε πελατες τους αλλα δεν μας εχουν κωδικο🤔

Πως το καταφερνουν αυτο;

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, macgyver3 είπε

Τους πηρα το πρωι τηλεφωνο.Η αιτηση απο 14/02.

Χωρις να εκδοθει λογαριασμος δεν μπορουμε - γνωριζουμε τον κωδικο πελατη.

Τουλαχιστον αυτη την απαντηση εδωσαν σε εμενα

 

9 λεπτά πριν, Giannis80x είπε

Δηλαδη ειμαστε πελατες τους αλλα δεν μας εχουν κωδικο🤔

Πως το καταφερνουν αυτο;

τα ίδια και σε μένα , να στέλνετε συχνά πυκνά να σας επισυνάψουν σε pdf το λογαριασμό όταν εκδωθεί

σε μένα υπήρχε μια χαρά τελικά η καρτέλα μου , σχεδόν με το που μπήκα στη ΔΕΗ , απλά δε μου δίναν κωδικούς

επίσης μην περιμένετε χαρτί , σε μένα είχαν προεπιλεγμένο ηλεκτρονικά μόνο

  • Thanks 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, korakios είπε

 

τα ίδια και σε μένα , να στέλνετε συχνά πυκνά να σας επισυνάψουν σε pdf το λογαριασμό όταν εκδωθεί

σε μένα υπήρχε μια χαρά τελικά η καρτέλα μου , σχεδόν με το που μπήκα στη ΔΕΗ , απλά δε μου δίναν κωδικούς

επίσης μην περιμένετε χαρτί , σε μένα είχαν προεπιλεγμένο ηλεκτρονικά μόνο

Θα τους ξαναπαρω αυριο να δω τι θα πουν εμενα.

Και θα τους ρωτησω κιολας πως γινεται να ειμαι πελατης τους χωρις να εχω κωδικο πελατη.

Να δουμε τι θα πουν...

Στο ιδιο τηλ 8009001000;

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Giannis80x είπε

Θα τους ξαναπαρω αυριο να δω τι θα πουν εμενα.

Και θα τους ρωτησω κιολας πως γινεται να ειμαι πελατης τους χωρις να εχω κωδικο πελατη.

Να δουμε τι θα πουν...

Στο ιδιο τηλ 8009001000;

χρεώνει 4,99€/δευτερόλεπτο ακόμα και αν σε πάρουν , έτσι να το σκέφτεσαι

[email protected]

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, korakios είπε

χρεώνει 4,99€/δευτερόλεπτο ακόμα και αν σε πάρουν , έτσι να το σκέφτεσαι

Μια μικρη εμπειρια την εχεις απο τα ΕΛΤΑ.😝

Δημοσ.

Marmagia καλησπέρα ναι τα στοιχεία είναι τα ίδια δν άλλαξε κάτι κ.Ζήτησαν να κάνω  διαγραφή κ μετά ξανά εγγραφή.Το θέμα είναι ότι ακόμα περιμένω την διαγραφή…

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 hours ago, macgyver3 said:

Τους πηρα το πρωι τηλεφωνο.Η αιτηση απο 14/02.

Χωρις να εκδοθει λογαριασμος δεν μπορουμε - γνωριζουμε τον κωδικο πελατη.

Τουλαχιστον αυτη την απαντηση εδωσαν σε εμενα

έχει αλλάξει ο πάροχος; υποθέτω ναι. Ξανά πάρε μέχρι να βρεις υπάλληλο που να μην βαριέται την ζωή του. Το έκανα προσωπικά, και μια χαρά μπορούν να το δουν απλά βαριούνται

Επεξ/σία από marmagia
  • Thanks 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, fotisbasm είπε

και να γινει πρεπει να σε ενημερωσουν , οποτε και πρατεις εαν κατσεις ή φυγεις , τουλαχιστον ξερεις τι θα πληρωνεις , με την αναπροσαρμογη σε καιει το μεσα σου , το τι θα σου ερθει , και το ανχος αυτα δεν κοστολογουνται , αλλωστε ο χειμωνας σε ενα μηνα εφυγε μεχρι τον Νοεμβριο του 2022 που θα ξεκινησει παλι βλεπουμε

Ντάξει έτσι είναι καλά αλλά θα πρέπει να πληρώσεις πάλι αν φύγεις πρόωρα. Το θέμα μου τώρα είναι αν αλλάξω στη ΔΕΗ να μπορώ να κάνω διακανονισμό τον τελικό λογαριασμό του ΗΡΩΝ γιατί θα έρθει φουσκωμένος (ρήτρες αναπροσαρμογής + εγγύηση υπολογίζω κοντά 400€). Αλλά σίγουρα θα κερδίσω στο gas control.

Δημοσ.
16 ώρες πριν, korakios είπε
  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

The Word 'No'

απο περιέργεια τι τιμή σου είπαν οτι θα πληρώνεις ?

Επειδή έχω και ρεύμα στη ζενιθ 0,08 τελική τιμή

Δημοσ.

Παιδιά γιατί είναι μονο το sms επιλεγμένο;δν δίνει την δυνατότητα για μειλ;

 

F6F3536C-5BB0-40A1-A8A7-0C0826A93DB8.png

14 ώρες πριν, macgyver3 είπε

Τους πηρα το πρωι τηλεφωνο.Η αιτηση απο 14/02.

Χωρις να εκδοθει λογαριασμος δεν μπορουμε - γνωριζουμε τον κωδικο πελατη.

Τουλαχιστον αυτη την απαντηση εδωσαν σε εμενα

Καλημέρα 

Αν θέλεις τον κωδικό εταίρου το βλέπεις στο συμβόλαιο που έχεις κάνει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, ddnk είπε

Επειδή έχω και ρεύμα στη ζενιθ 0,08 τελική τιμή

0.05 είναι στη ΔΕΗ αλλά και το 0.08 παλεύεται σε σχέση με τα άλλα προγράμματα της ΖΕΝΙΘ που είναι στα ύψη με τις αναπροσαρμογές.

Εγώ είχα το zenith fix για 2 χρόνια. Οταν έληξε μου το άλλαξαν μόνοι τους χωρίς να με ρωτήσουν βάζοντάς μου το χειρότερο πρόγραμμά τους από θέμα αναπροσαρμογής. Τηλεφωνικά με είχαν ενημερώσει για το power max (ρεύμα) και όταν ρώτησα για το αέριο μου είχαν πει ότι το fix θα παραμείνει όταν λήξει το συμβόλαιο...

Επίσης για κάποιον λόγο αργούσαν πολύ να μου έρθουν οι λογαριασμοί του αερίου σε σχέση με πέρσι. Λογικά έγινε εκ του πονηρού γιατί διαφορετικά θα είχα αποχωρήσει από τον Δεκέμβριο.

Αν είχα το 0.08 δεν θα είχα φύγει από τη Ζενιθ αλλά ο λογαριασμός που πήρα πρόσφατα ήταν τελείως ασαφής κατά 90%  η χρεώση ήταν προσαρμογή TTF.

Επεξ/σία από The_Judas
Δημοσ.

Εμενα παντως ακομη και σημερα μου ειπαν πως δεν γινεται να μου δωσουν κωδικο πελατη εαν δεν εκδοθει λογαριασμος πρωτα.

Απαντησα πως αν εκδοθει δεν χρειαζεται πρωτον να τους καλεσω για να μου τον δωσουν για τον απλο λογο πως θα τον γραφει επανω ο λογαριασμος,και αν δεν θελουν δεν πειραζει κιολας,ας τον στελνουν εντυπο με ταχυδρομειο.

Φτασαμε να τους παρακαλαμε για να τους πληρωνουμε κιολας.

Ημαρτον

Δημοσ.
16 ώρες πριν, Tony316 είπε

Να ρωτήσω κάτι για ΔΕΗ gas control. Υπάρχει κάποια ρήτρα που μπορούν να αλλάξουν την τιμή του προγράμματος (δεν εννοώ ρήτρα αναπροσαρμογής); Μπορούν μετά το 6μηνο δηλαδή να πουν αλλάζει το συμβόλαιο και θα σας χρεώνουμε παραπάνω;

Όχι, υπάρχει δέσμευση και από τους δύο. Μια σύμβαση δεσμεύει όλα τα μέρη. Πουθενά η ΔΕΗ δεν αναφέρει ότι έχει τέτοιο option.

7 λεπτά πριν, Giannis80x είπε

Εμενα παντως ακομη και σημερα μου ειπαν πως δεν γινεται να μου δωσουν κωδικο πελατη εαν δεν εκδοθει λογαριασμος πρωτα.

Απαντησα πως αν εκδοθει δεν χρειαζεται πρωτον να τους καλεσω για να μου τον δωσουν για τον απλο λογο πως θα τον γραφει επανω ο λογαριασμος,και αν δεν θελουν δεν πειραζει κιολας,ας τον στελνουν εντυπο με ταχυδρομειο.

Φτασαμε να τους παρακαλαμε για να τους πληρωνουμε κιολας.

Ημαρτον

Αργούν αρκετά να εκδώσουν λογαριασμό και αργεί να έρθει, εμένα ήρθε 2-3 μέρες πριν λήξει. Τους είχα πάρει πιο νωρίς όμως και μου έδωσαν τον κωδικό πελάτη όταν εκδόθηκε και μπήκα και τον εκτύπωσα.

Η ευχάριστη έκπληξη του ποσού πληρωμής με έκανε να μην ασχοληθώ πολύ με την αργοπορία τους...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, alejsalonica είπε

Όχι, υπάρχει δέσμευση και από τους δύο. Μια σύμβαση δεσμεύει όλα τα μέρη. Πουθενά η ΔΕΗ δεν αναφέρει ότι έχει τέτοιο option.

Και όμως η νομοθεσία δίνει το δικαίωμα στον πάροχο να αν αναπροσαρμόσει την τιμή μετά το εξάμηνο, αφού προηγηθεί ενημέρωση στον πελάτη. Εννοείται σε αυτήν την περίπτωση και εσύ μπορείς να καταγγείλεις την σύμβαση και να αποχωρήσεις χωρίς πέναλτι.

Βέβαια ως τώρα η ΔΕΗ δεν έχει κάνει χρήση του δικαιώματος που της δίνει ο νόμος, αλλά και τίποτα δεν μας εγγυάται ότι δεν θα το κάνει.

Επεξ/σία από vali
  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...