Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα, θα ήθελα να μοιραστώ το πρόβλημα που είχα και να κάνω ορισμένες ερωτήσεις.
Στα μέσα Νοεμβρίου είχα κάνει νέο συμβόλαιο στον ΟΤΕ με 50άρα vdsl. Σε γενικές γραμμές όλα καλά. Μέχρι τον 3ο μήνα, που μ' άφησαν ένα 3ήμερο χωρίς ιντερνέτ. Το πρόβλημα επαναλήφθηκε την επόμενη βδομάδα αφού πρώτα προσπάθησα να επικοινωνήσω μαζί τους μάταια, πήγα απ το κατάστημα και παραπονέθηκα οτι μετα βίας πιάνω τα 20mpbs όταν επέστρεψα σπίτι (15 λεπτά αργότερα) δεν είχα καθόλου. Ουσιαστικά απο 5/2/21 μέχρι και χθές 17/2 που ήμουν ακόμα στον ΟΤΕ δεν ήρθε κανείς τεχνικός όσες φορές κι αν τραβήχτηκα στο κατάστημα. Μην μιλήσω για την τηλεφωνική εξυπηρέτηση που είναι πραγματικά ανύπαρκτη, έφαγα μια ολόκληρη κάρτα σε κλήσεις με χρέωση 0,20 και ποτέ δεν κατάφερα να λύσω το πρόβλημα. Στους 3 μήνες στον ΟΤΕ δεν είχα internet για τουλάχιστον 15 μέρες συνολικά. Εν τέλη άλλαξα πάλι σε nova. Η ερώτηση μου ειναι τι κάνω με τον ΟΤΕ? Φυσικά θα επιστρέψω το router τους, ωστόσο πληρώνω τα γαμησιάτικα που θα μου ζητήσουν επειδή έσπασα το συμβόλαιο?

Επεξ/σία από Raiz
Δημοσ.

Καλημέρα φίλε μου,
αρχικά αν δεν σε είχαν ενημερώσει από το κατάστημα υπάρχει το 13788 με το οποίο γίνεται σύνδεση απευθείας με την τεχνική υποστήριξη.
Το κατάστημα δεν γνωρίζω αν μπορεί να προωθήσει βλάβη απευθείας στους τεχνικούς.

Αρχικά γίνονται οι απαραίτητες μετρήσεις και αν δεν μπορεί να αποδοθεί μεγαλύτερη ταχύτητα γίνεται υποβάθμιση του πακέτου.

Στην προκειμένη περίπτωση θα χρεωθείς τα τέλη αποδέσμευσης διότι "έσπασες" το συμβόλαιο.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, nikos_k1 είπε

Καλημέρα φίλε μου,
αρχικά αν δεν σε είχαν ενημερώσει από το κατάστημα υπάρχει το 13788 με το οποίο γίνεται σύνδεση απευθείας με την τεχνική υποστήριξη.
Το κατάστημα δεν γνωρίζω αν μπορεί να προωθήσει βλάβη απευθείας στους τεχνικούς.

Αρχικά γίνονται οι απαραίτητες μετρήσεις και αν δεν μπορεί να αποδοθεί μεγαλύτερη ταχύτητα γίνεται υποβάθμιση του πακέτου.

Στην προκειμένη περίπτωση θα χρεωθείς τα τέλη αποδέσμευσης διότι "έσπασες" το συμβόλαιο.

Τα κεντρικά ήταν ενημερωμένα, με κάλεσαν μια φορά μετά απο επίσκεψη στο κατάστημα, τους εξήγησα το πρόβλημα. Θεωρητικά θα ερχόταν τεχνικός ο οποίος δεν εμφανίστηκε 10 μέρες, όσες φορές κι αν πήρα (τουλάχιστον 7) στο 13788 έλεγε οτι γίνονται προσπάθειες για το πρόβλημα αντιμετώπισης της βλάβης μου. Κοντά 2 βδομάδες μετά έκανα την αλλαγή. Η συνολική εικόνα απο την εξηπηρέτηση, και τις "υπηρεσίας" που δεν μου πρόσφεραν σωστά δεν με κάνει πρόθυμο να πληρώσω τα τέλη αποδέσμευσης.

Δημοσ.

Για να μην πληρωσεις τελη θα πρεπει να σου δωσει το οκ το τεχνικο τμημα. Τώρα εφόσον δεν έγινε έλεγχος από τεχνικό δεν νομίζω να αποφύγεις το κόστος. Πάντως αν έφυγες στον 3ο μήνα το κόστος είναι αρκετά χαμηλό.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...