Προς το περιεχόμενο

Total War: Rome Remastered [29/04/21]


_Theo_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Θεωρεί κανείς ότι μυρίζει ξεπέτα, μιας και το ανακοίνωσαν 1 μήνα πριν τη κυκλοφορία;

Ένα πλήρες moddable remastered θα έδινε εκ νέου ένα κάρο ώρες από gameplay.

Παναγία μου τι είχα πάθει όταν είχε πέσει το original στα χέρια μου, εκείνα τα χρόνια... :)

Ή αργότερα όταν ανακάλυψα τα mods :P

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Θεωρεί κανείς ότι μυρίζει ξεπέτα, μιας και το ανακοίνωσαν 1 μήνα πριν τη κυκλοφορία;

Ένα πλήρες moddable remastered θα έδινε εκ νέου ένα κάρο ώρες από gameplay.

Παναγία μου τι είχα πάθει όταν είχε πέσει το original στα χέρια μου, εκείνα τα χρόνια... :)

Ή αργότερα όταν ανακάλυψα τα mods :P

 

 

Θα έχει Steam workshop, οπότε αν ασχοληθούν modders (που θα ασχοληθούν) θα είναι εθιστικότατο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, _Theo_ είπε

Θα έχει Steam workshop, οπότε αν ασχοληθούν modders (που θα ασχοληθούν) θα είναι εθιστικότατο.

Ελπίζω να ασχοληθούν οι παλιοί modders και να μην είναι δύσκολο να μεταφερθούν τα mods στο remastered..

Roma Surrectum & Europa Barbarorum ❤️ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Έγιναν γνωστές οι απαιτήσεις. Λίγο υπερβολικές μου φαίνονται ειδικά όσον αφορά τον αποθηκευτικό χώρο:

 

 

ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ:

Απαιτείται επεξεργαστής και λειτουργικό σύστημα 64-bit

ΛΣ: Windows 10 64-bit (version 1809)

Επεξεργαστής: Intel Core i3-4130 3.4GHz or AMD FX-6300 3.5GHz

Μνήμη: 6 GB RAM

Γραφικά: NVIDIA GeForce GTX 660 2GB or AMD Radeon R9 270 2GB - for 30FPS @ 1080p

DirectX: Έκδοση 11

Αποθήκευση: 70 GB διαθέσιμος χώρος

Επιπλέον σημειώσεις:

* PCs with integrated graphics (e.g. Intel HD series) require 8GB RAM.

* CPUs below the minimum requirements with 4 logical cores and GPUs with 1GB VRAM: AMD Radeon HD 5770 | NVIDIA GeForce GTX 460 | Intel HD Graphics 4000 are unsupported playable @ 720p

* NVIDIA graphics cards require driver version 461.72 (latest tested)

*AMD graphics cards require driver version 21.2.x (latest tested)

 

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ:

Απαιτείται επεξεργαστής και λειτουργικό σύστημα 64-bit

ΛΣ: Windows 10 64-bit (version 20H2)

Επεξεργαστής: Intel Core i7-4770K 3.5GHz or AMD Ryzen 5 2600X 3.6GHz

Μνήμη: 8 GB RAM

Γραφικά: NVIDIA GeForce GTX 1070 8GB or AMD Radeon RX VEGA 56 8GB

DirectX: Έκδοση 11

Αποθήκευση: 70 GB διαθέσιμος χώρος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο discord οι «δημιουργοί» είχαν ερωταπαντήσεις με το κοινό. Όποιος θέλει μπαίνει και βλέπει (στη σελίδα στο steam στις ανακοινώσεις) αλλά είπαν πολλά και διάφορα.
Το πιο σημαντικό είναι πως τα όρια  που περιέγραψα σε προηγούμενη ανάρτηση έχουν αυξηθεί, δεν είπαν συγκεκριμένα αλλά λογικά θα είναι σαν του MW2, οπότε αυτό θα βοηθήσει τα μοντ. Από την άλλη για το αν θα αλλάζει ο χάρτης και πόσο εύκολα, λένε  αυτό, δεν είμαι ειδικός για να το κρίνω.

Spoiler

Yes, in some aspects the new campaign map should be more moddable or at least flexible to artistic and design edits. To give a brief overview of how the original map system worked. The map was divided into 1000s of tiles, each tile with its own metadata, which included biome information, topology etc. The game would take a base texture as input to a basic shader and in combination with the metadata computed a tile texture and 3D mesh which would be interpolated with surrounding tiles (this topography metadata was also used for the battle map generation, this system is retained for the Remaster). This was extremely computationally inefficient and inflexible. The remaster has maintained the underlying tile system and it’s metadata, so modders should be able to redefine the contents of each tile or add new ones as needed. There are now 104 4K textures which were procedurally generated offline and are assets within game data. This should allow for more artistic control, as viewing the assets outside of the app should be representative of how they look in game as there are no further computation steps. For any dynamic content such as farm development levels, devastation etc we have added an overlay system, which also is possible to be leveraged by mods. We also have a 104 static meshes for the whole map so modders can swap them out for their own as needed. Finally we have a simple flag which modders can set to regenerate a height-map file so that items are correctly placed and move around on new map topology. The added complexity of this new system will come from ensuring that the tile locations and scale are in agreement with the mesh and texture assets. However we believe that you should be able to export out a texture of their new tile layout and use this as the basis from which to make the map geometry.

Σε συνδυασμό και με τη κατηγορηματική δήλωση πως δεν ετοιμάζουν τίποτα για το MW2, δεν νομίζω ότι υπάρχει αμφιβολία για το αν θα δούμε dlc με νέα κράτη και μονάδες σε άλλη εποχή.

Εκτός από τις απαιτήσεις, επίσης δώθηκε σε πουλημένους μισθοφόρους στη δημοσιότητα και το Barbarian Invasion. Θα μου πεις ε και;, αλλά περιέχουν εκστρατεία με τους λαούς που χρειάζονται συγκεκριμένες προυποθέσεις για να εμφανιστούν στο παιχνίδι ως ορδές, τους Οστρογότθους, τους Σλάβους και τους Ρωμαιοβρετανούς. Οι 2 πρώτοι δεν λένε τίποτα το ιδιαίτερο, κλώνοι είναι, αλλά οι τελευταίοι έχουν ενδιαφέρον, πάντα ήθελα να τους παίξω.  Έπρεπε να χρησιμοποιήσεις τσιτ για να παίξεις με αυτούς. Οπότε τώρα το σκέφτομαι τουλάχιστον για πιθανή αγορά.

Επεξ/σία από G.TH.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, G.TH. είπε

Στο discord οι «δημιουργοί» είχαν ερωταπαντήσεις με το κοινό. Όποιος θέλει μπαίνει και βλέπει (στη σελίδα στο steam στις ανακοινώσεις) αλλά είπαν πολλά και διάφορα.
Το πιο σημαντικό είναι πως τα όρια  που περιέγραψα σε προηγούμενη ανάρτηση έχουν αυξηθεί, δεν είπαν συγκεκριμένα αλλά λογικά θα είναι σαν του MW2, οπότε αυτό θα βοηθήσει τα μοντ. Από την άλλη για το αν θα αλλάζει ο χάρτης και πόσο εύκολα, λένε  αυτό, δεν είμαι ειδικός για να το κρίνω.

  Απόκρυψη περιεχομένων

Yes, in some aspects the new campaign map should be more moddable or at least flexible to artistic and design edits. To give a brief overview of how the original map system worked. The map was divided into 1000s of tiles, each tile with its own metadata, which included biome information, topology etc. The game would take a base texture as input to a basic shader and in combination with the metadata computed a tile texture and 3D mesh which would be interpolated with surrounding tiles (this topography metadata was also used for the battle map generation, this system is retained for the Remaster). This was extremely computationally inefficient and inflexible. The remaster has maintained the underlying tile system and it’s metadata, so modders should be able to redefine the contents of each tile or add new ones as needed. There are now 104 4K textures which were procedurally generated offline and are assets within game data. This should allow for more artistic control, as viewing the assets outside of the app should be representative of how they look in game as there are no further computation steps. For any dynamic content such as farm development levels, devastation etc we have added an overlay system, which also is possible to be leveraged by mods. We also have a 104 static meshes for the whole map so modders can swap them out for their own as needed. Finally we have a simple flag which modders can set to regenerate a height-map file so that items are correctly placed and move around on new map topology. The added complexity of this new system will come from ensuring that the tile locations and scale are in agreement with the mesh and texture assets. However we believe that you should be able to export out a texture of their new tile layout and use this as the basis from which to make the map geometry.

Σε συνδυασμό και με τη κατηγορηματική δήλωση πως δεν ετοιμάζουν τίποτα για το MW2, δεν νομίζω ότι υπάρχει αμφιβολία για το αν θα δούμε dlc με νέα κράτη και μονάδες σε άλλη εποχή.

Εκτός από τις απαιτήσεις, επίσης δώθηκε σε πουλημένους μισθοφόρους στη δημοσιότητα και το Barbarian Invasion. Θα μου πεις ε και;, αλλά περιέχουν εκστρατεία με τους λαούς που χρειάζονται συγκεκριμένες προυποθέσεις για να εμφανιστούν στο παιχνίδι ως ορδές, τους Οστρογότθους, τους Σλάβους και τους Ρωμαιοβρετανούς. Οι 2 πρώτοι δεν λένε τίποτα το ιδιαίτερο, κλώνοι είναι, αλλά οι τελευταίοι έχουν ενδιαφέρον, πάντα ήθελα να τους παίξω.  Έπρεπε να χρησιμοποιήσεις τσιτ για να παίξεις με αυτούς. Οπότε τώρα το σκέφτομαι τουλάχιστον για πιθανή αγορά.

 

Εγώ το αγόρασα ήδη (15 €) . Αν εξαιρέσεις το πλήθος των factions και των μονάδων, πάντα θεωρούσα το Rome I καλύτερο σε πολλούς βασικούς τομείς από το δεύτερο. Πόσο μάλλον δε τώρα, που θα είναι και βελτιωμένο σε πολλούς τομείς, συν φυσικά τα achievements που είναι fun.

Πραγματικά δεν μπορώ να φανταστώ, τι έχει να γίνει με τα mods. Φαντάσου mod στυλ Rome: Total Realism, με τους Ρωμαίους σαν ένα ενιαίο faction και με άλλα πρόσθετα, π.χ. Αιτωλική Συμπολιτεία (Με βάση το Θέρμο), Αχαϊκή Συμπολιτεία (με βάση την Κόρινθο) κ.λπ. Η ύψιστη πώρωση. 

Όσο για τα DLC, δεν νομίζω να κυκλοφορήσει κανένα.

Επεξ/σία από _Theo_
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1) Άλλαξαν οι απαιτήσεις, κατόπιν λαικής απαίτησης.  Οι UHD επιλογές είναι προαιρετικές και κοστίζουν 30 GB.
 

Spoiler

 


Our minimum specs are:
OS: Windows 10 64-bit (version 1809)
Processor: Intel i3 series | AMD FX-4000 series
Memory: 6GB* RAM
Graphics: NVIDIA GTX 600 series (1GB VRAM) | AMD HD 7000 series (1GB VRAM) | Intel UHD 620
DirectX: Version 11
Storage: 45GB available space
Additional Notes:
PC Integrated graphics chipsets require 8GB RAM, e.g. Intel HD/UHD series
Estimated performance on Low settings at 1080p (66% gameplay resolution scaling): 30 FPS
Framerate may drop in large-scale, graphics-intensive battles.

While our recommended specs are:
OS: Windows 10 64-bit (version 20H2)
Processor: Intel Core i5-4570 | Ryzen 5 1600
Memory: 8GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 770 4GB | AMD Radeon R9 290 4GB
DirectX Version 11
Storage: 45GB available space
Additional Notes:
Estimated performance on High settings at 1080p: 60 FPS
Framerate may drop in large-scale, graphics-intensive battles.

And our minimum specs for using the Enhanced Graphics Pack:
OS: Windows 10 64-bit (version 1809)
Processor: Intel Core i5-4570 | Ryzen 5 1600
Memory: 8GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 770 4GB | AMD Radeon R9 290 4GB
DirectX: Version 11
Storage: Additional 30GB available space

 

2) Έχει ήδη ανακαλυφθεί νέο γκλιτς που σπάει κι άλλο την ήδη σπασμένη διπλωματία. Άγνωστο αν πρόλαβαν να το διορθώσουν και επίσης άγνωστο υπάρχουν κι άλλα που θα εμφανιστούν μόλις αρχίσει να παίζει η μάζα.

Επεξ/σία από G.TH.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...