Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Nabuko είπε

Εγώ που πληρώνω με τον μήνα μπορώ να δώσω μόνο μια φορά ηλεκτρονικά ένδειξη ανά 4 μήνες, παίρνω 3 έναντι και 1 εκκαθαριστικό

Κι εμείς με το μήνα πληρώνουμε, αλλά στον λογαριασμό αναγράφει ότι μπορείς να δώσεις ένδειξη και ενδιάμεσα, οπότε βγαίνει εκκαθαριστικός κάθε δίμηνο και όχι τετράμηνο!

Π.χ. ο τωρινός λογαριασμός είναι εκκαθαριστικός, και λέει ότι η επόμενη καταμέτρηση θα γίνει 1 Ιουλίου, αλλά κάτω από τον πίνακα με τις κιλοβατώρες λέει ότι μπορούμε να δώσουμε ένδειξη από 22 έως 27 Απριλίου!

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πήρα τηλέφωνο και μίλησα με διαφορετική τηλεφωνήτρια της ΔΕΗ και μου είπε πως το λάθος τους θα διορθωθεί και σύντομα θα εκδώσουν εκκαθαριστικό με τις μετρήσεις που ανέφερα.

Δηλαδή αν εγώ είχα εφησυχαστεί και έχαφτα τα όσα μου είπε η πρώτη τι θα γινόταν; 

Τέλος πάντων, δεν υπάρχει νόημα να παραμείνει ανοιχτό το θέμα, απλώς να καταλάβουμε όλοι πως πρέπει να είσαι διπλά προσεχτικός στις συναλλαγές σου με τους ξένους και πάντα να αμφιβάλλεις (αμφισβητείς;) για όσα σου λένε.

Επεξ/σία από Gatoskylo8
  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Gatoskylo8 είπε

Μα υποτίθεται τις δίνεις τηλεφωνικά για μεγαλύτερη ασφάλεια

Κάνεις λάθος σε αυτό, τηλεφωνικά μπορείς να δώσεις μόνο την συγκεκριμένη ημέρα που ούτως ή άλλως η ΔΕΔΔΗΕ στέλνει άτομο να πάρει ένδειξη, στο ενδιάμεσο αν θέλεις εκκαθαριστικό αντί για έναντι μπορείς να δώσεις την ένδειξη μόνο μέσα από το site.

Σε οποιαδήποτε άλλη ημέρα του τετραμήνου, ο μόνος λόγος που μπορείς να δώσεις ένδειξη είναι για να διορθωθεί κάποιος λογαριασμός που έχει εκδοθεί με λάθος.

Δημοσ.
8 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Κάνεις λάθος σε αυτό, τηλεφωνικά μπορείς να δώσεις μόνο την συγκεκριμένη ημέρα που ούτως ή άλλως η ΔΕΔΔΗΕ στέλνει άτομο να πάρει ένδειξη, στο ενδιάμεσο αν θέλεις εκκαθαριστικό αντί για έναντι μπορείς να δώσεις την ένδειξη μόνο μέσα από το site.

Σε οποιαδήποτε άλλη ημέρα του τετραμήνου, ο μόνος λόγος που μπορείς να δώσεις ένδειξη είναι για να διορθωθεί κάποιος λογαριασμός που έχει εκδοθεί με λάθος.

Εσύ κάνεις λάθος και μην επιμένεις γιατί εκτιθεσαι. 

Αντί να βγει έναντι μπορείς να δώσεις τις μετρήσεις εσύ ο ίδιος, γύρνα στην πίσω σελίδα του λογαριασμού σου που αναφέρει τις kwh και εκεί δίνει ένα περιθώριο κάποιων ημερών στο οποίο μπορείς να τις αναφέρεις τηλεφωνικά η διαδικτυακά. 

 

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, Gatoskylo8 είπε

Εσύ κάνεις λάθος και μην επιμένεις γιατί εκτιθεσαι. 

Αντί να βγει έναντι μπορείς να δώσεις τις μετρήσεις εσύ ο ίδιος, γύρνα στην πίσω σελίδα του λογαριασμού σου που αναφέρει τις kwh και εκεί δίνει ένα περιθώριο κάποιων ημερών στο οποίο μπορείς να τις αναφέρεις τηλεφωνικά η διαδικτυακά. 

 

Τυγχάνει εδώ και χρόνια να δίνω ο ίδιος τις ενδείξεις ανά δίμηνο για δύο διαφορετικές παροχές με μη προσβάσιμο μετρητή ώστε να παίρνω και για τις δύο εκκαθαριστικό ανά δίμηνο και ποτέ δεν είχα πρόβλημα, σε αντίθεση με σένα που με τον τρόπο που προσπάθησες να το κάνεις δημιουργήθηκε πρόβλημα και άνοιξες θέμα ρωτώντας τι ισχύει.

Το point μου ήταν να σε βοηθήσω να καταλάβεις τι γίνεται, αν εσύ δεν θες να καταλάβεις δεν πρόκειται να επιμείνω.

52 λεπτά πριν, Jos3ph είπε

@Gatoskylo8 και @Joshua αφού λέτε τα ίδια , ποιος είναι λάθος και ποιος είναι σωστός ; 

Δεν λέμε τα ίδια, αν διαβάσεις λίγο πιο προσεκτικά τα post θα το διαπιστώσεις.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...