Προς το περιεχόμενο

ΕΛΤΑ Courier: Αναστολή παραλαβής νέων αποστολών έως τις 8 Ιανουαρίου


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

57 λεπτά πριν, Makatsoras είπε

Χωρις διαθεση αντιπαραθεσης, ο κουριερας αν δουλευε μια εβδομαδα εκει που δουλευω εγω θα επαιρνετα βουνα.

δεν λεει κατι αυτο.

Αργησες,σε περιμεναμε. 

  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 125
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 ώρες πριν, NiKoSmile είπε

Σε αυτή την περίπτωση υπάρχει ένα θετικό, με τέτοιες φουσκωμένες τιμές, πιστεύω ότι αξίζει η αναβολή για μερικές εβδομάδες.

Καλο Πασχα εγω το κοβω και αν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, NiKoSmile είπε

Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι καθώς γνώριζαν το πρόβλημα εδώ και ένα μήνα, συνεχίζουν να παραγγέλνουν και να γκρινιάζουν. Άσχετα αν ακόμα και τα ηλεκτρονικά καταστήματα έχουν αναρτήσει και ειδοποιούν εδώ και καιρό για τις καθυστερήσεις.

ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ.

  • Like 1
  • Confused 6
  • Sad 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, bdking είπε

Παιδιά ας είμαστε λίγο σοβαροι αυτοί που προσπαθούν να δικαιολογησουν τα αδικαιολογητα. Δέχομαι τα πάντα καθυστέρηση, έλλειψη προσωπικού κλπ αλλά δεν δέχομαι σε καμία περίπτωση α) δεματα πεταμένα στο δρόμο και πιθανόν κατεστραμμένα β)να μην γνωρίζω μέρα παράδοσης έστω και με 100 μέρες καθυστέρηση. Είναι πολύ χαμηλές απλά οι υπηρεσίες που προσφέρουν οι εταιρείες και δυστυχώς είναι ένα χαρακτηριστικο πολλών υπηρεσιών στη χώρα μας. Δεν μπορεί όλη η Ευρώπη και Κινα ,να έχει καθυστερήσεις ,αλλά να κάνει παράδοση οργανωμένα και εμείς να λεμε φτηνές δικαιολογίες. Δεν χρειάζεται να λέμε ότι έγινε κάτι που δεν γίνονταν να αντιμετωπιστει αλλα να λέμε τίμια ότι σταθηκαμε κατωτεροι των περιστασεων.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μονο στην Ελλαδα βλεπουμε το γεγονος ατομα που δουλευουν σε κουριερ να μας λενε να μην παραγγελνουμε για να χαλαρωσουν λιγο τα παιδια 😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, dimisd είπε

Acs παραγγελίες για αποστολή μου ανοίγει παράθυρο στις 8 Γενάρη. Δε φταίνε οι ταχυδρομικές ο ελληνάρας φταίει, τέλος της χρονιάς θέλει δώρο να χωρέσει μέσα η καταθλιψάρα του κι αν δε το πάρει θα του @@@@@ το 2021

 

Και για να προλάβω μερικούς που έχουν παραγγείλει από τέλη Νοέμβρη να ξέρετε είστε μια σταγόνα στον ωκεανό. Ξέρετε τί σημαίνει 500.000 αποστολές ημερησίως; 

Επιτέλους και μια σωστή λογική. Γιατί μέχρι τώρα διάβασα σχόλια αδηφάγων καταναλωτών που δεν κατανοούν τι γίνεται γύρω τους περιμένοντας να ικανοποιήσουν την καθημερινότητά τους. Άνθρωποι δεν δουλεύουν, άλλοι πεθαίνουν και άλλοι πεινούν λόγω του παγκόσμιου lockdown και μας αποσχολεί αν θα έρθει το καπάκι τουαλέτας μια βδομάδα αργότερα.

  • Confused 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, thanasismpehs είπε

Μπορώ δηλαδή από Δευτέρα να πάρω το δέμα μου ?

Οταν λενε οτι καποια εταιρεια ταχυμεταφορων σταματαει τις παραλαβες, εννοουν νεων αποστολων (πχ καποιας παραγγελιας). Δεματα που ηδη υπαρχουν στο δικτυο τους προς διακινηση, μπορει ο παραληπτης να παει να το παραλαβει (αν εχει ερθει στο τοπικο καταστημα).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατά τη γνώμη μου η κατάσταση έχει ως εξής:

  • Για να αγοράσεις 10 πράγματα θα χτυπήσεις 5 διαφορετικά e-shops, γιατί είναι δύσκολο να βρεις όλα όσα χρειάζεσαι σε 1 πολυκατάστημα. 5 eshops = 5 κούριερ για 1 πελάτη.
  • Η δρομολόγηση των πακέτων στις ελληνικές μεταφορικές είναι από αστεία έως ανύπαρκτη. Έχει τύχει αρκετές φορές να έρθει 2 φορές μέσα σε μια μέρα η ίδια μεταφορική :)
  • Αν νομίζετε ότι η κατάσταση θα επανέλθει ακριβώς όπως ήταν πριν τον COVID κάνετε λάθος. H πανδημία θα αλλάξει τα δεδομένα στην φυσική παρουσία στην εργασία αλλά και στις ηλεκτρονικές αγορές.
  • Περιμένετε να έρθει η Amazon στην Ελλάδα. Τότε θα πάει ο κάθε κατεργάρης (ΕΛΤΑ, ACS, Γενική Ταχ., Speedex κλπ.) στον πάγκο του.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, alex8850 είπε

Επιτέλους και μια σωστή λογική. Γιατί μέχρι τώρα διάβασα σχόλια αδηφάγων καταναλωτών που δεν κατανοούν τι γίνεται γύρω τους περιμένοντας να ικανοποιήσουν την καθημερινότητά τους. Άνθρωποι δεν δουλεύουν, άλλοι πεθαίνουν και άλλοι πεινούν λόγω του παγκόσμιου lockdown και μας αποσχολεί αν θα έρθει το καπάκι τουαλέτας μια βδομάδα αργότερα.

ξέρεις πολλά παιδάκια έπρεπε να πάρουν κι ένα ρημάδι δώρο από τον Αη Βασίλη.

θα μας επιτρέψετε να ψωνίσουμε ή πρέπει να απολογηθούμε πρώτα γιατί δεν σεβόμαστε την ανυπαρξία των ταχυμεταφορών στο Τζατζικιστάν;

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αυξημένη ζήτηση είναι προσωρινή, οπότε δε μπορούν να γίνουν ούτε προσλήψεις προσωπικού, ούτε αγορές εξοπλισμού. Από την άλλη, η ΕΕΤΤ και οι καταναλωτικές οργανώσεις καραδοκούν, οπότε η μόνη ουσιαστικά λύση είναι το «πάγωμα» των παραλαβών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, elteo είπε

ξέρεις πολλά παιδάκια έπρεπε να πάρουν κι ένα ρημάδι δώρο από τον Αη Βασίλη.

θα μας επιτρέψετε να ψωνίσουμε ή πρέπει να απολογηθούμε πρώτα γιατί δεν σεβόμαστε την ανυπαρξία των ταχυμεταφορών στο Τζατζικιστάν;

Δηλαδή ήταν γονείς αυτοί που είναι δυσαρεστημένοι και κάνουν τα σχόλια μέσα στο insomnia? Τα παιδιά είναι μια αφηρημένη έννοια. Υπάρχουν σε όλες τις ηλικίες. Όσο για την ανυπαρξία ναι. Ανυπαρξία επι 3. Με τι κριτήριο κρίνουμε. Είμαστε σε κανονική περίοδο? Δηλαδή αν έρθω στη. Δουλειά σου και σου ζητήσω τα 10 πλασια θα σε πω ανύπαρκτο επειδή δεν θα τα βγάλεις πέρα? Λίγο ενσυναίσθηση δεν βλάπτει. ( Δεν δούλευω σε μεταφορική )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, hyperspaced είπε

Κατά τη γνώμη μου η κατάσταση έχει ως εξής:

  • Για να αγοράσεις 10 πράγματα θα χτυπήσεις 5 διαφορετικά e-shops, γιατί είναι δύσκολο να βρεις όλα όσα χρειάζεσαι σε 1 πολυκατάστημα. 5 eshops = 5 κούριερ για 1 πελάτη.
  • Η δρομολόγηση των πακέτων στις ελληνικές μεταφορικές είναι από αστεία έως ανύπαρκτη. Έχει τύχει αρκετές φορές να έρθει 2 φορές μέσα σε μια μέρα η ίδια μεταφορική :)
  • Αν νομίζετε ότι η κατάσταση θα επανέλθει ακριβώς όπως ήταν πριν τον COVID κάνετε λάθος. H πανδημία θα αλλάξει τα δεδομένα στην φυσική παρουσία στην εργασία αλλά και στις ηλεκτρονικές αγορές.
  • Περιμένετε να έρθει η Amazon στην Ελλάδα. Τότε θα πάει ο κάθε κατεργάρης (ΕΛΤΑ, ACS, Γενική Ταχ., Speedex κλπ.) στον πάγκο του.

 

η δρομολόγηση μπορεί να γίνει σε κεντρική αποθήκη με περιορισμένο αριθμό παραληπτών. όταν μία εταιρεία διαχωρίζει 1 μύριο δέματα, το να τα κρατήσει και να τα ζευγαρώσει θα δημιουργήσει έξτρα προβλήματα. εδώ για την άμαζον που λες, πριν 1 χρόνο είχα κάνει 1 παραγγελία, 3 διαφορετικά αντικείμενα. 1 παραγγελία, όλα μέσα από το αγγλικό άμαζον. μου ήρθαν 3 κούριερ, μία για κάθε αντικείμενο που παρήγγειλα.

η Άμαζον εάν δεις τι κάνει σε αυτούς που παραδίδουν εμπορεύματα καθώς και στους μεταφορείς που πάνε να παραλάβουν και να παραδώσουν, θα φρίξεις. στα 40 χρόνια πλέον που έχω στην ζωή, έχω μάθει να μην υποστηρίζω τους μεγάλους ποτέ. δεν έχει βγει ποτέ κάτι καλό. η άμαζον (και οι υπόλοιποι κολοσσοί) αυτό που θέλουν είναι να ελέγχουν την αγορά. μόλις την ελέγξουν και την ρυθμίσουν, end game για τους καταναλωτές

2 ώρες πριν, Haldol είπε

Η αυξημένη ζήτηση είναι προσωρινή, οπότε δε μπορούν να γίνουν ούτε προσλήψεις προσωπικού, ούτε αγορές εξοπλισμού. Από την άλλη, η ΕΕΤΤ και οι καταναλωτικές οργανώσεις καραδοκούν, οπότε η μόνη ουσιαστικά λύση είναι το «πάγωμα» των παραλαβών.

η λύση είναι η αναστολή των παραλαβών των δεμάτων; βάση ΕΕΤΤ, η άρνηση παραλαβής αντικειμένου για αποστολή είναι παράνομη από μόνη της.  πχ εάν έχω ένα αυτοκίνητο χαλασμένο και περιμένω ένα ανταλλακτικό, θα περιμένω μετά από 15 ημέρες πότε θα δεήσει να ανοίξει τις παραλαβές η κούριερ; το Πάσχα κάποιοι είχαν νοικιάσει ταξί για τις διανομές από τις ταχυμεταφορές. εδώ υπάρχουν φορτηγάκια που οι άνθρωποι κάθονται καθώς εξαιτίας του ιού δεν υπάρχει δουλειά. δεν μπορεί να ακούω πως δεν μπορούν να προσλάβουν άτομα ενώ μπορούν να προσλάβουν επαγγελματίες με την ημέρα που τους χρειάζονται, που γνωρίζουν και δρόμους και περιοχές (που σημαίνει πως θα είανι και αποδοτικοί). ούτε αποζημιώσεις ούτε τίποτα.

1 ώρα πριν, alex8850 είπε

Δηλαδή ήταν γονείς αυτοί που είναι δυσαρεστημένοι και κάνουν τα σχόλια μέσα στο insomnia? Τα παιδιά είναι μια αφηρημένη έννοια. Υπάρχουν σε όλες τις ηλικίες. Όσο για την ανυπαρξία ναι. Ανυπαρξία επι 3. Με τι κριτήριο κρίνουμε. Είμαστε σε κανονική περίοδο? Δηλαδή αν έρθω στη. Δουλειά σου και σου ζητήσω τα 10 πλασια θα σε πω ανύπαρκτο επειδή δεν θα τα βγάλεις πέρα? Λίγο ενσυναίσθηση δεν βλάπτει. ( Δεν δούλευω σε μεταφορική )

θα σε παρακαλέσω την Δευτέρα να έρθεις στο κατάστημά μου και να μιλήσεις με τις 3 πρώτες κυρίες (από τις πόσες που έγιναν στις 24/12) που έκαναν παραγγελία 24/12 το πρωί, πλήρωσαν με κάρτα ή τραπεζική κατάθεση και πρέπει να τους ενημερώσω πως η παραγγελία τους (που είναι είδη για το μαιευτήριο) δεν θα τους πάει πριν περάσουν 20 ημέρες. γιατί τα ΕΛΤΑ ενημέρωσαν το απόγευμα της Πέμπτης και όχι τουλάχιστον 1 ημέρα νωρίτερα ως όφειλαν. γιατί το ίδιο ακριβώς έκανε και η ACS, και η Speedex και η Γενική. δεν έδωσαν καν περιθώριο. γιατί εμένα για 2 εβδομάδες με κλείνουν και δεν μπορώ να δουλέψω και θα πρέπει να βγάλω σε αναστολή το προσωπικό. συναίσθηση εκεί δεν υπάρχει φαντάζομαι έτσι;

στην θέση μου εσύ πως θα το διαχειριζόσουν; λίγο συναίσθηση από αυτούς που συνεργαζόμαστε δεν βλάπτει. δεν δουλεύουν δωρεάν. πληρώνονται για αυτό που κάνουν. τις τιμές αυτοί τις καθορίζουν. αλλά όταν ζητάω να μην πληρώσω για τις αποστολές που καθυστέρησαν, τότε τίποτα. μου λένε, μα την αποστολή την παρέδωσα. μετά από 15, 20, 25 ημέρες...

στο περασμένο lockdown για όσους θυμούνται, η ACS και η Γενική είχαν επιβάλει επίναυλο covid στις αποστολές και αναγκάστηκαν και το πήραν πίσω.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, alex8850 είπε

Δηλαδή ήταν γονείς αυτοί που είναι δυσαρεστημένοι και κάνουν τα σχόλια μέσα στο insomnia? Τα παιδιά είναι μια αφηρημένη έννοια. Υπάρχουν σε όλες τις ηλικίες. Όσο για την ανυπαρξία ναι. Ανυπαρξία επι 3. Με τι κριτήριο κρίνουμε. Είμαστε σε κανονική περίοδο? Δηλαδή αν έρθω στη. Δουλειά σου και σου ζητήσω τα 10 πλασια θα σε πω ανύπαρκτο επειδή δεν θα τα βγάλεις πέρα? Λίγο ενσυναίσθηση δεν βλάπτει. ( Δεν δούλευω σε μεταφορική )

Είναι δωρεάν η υπηρεσία; Γιατί να απολογηθεί ο πελάτης; Πάμε καλά; Θα κάνουμε το άσπρο μαύρο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, james01gr είπε

η δρομολόγηση μπορεί να γίνει σε κεντρική αποθήκη με περιορισμένο αριθμό παραληπτών. όταν μία εταιρεία διαχωρίζει 1 μύριο δέματα, το να τα κρατήσει και να τα ζευγαρώσει θα δημιουργήσει έξτρα προβλήματα. εδώ για την άμαζον που λες, πριν 1 χρόνο είχα κάνει 1 παραγγελία, 3 διαφορετικά αντικείμενα. 1 παραγγελία, όλα μέσα από το αγγλικό άμαζον. μου ήρθαν 3 κούριερ, μία για κάθε αντικείμενο που παρήγγειλα.

η Άμαζον εάν δεις τι κάνει σε αυτούς που παραδίδουν εμπορεύματα καθώς και στους μεταφορείς που πάνε να παραλάβουν και να παραδώσουν, θα φρίξεις. στα 40 χρόνια πλέον που έχω στην ζωή, έχω μάθει να μην υποστηρίζω τους μεγάλους ποτέ. δεν έχει βγει ποτέ κάτι καλό. η άμαζον (και οι υπόλοιποι κολοσσοί) αυτό που θέλουν είναι να ελέγχουν την αγορά. μόλις την ελέγξουν και την ρυθμίσουν, end game για τους καταναλωτές

Η Amazon θα μπορεί να διαχειριστεί στις αποθήκες της εκατομμύρια αντικείμενα. Άρα είναι 1-stop e-shop. Ο λόγος που μπορεί να το κάνει είναι επειδή χρησιμοποιεί την τεχνολογία στο μέγιστο. Δες μια μικρή γεύση εδώ

Πως ακριβώς "ελέγχει" την αγορά η amazon? Μεταπωλητής είναι. Κυριαρχεί στην αμερικανική αγορά επειδή δίνει ένα σωρό ευκολίες. Όπως κυριαρχεί και το BestBuy και το Walmart και ένα σωρό άλλα...  Λέγεται ανταγωνισμός και κάνει καλό στην οικονομία και την τσέπη του καταναλωτή. 

Και εμένα μου αρέσει να υποστηρίζω το μικρό κατάστημα, αλλά τα περισσότερα μικρά καταστήματα είναι μονοφαγάδες. Δίνουν δουλειά σε 1-2 υπαλλήλους που τον μαστιγώνουν για να βγάλει δουλειά για 10 και να αρπάξουν τα υπερκέρδη οι ιδιοκτήτες.

Προσωπικά, δεν με χαλάει καθόλου, να έρθει το Amazon στην Ελευσίνα. Μια περιοχή που κανονικά θα έπρεπε να βρίθει από τις ναυτιλιακές δραστηριότητες και που χάρη στους εργατοπατέρες ρημάζει αντί να ακμάζει, θα αποκτήσει μια επένδυση όπου 1000-1500 οικογένειες θα μπορούν να ζήσουν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...