Προς το περιεχόμενο

Προβλημα με gigabyte x570 ultra και μυρωδια καμενου πλαστικου στο front io panel header (πιθανο βραχυχυκλωμα)


SabotazNic

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα,

Ειχα παρει την συγκεκριμενη μητρικη στις 27 Φεβρουαριου (Παρασκευη) και ειχα φλασαρει και το πιο προσφατο bios (f33c). Την Δευτερα ξυπνησα και εβλεπα το pc να κανει απανωτα restarts. Κλεινω το pc, κανω clear cmos και μπαινει desktop. Ξεκιναω τμ5. Μετα απο πολυ ωρα παλι restarts. Μετα απο πολλα clear cmos με τα pins/βγαλσιμο μπαταριας κτλ ξεκινησα να ψαχνω τις ram και να τα αλλαζω θεση να δω μηπως ειχε καποιο module / θεση μητρικης θεμα. Καταφερε να Bootαρει με 1 module και εβαλα tm5, reboot στα 10 λεπτα. Δοκιμασα το 2ο, μετα απο 50 λεπτα κανενα reboot. Ξαναβαζω το 1ο, παλι δεν ειχα reboot μετα απο 30+ λεπτα. (νομιζω ειχα τρεξει και occt λιγο). Λεω οκ ειμαστε, τα βαζω και τα 2, παλι reboots.

Συνεχισα με breadboard boot. Εβγαλα ολα τα sata και gpu, ακομα reboots. Ξανα εβαλα την gpu να εχω τουλαχιστον εικονα σε περιπτωση που καταφερει να bootαρει. Πριν ξεχασα να βγαλω τον nvme. Τον βγαζω και καταφερνω να μπω bios (το ελαβα ως soft brick μητρικης αυτο το σταδιο και ξεκολλησε με την αφαιρεση nvme). Οποτε κατεβαζω στο laptop το F30 bios και το περναω μεσω usb. Περναει το flash και ξανα συνδεω τον nvme. Κανω φορματ μιας και δεν εκανε πλεον restarts (μιας και με την αλλαγη της μητρικης δεν εκανα φορματ οποτε ειχα παλια drivers και καποια WHEA error στο event log, οποτε ειπα μηπως εφταιγε καποιο driver). Μπαινει desktop και ξεκιναω να τρεξω tm5 να τσεκαρω μνημες παλι. Μετα απο 5-10 λεπτα παλι reboots. Δοκιμασα και re seat τον cpu (θα αναφερω μετα ενα θεματακι εδω)

Οκ μετα απο πολλες ωρες, ειπα να δοκιμασω παλι την c6h που εχω. Βγαζοντας την μητρικη, το quick connector μυριζε εντονα καμενο πλαστικο. Πλησιαζω την μητρικη, μυριζε και το header. Ελαχιστη μυρωδια και τα pins του case. Απο εδω καταλαβα οτι παιχτηκε βραχυκυκλωμα με το quick connector. Παρατηρησα οτι εχει ενα μεταλλικο διαχωριστικο το quick connector και δεν ξερω αν δημιουργησε θεμα το οτι το case στην 1 απο τις 4 πλευρες των pins, εχει ενα μεταλλικο τετραγωνακι εκτεθειμενο. Απο την αρχη ηξερα οτι παιζει θεμα συνδεσιμοτητας, μιας και τα τοσο γρηγορα restarts δηλωναν οτι κατι δεν κανει καλα επαφη

Για το μεταλλικο τετραγωνακι αναφερομαι σε κατι τετοιο (φωτο απο google)

Spoiler

mqi8mvengxvy.jpg.b3f3d9dfb1112813a2662e6772d467b5.jpg

Τα συνδεω ολα στην c6h και το pc ανοιγει κανονικα, και με ολα τα profile ακομα αποθηκευμενα και με επιτυχια load το προφιλ που ειχα oc τις μνημες (ετρεξα tm5/occt). (εδω και 2 εβδομαδες σχεδον κανει και mining/gaming οποτε 100% το υπολοιπο hardware δεν εχει θεμα)

Βιντεο με τα απανωτα restarts

Βιντεο απο τα leds στην μητρικη (90 μοιρων Layout, οποτε πανω δεξια το cpu led, κατω δεξια dram led)

2482547

 

Ειχα απαντηση απο το καταστημα (αν και διαφορετικη στο μαιλ, διαφορετικη στο τηλ)

Στο μαιλ μου ειπαν οτι λογω παστας πανω στο socket, αυτο προκαλεσε προβλημα και περιμενουν αν καλυπτεται με την εγγυηση. Πανω στο re seat καταλαβα οτι ακουμπησα το χαρτι πανω στο σοκετ, το καθαρισα αλλα παλι ειχε μεινει λιγο γκριζο απο την παστα πανω. Απο την εμπειρια με την c6h, δεν προκαλουσε θεμα η τοσο λιγη ποσοτητα. Επισης, χρησιμοποιω την arctic mx 4 η οποια δεν ειναι ηλεκτρικα αγωγιμη.

Στο τηλ μου ειπαν οτι η μητρικη λειτουργει κανονικα. 

Οπως και να εχει την Τριτη θα με παρουν τηλ απο το service ο τεχνικος.

Αυτοι προφανως δεν γνωριζουν οτι τα restarts ηρθαν μετα το re seat του cpu και οτι η παστα δεν προκαλεσε το προβλημα. 

Υπαρχει η πιθανοτητα η παστα πανω στο σοκετ οντως να μπορεσει να προκαλεσει βραχυκυκλωμα με το front io panel header? Θελω να ξερω οτι το γεγονος της παστας πανω στο σοκετ, δεν συνδεεται αμεσα με το header.

Δεν εχω σκοπο να δεχτω την μητρικη πισω, με πλαστικα να μυριζουν καμενα. Στην τελικη θα την παραλαβω, θα την καθαρισω και θα την στειλω Oktabit να δω και εκει

 

Spoiler

is0dlrzxknk61.jpg.5f37847c06a5e0d65f347e8893bbe1e2.jpg25n3bq5zknk61.jpg.480bb6b986c3320f49f204df808e9268.jpg

 

Επεξ/σία από SabotazNic
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επικοινωνησα σημερα και περιμενουν απαντηση απο την αντιπροσωπεια. Ρωτησα αν ηταν η oktabit, και μου ειπε οχι και μου ειπε κατι για international (?) (ισως και Infoquest. Δεν ακουγα καθαρα)

Τεσπα, απο οτι καταλαβα το θεμα ειναι εμφανισιακο και οτι και καλα πρεπει να τηρουνται καποια πραγματα. Καταλαβαινε το προβλημα και τελικα το επιβεβαιωσε και ειπε οτι δεν εχει καμια σχεση με το socket (ασχετως αν στο μαιλ δεν το εξηγησαν σωστα). Του ειπα οτι το πολυ πολυ να την παρω πισω και να την καθαρισω αν δεν την δεχτουν.

Τεσπα, εχει κανεις εμπειρια για το ποσο χρονο θα κανουν να τους απαντησουν? Μου ειπε λογικα εντος εβδομαδας, και την εχουν ηδη 1 εβδομαδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλα δεν ηθελα να αναφερω ονομα, αλλα πλεον περιμενω 2,5 εβδομαδες και δεν λενε να παρουν μια απαντηση. 

Εχει ασχοληθει κανεις με επιστροφη μητρικης στο e-shop? Ρωταω για χρονους RMA κτλ.

Εν τω μεταξυ η αγορα εγινε με δοσεις, μου ηρθε ειδοποιηση πληρωμης λογαριασμου 1ης δοσης (στο μεταξυ εβλεπα και την αγορα στο ιστορικο του winbank), και μετα απο 2-3 μερες παρατηρησα θετικο υπολοιπο στην καρτα. Μετα απο επικοινωνια με Πειραιως μου ειπαν οτι δεν εχει γινει καποια χρεωση, ωστοσο το καταστημα εχει τον κωδικο συναλλαγης και μπορει να κανει μελλοντικη χρεωση.

Υποψιαζομαι οτι εχει γινει καποιο μπερδεμα και μαλλον εχει ακυρωθει η συναλλαγη, αν και ζητησα αντικατασταση στο τοπικο Point που την παρεδωσα. Αν μεχρι Πεμπτη δεν εχω απαντηση, ισως ριξω παραγγελια εκ νεου στο you μιας και δεν ειχα ποτε θεμα με την συγκεκριμενη αλυσιδα.

Επεξ/σία από SabotazNic
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Καλα δεν ηθελα να αναφερω ονομα, αλλα πλεον περιμενω 2,5 εβδομαδες και δεν λενε να παρουν μια απαντηση. 

Εχει ασχοληθει κανεις με επιστροφη μητρικης στο e-shop? Ρωταω για χρονους RMA κτλ.

Εν τω μεταξυ η αγορα εγινε με δοσεις, μου ηρθε ειδοποιηση πληρωμης λογαριασμου 1ης δοσης (στο μεταξυ εβλεπα και την αγορα στο ιστορικο του winbank), και μετα απο 2-3 μερες παρατηρησα θετικο υπολοιπο στην καρτα. Μετα απο επικοινωνια με Πειραιως μου ειπαν οτι δεν εχει γινει καποια χρεωση, ωστοσο το καταστημα εχει τον κωδικο συναλλαγης και μπορει να κανει μελλοντικη χρεωση.

Υποψιαζομαι οτι εχει γινει καποιο μπερδεμα και μαλλον εχει ακυρωθει η συναλλαγη, αν και ζητησα αντικατασταση στο τοπικο Point που την παρεδωσα. Αν μεχρι Πεμπτη δεν εχω απαντηση, ισως ριξω παραγγελια εκ νεου στο you μιας και δεν ειχα ποτε θεμα με την συγκεκριμενη αλυσιδα.

Eshop και RMA δεν πάνε μαζί φίλε μου 

Λογικά έχει πάει gigabyte ή μητρικη ή μιλούν μαζί τους για το τι θα κάνουν βλέπω να περιμένεις κάνα μήνα ακόμα 

Η πιο πρόσφατη εμπειρία μου είναι με δύο mp3 players osio που έκαναν κοντά 1 μήνα και κάτι να τα φέρουν και στην τελική μου έφεραν δύο άλλα που ήταν και αυτά χαλασμένα με άλλα θέματα από αυτά που τους έστειλα 

Ζητάς πίσω χρήματα με πιστωτικό ώστε να πάρεις κάτι άλλο από το κατάστημα είναι ο μόνος σίγουρος τρόπος 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Nik1239 είπε

Ζητάς πίσω χρήματα με πιστωτικό ώστε να πάρεις κάτι άλλο από το κατάστημα είναι ο μόνος σίγουρος τρόπος 

Ο σιγουρος τροπος ειναι γενικα να παρω τα χρηματα μου πισω.

Τεσπα, Παρασκευη θα τους κοινοποιησω με μαιλ οτι προχωρω σε καταγγελια στην ΠτΚ, λογω του Ν.2251/94 και οτι αν η επισκευη διαρκεσει παραπανω απο 15 εργασιμες, θα επρεπε να εχω προιον αντικαταστασης μεχρι να γινει η επισκευη. Δεν εχω αλλον τροπο να πιεσω ετσι και αλλιως. Θα παρω πρωτα και τηλ την Παρασκευη να ρωτησω μηπως οντως ακυρωσαν την συναλλαγη και απλα υπαρχει ασυνεννοησια εντος εταιρειας 

Επεξ/σία από SabotazNic
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, SabotazNic είπε

Ο σιγουρος τροπος ειναι γενικα να παρω τα χρηματα μου πισω.

Τεσπα, Παρασκευη θα τους κοινοποιησωμε μαιλ οτι προχωρω σε καταγγελια στην ΠτΚ, λογω του Ν.2251/94 και οτι αν η επισκευη διαρκεσει παραπανω απο 15 εργασιμες, θα επρεπε να εχω προιον αντικαταστασης μεχρι να γινει η επισκευη. Δεν εχω αλλον τροπο να πιεσω ετσι και αλλιως. Θα παρω πρωτα και τηλ την Παρασκευη να ρωτησω μηπως οντως ακυρωσαν την συναλλαγη και απλα υπαρχει ασυνεννοησια εντος εταιρειας 

Θα σου πρότεινα να τα βρείτε από κοντά διότι από μέιλ και τηλέφωνο δεν θα βγάλεις άκρη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Nik1239 είπε

Θα σου πρότεινα να τα βρείτε από κοντά διότι από μέιλ και τηλέφωνο δεν θα βγάλεις άκρη.

Το Point δεν ειναι κοντα μου, με κουριερ εγινε η παραλαβη της μητρικης. Και στο Point δεν μπορουν να μου πουν κατι παραπανω απο οτι μου λενε στο τηλ. Για αυτο το σκεπτικο, θα επρεπε να μενω Μενιδι που αν καταλαβα καλα, εκει ειναι το service τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 22/3/2021 στις 2:36 ΜΜ, Nik1239 είπε

Θα σου πρότεινα να τα βρείτε από κοντά διότι από μέιλ και τηλέφωνο δεν θα βγάλεις άκρη.

Μετά από αποστολή mail αναφέροντας ότι θα γίνει προσπάθεια την Παρασκευή να κάνω 2 καταγγελίες, μια σχετικά ότι θέλει προϊόν προσωρινής αντικατάστασης για αν πάρει η επισκευή/αντικατάσταση παραπάνω από 15 εργάσιμες μέρες, αλλά και μια γενικά για την καθυστέρηση της όλης διαδικασίες σε χρόνους που ξεφεύγουν από τα "εύλογα" χρονικά όρια, μου ήρθε πριν λίγο αυτό το sms. Πρώτη φορά δυστυχώς έπρεπε να μπω στην διαδικασία να πιέσω ελληνικό κατάστημα, αλλά τέλος καλό όλα καλά. 

*έκανα και αναφορά ότι η gigabyte θα έκανε δεκτό το rma μόνο αν είχα αρνητική απάντηση από το κατάστημα (μάλλον πολιτική για να μειωσουν τα ανούσια rma). 

Screenshot_20210323-172815_Messages.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...