Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αν προβεις σε καταστημα και του πεις θελω να το στειλεις με τν "Α" μεταφορικη και οχι με.τν "Β" που προτιμας, ο καταστηματαρχης δεν θα σου φερει αντιρριση.

Ημαρτον δηλαδη που θα εχουν τα καταστηματα ευθυνη αν χασει / καθυστερηση / ερθει σπασμενο απο την μεταφορικη. 

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Tzini_Gr είπε

Αν προβεις σε καταστημα και του πεις θελω να το στειλεις με τν "Α" μεταφορικη και οχι με.τν "Β" που προτιμας, ο καταστηματαρχης δεν θα σου φερει αντιρριση.

Ημαρτον δηλαδη που θα εχουν τα καταστηματα ευθυνη αν χασει / καθυστερηση / ερθει σπασμενο απο την μεταφορικη. 

εάν το δέμα είναι πληρωμένο και τα μεταφορικά τα αναλαμβάνεις εσύ, κανένα κατάστημα δεν θα σου φέρει αντίρρηση. εάν όμως πληρώνεις αντικαταβολή, δεν υπάρχει περίπτωση να το στείλουν με εταιρεία που δεν συνεργάζονται. και επίσης δεν έχουν τις ίδιες προσφορές από όλες τις εταιρείες. από την Α το δέμα κοστίζει Χ, από την Β κοστίζει Β. 

εάν σου έρθει κάτι σπασμένο / βρεγμένο κτλ, το κατάστημα αποζημιώνεται από την μεταφορική και σε εσένα ή σου κάνει επιστροφή χρημάτων ή σου ξαναστέλνει την παραγγελία. αποζημίωση δικαιούται αυτός που πληρώνει την μεταφορά. όλες οι κούριερ έχουν έως 200 ευρώ αξία δέματος δωρεάν ασφάλεια. τώρα εάν πρόκειται για κινητά ή άλλα αντικείμενα αξίας, κανονικά πρέπει να προσθέσουν έξτρα ασφάλεια.

1 ώρα πριν, l337 είπε

Καταρχήν η εταιρία και η μεταφορική συνεργάζονται μεταξύ τους. Έχουν σύμβαση.
Αν κάνει πατάτα (συνεχόμενη) η μεταφορική, τότε ο πελάτης θα αγοράσει από αλλού που συνεργάζονται με άλλες μεταφορικές. Αν και εκεί συμβαίνουν τα ίδια, τότε ο πελάτης θα αγοράσει από αλλού που δεν εμπλέκονται οι ελληνικές μεταφορικές. Χαμένα τα καταστήματα θα βγούν. Οπότε το όφελος τους ξέρουν ποιο είναι, άσχετα αν πετάνε χαρταετό.

ποιος πετάει χαρταετό; τα καταστήματα; τα καταστήματα δυστυχώς δεν έχουν τρόπο πίεσης και δεν υπάρχει καμία εναλλακτική λύση όταν όλες οι κούριερ έχουν καθυστερήσεις... να φύγουν και να πάνε που; είναι μεγάλο μπλέξιμο οι ταχυμεταφορές στην Ελλάδα... 

Δημοσ.
19 minutes ago, james01gr said:

εάν σου έρθει κάτι σπασμένο / βρεγμένο κτλ, το κατάστημα αποζημιώνεται από την μεταφορική και σε εσένα ή σου κάνει επιστροφή χρημάτων ή σου ξαναστέλνει την παραγγελία. αποζημίωση δικαιούται αυτός που πληρώνει την μεταφορά. όλες οι κούριερ έχουν έως 200 ευρώ αξία δέματος δωρεάν ασφάλεια. τώρα εάν πρόκειται για κινητά ή άλλα αντικείμενα αξίας, κανονικά πρέπει να προσθέσουν έξτρα ασφάλεια.

εγω θα μεινω στο παραπανω παραθεση που εγραψες και κλεινω ...  εσυ εισαι ο τελικος δεκτης αποζημιωσης και αυτος που πληρωνει εινια η μεταφορικη οπως εγραψες...  

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Tzini_Gr είπε

εγω θα μεινω στο παραπανω παραθεση που εγραψες και κλεινω ...  εσυ εισαι ο τελικος δεκτης αποζημιωσης και αυτος που πληρωνει εινια η μεταφορικη οπως εγραψες...  

Οι εταιριες κουριερ εχουν ρητρα για καταστασεις "εκτακτης αναγκης".

Καμια αποζημιωση δε δικαιουστε.

Δημοσ.
21 ώρες πριν, Tzini_Gr είπε

Αν προβεις σε καταστημα και του πεις θελω να το στειλεις με τν "Α" μεταφορικη και οχι με.τν "Β" που προτιμας, ο καταστηματαρχης δεν θα σου φερει αντιρριση.

Δεν μου εχει τυχει ουτε ενας να το κανει. Ολοι μου λενε "συνεργαζομαστε με την ταδε, δε μπορει να γινει κατι"

 

  • Like 1
Δημοσ.
12 ώρες πριν, sphinxgr είπε

Περιμένω 24 παραγγελίες ήδη με ΕΛΤΑ. Η παλιότερη από 17/10. Υπομονή...και ίσως φτάσουν κάποτε!!!

image.png.db49d50fceb11f4ec0c9b4c1e0f9859e.png

 

Σε ποια πόλη είσαι; Καμία απο αυτές δεν έχει φτάσει στο κατάστημα της περιοχής σου;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, ObeyWario! είπε

Σε ποια πόλη είσαι; Καμία απο αυτές δεν έχει φτάσει στο κατάστημα της περιοχής σου;

Δήμος Αθηναίων. Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης, έχουν υπάρξει περίοδοι παλιά που έφταναν σε 3 μήνες, έχουν υπάρξει και περίοδοι που έφταναν σε 15 μέρες. 

Τώρα νομίζω, δεν θα παραλάβω ποτέ!!! Κανονικά, θα μου είχαν φέρει έστω 1 δέμα, τώρα τίποτα απολύτως. Πρέπει να έχουν μπλοκάρει τα πάντα και να μην ασχολούνται καν με δεματα εξωτερικού.

Όλες είναι >1,5 μήνα σε κατάσταση Departed country of origin. Θα έχουν φτάσει λογικά Ελλάδα σε μια τεράστια αποθήκη και κανείς δεν θα τα προχωρά προς διαμοιρασμό σε καταστήματα ΕΛΤΑ. 

Επεξ/σία από sphinxgr
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, sphinxgr είπε

Όλες είναι >1,5 μήνα σε κατάσταση Departed country of origin

Μισό λεπτό, νόμιζα είναι δέματα εσωτερικού με ελτα κούριερ

Κινεζομάγαζα είναι;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, ObeyWario! είπε

Μισό λεπτό, νόμιζα είναι δέματα εσωτερικού με ελτα κούριερ

Κινεζομάγαζα είναι;

Εξωτερικού, Κίνα - Ευρώπη κλπ.

Τα ΕΛΤΑ κούριερ εσωτερικών αποστολών, παίζουν στις 5-15 ήμερες αυτό τον καιρο.

Επεξ/σία από sphinxgr
  • 8 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μου έστειλαν δέμα εξπρές με Ελτα courier για να το παραλάβω σήμερα στο σπίτι μου. Είμαι στο σπίτι και πριν λίγο χωρίς να με ειδοποιήσει κανένας  λαμβάνω μήνυμα sms ότι έγινε προσπάθεια παράδοσης. Ούτε κουδούνι άκουσα ούτε με κάλεσαν στο τηλέφωνο να βγω έξω.

Μετά από μισή ώρα αναμονής στο τηλέφωνο που τους κάλεσα μου είπαν ότι δεν γίνεται να το παραλάβω σήμερα και ότι για να το παραλάβω θα πρέπει να πάω εγώ ο ίδιος από τα Πατήσια που μένω στον Ταύρο αύριο! Σαφώς και δεν μπορώ να πάω και αν μου έλεγαν ότι θα πρέπει να πάω στον Ταύρο θα διάλεγα άλλη εταιρεία κουριερ.

Μια απλή παράδοση που με τις τακτικές τους έγινε σήριαλ για γερά νεύρα. Και δεν είναι ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία φορά. Μόνιμη κατάσταση!

 

Επεξ/σία από mercier
Δημοσ.

Προσωπικά όταν περιμένω δέμα, βάζω την διεύθυνση της εκάστοτε ταχυμεταφορικής και πααίνω για παραλαβή, είναι ένα κίνητρο για περπάτημα / κάψιμο καμιάς θερμίδας /  διατήρηση της υγείας 

  • Like 1
Δημοσ.

Ευχαριστούμε που το μοιραστήκατε μαζί μας. Θα έλεγε κανείς πως πέσαμε από τα σύννεφα. Γίνονται τέτοια πράγματα; 

Αν όντως ήθελαν να παραδόσουν τα δέματα θα δοκίμαζαν να πάρουν έστω 1 τηλέφωνο όπως κάνει η ups.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν αρχίσω να γράφω τι δικαιολογίες έχω ακούσει όλα αυτά τα χρόνια από εταιρείες courier, για μη παράδοση δεμάτων, θα γέμιζα βιβλίο.

Το πιό σύνηθες "περάσαμε και δεν σας βρήκαμε" σε μέρες που δεν είχα φύγει λεπτό από το σπίτι.

Και όταν τους έλεγα οτι δεν υπάρχει καν ειδοποίηση μου έλεγαν οτι μάλλον την ξεκόλλησε κάποιος περαστικός ή την πήρε ο αέρας.

ΥΓ. Υπάρχουν πάντως καταστήματα courier που το έχουν κάνει σύστημα να μην παραδίδουν προφασιζόμενοι κάποια τυχαία δικαιολογία προκειμένου να πάει ο πελάτης στο κατάστημα (ένας εύκολος τρόπος να γλυτώσουν μεταφορείς).

 

Επεξ/σία από agnostos13

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...