Προς το περιεχόμενο

Η ματιά του φωτογράφου .........


babisskg
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από costas_,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 ώρες πριν, Ntinlanden είπε

Ναι καλή έκατσε τελικά..λάθος ωρα, νταλα ηλιο καθετο και σκληρό φως...

Αλλά βγήκε ιδιαίτερη! 

 

Ομορφη foto, Bravo !....δεν ξερω πως φαινεται στο εχγρωμο, αλλα στο B&W δειχνει πανεμορφη.

Αναρωτιομουν αν η οριζοντια γραμμη βοτσαλα-μοντελο κατεβαινε στο 1/4 περιπου απο το κατω μερος του καδρου, και αν το βαθος πεδιου ανεβαινε ακομα 1/2 stop, ....τοτε πως θα φαινοταν αραγε ?

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Snorky.GR είπε

Ομορφη foto, Bravo !....δεν ξερω πως φαινεται στο εχγρωμο, αλλα στο B&W δειχνει πανεμορφη.

Αναρωτιομουν αν η οριζοντια γραμμη βοτσαλα-μοντελο κατεβαινε στο 1/4 περιπου απο το κατω μερος του καδρου, και αν το βαθος πεδιου ανεβαινε ακομα 1/2 stop, ....τοτε πως θα φαινοταν αραγε ?

Μμμ και εμενα καπως μου φανηκε κατω ο αρνητικός χώρος στην αμμο αλλα προτίμησα τελικα να κρατήσω ενα πιο όρθιο καδρο...

🤔

Μπορει να ήθελε λιγο παραπανω ναι.

Ενα ελάχιστο.

Το διαφραγμα εννοείς πιο ανοιχτό; Και να ηθελα δε νομίζω να πηγαίνει σε αυτά τα mm o 18-140, αλλα καλα μου φαίνεται απο διαφραγμα..τοσο οσο..

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Ntinlanden είπε

Το διαφραγμα εννοείς πιο ανοιχτό; Και να ηθελα δε νομίζω να πηγαίνει σε αυτά τα mm o 18-140, αλλα καλα μου φαίνεται απο διαφραγμα..τοσο οσο..

Την καλημερα μου πρωτα απ ολα σε εσενα, και σε ολους τους συμφορουμιτες.
Η παρεμβαση μου αυτη εχει στοχο την θετικη κριτικη στην φωτογραφια και οχι στον φωτογραφο(αυτο διοτι η επικοινωνια μεσω κειμενου αφηνει παντα περιθωρια για παρεξηγησεις).
Η συγκεκριμενη φωτο, ειναι αισθητικα καταπλικτικη.......τεχνικα ομως νομιζω σηκωνει ακομα καποιες βελτιωσεις, και σε αυτες θελω να σταθω.

Μια μικρη αναλυση εδω.
Η φωτο απο τον τροπο ληψης της, ειναι χωρισμενη σε 3 επιπεδα ,1o πλανο(αμμος), 2o πλανο( κυριως θεμα=μοντελο), και 3ο πλανο(background=θαλασσα), σε διαταξη καθετου καδρου, και με τους αντιστοιχους βαθμους οξυτιτας, 1ο πλανο=αρκετα φλουταρισμενο, 2ο πλανο=ευδιακριτο, και 3ο πλανο=επισης θολο+Bokeh effect.
Απο τον βαθμο οξυτιτας υποψιαζομαι οτι το θεμα (μοντελο) εχει μια σχετικη αποσταση απο το 1ο πλανο(αμμος) ,αλλα και απο το 3ο πλανο( θαλασσα).
Και μια ακομα πολυ σημαντικη λεπτομερια, απο την συγκεκριμενη γωνια ληψης, απο το σωμα του μοντελου ειναι εμφανες μονο το κεφαλι, ωμοι, και μηρος.Το υπολοιπο σωμα ειναι πολυ καλα κρυμενο( και ευτυχως), απο το υψος της cameras με την αμμο(σχεδον ακουμπαει στην αμμο).
Τωρα που και πως ακριβως μπορουσαν να γινουν βελτιωσεις , ωστε η συγκεκριμενη φωτο, να βγαλει προς τα εξω ολο της το δυναμικο που περιεχει.
Για να απαντησουμε, θα πρεπει πρωτα να γνωριζουμε δυο βασικες παραμετρους.
1. Ποιο ειναι το θεμα, και
2.Ποια η τοποθετηση του μεσα στο καδρο( συνθεση).

1.Εαν το θεμα μας ειναι η αμμος , τοτε η συνθεση ειναι μεν σχετικα  καλη, αφου το θεμα μας καταλαμβανει το μισο κατω μερος του καδρου(αρα ενα μεγαλο ποσοστο απο αυτο), αλλα χανει στην οξυτιτα διοτι ειναι αρκετα φλουταρισμενο.αρα για να το βελτιωσουμε θα ηταν χρησιμο, να διναμε ολη την οξυτιτα στην αμμο, και σαν background  να αφηναμε το μοντελο+θαλασσα , αρκετα φλουταρισμενα και με Bokeh.

2.Εαν το θεμα μας ειναι το μοντελο(το πιθανοτερο), ειναι παραξενο λιγο να καταλαμβανει το επανω μισο μερος του καδρου μονο, και να αφηνουμε το forground να κλεβει την προσοχη μας απο το θεμα( κριμα για το θεμα).
Στην περιπτωση αυτη, θα ηταν προτιμοτερο να αλλαζαμε την συνθεση στο καδρο σε, 1/4 αμμος, 2/4 θεμα, και 1/4 αερας στην επανω μερια , ωστε να μην πλησιαζει τοσο επικινδυνα το γονατο του μοντελου στο περιθωριο του καδρου.
Τωρα για το κοματι του δυναμισμου, θα μπορουσαμε να δωσουμε παραπανω οξυτιτα και στον μηρο+σταγονες του μοντελου σχεδον τον ιδιο με το προσωπο του, και θα αφηναμε την θαλασσα μετο τοσο ομορφο Bokeh να συμπληρωνει το δεσιμο του καδρου.
Εαν οι δυνατοτητες του φακου μας περιοριζουν στις ρυθμησεις ωστε να κλεισουμε το διαφραγμα κατα 1 stop  η 1/2 stop κ.λ.π. για να ααυξησουμε την οξυτητα, ισως να μπορουμε να μετακινηθουμε ενα μετρο μακρυτερα απο το θεμα, εκει παιζεται απο τις συνθηκες.

Και φτασαμε στο τελος που ειναι οι συνθηκες της φωτογραφισης. Ειναι μια φωτο στημενη , η μηπως μια φωτο panic ?
Διοτι αν ειναι στημενη , εχουμε το περιθωριο να κανουμε τις διορθωσεις μας , αν οχι κανουμε το κλικ, και αν ειμαστε τυχεροι μας καθησε καλα, αν οχι δυστυχως χασαμε και παμε για την επομενη.

Η ολη φωτο βεβαιως στο B&W,  δεν την συζηταμε, ειναι εξαιρετικη επιλογη.
Sorry για το σεντονι, αλλα αδραξα την ευκαιρια, διοτι η συγκεκριμενη φωτο , ειναι πολυ ομορφη και συχρονως αρκετα διδακτικη για βελτιωσεις. Ετσι μπορουμε να ωφεληθουμε ολοι μας.

Βεβαιως η κριτικη εκ των υστερων ειναι πανευκολη, και οταν καποιος ειναι σε action, δεν εχει το περιθωριο για πολλες αναλυσεις και διορθωσεις......... συμβαινει και σε μενα( να τα λεμε και αυτα).

Συγχαρητηρια και παλι για την τοσο ομορφη και συναμα διδακτικη φωτο

 

  • Like 3
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Snorky.GR είπε

Την καλημερα μου πρωτα απ ολα σε εσενα, και σε ολους τους συμφορουμιτες.
Η παρεμβαση μου αυτη εχει στοχο την θετικη κριτικη στην φωτογραφια και οχι στον φωτογραφο(αυτο διοτι η επικοινωνια μεσω κειμενου αφηνει παντα περιθωρια για παρεξηγησεις).
Η συγκεκριμενη φωτο, ειναι αισθητικα καταπλικτικη.......τεχνικα ομως νομιζω σηκωνει ακομα καποιες βελτιωσεις, και σε αυτες θελω να σταθω.

Μια μικρη αναλυση εδω.
Η φωτο απο τον τροπο ληψης της, ειναι χωρισμενη σε 3 επιπεδα ,1o πλανο(αμμος), 2o πλανο( κυριως θεμα=μοντελο), και 3ο πλανο(background=θαλασσα), σε διαταξη καθετου καδρου, και με τους αντιστοιχους βαθμους οξυτιτας, 1ο πλανο=αρκετα φλουταρισμενο, 2ο πλανο=ευδιακριτο, και 3ο πλανο=επισης θολο+Bokeh effect.
Απο τον βαθμο οξυτιτας υποψιαζομαι οτι το θεμα (μοντελο) εχει μια σχετικη αποσταση απο το 1ο πλανο(αμμος) ,αλλα και απο το 3ο πλανο( θαλασσα).
Και μια ακομα πολυ σημαντικη λεπτομερια, απο την συγκεκριμενη γωνια ληψης, απο το σωμα του μοντελου ειναι εμφανες μονο το κεφαλι, ωμοι, και μηρος.Το υπολοιπο σωμα ειναι πολυ καλα κρυμενο( και ευτυχως), απο το υψος της cameras με την αμμο(σχεδον ακουμπαει στην αμμο).
Τωρα που και πως ακριβως μπορουσαν να γινουν βελτιωσεις , ωστε η συγκεκριμενη φωτο, να βγαλει προς τα εξω ολο της το δυναμικο που περιεχει.
Για να απαντησουμε, θα πρεπει πρωτα να γνωριζουμε δυο βασικες παραμετρους.
1. Ποιο ειναι το θεμα, και
2.Ποια η τοποθετηση του μεσα στο καδρο( συνθεση).

1.Εαν το θεμα μας ειναι η αμμος , τοτε η συνθεση ειναι μεν σχετικα  καλη, αφου το θεμα μας καταλαμβανει το μισο κατω μερος του καδρου(αρα ενα μεγαλο ποσοστο απο αυτο), αλλα χανει στην οξυτιτα διοτι ειναι αρκετα φλουταρισμενο.αρα για να το βελτιωσουμε θα ηταν χρησιμο, να διναμε ολη την οξυτιτα στην αμμο, και σαν background  να αφηναμε το μοντελο+θαλασσα , αρκετα φλουταρισμενα και με Bokeh.

2.Εαν το θεμα μας ειναι το μοντελο(το πιθανοτερο), ειναι παραξενο λιγο να καταλαμβανει το επανω μισο μερος του καδρου μονο, και να αφηνουμε το forground να κλεβει την προσοχη μας απο το θεμα( κριμα για το θεμα).
Στην περιπτωση αυτη, θα ηταν προτιμοτερο να αλλαζαμε την συνθεση στο καδρο σε, 1/4 αμμος, 2/4 θεμα, και 1/4 αερας στην επανω μερια , ωστε να μην πλησιαζει τοσο επικινδυνα το γονατο του μοντελου στο περιθωριο του καδρου.
Τωρα για το κοματι του δυναμισμου, θα μπορουσαμε να δωσουμε παραπανω οξυτιτα και στον μηρο+σταγονες του μοντελου σχεδον τον ιδιο με το προσωπο του, και θα αφηναμε την θαλασσα μετο τοσο ομορφο Bokeh να συμπληρωνει το δεσιμο του καδρου.
Εαν οι δυνατοτητες του φακου μας περιοριζουν στις ρυθμησεις ωστε να κλεισουμε το διαφραγμα κατα 1 stop  η 1/2 stop κ.λ.π. για να ααυξησουμε την οξυτητα, ισως να μπορουμε να μετακινηθουμε ενα μετρο μακρυτερα απο το θεμα, εκει παιζεται απο τις συνθηκες.

Και φτασαμε στο τελος που ειναι οι συνθηκες της φωτογραφισης. Ειναι μια φωτο στημενη , η μηπως μια φωτο panic ?
Διοτι αν ειναι στημενη , εχουμε το περιθωριο να κανουμε τις διορθωσεις μας , αν οχι κανουμε το κλικ, και αν ειμαστε τυχεροι μας καθησε καλα, αν οχι δυστυχως χασαμε και παμε για την επομενη.

Η ολη φωτο βεβαιως στο B&W,  δεν την συζηταμε, ειναι εξαιρετικη επιλογη.
Sorry για το σεντονι, αλλα αδραξα την ευκαιρια, διοτι η συγκεκριμενη φωτο , ειναι πολυ ομορφη και συχρονως αρκετα διδακτικη για βελτιωσεις. Ετσι μπορουμε να ωφεληθουμε ολοι μας.

Βεβαιως η κριτικη εκ των υστερων ειναι πανευκολη, και οταν καποιος ειναι σε action, δεν εχει το περιθωριο για πολλες αναλυσεις και διορθωσεις......... συμβαινει και σε μενα( να τα λεμε και αυτα).

Συγχαρητηρια και παλι για την τοσο ομορφη και συναμα διδακτικη φωτο

 

     Χρήσιμες οι παρατηρήσεις όλων , όπως το ζήτημα του αν είναι στημένο το κάδρο η έπρεπε να παρθεί η λήψη γρήγορα .

     Όλοι μπορούμε να μάθουμε κάτι περισσότερο , φυσικά αυτό θα απαιτήσει δοκιμές , προσπάθεια και ανοιχτό μυαλό ώστε οι παρατηρήσεις να γίνουν αποδεκτές .

     

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Snorky.GR είπε

Την καλημερα μου πρωτα απ ολα σε εσενα, και σε ολους τους συμφορουμιτες.
Η παρεμβαση μου αυτη εχει στοχο την θετικη κριτικη στην φωτογραφια και οχι στον φωτογραφο(αυτο διοτι η επικοινωνια μεσω κειμενου αφηνει παντα περιθωρια για παρεξηγησεις).
Η συγκεκριμενη φωτο, ειναι αισθητικα καταπλικτικη.......τεχνικα ομως νομιζω σηκωνει ακομα καποιες βελτιωσεις, και σε αυτες θελω να σταθω.

Μια μικρη αναλυση εδω.
Η φωτο απο τον τροπο ληψης της, ειναι χωρισμενη σε 3 επιπεδα ,1o πλανο(αμμος), 2o πλανο( κυριως θεμα=μοντελο), και 3ο πλανο(background=θαλασσα), σε διαταξη καθετου καδρου, και με τους αντιστοιχους βαθμους οξυτιτας, 1ο πλανο=αρκετα φλουταρισμενο, 2ο πλανο=ευδιακριτο, και 3ο πλανο=επισης θολο+Bokeh effect.
Απο τον βαθμο οξυτιτας υποψιαζομαι οτι το θεμα (μοντελο) εχει μια σχετικη αποσταση απο το 1ο πλανο(αμμος) ,αλλα και απο το 3ο πλανο( θαλασσα).
Και μια ακομα πολυ σημαντικη λεπτομερια, απο την συγκεκριμενη γωνια ληψης, απο το σωμα του μοντελου ειναι εμφανες μονο το κεφαλι, ωμοι, και μηρος.Το υπολοιπο σωμα ειναι πολυ καλα κρυμενο( και ευτυχως), απο το υψος της cameras με την αμμο(σχεδον ακουμπαει στην αμμο).
Τωρα που και πως ακριβως μπορουσαν να γινουν βελτιωσεις , ωστε η συγκεκριμενη φωτο, να βγαλει προς τα εξω ολο της το δυναμικο που περιεχει.
Για να απαντησουμε, θα πρεπει πρωτα να γνωριζουμε δυο βασικες παραμετρους.
1. Ποιο ειναι το θεμα, και
2.Ποια η τοποθετηση του μεσα στο καδρο( συνθεση).

1.Εαν το θεμα μας ειναι η αμμος , τοτε η συνθεση ειναι μεν σχετικα  καλη, αφου το θεμα μας καταλαμβανει το μισο κατω μερος του καδρου(αρα ενα μεγαλο ποσοστο απο αυτο), αλλα χανει στην οξυτιτα διοτι ειναι αρκετα φλουταρισμενο.αρα για να το βελτιωσουμε θα ηταν χρησιμο, να διναμε ολη την οξυτιτα στην αμμο, και σαν background  να αφηναμε το μοντελο+θαλασσα , αρκετα φλουταρισμενα και με Bokeh.

2.Εαν το θεμα μας ειναι το μοντελο(το πιθανοτερο), ειναι παραξενο λιγο να καταλαμβανει το επανω μισο μερος του καδρου μονο, και να αφηνουμε το forground να κλεβει την προσοχη μας απο το θεμα( κριμα για το θεμα).
Στην περιπτωση αυτη, θα ηταν προτιμοτερο να αλλαζαμε την συνθεση στο καδρο σε, 1/4 αμμος, 2/4 θεμα, και 1/4 αερας στην επανω μερια , ωστε να μην πλησιαζει τοσο επικινδυνα το γονατο του μοντελου στο περιθωριο του καδρου.
Τωρα για το κοματι του δυναμισμου, θα μπορουσαμε να δωσουμε παραπανω οξυτιτα και στον μηρο+σταγονες του μοντελου σχεδον τον ιδιο με το προσωπο του, και θα αφηναμε την θαλασσα μετο τοσο ομορφο Bokeh να συμπληρωνει το δεσιμο του καδρου.
Εαν οι δυνατοτητες του φακου μας περιοριζουν στις ρυθμησεις ωστε να κλεισουμε το διαφραγμα κατα 1 stop  η 1/2 stop κ.λ.π. για να ααυξησουμε την οξυτητα, ισως να μπορουμε να μετακινηθουμε ενα μετρο μακρυτερα απο το θεμα, εκει παιζεται απο τις συνθηκες.

Και φτασαμε στο τελος που ειναι οι συνθηκες της φωτογραφισης. Ειναι μια φωτο στημενη , η μηπως μια φωτο panic ?
Διοτι αν ειναι στημενη , εχουμε το περιθωριο να κανουμε τις διορθωσεις μας , αν οχι κανουμε το κλικ, και αν ειμαστε τυχεροι μας καθησε καλα, αν οχι δυστυχως χασαμε και παμε για την επομενη.

Η ολη φωτο βεβαιως στο B&W,  δεν την συζηταμε, ειναι εξαιρετικη επιλογη.
Sorry για το σεντονι, αλλα αδραξα την ευκαιρια, διοτι η συγκεκριμενη φωτο , ειναι πολυ ομορφη και συχρονως αρκετα διδακτικη για βελτιωσεις. Ετσι μπορουμε να ωφεληθουμε ολοι μας.

Βεβαιως η κριτικη εκ των υστερων ειναι πανευκολη, και οταν καποιος ειναι σε action, δεν εχει το περιθωριο για πολλες αναλυσεις και διορθωσεις......... συμβαινει και σε μενα( να τα λεμε και αυτα).

Συγχαρητηρια και παλι για την τοσο ομορφη και συναμα διδακτικη φωτο

 

Την καλησπέρα μου σε εσενα κ σε ολο το team φυσικα! 

Το να πω σε ευχαριστώ για το χρονο που έφαγες να γράψεις το σεντόνι σου είναι το λιγότερο! 

Μονο τετοιες "παρατηρήσεις" σχόλια προτιμώ σε μια φωτογραφία μου, γιατί αυτα σε πανε μπροστά και με αυτα βελτιώνεσαι. 

Σαν αρχάριος "η δουλειά μου" είναι να κανω λάθη και να μαθαίνω απο αυτά για να παω πιο μπροστά! 

Και μονο τετοια σχόλια σε πανε παραπέρα. 

Τα τελειο κλικ φοβερό τρομερο καταπληκτικό δε σε πανε πουθενά..

 

Εαν οποιοσδήποτε τα λαβει ως επίπληξη κακο στον εαυτό του κανει κ δεν μπορει ν δει το ωφελος απο αυτο!

Αυτα πανε οχι μονο για εδω, αλλα για όποιον τα διαβάζει! 

 

Οσο για το θέμα, ναι ήταν στημένο, φιλη μου είναι και δοκιμαζαμε διάφορα, τη συγκεκριμένη και με αυτο το φως την "φωτογράφισα " ασπρόμαυρη, εννοω την ειδα ΑΜ ηδη στο μυαλο μου πριν σηκωσω καμερα.

(Σε Raw φωτογραφιζω φυσικα)

Το κατω μερος και εμενα με χαλαει που πιανει τοσο χωρο ναι...

Λιιιιγο παραπανω κροπ ήθελε, αφου τη ληψη δεν μπορώ να την αλλάξω, την επεξεργασία όμως θα μπορουσα..

 

Ηθελα απο τη μια να διατηρήσω ενα όρθιο καδρο, αλλα απο επανω δεν ειχα πιξελς, εκει τελειώνει, εκεί πετάξα εξω αυτα που δεν ηθελα στο καδραρισμα..αναγκαίο δυστυχώς απο τη συγκεκριμένη γωνια/θεση ληψης γιατι πισω ειχα οριζοντα και βουνο που δεν τα ηθελα.

 

επίσης πολύ κολλημενο το πόδι επανω, ενα τσικ και αυτο πιο κατω θα ηταν καλύτερα ναι..το προσεξα και αυτό..

 

Χμμ...

Θα δοκιμάσω και ενα πιο κλειστο διαφραγμα αν ξαναδοκίμασω κατι τετοιο ναι..

Η στάση/γωνια λήψης ναι όπως το περιγράφεις ναι μαλλον ή θα εκανε μια εντελως αλλη φωτογραφία ή θα βελτίωνε την ηδη!

 

Ακριβως τα ιδια θα ελεγα και εγω βλέποντας την, αλλα τη στιγμή της ληψης ενω υπάρχουν στο μυαλο μου, καποια πράγματα πανε περίπατο. 

Τη ματια κυριως, το τροπο σκεψης κ έκφρασης προς τα εξω αρχικα, αλλα ακόμα σπαταλάνε τσαμπα πόρους απο το λειτουργικό οι ρυθμίσεις, να ειμαι ισιος να μη γερνει και αλλα αυτονόητα που ακομα δεν πανε μονα τους!

😁

Κατι λιγότερο απο χρόνο ειναι η ενασχόληση μου με τη τεχνη αυτή..θα τα βρω δε μπορει! 

Και κυρίως με τραβάει το landscape close up και αλλα τετοια διαφορά!

Με το πορτραίτο τα εχω βρει λιγο σκουρα 😂

Οχι οτι τα παω με αλλα λεμε τωρα!

😁😁😂😂

 

Το σε ευχαριστώ και πάλι ξαναλεω ειναι λιγο!

🙏🙏🙏

 

 

Επεξ/σία από Ntinlanden
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, Ntinlanden είπε

Την καλησπέρα μου σε εσενα κ σε ολο το team φυσικα! 

Το να πω σε ευχαριστώ για το χρονο που έφαγες να γράψεις το σεντόνι σου είναι το λιγότερο! 

Μονο τετοιες "παρατηρήσεις" σχόλια προτιμώ σε μια φωτογραφία μου, γιατί αυτα σε πανε μπροστά και με αυτα βελτιώνεσαι.

Οχι οτι τα παω με αλλα λεμε τωρα!

😁😁😂😂

 

Το σε ευχαριστώ και πάλι ξαναλεω ειναι λιγο!

🙏🙏🙏

 

 

Μεχρι τωρα σε ειχα εκτιμησει φωτογραφικα.......απο την απαντηση σου εδω και μετα, υπαρχει και εκτιμηση και για το ηθος 👍
Οπως πολυ σωστα ειπες, μαθαινουμε απο τα λαθη μας.
Κανενας απο εμας δεν γεννηθικε με το πληκτρολογιο στο χερι, ουτε και με μια camera κρεμασμενη στον λαιμο. Ολοι μαθαμε και μαθαινουμε απο την εξελικτικη μας επαφη με το αντικειμενο........εγω μαθαινω ακομα 😉

Θα ηταν ευχαριστο, αφου η φωτο ηταν στημενη, τοτε ισως να μπορεσεις να την στησεις ξανα, αλλα τωρα πλεον με νεα βελη στην φαρετρα σου.

Ενδεικτικα μονο θα πω( επιτρεψε μου), το στησιμο της φωτο να γινει στο ιδιο ακριβως σημειο, με ηλιοφανεια οπως και η προηγουμενη, αλλα με τις εξης διαφορες,

1. Μια εως και μιαμιση ωρα ενωριτερα απο την προηγουμενη φωτο, αυτο σε σχεση με τις σκιασεις που βλεπω στην πρωτη.
2. Αυξηση της αποστασης σου απο τον στοχο κατα ενα μετρο( εκει πρεπει να κανεις δοκιμες μονος σου), η ανεβασμα κατα 1 stop ( ισως και παραπανω, παλι με δοκιμες), ωστε να πετυχεις την ιδια οξυτιτα στο προσωπο και στον μηρο, μην υπερβαλεις ομως διοτι κυνδυνευεις να χασεις το Bokeh. kai
3. Την μετακινηση του αριστερου γονατου προς τα αριστερα, τοσο οσο να μην ριχνει σκια στον δεξι μηρο επανω. και φυσικα την αναλογια 1/4-2/4-1/4 απο κατω προς τα επανω.

Τα υπολοιπα ειναι θεμα εξασκησης , υπομονης , και επιμονης.

Και μην ξεχασεις και ενα ραντηστηρι με κρυο νερο( αν γινεται παγωμενο ακομα καλυτερα), για την αυξηση των σταγονιδιων επανω στο μοντελο, ωστε να πετυχεις(ισως) το Goosbumps effect. Εδω που ειμαι για να το πετυχουμε αυτο, ο ενας ριχνει σταγονιδια, και ενας αλλος πεταει κρυο αερα με τον ανεμηστηρα.

Εαν πετυχεις δε, και την διαθλαση του ηλιου στα σταγονιδια, τοτε πηγαινεις για βραβειο 😉

Αααααα, και μην ξεχασω, και στο Portret Photography εισαι καλος, απλα δεν το εχεις συνειδιτοποιησει ακομα ( εχει λιγη ανηφορα μπροστα 🙂 ).

Θα ηταν πολυ ομορφο , αν επεστρεφες εδω τα αποτελεσματα, ωστε να τα συζητισουμε και να μαθουμε ολοι μας απο αυτο.

Καλη επιτυχια

 

 

Επεξ/σία από Snorky.GR
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειχαμε βγει μια βολτα εδω στο δασος, και με απαραιτιτη την  camera παρεα, προρυθμισμενη για birds Photography. Και ξαφνικα, ετσι οπως περπατουσαμε κατω απο τον συνη8ισμενο γκρι ολλανδικο ουρανο, εσκισε ο ουρανος και απο την χαραμαδα εσκασε ο ηλιος μια ακτινα ακριβως επανω στο κλαδακι.Αυτος ηταν και ο λογος που το αντιληφθικα. Γεμισα συναισ8ηματα. Ενστικτωδως σηκωσα την camera , σκοπευσα και τραβηξα μια panic foto. Μετα σκεφτηκα μην και κανω καμια πατατα, αλλαξα ρυθμησεις και τραβηξα αλλες τρεις foto.Αργοτερα στο σπιτι ειδα οτι οι τρεις τελευταιες foto, ηταν αποτυχια, και η καλυτερη ηταν η panic foto,την οποια βλεπετε εδω απο κατω.

Τιτλος : " Εν Αρχη... "

Εν Αρχη....jpg

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Snorky.GR είπε

Μεχρι τωρα σε ειχα εκτιμησει φωτογραφικα.......απο την απαντηση σου εδω και μετα, υπαρχει και εκτιμηση και για το ηθος 👍
Οπως πολυ σωστα ειπες, μαθαινουμε απο τα λαθη μας.
Κανενας απο εμας δεν γεννηθικε με το πληκτρολογιο στο χερι, ουτε και με μια camera κρεμασμενη στον λαιμο. Ολοι μαθαμε και μαθαινουμε απο την εξελικτικη μας επαφη με το αντικειμενο........εγω μαθαινω ακομα 😉

Θα ηταν ευχαριστο, αφου η φωτο ηταν στημενη, τοτε ισως να μπορεσεις να την στησεις ξανα, αλλα τωρα πλεον με νεα βελη στην φαρετρα σου.

Ενδεικτικα μονο θα πω( επιτρεψε μου), το στησιμο της φωτο να γινει στο ιδιο ακριβως σημειο, με ηλιοφανεια οπως και η προηγουμενη, αλλα με τις εξης διαφορες,

1. Μια εως και μιαμιση ωρα ενωριτερα απο την προηγουμενη φωτο, αυτο σε σχεση με τις σκιασεις που βλεπω στην πρωτη.
2. Αυξηση της αποστασης σου απο τον στοχο κατα ενα μετρο( εκει πρεπει να κανεις δοκιμες μονος σου), η ανεβασμα κατα 1 stop ( ισως και παραπανω, παλι με δοκιμες), ωστε να πετυχεις την ιδια οξυτιτα στο προσωπο και στον μηρο, μην υπερβαλεις ομως διοτι κυνδυνευεις να χασεις το Bokeh. kai
3. Την μετακινηση του αριστερου γονατου προς τα αριστερα, τοσο οσο να μην ριχνει σκια στον δεξι μηρο επανω. και φυσικα την αναλογια 1/4-2/4-1/4 απο κατω προς τα επανω.

Τα υπολοιπα ειναι θεμα εξασκησης , υπομονης , και επιμονης.

Και μην ξεχασεις και ενα ραντηστηρι με κρυο νερο( αν γινεται παγωμενο ακομα καλυτερα), για την αυξηση των σταγονιδιων επανω στο μοντελο, ωστε να πετυχεις(ισως) το Goosbumps effect. Εδω που ειμαι για να το πετυχουμε αυτο, ο ενας ριχνει σταγονιδια, και ενας αλλος πεταει κρυο αερα με τον ανεμηστηρα.

Εαν πετυχεις δε, και την διαθλαση του ηλιου στα σταγονιδια, τοτε πηγαινεις για βραβειο 😉

Αααααα, και μην ξεχασω, και στο Portret Photography εισαι καλος, απλα δεν το εχεις συνειδιτοποιησει ακομα ( εχει λιγη ανηφορα μπροστα 🙂 ).

Θα ηταν πολυ ομορφο , αν επεστρεφες εδω τα αποτελεσματα, ωστε να τα συζητισουμε και να μαθουμε ολοι μας απο αυτο.

Καλη επιτυχια

 

 

 

Τα "μελετησα" ηδη στο μυαλο μου οσα ειπες και φυσικα θα τα ξαναμελετησω εαν το ξαναδοκιμασω!

 

Και παλι σε ευχαριστώ πολυ!!!

🙏🙏🙏🙏

Οσο για τα σταγονιδια ειχα δανειστεί (και πρωτη φορα στα χερια μου) εναν macro και γυρναγα με ενα ψεκαστήρι. Ψεκασα τα παντα.

 

Στο πορτραίτο στη θάλασσα όμως δε το σκέφτηκα 😅

 

Να τις φτιαξω σιγα σιγα κ θα βαλω ολες τις ψεκασμενες! 

_DSC9920

 

Επεξ/σία από Ntinlanden
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Ntinlanden είπε

 

Τα "μελετησα" ηδη στο μυαλο μου οσα ειπες και φυσικα θα τα ξαναμελετησω εαν το ξαναδοκιμασω!

 

Και παλι σε ευχαριστώ πολυ!!!

🙏🙏🙏🙏

Οσο για τα σταγονιδια ειχα δανειστεί (και πρωτη φορα στα χερια μου) εναν macro και γυρναγα με ενα ψεκαστήρι. Ψεκασα τα παντα.

 

Στο πορτραίτο στη θάλασσα όμως δε το σκέφτηκα 😅

 

Να τις φτιαξω σιγα σιγα κ θα βαλω ολες τις ψεκασμενες! 

_DSC9920

 

     Επιτυχής ψεκασμός .......... 👍👍👍 

  Ολίγη από CCD sensor ......... 

IMG_20210506_210338~3.jpg

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...