Προς το περιεχόμενο

Ford focus station 120 ps tdci


kostas kats

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά καλησπέρα,να κάνω μία ερώτηση γιατί είμαι λίγο άσχετος διότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το περιμένω από Γερμανία!! Έχει μηχανικό clima κ ήθελα να ρωτήσω εάν γίνεται να τοποθετηθεί αυτόματο ψηφιακό??? Ευχαριστώ πολύ για τις οποίες απαντήσεις εκ των προτέρων!!!

4 λεπτά πριν, kostas kats είπε

 

Ξέχασα να αναφέρω είναι του 2016 μοντέλο

Επεξ/σία από kostas kats
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Klausx είπε

Δεν νομίζω να αξίζει κάτι τέτοιο, μπορεί να χρειαστεί μέχρι και λύσιμο ταμπλό

Φίλε μου σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου, απλά θέλω να μάθω για αρχή εάν γίνεται κ μετά βλέπουμε!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, kostas kats είπε

Φίλε μου σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου, απλά θέλω να μάθω για αρχή εάν γίνεται κ μετά βλέπουμε!!!

Oλα γίνονται.Το ζήτημα είναι με τι αντίτιμο,και δεν είναι μόνο το οικονομικό.Σκεψου να λύσεις ταμπλό που λεει ο φίλος τι τριγμούς μπορεί να έχεις μετά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα φίλε μου, εννοείτε πως εάν είναι πολύ ακριβό να γίνει δεν θα γίνει πράξη,απλά έλεγα μήπως γίνεται αντικατάσταση του heter control panel και καμιά φυσά κ είναι κομπλέ... Εννοείται δεν γνωρίζω γι'αυτό ρωτάω!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...

Παιδιά καλησπέρα. Επειδή δεν μπορώ να καταλάβω που μπορώ να ανεβάσω ένα θεμα που έχω με το αμάξι το γράφω εδώ και συγνώμη. Έχω ένα ford mondeo 2011 γερμανικό άλλαξα αμορτισέρ στο πίσω άξονα και μου βγάζει στο καντράν.οτι τα λάστιχα χρειάζονται αέρα.αλλα τα λάστιχα είναι μια χαρά. Πως μπορώ να το διορθώσω. Όποιος μπορεί ας με βοηθήσει ευχαριστώ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, Fotiadis1988 είπε