Προς το περιεχόμενο

Αγορά Drone


Andreas_92

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω για αγορά drone. Είμαι αρχάριος, δε το θέλω για βαριά χρήση, να είναι ελαφρύ με εμβέλεια 1-2 km, απλώς να τραβάω στα ταξίδια μου. Θα θελα η τιμή να είναι κάτω απο 180 ευρώ. Έχω βρει αυτό "https://xtacticaldrone.rubik.gr/". Μου παν για 155 ευρω με βαλιτσάκι και δυο μπαταρίες 30΄ διαρκειας η καθε μία και ένα χρόνο εγγύηση. Αξίζει;
Ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

με ενδιαφερει και εμενα κατι σε αυτην την κατηγορια τιμης και χαρακτηριστικων. ας μας πει καποιος πιο εμπειρος την αποψη του. 

Επεξ/σία από xsterg
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πηρα τηλ στην εταιρεια που λεει ο ανδρεας παραπανω. δεν μου εκαναν καλη εντυπωση. την εντυπωση της αρπαχτης μου εδωσαν. ξεκιναει μια κυρια σε σπαστα ελληνικα ενα κατεβατο με τις προδιαγραφες και οταν ζητησα να μου τις στειλουν στο εμαιλ μου γραπτως για να προχωρησω στην παραγγελια μου αρχισε κατι περιεργα οτι λογω ανταγωνισμου ντε και καλα δεν τα δινουν! επίσης αρνητικο ειναι και το οτι ενω η τιμη ειναι 99€ στο τελος μου ειπε οτι η τιμη ειναι 99€+24€ ! γενικα δεν μου εδωσαν την εντυπωση σοβαρης εταιρειας. μεχρι τωρα περιμενω εμαιλ τους. υποθετω οτι δεν θα το στειλουν ποτε γιατι ακουσα πολλα κουλα οπως χρονο πτησης 30 λεπτα και απόσταση πτησης 3 χλμ τα οποια ειναι απιθανα για την κατηγορια και την τιμη αυτη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτα με 99 ευρω δυσκολο εως απιθανο. Για εμενα ανεβα στα 300 περιπου ευρω και παρε μεταχειρισμενο το dji mavic mini fly more combo. Δοκιμασμενο, απο σοβαρη εταιρεια το οποιο κανει οτι λεει. 30 λεπτα πτησης εχει περιπου 25 πραγματικα. Επισης παναλαφρο, και αν μπορεσεις να βρεις και την αμερικανικη εκδοση ακομα καλυτερα γτ εχει καλυτερη εμβελεια.