Προς το περιεχόμενο

Μια ιστορία πόνου απ'την CORSAIR. ΠΑΡΑΚΑΛΏ ΔΙΑΒΆΣΤΕ.


Brosla

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, Loinen είπε

Επιλεγεις τα ακριβα γιατι προσφερουν αυτα που δεν προσφερουν τα φτηνα. Πχ ενα καρο προστασιες που στα τουβλο Χ ειναι μονο στα χαρτια.

λαθος quote

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δε καταλαβαίνω γιατί μπήκες στο κόπο να γράψεις το thread χωρίς να χρησιμοποιήσεις το after sales support που είναι φανταστικό.

Γιατί το χρησιμοποίησα πρόσφατα, ήρθε dhl στο σπίτι μου για παραλαβή, και σε 3 μέρες ήταν στα κεντρικά τους στην Ολλανδία όπου μου έστειλαν νεο προϊόν την επόμενη ακριβώς ημέρα. Δε το έχω παραλάβει ακόμα γιατί το έστειλαν σήμερα, αλλα φαντάζομαι οτι θα έρθει πολυ σύντομα αφού το στέλνουν με priority.

Να σημειώσω οτι το ίδιο έχει γινει όσες φορές το έχω χρησιμοποιήσει στο παρελθόν.

Τέλος, σε τόσο ακριβά προϊόντα όπως το τροφοδοτικό δε πληρώνεις για να μη σου χαλάσουν, αλλα για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο οτι αμα γίνει η στραβή, η βλάβη θα σταματήσει εκει και δε θα περάσει στο υπόλοιπο σύστημα.

Επεξ/σία από hliastsek
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ολα οσα ειπαν τα παιδια ειναι σωστα.

Αλλα να πω οτι ολοι μας ξερουμε τι μεγαλη ελλειψη υπαρχει στην Ελληνικη αγορα μα και γενικα λογω της καταστασης.Νομιζω οτι ενας επαγγελματιας που χρειαζεται καθημερινα τον υπολογιστη του,καλο ειναι να εχει και ενα αξιοπρεπες budget τροφοδοτικο σαν δευτερο για τετοιες περιπτωσεις.Εγω χρησιμοποιω τον υπολογιστη για χομπι  και εχω αλλα δυο.Αγορασε ενα thermaltake, εχουν πολυ χαμηλο fault rate και ας θεωρουνται πιο budget και οταν γυρισει το Corsair απο το rma το ξαναβαζεις.(Και εχε το αλλο για εκτακτες περιπτωσεις.)

Επεξ/σία από benign
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, benign είπε

Ολα οσα ειπαν τα παιδια ειναι σωστα.

Αλλα να πω οτι ολοι μας ξερουμε τι μεγαλη ελλειψη υπαρχει στην Ελληνικη αγορα μα και γενικα λογω της καταστασης.Νομιζω οτι ενας επαγγελματιας που χρειαζεται καθημερινα τον υπολογιστη του,καλο ειναι να εχει και ενα αξιοπρεπες budget τροφοδοτικο σαν δευτερο για τετοιες περιπτωσεις.Εγω χρησιμοποιω τον υπολογιστη για χομπι  και εχω αλλα δυο.Αγορασε ενα thermaltake, εχουν πολυ χαμηλο fault rate και ας θεωρουνται πιο budget και οταν γυρισει το Corsair απο το rma το ξαναβαζεις.(Και εχε το αλλο για εκτακτες περιπτωσεις.)

εμένα με εντυπωσίασε τόσο το aftersale που αγόρασα πάλι corsair μέχρι να έρθει το rma

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 29/3/2021 στις 12:51 ΜΜ, Brosla είπε

Καλημέρα έχω να πω μια τραγική εμπειρία με προϊόντα corsair. 

1. Είχα αγοράσει case corsair πριν 4 χρόνια, άθλια ποιότητα. Το κουτί ούτε να το βιδώσεις δεν μπορούσες όπως επίσης το σασί του ήταν στραβό. (δεν ασχολήθηκα με επιστροφή) μέχρι που το σουταρα. 

2. Τροφοδοτικό rm 750i και αυτό αγορασμένο πριν 4 χρόνια περίπου. Τους τελευταίους μήνες όταν ανοίγεις τον υπολογιστή ακούγεται σαν μετά σχηματιστής της ΔΕΗ, για να σταματήσει να το κάνει θέλει 2-3 restart, μιλάμε για τροφοδοτικό των 150 ευρώ. 

3. Το καλύτερο βέβαια είναι αυτό που θα περιγράψω τώρα. Αγόρασα το πληκτρολόγιο Κ70 mk2 παραμονή πρωτοχρονιάς. Τις τελευταίες μέρες λόγω του ότι είχα χρόνο έπαιζα και εκεί που έπαιζα με λίγη ένταση βλέπω ένα κουμπί να πετάγεται στον αέρα λέω WTF. Τελικά δεν ήταν το μόνο που πετάγεται στον αέρα, αν πατήσω στην άκρη των  κουμπιών μερικές φορές και το αφήσω απότομα, το ελατήριο τα πετάει πάνω. Παρατήρησα ότι τα περισσότερα κουμπιά είναι πολύ χαλαρά, χωρίς καθόλου δύναμη μπορείς να τα βγάλεις. Εδώ να επισημάνω ότι δεν έχω λύσει το πληκτρολόγιο ποτέ για να το καθαρίσω. 

ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΌ ΣΆΠΙΑ PREMIUM ΠΡΟΪΌΝΤΑ. 

Πολυ κακως ανοιξες τετοιο θεμα.

Δε μιλας για turbox ή MLS.

Στη συγκεκριμενη περιπτωση το προβλημα το εχεις εσυ,που αντι να στειλεις το κουτι πισω με doa το κρατησες,και απλα προτιμησες να ταλαιπωρησαι και να κακολογεις μια πολυ καλη εταιρια.
Ομοιως και με το τροφοδοτικο,που εχει εγγυηση..μιση ζωη!Αντι να το στειλεις με εγγυηση καθεσαι και σπαζεσαι μονος σου.

Και παλι ομοιως για το πληκτρολογιο. 

Shit happens,απλα σου κατσαν εσενα ολα μαζεμενα.

Αν χαλιεσαι τοσο,ζητα refund αντι για αλλαγη,και παρε κανα coolermaster.

 

Αν σου ειχαν αρνηθει το οτιδηποτε,θα ελεγα οκ,αλλα τωρα εισαι απλα τρολ ρε φιλε...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, Sakiz105 είπε

εμένα με εντυπωσίασε τόσο το aftersale που αγόρασα πάλι corsair μέχρι να έρθει το rma

Η πληροφορηση μου ειναι οτι τα τελευταια χρονια,οι δευτεροτριτες Κινεζικες εταιριες τροφοδοτικων,(γιατι σε αυτη τη χωρα φτιαχνονται ολα τα τροφοδοτικα)εχουν ανεβασει επιπεδα λογω ανταγωνισμου και εχει μειωθει πολυ σημαντικα η διαφορα στην ποιοτητα που υπηρχε παλια.

Αρα,προσωπικα, προτιμω το budget,αλλα αξιοπρεπες τροφοδοτικο σε φτηνοτερη τιμη που πουλωντας το μετα απο 3 η 4 χρονια μειωνω στο ελαχιστο το κοστος αποκτησης καινουργιου,ωστε ουσιαστικα ανανεωνω το hardware συνεχως φτηνα. Με αυτη την νοτροπια,εχω στησει για φιλους και γνωστους pc με thermaltake μονο,τα τελευταια 8 χρονια.Αρα μιλαμε για πολλα pc.Ουτε ενα δεν εβγαλε προβλημα.Αντιθετα απο οσα ειχα φτιαξει παλιοτερα με Corsair υπηρχε ενα failure rate περιπου 30%. Βεβαια μιλαω για την σειρα CX κυριως,οι γνωστοι μου δεν ειχαν αναγκη ακριβων μοντελων. Και για να ειμαι δικαιος απο αυτο το 30% που ανεφερα το 80% ηταν το coil whine που μαλιστα μια περιοδο ηταν συνωνυμο με την Corsair. Ακουγες το ονομα Corsair και το πρωτο που σκεφτοσουν ηταν coil whine. Την περιοδο 2011 με 2015 περιπου γινοταν ο χαμος στο insomnia με αυτο το θεμα.

Αυτο μου δειχνει οτι η εταιρια δεν δινει τοσο πολυ σημασια στο quality control στις πιο φτηνες σειρες τροφοδοτικων της,κατι που δεν μου αρεσει καθολου.Μετα απο το κραξιμο εκεινης της περιοδου αυτο το προβλημα απο το 2016 και μετα εχει σχεδον εκλειψει,αλλα οι τιμες της ειναι τσιμπημενες γιατι πουλαει μοστρα.Ουτε αυτο μου αρεσει.Αν τα Corsair που στην budget κατηγορια ειναι εφαμιλλα με την Thermaltake ειχαν τις αναλογες τιμες,τοτε θα το σκεφτομουν σοβαρα.

Εν τω μεταξυ θεμα με προβλημα τροφοδοτικου Thermaltake ειναι σχεδον ανυπαρκτο εδω στο ινσομνια,θεματα με Corsair απο τα τελευταια χρονια μπορω να σου βρω δεκαδες.Το After sales της Corsair ειναι οντως αψογο, της thermaltake δεν ξερω,γιατι απλα δεν το εχω χρειαστει. :)

Σε αλλα προιοντα οπως πληκτρολογια, pc cases,cpu coolers και ssd,  εχω αριστες εντυπωσεις απο την Corsair.

 

Επεξ/σία από benign
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, StamTheMan είπε

Πολυ κακως ανοιξες τετοιο θεμα.

Δε μιλας για turbox ή MLS.

Στη συγκεκριμενη περιπτωση το προβλημα το εχεις εσυ,που αντι να στειλεις το κουτι πισω με doa το κρατησες,και απλα προτιμησες να ταλαιπωρησαι και να κακολογεις μια πολυ καλη εταιρια.
Ομοιως και με το τροφοδοτικο,που εχει εγγυηση..μιση ζωη!Αντι να το στειλεις με εγγυηση καθεσαι και σπαζεσαι μονος σου.

Και παλι ομοιως για το πληκτρολογιο. 

Shit happens,απλα σου κατσαν εσενα ολα μαζεμενα.

Αν χαλιεσαι τοσο,ζητα refund αντι για αλλαγη,και παρε κανα coolermaster.

 

Αν σου ειχαν αρνηθει το οτιδηποτε,θα ελεγα οκ,αλλα τωρα εισαι απλα τρολ ρε φιλε...

Δεν άνοιξα το θέμα για να μου πεις ότι είμαι τρολλ. Είπα την εμπειρία μου προϊόντα Corsair που έχω αγοράσει και τα 3 από αυτά έχουν βγει πατάτα (συνολικά έχω πάρει 5 για το τωρινό μου pc) . Εχουν περάσει πολλά πράγματα απ τα χέρια μου, αλλά τέτοιο failure rate δεν μου έχει τύχει. Όπως επίσης τα προβλήματα εμφανίστηκαν μεσ την πανδημία με αποτέλεσμα η διαδικασία επιστροφής να μην είναι η ευκολότερη υπόθεση. Refund σε προϊόν που το έχεις 4 χρόνια δύσκολο, όπως επίσης και για το πληκτρολόγιο που το έχω 3 μήνες. Το τροφοδοτικό για να μου το αλλάξουν θέλουν 10 μέρες στο σέρβις... 

12 ώρες πριν, Sheogorath είπε

Τυχαίνει φίλε μου. Έχει πολύ καλο σαπορτ και κακώς σπάζεσαι χωρίς να χρησιμοποιήσεις εγγύηση.

Στο support έστειλα ticket 10 μέρες τώρα, καμία απάντηση. Μιλάω για το πληκτρολόγιο, απ ότι διάβασα υπάρχουν αρκετοί με παρόμοιο πρόβλημα. 

Επεξ/σία από Brosla
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Brosla είπε

Δεν άνοιξα το θέμα για να μου πεις ότι είμαι τρολλ. Είπα την εμπειρία μου προϊόντα Corsair που έχω αγοράσει και τα 3 από αυτά έχουν βγει πατάτα (συνολικά έχω πάρει 5 για το τωρινό μου pc) . Εχουν περάσει πολλά πράγματα απ τα χέρια μου, αλλά τέτοιο failure rate δεν μου έχει τύχει. Όπως επίσης τα προβλήματα εμφανίστηκαν μεσ την πανδημία με αποτέλεσμα η διαδικασία επιστροφής να μην είναι η ευκολότερη υπόθεση. Refund σε προϊόν που το έχεις 4 χρόνια δύσκολο, όπως επίσης και για το πληκτρολόγιο που το έχω 3 μήνες. Το τροφοδοτικό για να μου το αλλάξουν θέλουν 10 μέρες στο σέρβις... 

Στο support έστειλα ticket 10 μέρες τώρα, καμία απάντηση. Μιλάω για το πληκτρολόγιο, απ ότι διάβασα υπάρχουν αρκετοί με παρόμοιο πρόβλημα. 

Κοιτα εχεις δικιο που εισαι δυσαρεστημενος,αλλα πρεπει να παραδεχτεις οτι 3 στα 3 ειναι μεγαλη γκαντεμια.Αντικειμενικα ειναι σπανιο,δεν φταιει η Corsair. Και στις καλυτερες εταιριες συμβαινουν failures. Εκτος και αν το καταστημα που τα αγορασες ,πηρε εν γνωσει του,προβληματικο hardware απο την Corsair σε πολυ καλες τιμες για να πουλησει με μεγαλο κερδος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, benign είπε

Κοιτα εχεις δικιο που εισαι δυσαρεστημενος,αλλα πρεπει να παραδεχτεις οτι 3 στα 3 ειναι μεγαλη γκαντεμια.Αντικειμενικα ειναι σπανιο,δεν φταιει η Corsair. Και στις καλυτερες εταιριες συμβαινουν failures. Εκτος και αν το καταστημα που τα αγορασες ,πηρε εν γνωσει του,προβληματικο hardware απο την Corsair σε πολυ καλες τιμες για να πουλησει με μεγαλο κερδος.

Είναι όλα από διαφορετικά καταστήματα, αλλά ποτέ δεν ξέρεις. 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...