Προς το περιεχόμενο

Settings has stopped - Προσπαθώ να λύσω το bug


funbreaker

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η συσκευή:

Έχω το Samsung galaxy note 9 εδω και δύο χρόνια.

Του έχω περάσει εκατοντάδες εφαρμογές (οι οποιες ναι μου χρειάζονται) και γενικά τα πάει πάρα πολύ καλά από αποδόσεις. Δεν του έχω κάνει κανένα factory reset από τότε που το έστησα και δεν θέλω να το κάνω γιατί ο κόπος επαναστησίματος είναι μεγάλος. (αυτό δεν είναι διαπραγματεύσιμο)

Το bug:

Το μοναδικό πρόβλημα που έχει εμφανιστεί εδώ και μερικούς μήνες είναι το παρακάτω:

Όταν πηγαίνω στο settings --> Apps τότε η εφαρμογή τερματίζεται (δείτε τις εικόνες).

Αυτό επίσης συμβαίνει αν προσπαθήσω να δω την λίστα εφαρμογών και από άλλη άσχετη εφαρμογή.

Οι προσπάθειες επίλυσης:

Έχω κάνει clean της μνήμης cache αλλά δεν βοήθησε. Επίσης μπήκα με safe mode και το πρόβλημα υπάρχει και εκεί.

Επίσης πήρα και ένα bug log και προσπάθησα να το διαβάσω αλλά είμαι άσχετος και είναι τεράστιο και δεν καταλαβαίνω.

Έχετε καμιά ιδέα;

viber_image_2021-03-23_09-55-05.jpg

viber_image_2021-03-23_09-55-02.jpg

viber_image_2021-03-23_09-55-07.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, funbreaker είπε

Η συσκευή:

Έχω το Samsung galaxy note 9 εδω και δύο χρόνια.

Του έχω περάσει εκατοντάδες εφαρμογές (οι οποιες ναι μου χρειάζονται) και γενικά τα πάει πάρα πολύ καλά από αποδόσεις. Δεν του έχω κάνει κανένα factory reset από τότε που το έστησα και δεν θέλω να το κάνω γιατί ο κόπος επαναστησίματος είναι μεγάλος. (αυτό δεν είναι διαπραγματεύσιμο)

Το bug:

Το μοναδικό πρόβλημα που έχει εμφανιστεί εδώ και μερικούς μήνες είναι το παρακάτω:

Όταν πηγαίνω στο settings --> Apps τότε η εφαρμογή τερματίζεται (δείτε τις εικόνες).

Αυτό επίσης συμβαίνει αν προσπαθήσω να δω την λίστα εφαρμογών και από άλλη άσχετη εφαρμογή.

Οι προσπάθειες επίλυσης:

Έχω κάνει clean της μνήμης cache αλλά δεν βοήθησε. Επίσης μπήκα με safe mode και το πρόβλημα υπάρχει και εκεί.